Τα πρότυπα προγραμματισμού πριν από την κλήση προσφέρουν καλές πρακτικές για την προετοιμασία τηλεφωνικών πωλήσεων ή προτάσεων. Εξετάστε παραδείγματα και οδηγίες μέσω του LiveAgent για βελτιωμένη προετοιμασία και αποτελεσματικότητα.
Νιώθετε απροετοίμαστοι για τις συναντήσεις με τους πελάτες σας; Αν ναι, δεν είστε μόνοι.
Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν αφιερώνουν χρόνο για να προετοιμαστούν σωστά για τις συναντήσεις τους, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε πολύ σπατάλη χρόνου και ενέργειας.
Σήμερα, θα συζητήσουμε πώς να σχεδιάσετε καλύτερα τις συναντήσεις μελλοντικών πελατών σας, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε μία.
Διαθέτοντας χρόνο για να προετοιμαστείτε κατάλληλα για τις συναντήσεις σας, θα μπορείτε να κάνετε κάθε μία όσο το δυνατόν πιο παραγωγική και αποτελεσματική. Ο προγραμματισμός πριν από την κλήση σάς επιτρέπει να χτίζετε καλύτερες σχέσεις με πελάτες σας καθώς και να έχετε καλύτερη κατανόηση των αναγκών τους.
Με τον προγραμματισμό πριν από την κλήση, μπορείτε να εντοπίσετε τυχόν πιθανές αντιρρήσεις που μπορεί να έχουν οι πελάτες σας και να τις αντιμετωπίσετε πριν από τη συνάντηση. Παρόλο που ο προγραμματισμός πριν από την κλήση μπορεί να πάρει κάποιο επιπλέον χρόνο εκ των προτέρων, θα σας εξοικονομήσει χρόνο μακροπρόθεσμα, εξαλείφοντας τις μη παραγωγικές συναντήσεις.
Όταν φτιάχνετε πρόγραμμα πριν από την κλήση, είναι σημαντικό να έχετε ένα σαφές και συνοπτικό σύστημα λήψης σημειώσεων. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι δίνοντας τίτλο στις σημειώσεις σας την ημερομηνία και την ώρα της συνάντησης, καθώς και το όνομα του πελάτη. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τις σημειώσεις της σύσκεψής σας και να σας προετοιμάσει για κάθε συνάντηση.
Πιθανότατα θα χρειαστεί να φιλτράρετε πολλά πρότυπα που σχετίζονται με διάφορους πελάτες ή έργα, επομένως ο τίτλος των σημειώσεων με την ημερομηνία μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε γρήγορα ποια από αυτά σχετίζονται με κάθε συνάντηση.
Και, δεδομένου ότι τα στέλνετε στην ομάδα σας, στους συναδέλφους σας, στην ομάδα πωλήσεων ή ακόμα και μόνο στον εαυτό σας, θα ήταν ωφέλιμο να έχετε τον τίτλο της συνάντησης στη γραμμή θέματος των σημειώσεων, ώστε όλοι να μπορούν να τα βρουν εύκολα μετά.
Ο προγραμματισμός πριν από την κλήση δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκος. Στην πραγματικότητα, μπορεί να είναι τόσο απλός όσο η δημιουργία μιας λίστας βασικών ερωτήσεων που θέλετε να κάνετε στους πελάτες σας. Έχοντας ένα, θα είστε σε θέση να διασφαλίσετε ότι κάθε συνάντηση είναι εστιασμένη και παραγωγική.
Ξεκινήστε με τον σκοπό της κλήσης. Τι ελπίζετε να πετύχετε και πώς να το κάνετε; Αυτό θα σας επιτρέψει να προσδιορίσετε τους κύριους στόχους της πρόσκλησης και να εστιάσετε κάθε ερώτηση στην επίτευξη αυτών των στόχων.
Δημιουργήστε μια ατζέντα. Ποια θέματα θέλετε να συζητήσετε κατά τη διάρκεια της κλήσης και γιατί; Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη σύσκεψη σε καλό δρόμο και θα σας αποτρέψει από το να παραπλανηθείτε από άλλα θέματα.
Προετοιμάστε κάποιες βασικές πληροφορίες για τον πελάτη. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε από το ιστορικό της εταιρείας τους μέχρι τα τρέχοντα έργα τους. Θα πρέπει επίσης να αναφέρετε ερωτήσεις που μπορεί να έχει ο δυνητικός πελάτης σας. Έχοντας αυτές τις πληροφορίες, θα μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες τους και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε.
Κάντε μια λίστα με ερωτήσεις που θέλετε να κάνετε στον πελάτη, οι οποίες θα μπορούσαν να είναι οτιδήποτε από την αποσαφήνιση των αναγκών του έως την κατανόηση του προϋπολογισμού τους. Αυτό θα συμβάλει στο να παραμείνει η συνάντηση εστιασμένη και παραγωγική.
