Οδηγός για τη δημιουργία σχεδίου επικοινωνίας με στρατηγικές, πρότυπα και συμβουλές για επιχειρήσεις. Περιλαμβάνονται παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές για αποτελεσματική επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους. Δοκιμάστε δωρεάν στο LiveAgent.
Τα σχέδια επικοινωνίας περιγράφουν τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση, ένας οργανισμός ή ένα άτομο θα αλληλεπιδράσει με τους εσωτερικούς και εξωτερικούς ενδιαφερόμενους για να τους κρατήσει ενήμερους για τις τελευταίες εξελίξεις.
Περιλαμβάνει το ποιος, τι, πότε, πού, γιατί και πώς στις επικοινωνιακές στρατηγικές και τακτικές προσαρμοσμένες για ένα συγκεκριμένο έργο ή καμπάνια.
Σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου, θα παρέχουμε πρότυπα σχεδίων επικοινωνίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη δική σας επιχείρηση όποτε χρειάζεται να μεταφέρετε διαφορετικούς τύπους μηνυμάτων σε διάφορους ενδιαφερόμενους. Θα συζητήσουμε επίσης μερικές συμβουλές για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού σχεδίου επικοινωνίας.
Στον σημερινό κόσμο με γρήγορους ρυθμούς και το οποίο είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να υπάρχει ένα σαφές και συνοπτικό σχέδιο επικοινωνίας έτοιμο για όταν παραστεί ανάγκη.
Χωρίς ένα τέτοιο σχέδιο, οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να κολλήσουν στις λεπτομέρειες και να χάσουν σημαντικές ευκαιρίες για να συνδεθούν με τους ενδιαφερόμενους ή να μην το κάνουν αρκετά γρήγορα.
Ένα πρότυπο σχεδίου επικοινωνίας μπορεί να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για οργανισμούς όλων των μεγεθών. Είτε επικοινωνείτε με τους υπαλλήλους, τους πελάτες, τους συνεργάτες ή τα μέσα ενημέρωσης, ένα σχέδιο επικοινωνίας μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το μήνυμά σας είναι σαφές, περιεκτικό και στοχευμένο. Σε αυτήν την περίπτωση, ένα πρότυπο pr μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να δομήσετε μια ανακοίνωση, εάν θέλετε να την στείλετε γρήγορα και αποτελεσματικά.
Ο τίτλος αυτού του εγγράφου πρέπει να αντικατοπτρίζει τον σκοπό του, ο οποίος συνήθως (αλλά όχι πάντα) σημαίνει ότι περιλαμβάνει “σχέδιο επικοινωνίας” και ορισμένες συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι όσοι έρχονται σε επαφή με το έγγραφο θα γνωρίζουν σε τι χρησιμεύει και μπορούν εύκολα να το αναφέρουν όταν χρειάζεται.
Για παράδειγμα, εάν το σχέδιο επικοινωνίας αφορά μια νέα κυκλοφορία προϊόντος ή μια συγκεκριμένη καμπάνια μάρκετινγκ, μπορείτε να του δώσετε έναν τίτλο που να δηλώνει ακριβώς αυτό. Άλλα στοιχεία που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στον τίτλο είναι οι ημερομηνίες που θα τεθεί σε ισχύ το σχέδιο επικοινωνίας και το όνομα του οργανισμού ή της ομάδας στην οποία απευθύνεται.
Η συμπερίληψη αυτού του είδους πληροφοριών στο θέμα του εγγράφου θα ενημερώσει τα ενδιαφερόμενα μέρη σχετικά με το σχέδιο ανταλλαγής μηνυμάτων και θα εμπλέξει όλους στο ίδιο επίπεδο σχετικά με το πότε μπορούν ή πρέπει να πραγματοποιηθούν ορισμένες δραστηριότητες επικοινωνίας.
