Το LiveAgent προσφέρει οδηγίες για τη δημιουργία γνωσιακών βάσεων, διευκολύνοντας την αυτοεξυπηρέτηση πελατών. Οι γνωσιακές βάσεις είναι απαραίτητες, καθώς το 81% των ενηλίκων αναζητούν λύσεις ανεξάρτητα. Προσφέρονται πρότυπα για άρθρα "Ξεκινώντας".
Σήμερα, οι πελάτες εκτιμούν τη δυνατότητα ανεξάρτητης αναζήτησης πληροφοριών. Οι σύγχρονοι πελάτες δεν θέλουν απαραίτητα να συμβουλεύονται την εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε ζήτημα που αντιμετωπίζουν. Γι’ αυτό όλο και περισσότερες εταιρείες δημιουργούν γνωσιακές βάσεις – πύλες αυτοεξυπηρέτησης που περιέχουν ζωτικές πληροφορίες για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Γνωσιακή βάση – χρειάζεται μία η επιχείρησή σας;
Σύμφωνα με τη Forrester, το 81% των ενηλίκων που είναι συνδεδεμένοι, σε κάποιο σημείο, έχουν συμβουλευτεί σελίδες συχνών ερωτήσεων ή γνωσιακές βάσεις για να αναζητήσουν πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να λύσουν ένα ζήτημα ή απλώς να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους. Επιπλέον, η ίδια μελέτη έδειξε ότι πάνω από το 53% των ενηλίκων αγοραστών είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψουν μια διαδικτυακή αγορά εάν δεν μπορούν να βρουν μια απάντηση στην ερώτησή τους γρήγορα και ανεξάρτητα.
Το συμπέρασμα είναι μάλλον απλό: εάν θέλετε να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των πελατών σας, θα πρέπει να τους προσφέρετε μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Μια βάση γνώσεων είναι μια εξαιρετική λύση για αυτό. Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε πρότυπα για άρθρα βάσης γνώσεων “Ξεκινώντας”.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Γνωσιακή βάση: Πρότυπα Βασικών Οδηγιών
Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 1
We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.
This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂
[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:
Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3
Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].
Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 2
Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.
This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.
[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!
Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer
Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!
Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 3
Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:
Related article 1
Related article 2
Related article 3
If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.
We’re always happy to help!
Customer Support Team at [company]
Ready to put our knowledge base to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 30-day trial.
Το εισαγωγικό άρθρο «Βασικών Οδηγιών» πρέπει να είναι αρκετά σύντομο και συνοπτικό. Ο ρόλος του είναι να χαιρετίζει τους χρήστες σας και να τους παρέχει τις πιο χρήσιμες, βασικές πληροφορίες για να ξεκινήσει η εμπειρία τους με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Να θυμάστε ότι πολλοί άνθρωποι δεν διαβάζουν καλά μεγάλα κομμάτια περιεχομένου. Αντίθετα αποφεύγουν το κείμενο αναζητώντας λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται με την αναζήτησή τους.Γι’ αυτό θα πρέπει να προσπαθήσετε να διατηρείτε το άρθρο σας «Βασικών Οδηγιών» σύντομο, ευχάριστο και σχετικό για τους πελάτες σας. Εάν είναι δυνατόν, θα πρέπει να είναι 150-200 λέξεις.
Το ύφος γραφής ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” πρέπει να είναι συνεπές με τη συνολική επικοινωνία της επωνυμίας ή της εταιρείας σας. Εάν όλο το άλλο περιεχόμενο που δημιουργείται από τις ομάδες σας διατηρείται σε ένα ελαφρύ, απλό ύφος, είναι λογικό να συνεχίσετε αυτού του είδους την επικοινωνία σε άρθρα γνωσιακής βάσης. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι η γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία των άρθρων της γνωσιακής σας βάσης είναι απλή και κατανοητή, ακόμη και για χρήστες που δεν είναι γνώστες της τεχνολογίας.
Η ακριβής δομή ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” εξαρτάται από τον τύπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, τις τεχνικές γνώσεις ή την εμπειρία των χρηστών και τα πιο συνηθισμένα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας κατά τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.Η ακριβής δομή ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” εξαρτάται από τον τύπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, τις τεχνικές γνώσεις ή την εμπειρία των χρηστών και τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας κατά τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team