Συγκεντρώστε πρότυπα επακόλουθων email για διάφορες καταστάσεις, όπως συνέχεια μετά τη συνάντηση. Περιλαμβάνονται παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές για επαγγελματική επικοινωνία.
Ψάχνετε για το σωστό πρότυπο επακόλουθου email; Αυτά που χρησιμοποιούσατε μέχρι τώρα δεν ολοκληρώνουν τη δουλειά ή ίσως δεν έχετε καν χρησιμοποιήσει κάποιο ακόμη; Αν ναι, τότε έχετε έρθει στο σωστό μέρος – θα σας δείξουμε ευγενικά επακόλουθα email που σίγουρα θα έχουν αποτελέσματα.
Μια καλά σχεδιασμένη αλληλουχία επακόλουθων email μπορεί να βοηθήσει στο κλείσιμο της συμφωνίας και στη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πελάτες που πληρώνουν. Λοιπόν, ας μπούμε στην ουσία.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένα αποτελεσματικό επακόλουθο email είναι σημαντικό, ωστόσο υπάρχουν ακόμα πολλοί άνθρωποι που δεν τα στέλνουν. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Μερικές φορές οι άνθρωποι φοβούνται μήπως φανούν «πιεστικοί» ή πιστεύουν ότι το προϊόν ή η υπηρεσία τους θα πουληθεί από μόνο του. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται μια μικρή ώθηση για να τους υπενθυμίσουμε ότι είστε εκεί και ότι μπορείτε να λύσετε το πρόβλημά τους.
Τα επακόλουθα email είναι χρήσιμα ως υπενθύμιση. Δείχνουν ότι ενδιαφέρεστε να μείνετε σε επαφή με το άτομο στο οποίο στέλνετε email, καθώς και ότι εκτιμάτε τον χρόνο και τη γνώμη του. Η συνέχεια δείχνει επίσης ότι είστε οργανωμένοι και ικανοί να παρακολουθείτε σημαντικές λεπτομέρειες.
Ένα καλοφτιαγμένο επακόλουθο email είναι μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται για να κλείσετε μια συμφωνία για την οποία εργάζεστε εδώ και εβδομάδες. Επομένως, εάν δεν στέλνετε ήδη επακόλουθα email, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε.
Όταν στέλνετε email σε κάποιον αφού τον συναντήσετε, ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι να συμπεριλάβετε το όνομα της εκδήλωσης ή της περίστασης όπου συναντηθήκατε στη γραμμή θέματος του email. Για παράδειγμα, “Ήταν υπέροχο που σε γνώρισα στο [όνομα του συνεδρίου]”. Αυτό βοηθάει στη μνήμη του παραλήπτη και ξεκινά τη συνομιλία με μια φιλική νότα.
Στα email προς πιθανούς πελάτες, που μπορεί να ενδιαφέρονται για την επίδειξη του προϊόντος ή την υπηρεσία σας, φροντίστε να συμπεριλάβετε μια σχετική λέξη-κλειδί στη γραμμή θέματος του email. Για παράδειγμα, “Σας ενδιαφέρει ακόμα το [προϊόν/υπηρεσία];”
Μην γράφετε πάρα πολλά στη γραμμή θέματος του email εάν δεν είστε σίγουροι τι να πείτε. Ο στόχος είναι να διευκολυνθεί ο παραλήπτης να μάθει τι αφορά το email, ώστε να μπορεί γρήγορα να αποφασίσει αν θα το ανοίξει ή όχι.
Ακολουθούν μερικές καλές πρακτικές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν γράφετε ένα επακόλουθο email:
Βέβαια, είναι σημαντικό να επιτύχετε τη σωστή ισορροπία με ένα ευγενικό επακόλουθο email. Δεν θέλετε να φανείτε πιεστικοί ή υπερβολικά στοχευμένοι, αλλά επίσης δεν θέλετε να φαίνεστε ότι δεν σας απασχολεί καθόλου να επικοινωνήσετε ξανά. Το κλειδί είναι να βρείτε μια μέση οδό ανάμεσα στο να σέβεστε τον χρόνο του ατόμου και να δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε να μείνετε σε επαφή.