Ο τρόπος με τον οποίο ξεκινά ένα σχέδιο επικοινωνίας εξαρτάται από τον σκοπό ή το είδος της επικοινωνίας.
Μερικές φορές είναι χρήσιμο να ξεκινήσετε με μια εισαγωγή που παρέχει το πλαίσιο και δίνει τον τόνο για το στυλ επικοινωνίας που θα ακολουθήσει, ενώ άλλες φορές είναι πιο λογικό να μεταβείτε απευθείας στους στόχους και τις στρατηγικές επικοινωνίας.
Σε γενικές γραμμές, θα είναι χρήσιμο να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα για να γράψετε ένα αποτελεσματικό σχέδιο επικοινωνίας για να διασφαλίσετε ότι το μήνυμά σας θα φτάσει στο στόχο του:
Πραγματοποιήστε έλεγχο της υπάρχουσας στρατηγικής επικοινωνίας σας (εάν υπάρχει) – αυτό θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε τυχόν προβληματικές περιοχές ή κενά περιεχομένου (π.χ. λείπει υλικό μάρκετινγκ) που πρέπει να συμπεριληφθούν στο νέο ή ενημερωμένο σχέδιο.
Καθορίστε στόχους ΣΜΕΣΧ για το επικοινωνιακό σας σχέδιο – ο καθορισμός στόχων που είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, επιτεύξιμοι, σχετικοί και χρονικά περιορισμένοι θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε την αποτελεσματικότητά του.
Αναπτύξτε τη δήλωση αποστολής του οργανισμού σας, τις βασικές αξίες και τα βασικά μηνύματα – αυτά θα πρέπει να είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίζονται όλες οι στρατηγικές και οι δραστηριότητες επικοινωνίας. Μπορεί επίσης να προσδιορίζονται ρητά στο σχέδιο επικοινωνίας (π.χ. επιχειρηματικές προτάσεις).
Προσδιορίστε τα τμήματα κοινού-στόχου του σχεδίου επικοινωνίας σας – η γνώση και η κατανόηση του παραλήπτη των μηνυμάτων σας διευκολύνει τον καθορισμό του σωστού τόνου για αυτόν.
Αποφασίστε από ποιο(α) κανάλι(α) θα παραδοθούν τα μηνύματά σας – εάν η καλύτερη μέθοδος για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας θα ήταν μέσω email ή ένα δελτίο τύπου, για παράδειγμα, επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο θα συνταχθεί το σχέδιο επικοινωνίας.
Ορίστε υπεύθυνα μέρη – αποφασίστε ποιος θα είναι υπεύθυνος για την παράδοση του σχεδίου επικοινωνίας σας στα διάφορα κανάλια και σε κάθε διαφορετικό κοινό.
Υπολογίστε πόσο θα διαρκέσει κάθε βήμα και, επομένως, πόσο χρόνο θα εκτελεστεί συνολικά το σχέδιο επικοινωνίας – αυτό είναι απαραίτητο για τη διευκρίνιση του χρονοδιαγράμματος και την κατανομή ενός προϋπολογισμού για τη διάθεση των απαραίτητων πόρων.
Μετρήστε τα αποτελέσματα του σχεδίου σας αφού επικοινωνήσετε με τα σχετικά ενδιαφερόμενα μέρη – η αναγνώριση περιοχών για βελτίωση σημαίνει ότι μπορείτε να ενημερώσετε τη στρατηγική σας για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά της.
