Το άρθρο παρέχει συμβουλές και παραδείγματα για τη σύνταξη επαγγελματικού εισαγωγικού email, επισημαίνοντας τη σημασία της σωστής αυτοπαρουσίασης για μια καλή πρώτη εντύπωση.
Όταν κάνετε μία πρώτη επαφή με κάποιον για επαγγελματικούς λόγους μέσω email, είναι ευγενικό να συστηθείτε σωστά. Ακολουθώντας μερικές γενικές συμβουλές μπορεί να σας βοηθήσει να γράψετε ένα αποτελεσματικό εισαγωγικό email.
Εδώ, θα εξετάσουμε πώς να συστηθείτε σε ένα email, ώστε να μπορείτε να κάνετε καλή εντύπωση και να έχετε τις μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.
Θα εξετάσουμε επίσης ορισμένα παραδείγματα επαγγελματικών email που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να τροποποιήσετε για να ταιριάζουν στις ανάγκες σας.
Είναι πάντα ευγενικό να κάνετε μια εισαγωγή όταν έρχεστε σε επαφή με κάποιον για πρώτη φορά.
Ακόμα κι αν έχετε ήδη γνωρίσει το άτομο σε μια πρόσφατη εκδήλωση ή συνέδριο, ένα μήνυμα χαιρετισμού μπορεί να χρησιμεύσει ως υπενθύμιση. Ένα εισαγωγικό email σάς βοηθά να ξεκινήσετε με το δεξί με το άτομο με το οποίο επικοινωνείτε, δίνοντας τον τόνο για μελλοντικές αλληλεπιδράσεις.
Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να δημιουργήσετε ένα εισαγωγικό email που είναι τόσο ευγενικό όσο και επαγγελματικό. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιο πιθανό να έχετε θετικό αντίκτυπο και να δημιουργήσετε μια καλή σχέση με τον παραλήπτη από την αρχή.
Όταν στέλνετε ένα εισαγωγικό email, μια εντυπωσιακή γραμμή θέματος θα κάνει το μήνυμά σας να ξεχωρίζει από τα πολλά άλλα που λαμβάνει καθημερινά ο παραλήπτης. Μια καλή γραμμή θέματος πρέπει να είναι σύντομη και ουσιαστική, καθώς και να δίνει στον παραλήπτη μια ιδέα σχετικά με το τι έχει να κάνει το email.
Συμπεριλάβετε μια σύντομη δήλωση για το ποιοι είστε και γιατί επικοινωνείτε με το άτομο, αλλά χωρίς να υπεισέλθετε σε πολλές λεπτομέρειες. Αυτό θα βοηθήσει τον παραλήπτη να κατανοήσει τον σκοπό του email και, εάν γίνει σωστά, θα τον ενθαρρύνει να το ανοίξει.
Αναφέρετε λεπτομέρειες όπως:
Η προσθήκη ενός ή περισσότερων από αυτές τις πληροφορίες στην κεφαλίδα θα επιτρέψει στον παραλήπτη να αναγνωρίσει τόσο εσάς όσο και το θέμα του email σας πριν καν το διαβάσει.
Όταν κάνετε μια εισαγωγή μέσω email σε κάποιον, είναι σημαντικό να διατηρείτε το μήνυμά σας σύντομο και επίκαιρο. Η σύνταξη ενός μακροσκελούς και περίεργου κειμένου μπορεί να είναι υπερβολική για τον παραλήπτη, ο οποίος σε πολλές περιπτώσεις δεν θα ξέρει ήδη ποιος είστε.
Ξεκινήστε με κοινούς χαιρετισμούς μέσω email όπως “Γεια σας”, ” Καλημέρα», «Χαιρετίσματα», ή «Καλησπέρα». Στη συνέχεια, αναφέρετε το όνομά σας και τον λόγο για το email σας με λίγες σύντομες προτάσεις.
Όταν στέλνετε email σε κάποιον για πρώτη φορά, είναι επίσης ωραίο να συμπεριλάβετε μια σύντομη εξήγηση για το πώς γνωρίζετε το άτομο ή πώς μάθατε τη διεύθυνσή του email. Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε “Μου δόθηκαν τα στοιχεία επικοινωνίας σας από έναν κοινό φίλο”, ή “Είδα την ομιλία σας στη διάσκεψη τον περασμένο μήνα και ήθελα να επικοινωνήσω.”