Τώρα που γνωρίζετε τα βασικά της σύνταξης ενός επακόλουθου email, ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένα συγκεκριμένα παραδείγματα και πρότυπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Hey [name],
It was great meeting you yesterday and hearing more about your project. I’m just following up to see if you’re still interested in [product/service]? I think it could be a great fit with what you’re looking for.
If you are interested, I’d be glad to set up a time to chat so we can go over the details. Let me know if that works for you or if you have any other questions.
Best,
[Your name]
Hi [name],
It was great meeting you yesterday at [circumstances of the meeting] and getting a chance to learn more about your company. I wanted to follow up and see if you’re still interested in working with us?
I think we could be a great match for one another and I’m confident we could help you achieve your goals.
If you agree, I’d like to set up a date to chat so we can discuss the next steps. Let me know if you are up for that or if you have other questions in mind – I’m all ears.
Thanks,
[Your name]
Good morning [name],
It was so great catching up with you yesterday on the phone. I wanted to quickly follow up to check if you can still meet for coffee next week on Tuesday at 11 am?
I’ll be in the area and I think it would be a perfect opportunity to chat more about what you’re working on. Let me know if that time works for you or if there’s anything else I can do.
Best regards,
[Your name]
[Name],
It was great speaking with you about [topic of conversation] yesterday. I wanted to follow up and see if you had any more questions or if there’s anything else I can do?
I’d be happy to help in any way I can, so please let me know if there’s anything you need.
Thanks,
[Your name]
Hi [name],
It was great meeting you at [event] the other day. I wanted to reach out and see if you’re still interested in learning more about [topic of conversation].
In my opinion, [reason why product/service would be beneficial for them] and I think you would get a lot out of it.
I’d be happy to provide more information or answer any questions you may have.
Best,
[Your name]
Hello [name],
I wanted to follow up with you about our next meeting. Based on what we discussed, it sounds like you’re interested in [specific product/service].
I just wanted to check if that’s still the case or if you have further questions? When would be a good time to catch up over coffee or lunch?
Best regards,
[Your name]
Hey [name],
I wanted to reach out and say it was great meeting you at [conference] last week. It sounds like we’re both working on similar things and I think it would be beneficial to stay in touch.
Would you be interested in grabbing coffee or lunch sometime so we can chat more? Let me know if that works for you or if you have any other questions.
Best,
[Your name]
Hi [name],
I just wanted to check if you received the materials I sent last week? I included a copy of my presentation as well as the article we discussed.
If you have any questions or need anything else, please let me know.
Kind regards,
[Your name]
Hello [name],
I hope you’re doing well! I just wanted to give you an update on what’s been going on with [project].
We’ve made a lot of progress and I think we’re on track to achieve our business goal. I just wanted to keep you in the loop and see if you had any questions or if there’s anything else I can do.
Thanks,
[Your name]
Hello [name],
It’s been a while since we talked, but I wanted to reach out and see how you’re doing.
I hope you’re well and things are going well for you. If there’s anything I can do or if you need any help, please don’t hesitate to let me know.
Best regards,
[Your name]
Hey [name],
I hope you’re doing well! I just wanted to make sure I haven’t lost your attention.
It’s been a little while since we talked and I just wanted to check in with you. If there’s anything I can do or if you need any help, please let me know.
Best,
[Your name]
Hi [name],
It was great seeing you the other day. I wanted to reach out and see if you’re free for coffee or lunch sometime so we can catch up?
What I thought might be helpful is if I provide more information about [topic of conversation].
I hope you would find it beneficial and it would be a great opportunity to chat more. Let me know how we can work this into your schedule or if you have any questions.
Thanks,
[Your name]
Good morning [name],
I hope you’re doing well! It’s been a while since we talked and I just wanted to check in with you.
It sounds like you’re busy with [specific project] and I just wanted to find out if there’s anything I could do to help.
I know you’re probably swamped, but if you have a minute then it would be great to catch up. Let me know if you’re free or if you have any questions.