Σκοπός – τι προορίζεται να επιτύχει αυτό το συγκεκριμένο σχέδιο επικοινωνίας
Στόχευση κοινού – το κοινό-στόχο των μηνυμάτων σας
Ημερομηνίες – πότε δημιουργήθηκε ή/και πότε θα εφαρμοστεί αυτό το συγκεκριμένο σχέδιο επικοινωνίας
Μέθοδοι – μέσω ποιων καναλιών επικοινωνίας θα στείλετε τα μηνύματά σας
Ρόλοι και ευθύνες – ποια καθήκοντα θα αναλάβει κάθε εμπλεκόμενο μέρος
Τι πρέπει να κάνετε και τι όχι – καλές πρακτικές και κοινά λάθη που πρέπει να αποφεύγονται κατά την επικοινωνία με τα ενδιαφερόμενα μέρη του έργου
Πλαίσιο για κλιμάκωση – π.χ. την «πρώτη γραμμή άμυνας» σας και τον εντοπισμό της «ομάδας μεγαλύτερης ανταπόκρισης»
Ενημερώσεις – πώς και πότε να τροποποιήσετε το έγγραφο για να διατηρήσετε ένα αποτελεσματικό σχέδιο επικοινωνίας
[Company Name]: [Product Name] Launch Communication Plan
This communication plan applies to the launch of [Product Name] and is in effect from [start date] – [end date], before and after the launch date of [launch date].
Objectives:
• Ensure that all employees are aware of the launch date and have the necessary information about the product
• Generate excitement and interest in the product amongst employees
• Provide a clear and concise message to customers about the product
• Manage expectations with regards to delivery times and availability
Communication mediums:
• Email
• Press release
• Social media post – [Channel 1], [Channel 2], …
Launch Phases:
• Pre-Launch Activities
• Launch Day
• Post-Launch Follow Up
Pre-Launch Activities ([X] months prior to launch):
• [Activity 1]
• [Activity 2]
• [Activity 3] …
Launch Day:
• Live product unveiling
• Interviews with [Media Outlets]
• Tracking reactions
Post-Launch Follow Up (up to [X] months following launch):
• [Activity 1]
• [Activity 2]
• [Activity 3] …
Roles and responsibilities:
• [Person 1] will be responsible for drafting all communication materials
• [Person 2] will be responsible for sending out communication materials to the media
• [Person 3] will be responsible for handling customer inquiries
Do:
• Create a communication timeline to ensure that all communication activities are carried out in a timely and coordinated manner
• Make use of visuals (e.g. images, infographics) to break up text and add interest
• Proofread all communication materials before sending them out
Don’t:
• Overload stakeholders with too much information at once – provide updates on a regular basis to avoid overwhelming them.
• Forget to include a call-to-action (e.g. visit our website, sign up for our newsletter) in order to engage the reader
• Neglect to test communication materials (e.g. send out a test email) before sending them to the entire list of stakeholders
Framework for escalation:
• If there are any problems with the communication plan, please contact [Person Responsible].
• If [Person Responsible] is unavailable, please contact [Alternative Contact]
Updates:
• This communication plan will be reviewed and finalized on [review date]
• Changes may be made to the communication goals, target audience, and channels
• Updated communication plans should be sent to the [Internal Team/Department Responsible]
[Company Name] will be launching a marketing campaign for [Product Name] from [start date] to [end date].
Goals:
• [Goal 1]
• [Goal 2]
• [Goal 3] …
SWOT Analysis:
• Strengths – [Strength 1], [Strength 2], [Strength 3], …
• Weaknesses – [Weakness 1], [Weakness 2], [Weakness 3], …
• Opportunities – [Opportunity 1], [Opportunity 2], [Opportunity 3], …
• Threats – [Threat 1 ], [Threat 2 ], [Threat 3 ], …
Tactics:
• [Tactic 1]
• [Tactic 2]
• [Tactic 3] …
Channels:
• Email
• Paid search
• Display advertising
• Social media – Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram
• Press release
• Blog post
• Events and webinars – [Event 1], [Event 2], [Event 3], …
Roles and responsibilities:
• [Person/Team Responsible 1 ] will be responsible for drafting all communication materials.
• [Person/Team Responsible 2] will be responsible for sending out communication materials to the media.
• [Person/Team Responsible 3] will be responsible for handling customer inquiries.
• [Person/Team Responsible 4] will be responsible for managing the budget.
