Η σελίδα παρέχει συμβουλές και πρότυπα για το πώς να κλείσετε επαγγελματικά email, όπως πωλήσεων, καλωσορίσματος πελατών κ.λπ. Περιλαμβάνει τυπικές φράσεις, οδηγίες για υπογραφές και εξηγεί τη σημασία του σωστού κλεισίματος.
Δεδομένου ότι η πλειοψηφία της σημερινής επιχειρηματικής αλληλογραφίας διεξάγεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι σημαντικό να ξεκινάτε και να κλείνετε τα email σας με επαγγελματικό τρόπο. Ωστόσο, με όλη την προσοχή να δίνεται στο θέμα και στην αρχή κάθε email, συχνά παραβλέπεται το κλείσιμο ενός email.
Στην πραγματικότητα, το σωστό κλείσιμο ενός επιχειρηματικού email είναι εξίσου σημαντικό με την αρχή του. Το σωστό κλείσιμο ενός email αφήνει στον παραλήπτη μια θετική τελική εντύπωση, παρακινεί τον αναγνώστη να αναλάβει δράση, προσδιορίζει τον αποστολέα και τις προθέσεις του και παρέχει στον παραλήπτη τα στοιχεία επικοινωνίας σας (οπότε είναι εύκολο να επικοινωνήσει μαζί σας.) Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε όλα όσα σχετίζονται με τον τρόπο κλεισίματος των επαγγελματικών email και επωφεληθείτε από τη λίστα με τους επαγγελματικούς τρόπους κλεισίματος email και τα παραδείγματα φράσεων κλεισίματος που είναι κατάλληλες σε διάφορα εννοιολογικά πλαίσια.
Πριν στείλετε το email σας, βεβαιωθείτε ότι περιέχει μια σύντομη πρόταση κλεισίματος που δημιουργεί μια ομαλή μετάβαση μεταξύ του κύριου θέματος του email σας και του κλεισίματος. Αυτή η γραμμή κλεισίματος ή κατακλείδα μπορεί να δηλώνει την ευγνωμοσύνη σας για τον χρόνο που αφιέρωσε ο παραλήπτης στην ανάγνωση του μηνύματος, να δείχνει ότι είστε ανοιχτοί για περαιτέρω επικοινωνία, να προτρέπει για ανάληψη δράσης ή εναλλακτικά να είναι μια δήλωση που δείχνει ότι αναμένετε μια απάντηση.
Εκτός κι αν έχετε στενή σχέση με τον παραλήπτη, κάθε επαγγελματικό email απαιτεί επαγγελματικό κλείσιμο, το οποίο μπορεί να είναι είτε επίσημο είτε πιο ανεπίσημο, με βάση τον τύπο της σχέσης που έχετε και το πλαίσιο της επικοινωνίας σας. Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις κλεισίματος σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι “Φιλικοί χαιρετισμοί” και “Ό,τι καλύτερο”, αλλά έχουμε ετοιμάσει μια ολόκληρη λίστα παραδειγμάτων (παρακάτω), τόσο επίσημων όσο και ανεπίσημων.
Συμπεριλάβετε πάντα ολόκληρο το όνομά σας (όνομα και επώνυμο) στην υπογραφή του email σας, εάν γράφετε σε κάποιον για πρώτη φορά. Για συνομιλίες με συναδέλφους ή άτομα που ήδη γνωρίζετε και έχετε ανταλλάξει πολλά email, αρκεί να κλείσετε αναφέροντας μόνο το όνομά σας. Λάβετε υπόψη ότι συνιστάται να αποφύγετε το κλείσιμο με ψευδώνυμα, εκτός εάν το ψευδώνυμό σας είναι ευρέως γνωστό και το χρησιμοποιείτε αντί του ονόματός σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει τον τρέχοντα τίτλο εργασίας και το όνομα της εταιρείας σας στην υπογραφή του email σας, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο σύγχυσης σχετικά με το ποιοι είστε, ειδικά εάν θέλετε να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες μέσω email. Εάν υποβάλλετε αίτηση για εργασία, σας συμβουλεύουμε να αφήσετε τα τρέχοντα στοιχεία εργασίας σας (email και αριθμό τηλεφώνου) εκτός της υπογραφής σας.
Παρόλο που ο παραλήπτης του μηνύματός σας γνωρίζει ήδη τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, είναι πάντα χρήσιμο να παρέχετε επιπλέον στοιχεία επικοινωνίας στην υπογραφή του email σας, όπως τον αριθμό τηλεφώνου σας, καθώς ορισμένα άτομα προτιμούν να επικοινωνούν μαζί σας μέσω άλλων τρόπων επικοινωνίας.
