Προτυποποιημένες φράσεις για κλείσιμο/αναμονή σε τηλεφωνικό κέντρο, βελτιώνοντας την επικοινωνία και την αποτελεσματικότητα στις κλήσεις. Εστιάζει σε εξαιρετική εξυπηρέτηση, επικοινωνιακές δεξιότητες, γνώση προϊόντων και επίλυση προβλημάτων.
Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί ουσιαστικό πυλώνα κάθε επιχείρησης. Ανεξάρτητα από τον κλάδο, η εξυπηρέτηση πελατών είναι πάντα στην πρώτη γραμμή της επιχείρησής σας. Το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, το οποίο σχετίζεται άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών επηρεάζει την αφοσίωση των πελατών, αλλά και κάθε θεμελιώδη πτυχή κάθε εταιρείας.
Επομένως, κάθε εταιρεία, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι, πρέπει να κάνει το καλύτερο δυνατό για να προσφέρει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών σε όλους τους χρήστες ή τους πελάτες της. Για να είμαστε ακριβείς, οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να προσπαθούν να κάνουν τους πελάτες να νιώθουν ότι η εταιρεία φροντίζει γι’ αυτούς και ότι τα όποια ζητήματά τους εισακούονται καθ ‘όλη τη διαδικασία υποστήριξης – από τη δημιουργία εισιτηρίων έως την επίλυση εισιτηρίων και το κλείσιμο.
Αυτή η προσέγγιση πρέπει να εφαρμόζεται σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης της τηλεφωνικής υποστήριξης. Αλλά τι ακριβώς πρέπει να κάνουν οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών και ποια προσόντα και δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν για να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;
Η εξυπηρέτηση πελατών αφορά ανθρώπους – πελάτες και υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών. Απλά δεν μπορείτε να αναθέσετε αυτόν τον ρόλο σε τυχαίους υπαλλήλους χωρίς υποστηρικτικές γνώσεις, για να εργαστούν στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες. Να θυμάστε ότι οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών θεωρούνται συχνά ο καθρέφτης της εταιρείας σας, οπότε σκεφτείτε ποιος θα τοποθετηθεί στην πρώτη γραμμή και τι εντύπωση θα κάνει.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αφήσετε στην τύχη τη λειτουργία των ομάδων εξυπηρέτησης πελατών. Ο υπεύθυνος ή οι υπεύθυνοι πρέπει να έχουν μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας και ένα είδος “playbook” που θα τους βοηθήσει να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους.
Για τη δική σας ευκολία, δημιουργήσαμε μια λίστα με προσόντα και δεξιότητες που κάθε άτομο που εργάζεται στην εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να διαθέτει και να εργάζεται συνεχώς πάνω σε αυτά για μεγαλύτερη βελτίωση. Δείτε τα παρακάτω.
Οι αντιπρόσωποι που εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να είναι εξαιρετικά επικοινωνιακοί. Πρέπει να γνωρίζουν πώς να συσχετίζονται με όποιον βρίσκεται στην άλλη άκρη του τηλεφώνου, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της συνομιλίας ή του ταμείου. Πρέπει να ξέρουν πώς να μιλούν ξεκάθαρα με τρόπο που θα είναι κατανοητός για διαφορετικούς ανθρώπους και να βοηθούν στην αποβολή όλων των αμφιβολιών ή των αρνητικών συναισθημάτων που μπορεί να έχει ο πελάτης.
Αναμφίβολα, οι αντιπρόσωποι θα πρέπει να γνωρίζουν την εταιρεία στην οποία εργάζονται και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τα οποία αυτή εμπορεύεται. Θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσουν στις περισσότερες ερωτήσεις, να προτείνουν πρωτότυπες και ειλικρινείς λύσεις και δεν πρέπει να πιαστούν αδιάβαστοι με σχεδόν καμία ερώτηση.