Συμβουλή: Εάν έχετε οποιεσδήποτε κοινές επαφές, φροντίστε να το αναφέρετε ακόμα κι αν αυτό το άτομο δεν μοιράστηκε τα στοιχεία επικοινωνίας του παραλήπτη μαζί σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια αίσθηση εμπιστοσύνης και σχέσης με τον στόχο του email σας από την αρχή.
Όταν στέλνετε έναν χαιρετισμό εκ μέρους κάποιου άλλου, φροντίστε να συμπεριλάβετε αυτές τις πληροφορίες στο μήνυμά σας.
Είναι επίσης ωφέλιμο να συμπεριλάβετε μερικές πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με το ποιος είστε για να παρέχετε λίγο περισσότερο υπόβαθρο. Για να τους δώσετε λίγες περισσότερες πληροφορίες, δηλώστε πληροφορίες όπως τη θέση, την εταιρεία ή/και τον ιστότοπό σας, ειδικά αν δεν είχαν ήδη συμπεριληφθεί στη γραμμή θέματος.
Πάντα τελειώνετε με ένα ευγενικό κλείσιμο όπως “Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας”, “Ανυπομονώ να ακούσω νέα σας,” ή “Χαιρετισμούς”.
σύντομοι χαιρετισμοί – “Καλησπέρα” ή “Αγαπητέ”, κλπ.
μια παρότρυνση για δράση (CTA) – τι θα θέλατε να κάνει στη συνέχεια ο παραλήπτης αφού διαβάσει το μήνυμά σας p>
ευγενικό κλείσιμο – π.χ. “Ευχαριστώ” ή “Οι καλύτερες ευχές” και μετά το όνομά σας
Hello [Recipient’s Name],
My name is [Your Name]. I was given your contact information by, [Mutual Contact’s Name], who thought we might have some common business interests.
I am currently working as a [Job Title] at [Company Name] and I am interested in learning more about [area of interest].
Would you be interested in having a call sometime so that we can chat further? You can reach me on [mobile phone number] if you’d like to talk sometime soon.
Thank you for your time,
[Your Name]
Hi [Recipient’s Name],
I’m [Your Name] and I am reaching out to you because we have a mutual acquaintance, [Mutual Contact’s Name]. We met when they were working for [Company Name], where I still have a position as a [Job Title].
I heard that you will be attending the [Conference/Event Name] next week and I wanted to see if you’d be interested in meeting up there. I’d love to chat with you about [topic of conversation].
Please let me know what you think,
[Your Name]
[email address/social media profiles]
Dear [Recipient’s Name],
As a [Job Title] at [Your Company], I am always on the lookout for talented individuals who might be a good fit for our team.
I recently came across your profile and was impressed by your [area of expertise]. I would love to chat with you about your experience and see if there might be a potential match for one of our current openings.
Would you be interested in scheduling a call sometime next week? You can reach me on [phone number] if so.
Best wishes,
[Your Name]
[email address/website]
Hello [Client’s Name],
My name is [Your Name] and I will be your [Sales Representative/Account Manager/Point of Contact/etc.] at [Company Name], so I just wanted to reach out and introduce myself.
Part of my role as a [Job Title] is to provide you with [Area of Service] and I will be your go-to person for anything you need related to that.
If you have any questions or need anything else, please don’t hesitate to reach out to me. I’ll be happy to help in any way I can.
Kind regards,
[Your Name]
[email address/phone number/website]
Hi [Recipient’s Name],
I’m [Your Name] from [Your Company]. We’re a [Company Type] that specializes in [area of expertise].
I came across your profile and noticed that you have a lot of experience in [area of interest]. I was hoping you could answer a few questions so that I can get a better understanding of the [topic of conversation].
Would you have a moment for a quick call [later today/tomorrow/next week] or at any time of your convenience? We’d love to hear your thoughts.
Thank you in advance,
[Your Name]
[email address/phone number/website]
Hello [Recipient’s Name],
I am a [Job Title] at [Your Company], and I work in [area of expertise]. I will be in [Location] on [arrival date] and it would be great to meet with you to discuss [topic of conversation] if possible.
Please let me know if you would be interested in meeting for coffee or lunch on [time and date], or at any other time before [departure date] of your choosing if that is not suitable.
I would like to hear about your experiences working in the [industry], and I can also tell you more about the work that I do at [Company Name].
Very best wishes,
[Your Name]
[email address/phone number/social media profiles]
Hi [Recipient’s Name],
I hope you’re well. I’m [Your Name], and I was recently given your contact information by a mutual connection, [Mutual Contact’s Name].