Budget:
• $[X] for [Tactic/Channel 1]
• $[Y] for [Tactic/Channel 2]
• $[Z] for [Tactic/Channel 3] …
Evaluation:
• [KPI 1] will be used to measure the success of this marketing campaign
• [KPI 2] will be tracked on a weekly basis and reported to the [Person/Team Responsible]
• [KPI 3] …
Timeline:
• [Activity 1] – [start date] to [end date]
• [Activity 2] – [start date] to [end date]
• [Activity 3] – [start date] to [end date] …
This communication plan will be finalized on [review date] and is therefore subject to change until that date.
Objectives: To ensure that all stakeholders are kept up to date with developments, and to keep communication channels open.
Situational Analysis: Internal communication at [company name] has been identified as an area that needs improvement. In particular, communication between management and staff, and communication amongst team members has been identified as needing improvement.
Stakeholders: all employees of [company name]
Implementation:
• A communication plan will be put in place to improve communication at [company name]
• All employees will be made aware of the communication plan and their roles in it
• The communication plan will be reviewed on a regular basis and updated as necessary
Teams Involved: Management team, HR team, communications team
Roles and Responsibilities:
• Management team – responsible for communication with staff
• HR team – responsible for communication amongst team members
• Communications team – responsible for drafting and sending communication materials
Key Messages:
• Effective communication at all times is crucial
• Communication at [Company Name] requires improvement
• This communication plan will be put in place to effect the necessary changes
• All employees have a role to play in the communication plan
• The communication plan will be reviewed on a regular basis
• Communication is a two-way process
• Employees should feel free to ask questions and give feedback
Guidelines:
• All communication should be clear and concise
• Communication materials should be sent out in a timely manner
• Communication channels should be monitored regularly
• Communication should be respectful and professional at all times
Approval: [Person Responsible], [Position], [Creation date]
Executive Summary: This communication plan is for [purpose] and will be in effect from the [start date] until [end date].
Objectives: Maintain effective communication with the various audiences to uphold the mission and values of the company.
Mission Statement: [Company mission statement]
Core Values: [Company values]
Situational Analysis: [Background information and context about the situation or problem that the communication plan is designed to address]
Audience | Message(s) | Media or Channel | Frequency | Timing | Assigned Team Member | Feedback Method
[Audience 1 | [Message 1] | Face-to-face | Weekly | Every [Weekday] | [Person/Team Responsible 1] | Survey
[Audience 2 | [Message 2] | Report | Monthly | Within [X] hours of approval | [Person/Team Responsible 2] | Evaluation Form
[Audience 3 | [Message 3] | Email | Daily | [Time] | [Person/Team Responsible 3] | Review …
Project Name: [Project Name]
Project Manager: [Project Manager’s Name]
Beginning Date: [start date]
Completion Date: [end date]
Project Objectives: Design and build a website and mobile app for the client’s new e-commerce business. Optimize the former for search engine ranking (SEO) and both for conversion, in accordance with [Company Name]’s latest SEO guidelines. Make the website and app user-friendly, mobile-responsive, and visually appealing, including an effective call-to-action (CTA) that encourages users to convert easily.
Communication Goal | Communication Method | Audience | Frequency
[Goal 1] | [Method 1] | [Audience 1] | [Daily/Weekly/Monthly]
[Goal 2] | [Method 2] | [Audience 2] | [Daily/Weekly/Monthly]
[Goal 3] | [Method 3] | [Audience 3] | [Daily/Weekly/Monthly]
Created By: [Person Responsible]
Effective Of: [start date]
Summary:
• [Change 1] is happening because [reason 1]
• [Change 2] is a result of [reason 2]
• [Change 3] is necessary in order to [reason 3] …
What does this mean for employees?