Best,
[Your name]
Hey [name],
I just wanted to reach out and say that I’m looking forward to seeing you soon. I believe we are on the same page when it comes to [your services] and how we can work together.
I’ll be in touch soon with more information, but please don’t hesitate to let me know in the meantime if you have any questions.
Thanks,
[Your name]
Hi [name],
I just left a quick voicemail letting you know that I’ll be in town next week and would love to catch up with you.
I’ll be around from Monday through Thursday and I’m free anytime on Tuesday or Wednesday.
I’m dropping you a line by email in case you don’t check your voicemail often. Please let me know if there’s a time that works better for you or if you have any questions.
I look forward to seeing you soon!
Best,
[Your name]
Hello [name],
I hope all is well! I was wondering if you would be available for a phone call next week?
I’m trying to schedule a time to catch up with you and see how you’re doing. I also wanted to update you on [specific project].
If now isn’t a good time or if you’re not available, please let me know at your earliest convenience.
Thanks,
[Your name]
Μερικές φορές, ένα επακόλουθο email δεν αρκεί. Εάν δεν έχετε λάβει νέα από το άτομο με το οποίο προσπαθείτε να επικοινωνήσετε, ίσως είναι καιρός να στείλετε ένα δεύτερο επακόλουθο email.
Όταν γράφετε ένα δεύτερο επακόλουθο email, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου:
Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε πρότυπα δεύτερων επακόλουθων email.
Hey [name],
I just wanted to reach out for the last time. I recently sent you an email about [specific project] and I’m interested in seeing if you’re still working on it.
I know you’re probably busy, so I’ll keep this short. If you’re not working on that anymore or if you don’t need any help, please let me know.
I’m just trying to reach out and see if there’s anything I can do.
Thanks,
[Your name]
P.S. If you’re not working on that project anymore, could you point me in the right direction? I’m always looking for new opportunities to help out with.
Hey [name],
I recently sent you an email about [specific project] and I was just wondering if you had any update on that?
I respect your time and I know you’re probably busy, so I’ll keep this short.
I just wanted to check in and find out if there’s anything I can do. Let me know if you need any help or if there’s a better time to reach you.
Best,
[Your name]
Hi [name],
I hope you’re doing well! This is just a quick follow up to my previous email.
I’m just checking in to see if there’s any update on [specific project]. I’m also interested in seeing if you need any help with that.
If now isn’t a good time or if you’re not available, please let me know at your earliest convenience.
Thanks for your time,
[Your name]
Hi [name],
I’m just following up on an email I sent a few days ago.
I’m wondering if you had an update on our potential collaboration? I’m still very interested in working with you on that.
Please let me know if there’s anything I can do or if there is a better time to reach you.
Thanks,
[Your name]
Hey [name],
I don’t want to bother you again, but I just wanted to check in one last time.
I recently sent you an email about [specific project] and I’m just wondering if you have any update on it.
I’ll try not to bother you again, but I really appreciate your help with this.
Thanks,
[Your name]
Φυσικά, θα πρέπει πάντα να προσαρμόζετε αυτά τα επακόλουθα πρότυπα email για να ταιριάζουν με τη φωνή και το στυλ σας. Αλλά ελπίζουμε ότι τα παραπάνω παραδείγματα θα σας δώσουν ένα καλό σημείο εκκίνησης για το τι να πείτε σε ένα δεύτερο επακόλουθο email.
Ενώ έχουμε ήδη καλύψει τι να πούμε στο δεύτερο επακόλουθο email σας, υπάρχουν μερικές άλλες βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να θυμάστε.
Όταν επικοινωνείτε εκ νέου με κάποιον, βεβαιωθείτε ότι έχετε στη διάθεσή σας όλες τις πληροφορίες από την προηγούμενη αλληλεπίδρασή σας. Αυτό θα βοηθήσει στο φρεσκάρισμα της μνήμης τους και θα είναι πιο πιθανό να συζητήσουν μαζί σας.