Τέλος, ορίστε συνοπτικούς στόχους για τη συνάντηση. Τι ελπίζετε να πετύχετε μέχρι το τέλος της κλήσης; Αυτό θα σας επιτρέψει να μετρήσετε την επιτυχία της συνάντησης, καθώς και να προσδιορίσετε τα επόμενα βήματα στη διαδικασία.
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to discuss the possibility of working together on [Project Name].
Agenda:
• introductions
• discuss project scope
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] is a [company size] company that specializes in [industry]. They are currently working on a [project type] project called [Project Name].
Questions for the client:
• What is your budget for this project?
• What is the timeline for this project?
• What are your objectives for this project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we will have a clear understanding of the project scope and objectives. We will also have an understanding of the client’s budget and timeline.
Next steps in the process:
• send a proposal to the client
• schedule a follow-up meeting to discuss the proposal
[Date of Call]
[Client’s Name]
The objective of the call: new arrangements for [project]
Agenda:
• introductions
• current situation
• questions and answers
Background information on the client:
[Company name] has been our client for [time period]. They are currently working on a [project type] project and would like to change the [project details].
Questions for the client:
• How should we proceed with the changes?
• Which team members should be involved in the project?
• What is the timeline for the project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we will have a clear understanding of how to proceed with the changes and which team members should be involved. We will also have an understanding of the timeline for the project.
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to get the client to sign up for our [product/service]
Agenda:
• introductions
• presentation of [product/service]
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] provides [industry] services to [target market]. They are currently in the process of expanding their business and are looking for new [product/service] providers.
Questions for the client:
• Which features are you looking for in a [product/service]?
• What is your budget for this [product/service]?
• When do you need this [product/service] by?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we will have a clear understanding of the client’s needs and requirements. We will also have an understanding of their budget and timeline.
Next steps in the process:
• send a proposal to the client
• schedule a follow-up meeting for onboarding
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: discuss possible solutions for [existing project]
Agenda:
• introductions
• current situation
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] delivers [industry] services to [target market]. They are currently working on a project called [Project Name] and are facing some challenges. They were a client of ours previously, and we successfully completed a project called [Past Project Name].
Questions for the client:
• What are the challenges you are facing with the current project?
• Do you have a budget for the new project?
• Which team members are working on this project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we should get a clear understanding of the challenges the client is facing in sending a proposal. We will also know about the client’s budget and timeline.
Next steps in the process:
• sorting out the renewal of the collaboration
• gathering more information about the project during the debrief
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to provide a proposal for [Project Name]
Agenda:
• introductions
• presentation of proposal
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] is a leader in the [industry] industry. They have been our client for [X] months/years, and are thinking of upgrading their [product/service].
Questions for the client:
• What are your thoughts on the proposal?
• Do you have any questions about the proposal?
• When would you like to start the project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we should have a few more details established about the project. We will know when they would like to start and have an idea about their thoughts on the proposal.
Next steps in the process:
• send a contract to the client
• schedule a meeting for signing the contract
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to sign the contract for [Project Name]
Agenda:
• introductions
• review of the contract
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] is a leader in the sector of [industry]. They have been our client for [time period], and we have completed a few projects together during that time. The most recent one was called [Project Name].
Questions for the client:
• Do you have any questions about the contract?
• When would you like to start the project?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we will have a signed contract for the project. We should also know when they would like to start the project.
Next steps in the process:
• send a welcome pack to the client
• schedule a kickoff meeting with the client’s team
• send an email to the team with background information
[Client’s Name]
[Date of Call]
The objective of the call: to kick off [Project Name]
Agenda:
• introductions
• review of project goals
• questions and answers
Background information on the client:
[Client’s company] is a leader in their industry, with a focus on [target market]. They have been our client for a few years, and we have completed several different projects together.
Questions for the client:
• How could we improve our collaboration?
• Do you have any questions about the project goals?
Summary goals for the meeting:
By the end of the meeting, we should have a clear understanding of the client’s expectations. We will also know what their thoughts are on how we can improve our collaboration.
Next steps in the process:
• send a thank you email to the client
• schedule regular check-in calls with the client’s team
• begin work on the project deliverables
Όσον αφορά τον προγραμματισμό πωλήσεων πριν από την κλήση, υπάρχουν μερικά βασικά πράγματα που πρέπει πάντα να κάνετε πριν ξεκινήσετε μια κλήση με έναν υποψήφιο πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει:
Ελέγξετε τον ιστότοπο του πελάτη – cμπορεί να σας δώσει πολλές πληροφορίες για την επιχείρησή του, την αγορά-στόχο του κ.λπ. Είναι απολύτως απαραίτητο να το κάνετε όταν πρόκειται για προγραμματισμό πριν από την κλήση.