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε συνδέσμους στην υπογραφή σας. Ο σύνδεσμος μπορεί να είναι ένας σύνδεσμος προς τον ιστότοπό σας, το προφίλ σας στο LinkedIn ή άλλους σχετικούς λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια σελίδα που θέλετε να προωθήσετε, το online portfolio σας, το διαδικτυακό ημερολόγιό σας ή η πιο πρόσφατη ανάρτηση στο ιστολόγιό σας κ.λπ.
Όταν αποφασίζετε ποιον τύπο κλεισίματος θα επιλέξετε για να κλείσετε το email της επιχείρησής σας, σκεφτείτε σε ποιον στέλνετε το email και γιατί. Εάν δεν είστε βέβαιοι ποιος τύπος κλεισίματος θα ήταν ο πιο κατάλληλος σε μια δεδομένη περίσταση, είναι καλύτερα να επιλέξετε μια πιο επίσημη φράση κλεισίματος. Τα “Σας ευχόμαστε ό,τι καλύτερο”, “Φιλικοί χαιρετιμοί”, “Ό,τι καλύτερο” και “Με εκτίμηση” είναι μερικές από τις ασφαλέστερες φράσεις κλεισίματος email που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις περιστάσεις και σε όλους τους τύπους email. Ακολουθούν μερικά ακόμη παραδείγματα των πιο κοινών και ευρέως χρησιμοποιούμενων επαγγελματικών φράσεων κλεισίματος email:
Επίσημες φράσεις κλεισίματος email
Χαιρετισμοί, Τις καλύτερες ευχές, Θερμούς χαιρετισμούς, Ό,τι καλύτερο, Τις καλύτερες ευχές μας, Με τις καλύτερες ευχές, Τα καλύτερα, Με εκτίμηση, Ειλικρινά δικός σας, Θερμές ευχές,
Ανεπίσημες φράσεις κλεισίματος email
Τα λέμα σύντομα, Μέχρι την επόμενη φορά, Γεια και χαρά, Να προσέχεις, Καλή τύχη, Καλο σαββατοκυριακο! Καλή σου μέρα! Να έχεις μια υπέροχη ημέρα! Απολαύστε την [ημέρα της εβδομάδας]/εβδομάδα/σαββατοκύριακο], Καλή [ημέρα της εβδομάδας], Καλές διακοπές, Ελπίζω αυτό να βοηθήσει,
Φράσεις κλεισίματος που δείχνουν εκτίμηση
Σας ευχαριστούμε, Ευχαριστούμε πολύ, Πολλά ευχαριστώ, Ευχαριστούμε και πάλι, Ευχαριστώ πολύ, Το εκτιμούμε ιδιαιτέρως, Με εκτίμηση, Εκτιμούμε ιδιαιτέρως τη/τα [βοήθειά/συμμετοχή/σχόλιά] σας Ευχαριστούμε εκ των προτέρων, Ευχαριστούμε για την ανάγνωση, Ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας, Ευχαριστούμε για την εκτίμησή σας, Σας ευχαριστούμε για την [υπομονή/ χρόνο/ συνεργασία].
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Με βάση το περιεχόμενο του email σας, μπορείτε επίσης να προσθέσετε μια σύντομη πρόταση κλεισίματος πριν από τον χαιρετισμό σας. Χρησιμοποιήστε μία από τις ακόλουθες δοκιμασμένες και κατάλληλες φράσεις κλεισίματος email για να διασφαλίσετε ότι θα κλείσετε το μήνυμά σας αφήνοντας μια θετική εντύπωση και θα ενημερώνετε τους παραλήπτες σας ότι αναμένετε την απάντησή τους ή περαιτέρω διάλογο μαζί τους.
