Πρότυπα email FOMO για προσφορές τελευταίας ευκαιρίας, με δείγματα και συμβουλές για βέλτιστη επικοινωνία πελατών. Χρησιμοποιήστε τα για να ενισχύσετε τις πωλήσεις και την ικανοποίηση πελατών.
Το FOMO είναι ένα από τα ισχυρότερα κίνητρα για τους ανθρώπους να κάνουν αγορές. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη γενιά των Μιλένιαλ, αλλά ισχύει και για όσους δεν ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.
Η κοινωνική πίεση δημιουργεί ένταση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τρόπος αύξησης των πωλήσεων. Εξαιτίας αυτού, θέλουμε να σας εξοικειώσουμε με τον όρο FOMO και να σας δείξουμε πώς να τον χρησιμοποιήσετε για να πραγματοποιήσετε περισσότερες διαδικτυακές πωλήσεις.
Ο συγκεκριμένoς όρος είναι ένα ακρωνύμιο που σημαίνει «Fear Of Missing Out» ή στα ελληνικά, φόβος μην χάσεις αυτό που συμβαίνει. Αυτός ο φόβος μπορεί να σχετίζεται με τη συμμετοχή σε μια εκδήλωση ή μια δραστηριότητα, αλλά και με τον κίνδυνο να χάσετε την ευκαιρία να αγοράσετε ένα προϊόν, να προλάβετε μια προώθηση εκπτώσεων ή ακόμη και να χάσετε το τελευταίο meme που όλοι μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Είναι στη φύση μας ως ανθρώπινα όντα να επιδιώκουμε να ενταχθούμε κάπου, να είμαστε ενημερωμένοι και να παραμένουμε μπροστά από τους άλλους.
Στη χρυσή εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όλοι είναι συνδεδεμένοι και μπορούν να μοιραστούν τη ζωή τους με άλλους, κάτι που μπορεί να κάνει τους περισσότερους από εμάς να αισθανθούμε πίεση για να μην χάσουμε σημαντικές ειδήσεις ή ευκαιρίες.
Το Neuromarketing είναι ο μοχλός πίσω από όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ που βασίζονται στο φόβο. Αυτές οι τακτικές μάρκετινγκ είναι επίσης γνωστές ως μάρκετινγκ έλλειψης.
Αυτοί οι τύποι προσπαθειών μάρκετινγκ επικεντρώνονται στην εφαρμογή μηχανισμών που δημιουργούν την αίσθηση του επείγοντος ενόψει φόβου κοινωνικού αποκλεισμού ή φόβου απώλειας μιας ευκαιρίας.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτά τα παραδείγματα που χρησιμοποιούν το FOMO στην επικοινωνία.
Αυτό το μήνυμα είναι ένα πραγματικά ισχυρό εργαλείο που μπορεί να παρακινήσει τους πιθανούς πελάτες να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Έχει κοινωνικό έρεισμα, αλλά επίσης δείχνει ότι ένα προϊόν μπορεί να εξαντληθεί σύντομα επειδή πολλοί πελάτες ενδιαφέρονται να το αγοράσουν. Η αίσθηση του επείγοντος παράγει επίσης ένα συγκεκριμένο ποσοστό άγχους.
Όχι ότι θέλουμε να προκαλέσουμε ένα αίσθημα δυσφορίας στους πελάτες. Αντίθετα, στοχεύουμε να τους αποθαρρύνουμε από την αναβολή μιας απόφασης για αγορά, κάνοντάς τους να ενεργούν πιο παρορμητικά, χωρίς να ξοδεύουν πολύ χρόνο αναλύοντας την απόφασή τους.
Αυτοί οι τύποι μηνυμάτων ενισχύουν τον φόβο της απώλειας μιας ευκαιρίας. Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι περισσότερες προσφορές με περιορισμένο χρόνο λειτουργούν τόσο καλά είναι ότι το άγχος ευνοεί την παρόρμηση.