Επιπλέον, η κατοχή λεπτομερών πληροφοριών δείχνει ότι είστε επαγγελματίας, οργανωμένος και παίρνετε τη δουλειά σας στα σοβαρά. Όλα αυτά είναι σημαντικοί παράγοντες για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης αλλά και εξαιρετικοί προάγγελοι της πιθανής συνεργασίας σας.
Όταν δημιουργείτε ένα επακόλουθο email, φροντίστε να διατηρείτε τον τόνο χαλαρό και χαμηλή πίεση. Κανείς δεν θέλει να αισθάνεται ότι τον κυνηγούν, και αν είστε πολύ πιεστικοί τότε διατρέχετε τον κίνδυνο να απωθήσετε τον παραλήπτη.
Ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι να αποφεύγετε φράσεις όπως “Χρειάζομαι” ή “Πρέπει να έχω”, καθώς μπορεί να θεωρηθούν απαιτητικές. Αντίθετα, εστιάστε σε φράσεις όπως “Θα το εκτιμούσα” ή “Με ενδιαφέρει”.
Αυτή η μικρή αλλαγή στη γλώσσα μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στον τρόπο αποδοχής του email σας.
Ένα πρότυπο επακόλουθου email μπορεί να είναι μια εξαιρετική αφετηρία για το τι πρέπει να πείτε σε ένα δεύτερο επακόλουθο email. Φροντίστε να εξατομικεύσετε κάθε email που στέλνετε. Ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να αναφέρετε κάτι συγκεκριμένο από τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις σας, που μπορεί να είναι οτιδήποτε από ένα κοινό ενδιαφέρον μέχρι μια συμβουλή που σας έδωσαν.
Μια τέτοια εξατομίκευση θα βοηθήσει τον παραλήπτη να νιώσει ότι τον εκτιμούν και τον σέβονται, καθιστώντας τον πιο πρόθυμο να ασχοληθεί μαζί σας. Ακόμα κι αν δεν έχετε κάτι συγκεκριμένο να αναφέρετε, ένα απλό “Ελπίζω να είστε καλά” ή “Απλώς συνεχίζω την προηγούμενη συνομιλία μας” μπορεί να βοηθήσει πολύ.
Όταν δημιουργείτε ένα επακόλουθο email, φροντίστε να αναφέρετε πόσος χρόνος έχει περάσει από την τελευταία σας αλληλεπίδραση. Αυτό βοηθά στον καθορισμό προσδοκιών για τον παραλήπτη και δείχνει ότι εκτιμάτε τον χρόνο του.
Περιμένετε τουλάχιστον μερικές ημέρες πριν στείλετε το πρώτο σας επακόλουθο email. Για τα επόμενα email, δώστε στους πολυάσχολους ακόμα περισσότερο χρόνο να απαντήσουν. Ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι να περιμένετε τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν από κάθε επακόλουθο email.
Φυσικά, αυτά τα χρονοδιαγράμματα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την κατάσταση. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή σε ένα θέμα ευαίσθητο χρονικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε εκ νέου πιο γρήγορα.
Εάν στέλνετε πολλά επακόλουθα email, μπορεί να είναι χρήσιμο να τα παρακολουθείτε. Με την παρακολούθηση email, μπορείτε εύκολα να αναφέρετε προηγούμενες συνομιλίες και να γνωρίζετε πότε θα ήταν η κατάλληλη στιγμή για να στείλετε το επόμενο επακόλουθο email.
Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα υπολογιστικό φύλλο με όλες τις σχετικές πληροφορίες, να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) ή λογισμικό παρακολούθησης email. Παρακολουθώντας τα επακόλουθα email σας, μπορείτε να παρακολουθείτε τις συνομιλίες σας και να δημιουργήσετε καλύτερες σχέσεις με τις επαφές σας.
Η εκ νέου επικοινωνία σάς βοηθά επίσης να αποφύγετε να επικοινωνείτε εκ νέου πολύ συχνά, καθώς μπορεί να θεωρηθεί πιεστικό.