Η εύρεση του σωστού τρόπου για να κλείσετε ένα ψυχρό email προσέγγισης ενδέχεται να είναι δύσκολη για κάθε επαγγελματία. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα ως προς το τι μπορείτε να συμπεριλάβετε στο τέλος των ψυχρών email πωλήσεων, ώστε να παρακινήσετε έναν υποψήφιο πελάτη να ανταποκριθεί:
“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”
“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”
“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”
“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”
“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Τα συνοδευτικά email είναι απαραίτητα σε οποιαδήποτε στρατηγική ψυχρών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δείτε πώς μπορείτε να κλείσετε ένα συνοδευτικό email πωλήσεων για να ενθαρρύνετε τους υποψήφιους πελάτες σας να ανταποκριθούν, ακόμη και αν οι προηγούμενες προσπάθειές σας να συνδεθείτε μαζί τους ήταν ανεπιτυχείς:
“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”
“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”
“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”
“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”
“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”
Τα email μετά την αγορά και τα email καλωσορίσματος πελατών είναι μερικά από τα πιο σημαντικά email σε καμπάνιες email μάρκετινγκ που στοχεύουν στη δημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες. Δείτε πώς μοιάζουν οι δηλώσεις κλεισίματος, για αυτούς τους τύπους μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”
“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”
“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”
“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”
“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”
Όταν θέλετε να κλείσετε ένα email εξυπηρέτησης πελατών, είναι πάντα καλή ιδέα να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να επικοινωνήσουν σε περίπτωση που έχουν άλλες ερωτήσεις, ζητήματα ή οποιονδήποτε προβληματισμό. Θα πρέπει επίσης να τους διαβεβαιώσετε ότι είστε πάντα έτοιμοι να βοηθήσετε. Ακολουθούν ορισμένα χρήσιμα παραδείγματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ολοκληρώσετε τα email εξυπηρέτησης πελατών:
“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”
“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”
“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”
“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”
“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”
Όσον αφορά τη σύνταξη απολογητικών email πελατών και την αντιμετώπιση απογοητευμένων πελατών, θα πρέπει να επαναλάβετε τη συγγνώμη σας στο τέλος του email σας και να αναφέρετε ότι εκτιμάτε την υπομονή και την κατανόησή των πελατών σας:
“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”
“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”
“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”
“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”
“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”
Το κλείσιμο ενός email είναι συνήθως απλά μια φράση κλεισίματος ή μια σύντομη πρόταση που ακολουθείται από την υπογραφή σας, αλλά η εύρεση των σωστών λέξεων και του κατάλληλου τόνου για το κλείσιμο του email σας συχνά απαιτεί ιδιαίτερη σκέψη. Ο τρόπος με τον οποίο κλείνετε ένα email μπορεί πραγματικά να επηρεάσει σημαντικά την απόφαση του παραλήπτη να απαντήσει στο email σας. Το να γνωρίζετε πώς να κλείσετε τα επαγγελματικά email είναι το κλειδί για την αποτελεσματική επαγγελματική επικοινωνία, αφήνοντας στον αναγνώστη μια θετική εντύπωση και αυξάνοντας τα ποσοστά απόκρισης μέσω email. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να κλείσετε το επόμενο email της επιχείρησής σας, τα παραπάνω παραδείγματα κλεισίματος email ενδέχεται να είναι χρήσιμα.
Δεδομένου ότι το κλείσιμο ενός email είναι το τελευταίο πράγμα που διαβάζει ο παραλήπτης σας, μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για το πόσο γρήγορα θα ανταποκριθεί – ή εάν θα ανταποκριθεί εν γένει. Ολοκληρώνοντας το email σας με ευγενικό, επαγγελματικό και κατάλληλο τρόπο, έχετε περισσότερες πιθανότητες να λάβετε μια θετική απάντηση.
Ακόμα κι αν έχετε μια στενή σχέση με τον παραλήπτη, θα πρέπει να αποφεύγετε τον μη επαγγελματικό τρόπο κλεισίματος σε οποιοδήποτε είδος επιχειρηματικής επικοινωνίας. Αυτοί οι «μη επαγγελματικοί» τρόποι κλεισίματος περιλαμβάνουν «Να έχεις μια ευλογημένη μέρα» (ή οτιδήποτε άλλο με θρησκευτικές αναφορές), «Γεια και χαρά!» (ή οποιαδήποτε άλλη αργκό), «Thx» (ή οποιεσδήποτε άλλες συντομογραφίες), «Τα λέμε αργότερα» (ή άλλες ανεπίσημες φράσεις), «Δικός σου ειλικρινά» / «Με αγάπη» (ή οτιδήποτε άλλο που υποδηλώνει αφοσίωση).
Αν και είναι σημαντικό να κλείσετε ένα επαγγελματικό email με επαγγελματικό τρόπο, η σωστή μορφοποίηση είναι επίσης καθοριστική για μια καλή τελική εντύπωση. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει το κόμμα μετά το τέλος της φράσης κλεισίματος που έχετε επιλέξει και, στη συνέχεια, προσθέστε ένα κενό και πληκτρολογήστε ολόκληρο το όνομά σας, ακολουθούμενο από τον τίτλο, την εταιρεία σας και τυχόν στοιχεία επικοινωνίας που θέλετε να παρέχετε.
Πώς να ξεκινήσετε ένα email (Συμβουλές + πρότυπα)
Μάθετε πώς να ξεκινάτε αποτελεσματικά τα email σας. Το LiveAgent παρέχει πολλές συμβουλές και πρότυπα για τη βελτίωση του τρόπου που ξεκινάτε όλα τα email σας.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team