Εάν πρόκειται να πραγματοποιήσετε καμπάνιες-αστραπή, είναι πάντα καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε μια αντίστροφη μέτρηση για να υπενθυμίσετε στους χρήστες τον χρόνο που απομένει για να προλάβουν την προσφορά.
Αυτή είναι η στιγμή να χρησιμοποιήσετε μια στρατηγική email μάρκετινγκ τελευταίας ευκαιρίας ή μια διαφήμιση PPC (Pay per Click) με επαναστόχευση, που προσεγγίζει τους πελάτες και τους υπενθυμίζει την προσφορά. Μην ξεχάσετε να εμφανίσετε τα επίπεδα αποθεμάτων, ειδικά όταν απομένουν λίγα τεμάχια.
Όταν ένας πελάτης χάνει μια ευκαιρία, μην διστάσετε να τον ενημερώσετε ότι έχασε την ευκαιρία της εκάστοτε προσφοράς. Αυτό είναι κάτι που τα ταξιδιωτικά γραφεία κάνουν συχνά και μπορεί εύκολα να εφαρμοστεί και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ένα απλό banner που δηλώνει ότι ένα προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο σε μειωμένη τιμή συνοψίζει απόλυτα τι σημαίνει το FOMO. Ο φόβος της απώλειας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρακινήσει τους πιθανούς πελάτες να αγοράσουν, δείχνοντάς τους τι έχασαν και διασφαλίζοντας ότι την επόμενη φορά δεν θα διστάσουν να πατήσουν το κουμπί ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ προτού λήξει μια προσφορά.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του FOMO για να στείλετε τύπους email “τελευταίας ευκαιρίας”. Ας δούμε μερικά παραδείγματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις μελλοντικές σας καμπάνιες μάρκετινγκ.
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Δεν υπάρχει κανόνας εδώ – ίσως αποφασίσετε να ξεκινήσετε να στέλνετε email τελευταίας ευκαιρίας δύο ημέρες πριν από τη λήξη μιας καμπάνιας προώθησης εκπτώσεων ή μόλις δύο ώρες πριν. Γνωρίζετε καλύτερα τους πελάτες και τους πιθανούς σας πελάτες, οπότε μπορείτε να αποφασίσετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του επείγοντος βάσει αυτής της γνώσης.
Συνήθως, οι εταιρείες στέλνουν είτε ένα email τελευταίας ευκαιρίας την ημέρα που λήγει μια συγκεκριμένη προσφορά είτε διοργανώνουν αντίστροφη μέτρηση και στέλνουν τρία ακόμη email – ένα το πρωί, ένα το απόγευμα και το τελευταίο μία ώρα πριν το τέλος της προώθησης. Εξαρτάται από εσάς ποια στρατηγική θα επιλέξετε, αλλά βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας δεν είναι ανεπιθύμητα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα θέλατε να ενημερώσετε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα για μια προσφορά που πρόκειται να λήξει. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν σκοπεύετε να δημοσιεύσετε πληροφορίες σχετικά με τις εκπτώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια προώθηση χρησιμοποιώντας διαφημίσεις επί πληρωμή. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι η βάση δεδομένων σας είναι σωστά τμηματοποιημένη και ότι στέλνετε σχετικά και εξατομικευμένα μηνύματα σε όλες τις ομάδες πελατών με βάση τις προηγούμενες αγορές και τα ενδιαφέροντά τους.
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Ανακαλύψτε τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνουν την επικοινωνία και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών. Εξοικονομήστε χρόνο, μειώστε τα λάθη, και επιταχύνετε την ανταπόκριση με τις καλύτερες πρακτικές και παραδείγματα. Ενισχύστε τη συνέπεια στην επικοινωνία και την ικανοποίηση των υπαλλήλων, προσαρμόζοντας τα πρότυπα στις ανάγκες σας. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας για να μάθετε περισσότερα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team