Ο προγραμματισμός πριν από την κλήση είναι ένα ουσιαστικό μέρος της διαδικασίας πωλήσεων που μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις συναντήσεις μελλοντικών πελατών σας. Αφιερώνοντας χρόνο για να ερευνήσετε τις προοπτικές σας, να κατανοήσετε τις ανάγκες τους και να αναπτύξετε ένα σταθερό σχέδιο για τη συνάντηση. Θα αυξήσετε τις πιθανότητές σας να πραγματοποιήσετε μια επιτυχημένη πώληση.
Jumpstart your phone sales with LiveAgent!
Start your free 30-day trial and improve your sales pitches with our ticketing and cloud-call center features.
Στόχος είναι η προετοιμασία για συναντήσεις πωλήσεων με υποψήφιους πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει την έρευνα του πελάτη, των αναγκών του και του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται. Ο προγραμματισμός πριν από την κλήση περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη μιας ολόκληρης στρατηγικής κλήσεων πωλήσεων με σχετικές ερωτήσεις και άλλες δραστηριότητες που υποστηρίζουν τις προσπάθειες πωλήσεων, όλα για αποτελεσματικές κλήσεις πωλήσεων και συνολικές επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Θα είστε καλύτερα προετοιμασμένοι να πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό συμβαίνει επειδή, κατά τη διάρκεια της συνομιλίας σας για τις πωλήσεις, θα κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες του πελάτη και πώς μπορείτε να βοηθήσετε στην επίλυσή τους. Επιπλέον, ο προγραμματισμός πριν από την κλήση σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε σχέσεις με τον υποψήφιο πελάτη και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη.
Πριν ξεκινήσετε μια κλήση με έναν υποψήφιο πελάτη, κάθε επαγγελματίας πωλήσεων θα πρέπει να δημιουργήσει ένα σχέδιο πωλήσεων, το οποίο θα περιλαμβάνει τα είδη των ερωτήσεων που πρέπει να κάνετε και ποιες αρχικές προτάσεις συνομιλίας λειτουργούν καλύτερα. Φροντίστε να ελέγξετε την πρότασή σας και να έχετε σαφή κατανόηση του προϋπολογισμού και του χρονοδιαγράμματος του πελάτη. Τέλος, αναπτύξτε ένα ακαταμάχητο πεδίο πωλήσεων.
Υπάρχουν μερικά βασικά στοιχεία: βεβαιωθείτε ότι οι εκπρόσωποι πωλήσεων είναι ξεκάθαροι σχετικά με τον σκοπό της συνάντησης και τι ελπίζουν να επιτύχουν. Κάντε την έρευνά σας έγκαιρα, ώστε να είστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε προκύψει στη διαδικασία αγοράς και να επικοινωνήσετε με τον πελάτη μετά τη συνάντηση για να τον ευχαριστήσετε για τον χρόνο του. Στείλτε τους τυχόν πρόσθετες πληροφορίες που μπορεί να τους φανούν χρήσιμες και κάντε τυχόν βασικές ερωτήσεις που δεν αντιμετωπίστηκαν κατά τη διάρκεια της κλήσης πωλήσεων.
Μπορείτε, αλλά δεν είναι απαραίτητο. Εάν έχετε επιπλέον πληροφορίες που θα ήταν χρήσιμες για τη συνάντηση ή ολόκληρη τη στρατηγική πωλήσεων, μη διστάσετε να τις συμπεριλάβετε στο πρότυπό σας. Ωστόσο, τα συνημμένα δεν απαιτούνται και μπορούν να σταλούν χωριστά, εάν απαιτείται.
Όχι, τα πρότυπα προγραμματισμού πριν από την κλήση μπορεί να είναι όσο εκτενή ή σύντομα θέλετε. Το σημαντικό είναι ότι περιλαμβάνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την προετοιμασία μιας επιτυχημένης συνάντησης. Μερικές φορές, το μικρότερο είναι ακόμα καλύτερο, επειδή μπορεί να είναι ευκολότερο να αφομοιώσουν όλες τις πληροφορίες στον κύκλο πωλήσεών σας.
Ένα από τα πιο συχνά είναι ότι οι πωλητές δεν κάνουν αρκετή έρευνα για τον πελάτη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στο να έρχονται στη συνάντηση απροετοίμαστοι και να μην έχουν σαφή κατανόηση των αναγκών τους. Ένα άλλο λάθος είναι να μην έχετε ένα σταθερό σχέδιο για το τι πρέπει να κάνετε μετά τη συνάντηση, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε χαμένες ευκαιρίες. Προετοιμάστε μερικές ερωτήσεις ανοιχτού τύπου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη συνέχεια, για να διαλύσετε τυχόν αμφιβολίες ή κοινές αντιρρήσεις.
Τηλεφωνικό κέντρο: Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας
Ανακαλύψτε πρότυπα κλεισίματος και παύσης επικοινωνίας για τηλεφωνικά κέντρα στο LiveAgent. Εξασφαλίστε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και αυξήστε την ικανοποίηση και αφοσίωση με αποτελεσματικές επικοινωνίες. Δοκιμάστε το δωρεάν σήμερα!
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team