Πρότυπα σύνοψης email για επιχειρήσεις με εύκολα αναγνώσιμο περιεχόμενο και συμβουλές σχεδιασμού. Περιλαμβάνουν ενημερωτικά email, περιλήψεις δραστηριοτήτων και email πωλήσεων. Ενισχύουν την εμπιστοσύνη και την επισκεψιμότητα μέσω τακτικής επικοινωνίας.
Οι εταιρείες μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα τους και να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών, κοινοποιώντας τακτικά πολύτιμο και εύκολα αναγνώσιμο – ή εύπεπτο – περιεχόμενο μέσω email Αυτά τα αποσπάσματα πληροφοριών περιέχουν περιλήψεις πρόσφατων ειδήσεων ή σημαντικών ενημερώσεων σύμφωνα με ένα καθορισμένο χρονοδιάγραμμα και είναι γνωστές ως συνόψεις email.
Ο συγκεκριμένος τύπος περιεχομένου που περιλαμβάνεται σε τέτοια μηνύματα εξαρτάται από το συγκεκριμένο κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται μια επιχείρηση και η συχνότητα αυτών των περιεχομένων μπορεί να είναι καθημερινή, εβδομαδιαία ή μηνιαία, ανάλογα με το πόσες πληροφορίες πρέπει να κοινοποιούνται.
Αναμφίβολα είστε εξοικειωμένοι με τις συνόψεις email επειδή πολλές επιτυχημένες εταιρείες τις χρησιμοποιούν πολύ αποτελεσματικά – ωστόσο, μπορεί να είναι η ορολογία με την οποία δεν είστε εξοικειωμένοι.
Τα κανονικά μηνύματα σύνοψης εξυπηρετούν πολλαπλούς σκοπούς, ανάλογα με τον επιχειρηματικό τομέα και τη συχνότητα με την οποία αποστέλλονται. Μερικοί από τους καλύτερους λόγους για την αποστολή συνόψεων email είναι ότι:
Αυξάνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, ως αποτέλεσμα της παροχής αποσπασμάτων πληροφοριών και της σύνδεσης με περισσότερες λεπτομέρειες στη σελίδα σας.
Οι συνόψεις email συχνά περιέχουν μεγάλες ποσότητες πληροφοριών που συνοψίζονται σε ευανάγνωστες μορφές. Φυσικά, αυτό περιλαμβάνει συχνά γραφικά στοιχεία – ούτως ή άλλως, μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Πώς θα πρέπει λοιπόν να σχεδιάσετε αυτόν τον τύπο email;
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Free templates and a free 30-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Η τυπική συχνότητα των κανονικών email είναι είτε καθημερινά, εβδομαδιαία είτε μηνιαία, ανάλογα με το πόσες πληροφορίες υπάρχουν για την ενημέρωση του παραλήπτη. Αυτό θα εξαρτηθεί επίσης από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε. Η αποστολή email πιο συχνά από ό,τι καθημερινά μπορεί να θεωρηθεί ανεπιθύμητη αλληλογραφία, ακόμη και όταν υπάρχουν πολλά για να μοιραστείτε, ενώ λιγότερο συχνά από μηνιαία μπορεί να σημαίνει ότι τους ξεχάσατε.
Οι συνόψεις email πρέπει να είναι πολύ προσαρμοσμένες στον συγκεκριμένο παραλήπτη, ξεκινώντας από το όνομά τους και συνεχίζοντας με προσωπικές πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία, εάν υπάρχουν. Η ιδέα αυτού του είδους της επικοινωνίας είναι να προσφέρει αξία σε μια ευανάγνωστη μορφή, η οποία θα βοηθήσει στην οικοδόμηση μιας σχέσης και εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή. Αυτή είναι μια διαδικασία που υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από την εξατομίκευση των μηνυμάτων σας, η οποία κάνει τους παραλήπτες να αισθάνονται πιο πολύτιμοι.
Ενώ η συνοχή είναι καλή, είναι επίσης καλή ιδέα να ανανεώνετε την επικοινωνία σας κατά καιρούς. Η διατήρηση της ίδιας διάταξης και η κοινή χρήση των ίδιων στατιστικών στοιχείων, για παράδειγμα, διευκολύνει τον αναγνώστη να ανακαλύψει τις πληροφορίες που συνηθίζει να λαμβάνει από τα email σας και να κάνει συγκρίσεις μεταξύ ενημερώσεων. Ωστόσο, δεν θέλετε τα μηνύματα να γίνονται πολύ επαναλαμβανόμενα και στάσιμα, επομένως είναι σημαντικό να εμπλουτίζετε τα πράγματα κατά καιρούς.
Η προώθηση email του LiveAgent είναι ένας εύκολος τρόπος για να συνδέσετε λογαριασμούς email από διάφορους παρόχους με το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών. Μετατρέπει τα emails σε καρτέλες, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση πελατών. Δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε πώς μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία σας με τους πελάτες!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team