Η ταχύτητα και η αποφασιστικότητα είναι κάποιες από τις πιο σημαντικές ιδιότητες ενός καλού αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό αναζητούν οι χρήστες ή οι πελάτες. Περιμένουν να λάβουν βοήθεια γρήγορα και να βρουν απλές εξηγήσεις που είτε θα λύσουν τα προβλήματά τους είτε τουλάχιστον θα ρίξουν φως στα θέματα τους και θα παρουσιάσουν πιθανές λύσεις.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Σε πολλές περιπτώσεις, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών ή οι διαχειριστές θα πρέπει να έρχονται αντιμέτωποι με δυσάρεστες, τεταμένες και περίπλοκες καταστάσεις με τους πελάτες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να είναι υπομονετικοί και να ταυτίζονται συναισθηματικά, ώστε να μπορούν να συνεργάζονται με όλους τους πελάτες – ακόμα κι όταν αυτοί είναι εξοργισμένοι και ασεβείς.
Στην ιδανική περίπτωση, οι αντιπρόσωποι πρέπει να γνωρίζουν πώς να έρχονται στη θέση άλλων ατόμων, προκειμένου να κατανοήσουν την άποψή τους. Μερικές φορές οι πελάτες έχουν ασυνήθιστα προβλήματα και οι αντιπρόσωποι πρέπει να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για να τους βοηθήσουν και να κατανοήσουν τα προβλήματά τους.
Αυτό θα εξαρτηθεί από την εταιρεία, αλλά ιδανικά, οι αντιπρόσωποι πρέπει να στοχεύουν στο να γνωρίζουν και να θυμούνται το όνομα του ατόμου με το οποίο συνομιλούν. Εάν οι αντιπρόσωποί σας αποκαλούν πάντα τους πελάτες σας με το όνομά τους, οι πελάτες σας θα αισθάνονται σιγουριά και πιο συνδεδεμένοι με την εταιρεία. Χάρη σε αυτό, όλη η διαδικασία επικοινωνίας θα είναι πολύ πιο ομαλή.
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Looking for a way to communicate changes in your call center's availability to your customers?
With LiveAgent's customizable templates, you can easily inform your customers of any changes to your call center's hours of operation or availability.
Εάν θέτετε ένα εισιτήριο σε αναμονή, είναι ακόμη πιο σημαντικό να ενημερώσετε τον πελάτη. Κάθε φορά που ένα εισιτήριο τίθεται σε αναμονή, πρέπει να το αναφέρετε στον πελάτη, να εξηγήσετε γιατί συμβαίνει αυτό και να τον ενημερώσετε σχετικά με το πόσος καιρός θα χρειαστεί για την επίλυση του θέματος ή ακόμα και για το πόσος καιρός θα χρειαστεί για να ανοίξετε ξανά το εισιτήριο. Διαφορετικά, οι πελάτες μπορεί να αισθάνονται ξεχασμένοι ή ανενημέρωτοι και αυτή η κατάσταση δεν θα τους προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία.
Δεν υπάρχει απλή απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Η εταιρεία σας και οι αντιπρόσωποί της θα πρέπει να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιλύσουν τα εισιτήρια όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να περιμένουν και οι πελάτες σας δεν αποτελούν εξαίρεση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν πρέπει να δοκιμάσετε την υπομονή των ανθρώπων θέτοντας τα εισιτήριά τους σε αναμονή για πολύ καιρό. Εάν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι υπηρεσίες που παρέχετε είναι αρκετά καλές, αναζητήστε δείκτες αναφοράς της βιομηχανίας.
Κάθε άτομο που εργάζεται στην εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να έχει και να βελτιώνει συνεχώς τις επικοινωνιακές του ικανότητες, τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και τις γνώσεις του για την εταιρεία/προϊόντα.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου
Ο όρος τηλεφωνικό κέντρο είναι ένας όρος για ένα κεντρικό γραφείο που χρησιμοποιείται για τη λήψη ή την πραγματοποίηση μεγάλου αριθμού κλήσεων. Διαβάστε περισσότερα για τα τηλεφωνικά κέντρα.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team