Παρουσιάζονται πρότυπα συμπληρωματικών email που μπορούν να σταλούν μετά από τηλεφωνική κλήση στη βιομηχανία πωλήσεων. Περιλαμβάνονται παραδείγματα για περιπτώσεις όπως η σύνοψη συνάντησης, η προώθηση προϊόντων, και ο προγραμματισμός κλήσεων.
Οι περισσότεροι πωλητές δεν θα σκεφτόντουσαν ποτέ να χρησιμοποιήσουν πρότυπα email όταν ξεκινούσαν την καριέρα τους στις πωλήσεις. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιούν “βασικές” στρατηγικές πωλήσεων: πραγματοποιούν κλήσεις, επιβεβαιώνουν ραντεβού και ενημερώνουν την εταιρεία. Αλλά όταν έρθει η ώρα να στείλουν ένα συμπληρωματικό email σε έναν υποψήφιο πελάτη, τότε δυσκολεύονται. Κάνουν μια παύση και σκέφτονται: “εντάξει, τι να γράψω;”
Το μάρκετινγκ πωλήσεων και επιχειρήσεων μέσω email είναι ένα περίπλοκο παιχνίδι. Σε τελική ανάλυση, ένα email είναι μόνο μια ροή πληροφοριών που περιμένει μια απάντηση. Και όπως δείχνουν τα δεδομένα, τα περισσότερα email πωλήσεων απλά αγνοούνται. Ωστόσο, το μάρκετινγκ μέσω email παραμένει μια πολύτιμη στρατηγική πωλήσεων. Επιπλέον, ορισμένοι υποψήφιοι πελάτες χρησιμοποιούν μόνο email για να επικοινωνούν.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε εκπρόσωπος πωλήσεων πρέπει να γνωρίζει πώς να αξιοποιήσει τη δύναμη του email και πώς να γράψει ένα αποτελεσματικό συμπληρωματικό μήνυμα. Σε αυτόν τον οδηγό, θα επικεντρωθούμε στη σύνταξη ενός email μετά από μια τηλεφωνική κλήση πώλησης.
Ένα συμπληρωματικό email θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος κάθε διαδικασίας πωλήσεων που περιλαμβάνει επικοινωνία με πελάτες μέσω τηλεφώνου.
Τι ακριβώς είναι όμως;
Υπάρχουν δύο τύποι συμπληρωματικών email μετά από τηλεφωνικές κλήσεις. Το πρώτο είναι ένα email που αποστέλλεται σε έναν υποψήφιο πελάτη αμέσως μετά τηνκλήση. Σε ένα τέτοιο μήνυμα, θα πρέπει να συνοψίσετε τη συνομιλία, να αναφέρετε τα επόμενα βήματα για τα οποία έχετε ήδη συμφωνήσει και να ορίσετε ένα χρονοδιάγραμμα. Ο δεύτερος τύπος συμπληρωματικού email πρέπει να αποστέλλεται μόνο εάν η επαφή σας δεν απαντά στο πρώτο σας μήνυμα ή δεν έχει επικοινωνήσει μαζί σας λίγο μετά την σύντομη αρχική απάντηση.
Είναι σημαντικό να στείλετε ένα συμπληρωματικό email μετά από μια τηλεφωνική κλήση. Διαφορετικά, η συνομιλία με έναν υποψήφιο πελάτη γίνεται απλώς μια κουβέντα που δεν έχει καμία αξία και δεν θα οδηγήσει σε πωλήσεις. Είναι βασικά εγγυημένο ότι χωρίς ένα συμπληρωματικό μήνυμα, η επαφή σας θα ξεχάσει το τηλεφώνημά σας. Ακόμα κι αν τους καλέσετε ξανά αργότερα, η δεύτερη συνομιλία σας δεν θα έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο όσο θα μπορούσε να έχει η πρώτη.
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s more convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
I’m writing to you because I wasn’t able to reach you today. I was calling you because [leave a phrase as the reason for your call, or the name of the reference/matter you are calling about].
I sent you a voicemail and mentioned that I would call you back on [date] at [time].
However, you can always contact me before that time on [your phone number] at your convenience.
I hope we will reconnect soon!
Best,
[name & company]
Thanks for getting back to me so quickly. I truly appreciate it.
I’ll be happy to contact you again later in [the month].
Does it make sense to schedule a call already to reconnect? This way, we can save time in the future and adjust our calendars accordingly.
How does your availability in [the month] look? Which week and day would be a good one for us to connect?
I look forward to talking with you.
Best,
[name & company]
Προσπαθήστε να στείλετε ένα συνοπτικό email (αναφέροντας τα επόμενα βήματα και τυχόν συμφωνίες που έγιναν κατά τη διάρκεια του τηλεφωνήματος) εντός μιας ώρας μετά τη συνομιλία. Εάν δεν μπορείτε να στείλετε ένα τέτοιο μήνυμα αμέσως μετά την κλήση σας, τότε κάντε το έως μία εργάσιμη ημέρα μετά την κλήση. Εάν καθορίσετε οποιαδήποτε επόμενα βήματα κατά τη διάρκεια της κλήσης που απαιτούν δέσμευση από την πλευρά του υποψήφιου πελάτη, δώστε του χρόνο να ολοκληρώσει αυτές τις ενέργειες.
Εάν ο υποψήφιος πελάτης σας δεν φαίνεται να κάνει κάποια βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση, στείλτε του ένα συμπληρωματικό μήνυμα δύο έως τρεις ημέρες πριν από την προθεσμία για να του υπενθυμίσετε τη συμφωνία σας.
Είναι καλύτερο να αφήσετε τον υποψήφιο πελάτη να αποφασίσει το κανάλι επικοινωνίας που προτιμάει. Μπορείτε να ζητήσετε μέσω ενός συμπληρωματικού email εάν θέλει να πραγματοποιήσει άλλη κλήση ή να συζητήσουν τα επόμενα βήματα μέσω email. Εάν σας αφήσουν να αποφασίσετε, τότε απλώς επιλέξτε την καλύτερη επιλογή για τον εαυτό σας.
Εάν ο υποψήφιος πελάτης σας αγνοήσει έως και τρία μηνύματα email μέσα σε δύο εβδομάδες, είναι καλύτερο να σταματήσετε να επικοινωνείτε μαζί του για λίγο και να παρατηρήσετε αν αντιδρά στην επικοινωνία σας με οποιονδήποτε τρόπο. Εάν δεν το κάνει, περιμένετε δύο εβδομάδες και προσπαθήστε να στείλετε δύο ακόμη email μετά την κλήση. Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, δεν πρέπει να επικοινωνήσετε ξανά με αυτό το άτομο.
Ready to put our call follow-up email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team