[Explanation of how the change will affect employees]
Stakeholders:
• [Audience 1] will be impacted by [change 1]
• [Audience 2] will be affected by [change 2]
• [Audience 3] will need to adjust as a result of [change 3]
Phases:
Task | Timeline | Person/Team Responsible
[Task 1] | Day 1/Week 1/start date/etc.] | [Person/Team Responsible 1]
[Task 2] | Day 2/Week 2/mid date/etc.] | [Person/Team Responsible 2]
[Task 3] | Day 3/Week 3/end date/etc.] | [Person/Team Responsible 3] …
Effective from: [start date] to [end date]
Goals:
• [Goal 1]
• [Goal 2]
• [Goal 3] …
Objectives:
• [Objective 1]
• [Objective 2]
• [Objective 3] …
Changes:
• [Change 1]
• [Change 2]
• [Change 3] …
Projections:
• [Projection 1]
• [Projection 2]
• [Projection 3] …
Stakeholder communication:
• [Channel 1]
• [Channel 2]
• [Channel 3] …
Contact Details: [Person Responsible], [Position], [Phone number/email address/etc.]
Company Name: [Company Name]
Date Created: [creation date]
Contact Information: [contact details]
Introduction:
This communication plan has been created for [purpose] and will be in effect from the creation date.
Objectives:
• [Objective 1]
• [Objective 2]
• [Objective 3] …
Audience:
• [Target user 1]
• [Target user 2]
• [Target user 3] …
Ξεκινήστε με έναν πίνακα ή γράφημα για να προσδιορίσετε τους τύπους μηνυμάτων – ποια κανάλια επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσετε, ποιους στοχεύετε και τον τόνο κ.λπ.
Πρέπει να δημιουργηθεί ένα σχέδιο δράσης προτού σταλεί οποιαδήποτε επικοινωνία – είναι καλύτερο να είστε προληπτικοί και να έχετε χαρτογραφήσει στρατηγικές για διάφορα μηνύματα πριν ξεκινήσετε τη δραστηριότητά σας ή προτού να πάει κάτι στραβά.
Συμπεριλάβετε ένα σχέδιο επικοινωνίας κρίσης ως μέρος της ευρύτερης επικοινωνίας σας – περισσότερα για αυτό εδώ ➡️ Λίστα ελέγχου σχεδίου επικοινωνίας κρίσης
Ελέγχετε και ενημερώνετε τακτικά το σχέδιο επικοινωνίας σας καθώς το έργο προχωρά – τα πράγματα αναπόφευκτα θα αλλάξουν και θέλετε τα μηνύματά σας να προσαρμοστούν ανάλογα.
Βεβαιωθείτε ότι όλοι στην ομάδα επικοινωνίας γνωρίζουν το έγγραφο και γνωρίζουν τον ρόλο τους – τα σχέδια δράσης είναι τόσο αποτελεσματικά όσο και τα άτομα που τα εκτελούν.
Αναθέστε σε κάποιον υπεύθυνο επικοινωνίας και βεβαιωθείτε ότι έχει τον χρόνο και τους πόρους που χρειάζονται για να είναι επιτυχημένος.
Make your communication top notch with LiveAgent
Our multi-channel ticketing system can help you communicate better and faster. Start your free trial today and experience the benefits.
Η επικοινωνία είναι το κλειδί για την επιτυχία σε κάθε επιχείρηση και η δημιουργία ενός σχεδίου για το πώς να το κάνετε δεν χρειάζεται να είναι μια περίπλοκη διαδικασία.
Ακολουθώντας ένα πρότυπο, μπορείτε να γράψετε ένα αποτελεσματικό σχέδιο επικοινωνίας που περιγράφει πώς θα στέλνετε μηνύματα στο βασικό κοινό σας σε διάφορες καταστάσεις.
Με ένα καλογραμμένο έγγραφο σχεδίου επικοινωνίας, μπορείτε να βάλετε όλους στον οργανισμό σας στο ίδιο επίπεδο σχετικά με το είδος των μηνυμάτων που πρέπει να σταλούν, πότε και πώς.
