Επωφεληθείτε από συναρπαστικά πρότυπα email έρευνας για να λάβετε ανατροφοδότηση πελατών. Ανακαλύψτε βέλτιστες πρακτικές και γραμμές θέματος για να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ και να ξεπεράσετε τις προσδοκίες των πελατών σας. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν.
Εάν θέλετε να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα, η λήψη σχολίων πελατών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχετε. Κάθε επιχείρηση, από ανεξάρτητες νεοφυείς επιχειρήσεις μέχρι διεθνείς εταιρείες, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις πληροφορίες από τους πελάτες τους. Ως επιχείρηση, δεν έχετε την πολυτέλεια να μαντεύετε απλώς τις επιθυμίες και τις ανάγκες του πελάτη σας. Αντίθετα, πρέπει να γνωρίσετε σωστά τον πελάτη για να ξεπεράσετε τις προσδοκίες του.
Οι έρευνες είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την απόκτηση σχολίων από τους πελάτες, αν και το να πείσετε τους χρήστες να τις ολοκληρώσουν πραγματικά μπορεί να είναι κάπως δύσκολο. Οι άνθρωποι γενικά δεν είναι πολύ πρόθυμοι να αφήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους για να απαντήσουν σε ερωτήσεις μόνο και μόνο επειδή ένα email έφτασε στα εισερχόμενά τους. Ως εκ τούτου, μια μελέτη περίπτωσης πελατών δείχνει ότι το μέσο ποσοστό απόκρισης στην έρευνα είναι περίπου 10%, και ακόμη και γνωστές επωνυμίες μπορεί να δυσκολευτούν να φτάσουν το όριο του 25% (πηγή). Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να παρέχουν πολύτιμα σχόλια μέσω μιας έρευνας που έχετε δημιουργήσει;
Συλλέξαμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τα πιο αποτελεσματικά email που προσκαλούν τους παραλήπτες να ολοκληρώσουν τις έρευνές σας:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team