Όταν επικοινωνείτε εκ νέου με κάποιον, φροντίστε να συμπεριλάβετε προστιθέμενη αξία. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από ένα άρθρο που πιστεύετε ότι θα απολάμβαναν μέχρι μια κυκλοφορία νέου προϊόντος που σχετίζεται με την αλληλεπίδρασή σας ή το ενδιαφέρον τους.
Με αυτόν τον τρόπο, δεν δείχνετε μόνο ότι σκέφτεστε τον παραλήπτη, αλλά και ότι θέλετε να τον βοηθήσετε με κάποιο τρόπο. Αυτό ενισχύει τη σχέση σας και κάνει τον παραλήπτη του email πιο πιθανό να επικοινωνήσει μαζί σας στο μέλλον.
Όταν τελειώνετε το email σας, φροντίστε να συμπεριλάβετε μερικές ευγενικές φράσεις κλεισίματος. Αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όπως “Ευχαριστώ για το χρόνο σας” ή “Ανυπομονώ να ακούσω νέα σας”.
Τέτοιες φράσεις δείχνουν ότι εκτιμάτε τον χρόνο του παραλήπτη και ενδιαφέρεστε να συνεχίσετε τη συζήτηση. Αφήνουν επίσης μια καλή εντύπωση, καθιστώντας τον παραλήπτη πιο πιθανό να ανταποκριθεί θετικά σε οποιεσδήποτε μελλοντικές αλληλεπιδράσεις.
Όσον αφορά τα επακόλουθα email, το λιγότερο είναι συνήθως περισσότερο. Κρατήστε τα μηνύματά σας σύντομα και επί της ουσίας. Αυτό θα τα κάνει πιο ευανάγνωστα και πιο πιθανό να απαντηθούν.
Σε περίπτωση που έχετε πολλές πληροφορίες να μοιραστείτε, σκεφτείτε να τις χωρίσετε σε μερικά διαφορετικά email. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εστιάσετε σε ένα πράγμα τη φορά και να αποφύγετε να υπερφορτώσετε τον παραλήπτη. Θα πρέπει επίσης να αφήσετε λίγο χώρο στα email σας για να τα κάνετε πιο ελκυστικά οπτικά και πιο ευανάγνωστα.
Make your templates personal
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Η εκμάθηση των επακόλουθων email μπορεί να είναι χρονοβόρα, αλλά πολύ ικανοποιητική. Μπορείτε να αναπτύξετε ισχυρές σχέσεις, να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες και να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Ακολουθώντας τις παραπάνω απλές συμβουλές – εξατομικεύοντας το μήνυμά σας, το οποίο παραμένει σύντομο και επί του θέματος, είστε ευγενικοί και δείχνετε ότι σέβεστε τον χρόνο του παραλήπτη σας – θα κάνετε καλή εντύπωση και θα αυξήσετε τις πιθανότητές σας να βελτιώσετε το ποσοστό απάντησής σας.
Όταν στέλνετε ένα επακόλουθο email, φροντίστε να αναφέρετε αυτό για το οποίο μιλήσατε ή στείλατε email, ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να φρεσκάρει τη μνήμη του. Επισημάνετε το ενδιαφέρον σας να συναντήσετε/μιλήσετε μαζί τους και ενημερώστε τους γιατί εξακολουθείτε να ενδιαφέρεστε να συνδεθείτε. Ολοκληρώστε με μια παρότρυνση για δράση, διευκολύνοντάς τους να απαντήσουν προτείνοντας μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα για μια συνάντηση ή μια συνομιλία.
Εάν το πρότυπο του επακόλουθου email σημειώνει όλα αυτά τα πλαίσια, θα είστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων σας. Καλή τύχη.