Εφαρμόζοντας αυτό θα διατηρήσει τη στρατηγική ανταλλαγής μηνυμάτων συνεκτική και ευθυγραμμισμένη με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, αυξάνοντας τις πιθανότητές σας να επιτύχετε τους επικοινωνιακούς σας στόχους.
Το συντομότερο δυνατό ή τουλάχιστον νωρίς σε ένα έργο ή πρωτοβουλία, προτού ξεκινήσουν οποιεσδήποτε βασικές δραστηριότητες. Αυτό σας επιτρέπει να σκεφτείτε όλους τους πιθανούς βασικούς ενδιαφερόμενους και πώς να τους προσεγγίσετε καλύτερα με το μήνυμά σας. Εάν περιμένετε αργότερα σε ένα έργο για να αναπτύξετε ένα σχέδιο επικοινωνίας, μπορεί να είναι πιο δύσκολο να κερδίσετε τη συμμετοχή και τη συμβολή όλων.
Άλλοι τύποι σχεδίων επικοινωνίας μπορεί να χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση, αλλά ένα σχέδιο επικοινωνίας κρίσης είναι ειδικά προσαρμοσμένο για να χειρίζεται τις επικοινωνίες κατά τη διάρκεια και μετά από μια μεγάλη έκτακτη ανάγκη ή περιστατικό. Ο στόχος ενός σχεδίου επικοινωνίας κρίσης είναι να διασφαλίσει ότι οι σωστές πληροφορίες κοινοποιούνται έγκαιρα στα σωστά άτομα, ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες.
Είναι γενικά καλύτερο να αναθεωρείτε και να ενημερώνετε το σχέδιο επικοινωνίας τουλάχιστον μία φορά το χρόνο για να διατηρούνται οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό σχετικές και ακριβείς, καθώς και να επιτρέπεται η έγκαιρη πραγματοποίηση τυχόν απαραίτητων αλλαγών ή προσθηκών. Ωστόσο, εάν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές ή γεγονότα εντός του οργανισμού που θα μπορούσαν ενδεχομένως να επηρεάσουν τη στρατηγική επικοινωνίας του, τότε θα πρέπει να γίνει ενημέρωση του σχεδίου το συντομότερο δυνατό αντί να περιμένει το τακτικό χρονικό πλαίσιο ελέγχου. Αυτό θα κάνει όλους όσους εμπλέκονται στην εκτέλεση του σχεδίου ενήμερους για τυχόν νέες εξελίξεις ή πιθανούς κινδύνους, ώστε να μπορούν να λάβουν τις κατάλληλες ενέργειες ανάλογα.
Άτομα, ομάδες και επιχειρήσεις μπορούν όλοι να βελτιώσουν τα μηνύματά τους διευκρινίζοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα της επικοινωνίας, προσδιορίζοντας τα βήματα που απαιτούνται για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων και προσδιορίζοντας ποιος είναι υπεύθυνος για κάθε βήμα. Αυτό είναι επωφελές τόσο για τα άτομα ή τους οργανισμούς, όσο και για τα ενδιαφερόμενα μέρη που θα λάβουν τα μηνύματα, καθώς ένα σχέδιο θα βοηθήσει να γίνει όλη η επικοινωνία σαφής και συνοπτική, καθώς και να αποτραπεί τυχόν παρεξήγηση ή παρερμηνεία.
Τηλεφωνικό κέντρο: Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας
Ανακαλύψτε πρότυπα κλεισίματος και παύσης επικοινωνίας για τηλεφωνικά κέντρα στο LiveAgent. Εξασφαλίστε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και αυξήστε την ικανοποίηση και αφοσίωση με αποτελεσματικές επικοινωνίες. Δοκιμάστε το δωρεάν σήμερα!
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Τι είναι η Επικοινωνία με τον Πελάτη;
Ανακαλύψτε συμβουλές για επαγγελματική επικοινωνία με πελάτες μέσω email, κλήσεων και ζωντανής συνομιλίας για βέλτιστη εξυπηρέτηση.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team