Η αποστολή ενός επακόλουθου email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνεχίσετε τη συζήτηση μετά τη συνάντηση με κάποιον ή τη συνομιλία. Δεν θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα μεγάλο γιατί δεν θέλετε να υπερφορτώσετε τον παραλήπτη – μερικές προτάσεις θα αρκούν. Δηλώστε ξανά το ενδιαφέρον σας να συναντήσετε ή να μιλήσετε ξανά με το άτομο και ρωτήστε για τη διαθεσιμότητά του. Αναφέρετε επίσης ποια ήταν η τελευταία σας αλληλεπίδραση, ειδικά αν συναντηθήκατε κατά τη διάρκεια μιας τεράστιας διάσκεψης ή σε μια μεγάλη τηλεδιάσκεψη, όταν θα είχαν συναντήσει και πολλά άλλα άτομα. Δεν θέλετε να φανείτε σαν να ενοχλείτε το άτομο, γι’ αυτό φροντίστε να αφήσετε τα επακόλουθα email σας ανάλογα.
Η καλύτερη στιγμή για να στείλετε ένα επακόλουθο email είναι συνήθως στα μέσα της εβδομάδας – Τρίτη, Τετάρτη ή Πέμπτη. Αποφύγετε τα πρωινά της Δευτέρας και τα απογεύματα της Παρασκευής, όταν οι άνθρωποι είναι απασχολημένοι να επιστρέψουν στην εργασία ή να χαλαρώσουν το Σαββατοκύριακο. Τα ξημερώματα και αργά το βράδυ δεν είναι επίσης ιδανικά, καθώς οι άνθρωποι τείνουν να ελέγχουν λιγότερο το email τους κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων. Αν ανησυχείτε μήπως ενοχλήσετε το βράδυ ή ένα Σαββατοκύριακο κάποιου, μπορείτε πάντα να συμπεριλάβετε μια σημείωση που να λέει ότι θα καταλάβετε εάν δεν έχει την ευκαιρία να απαντήσει μέχρι την επόμενη μέρα.
Εάν δεν λάβετε νέα μετά το πρώτο σας email, στείλτε ένα δεύτερο email μία έως δύο εβδομάδες αργότερα. Εάν εξακολουθείτε να μην έχετε νέα μετά το δεύτερο email σας, στείλτε μόνο ένα τρίτο email άλλη μια ή δύο εβδομάδες μετά, εάν είστε πραγματικά αποφασισμένοι να έρθετε σε επαφή. Και αν εξακολουθείτε να μην λαμβάνετε απάντηση μετά το τρίτο email, θα πρέπει να το πάρετε απόφαση καθώς το άτομο που προσπαθείτε να επικοινωνήσετε πιθανότατα δεν ενδιαφέρεται.
Εξαρτάται πραγματικά από την κατάσταση. Γενικά, δεν πρέπει να περιμένετε περισσότερο από μία εβδομάδα πριν από το επακόλουθο μήνυμα. Διαφορετικά, το άτομο το οποίο προσπαθείτε να προσεγγίσετε μπορεί να ξεχάσει ποιος είστε και η επιχειρηματική σας ευκαιρία μπορεί να χαθεί. Ταυτόχρονα, μην προχωρήσετε πολύ σύντομα μετά την αρχική επαφή – δώστε τους την ευκαιρία να επικοινωνήσουν μαζί σας πρώτα. Εάν δεν είστε σίγουροι, περιμένετε λίγο περισσότερο αντί να στείλετε εκ νέου μήνυμα πολύ σύντομα.
Γενικά είναι καλύτερο να ξεκινήσετε με ένα νέο email, καθώς θα είναι ευκολότερο για τον παραλήπτη να διαβάσει και να απαντήσει. Εάν απαντήσετε στο προηγούμενο email σας, υπάρχει πιθανότητα το μήνυμά σας να χαθεί στα εισερχόμενά του, καθώς μπορεί να έχουν αρχειοθετήσει ή να έχει διαγράψει το αρχικό σας email.
Πρότυπα follow up email πωλήσεων
Ανακαλύψτε πρότυπα follow-up email πωλήσεων για αποτελεσματική επικοινωνία με πελάτες και αποφύγετε κοινά λάθη. Δοκιμάστε δωρεάν!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Πρότυπα επακόλουθα email εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας με τα πρότυπα επακόλουθα email εξυπηρέτησης πελατών. Δώστε ικανοποίηση στους πελάτες σας με εξαιρετική εξυπηρέτηση σήμερα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team