They suggested that I reach out to you because [reason for contact], and I thought this might be a great opportunity to connect about [topic of conversation].
Would you be interested in chatting via email or phone? Working as a [Job Title] for [Company Name], I’m always interested in meeting new people in the [industry].
I’d love to hear about your experiences working in this sector and find out if there might be any potential opportunities for collaboration. Please get back to me if you’d like to talk.
Best,
[Your Name]
[email address/social media profiles]
Hello [Recipient’s Name],
My name is [Your Name] and I am a [Job Title] at [Your Company].
I came across your profile and noticed that you have experience in [area of expertise]. I would love to discuss this further with you and see if there might be potential opportunities for collaboration.
Would you be interested in scheduling a [timeframe] call sometime [later today/tomorrow/next week] to discuss [topic of conversation]? I’m also available at a later date if you’re too busy at the moment.
Looking forward to hearing back from you and thanks for your time,
[Your Name]
[email address/phone number/website]
Αξίζει να ακολουθήσετε αρκετές συμβουλές όταν απευθύνεστε σε κάποιον για επαγγελματικούς σκοπούς. Αυτές οι συμβουλές θα βοηθήσουν το μήνυμά σας να πετύχει τον σκοπό του.
Χρησιμοποιήστε ένα πρότυπο – ενώ είναι σημαντικό να εξατομικεύσετε κάθε μήνυμα email, το να έχετε ένα εισαγωγικό μήνυμα μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο εάν έχετε πολλές προοπτικές επικοινωνίας.
Εφαρμόστε μια σαφή και συνοπτική γραμμή θέματος που αντικατοπτρίζει τον σκοπό του μηνύματός σας – το όνομά σας, η εταιρεία ή/και μια σύντομη αιτία για το μήνυμα είναι όλα κατάλληλα εδώ (δείτε την ειδική ενότητα παραπάνω σχετικά με τον τίτλο του εισαγωγικού email σας για περισσότερες πληροφορίες).
Ξεκινήστε με έναν ευγενικό χαιρετισμό – το να απευθύνεστε στον παραλήπτη ονομαστικά είναι πάντα ένας καλός τρόπος για να αποκαταστήσετε μια επαγγελματική σχέση στο σωστό δρόμο
Συστηθείτε στην πρώτη ή στις δύο επόμενες προτάσεις – συμπεριλάβετε το όνομα, τον τίτλο εργασίας και την εταιρεία σας (κατά περίπτωση).
Εξηγήστε γιατί επικοινωνείτε μαζί τους– προσπαθήστε να εστιάσετε στο πώς το μήνυμά σας θα ωφελήσει τον παραλήπτη και τα επιχειρηματικά του ενδιαφέροντα.
Διατηρήστε την εισαγωγή του εαυτού σας σύντομη και επίκαιρη – τα μεγάλα μηνύματα email συχνά αγνοούνται ή δεν διαβάζονται πλήρως.
Χρησιμοποιήστε σωστή γραμματική και ορθογραφία – θυμηθείτε να διορθώσετε το email σας πριν το στείλετε.
Διατηρήστε έναν επαγγελματικό τόνο σε όλη τη διάρκεια – είτε βρίσκεστε σε επίσημο περιβάλλον είτε προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια πιο χαλαρή σχέση, είναι σημαντικό να γράψετε ένα επαγγελματικό email.
Να είστε ευγενικοί και ταπεινοί – σε κανέναν δεν αρέσει η αλαζονεία, επομένως προσπαθήστε να εμφανιστείτε ως κάποιος που ενδιαφέρεται να οικοδομήσει μια σχέση αντί να αναζητά απλώς επιχειρηματικές ευκαιρίες για τον εαυτό του ή την εταιρεία του.
Αν μπορείτε, βρείτε κάποιο κοινό έδαφος για να δεσμευτείτε – αυτό θα μπορούσε να είναι μια εκδήλωση ή ένα συνέδριο στο οποίο συμμετείχατε, ή ακόμα και κάτι που δεν σχετίζεται με επαγγελματικούς λόγους, όπως μια κοινή αγάπη για τον αθλητισμό, τη μουσική ή τα βιβλία.
Κλείστε το email με μια παρότρυνση για δράση – είτε πρόκειται για οργάνωση συνάντησης, απάντηση στο αίτημά σας ή απλώς επιβεβαίωση της λήψης του μηνύματος, μην ξεχάσετε να πείτε τι θέλετε να κάνει ο παραλήπτης αφού διαβάσει το email σας.
Συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας – διευκολύνετε τον παραλήπτη να έρθει σε επαφή μαζί σας συμπεριλαμβάνοντας τη διεύθυνση email, τον αριθμό τηλεφώνου ή/και τους συνδέσμους μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Κλείστε το email με μια ευγενική υπογραφή.
Ένα εισαγωγικό email είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής που έχετε με έναν υποψήφιο πελάτη, συνεργάτη ή επιχειρηματικό συνεργάτη. Αυτό μπορεί να είναι το αρχικό βήμα προς την οικοδόμηση μιας επαγγελματικής σχέσης μαζί τους, επομένως είναι σημαντικό να φτιάξετε σωστά αυτό το μήνυμα χαιρετισμού για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση.
Ακολουθώντας τις συμβουλές και τα παραδείγματα που παρέχονται σε αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσουν να γράψετε ένα επαγγελματικό εισαγωγικό email που να ξεχωρίζει στα εισερχόμενα του παραλήπτη, να δημιουργεί σεβασμό και να έχει καλές πιθανότητες να επιτύχει τον σκοπό του.
Αφιερώστε χρόνο για να δημιουργήσετε ένα καλογραμμένο δείγμα εισαγωγικού email που θα το χρησιμοποιήσετε για μελλοντικές επιχειρηματικές σχέσεις και θα είστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Build a professional relationships with LiveAgent
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Προσπαθώντας να έρθετε σε επαφή με κάποιον που έχετε γνωρίσει για λίγο, του οποίου τη δουλειά θαυμάζετε, με τον οποίο ελπίζετε να ξεκινήσετε ένα έργο συνεργασίας ή απλά ζητώντας συμβουλές και σχόλια. Όποιος κι αν είναι ο λόγος, ένα εισαγωγικό email είναι μια ευκαιρία να κάνετε καλή εντύπωση και αν όλα πάνε καλά να δημιουργήσετε μια διαρκή σύνδεση.
Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας είναι σαφές και περιεκτικό. Συστηθείτε και εξηγήστε τον σκοπό του μηνύματος χωρίς να είστε πολύ πιεστικοί. Ελέγξτε επίσης ότι το email σας δεν περιέχει γραμματικά και ορθογραφικά λάθη, καθώς αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι είστε απρόσεκτοι ή ότι δεν παίρνετε στα σοβαρά τον παραλήπτη του email. Τέλος, θυμηθείτε να είστε ευγενικοί σε όλο το μήνυμα, ώστε να μην φανείτε υπερβολικά πιεστικοί ή επιθετικοί.
Πρώτον, να μην εξατομικεύσετε το email ή να το προσαρμόσετε ειδικά στον παραλήπτη. Δεύτερον, να μην δώσετε σημασία στις προτιμήσεις ή τα ενδιαφέροντά τους (τα οποία μπορεί να βρεθούν π.χ. στο προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Τρίτον, να είστε πολύ πιεστικοί ή προσανατολισμένοι στις πωλήσεις στο email και αμέσως να προσπαθείτε να τους πουλήσετε κάτι αντί να εστιάζετε πρώτα στην οικοδόμηση μιας σχέσης. Τέλος, η αποστολή ενός μακροσκελούς email που έχει ελάχιστη σχέση με το θέμα αντί να είναι συνοπτικό και επί της ουσίας.
Θα μπορούσε να είναι όταν προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια επαφή με κάποιον, όπως έναν πιθανό πελάτη, ή εάν θέλετε να συστηθείτε σε κάποιον νέο, π.χ. συναντώντας τους σε μια εκδήλωση. Μια άλλη κατάλληλη στιγμή για να στείλετε ένα εισαγωγικό email είναι εάν αναζητάτε συμβουλές από κάποιον που θαυμάζετε ή σχόλια από έναν συνομήλικο του οποίου η δουλειά είναι σχετική με τη δική σας.
Γενικά, είναι ευγενικό να στέλνετε ένα εισαγωγικό email αμέσως μετά τη νέα γνωριμία για να κάνετε καλή εντύπωση και να αρχίσετε να αναπτύσσετε μια επαγγελματική σχέση. Ωστόσο, εάν συναντήσατε κάποιον σε μια εκδήλωση δικτύωσης και λάβατε την επαγγελματική του κάρτα, για παράδειγμα, θα ήταν καλύτερο να περιμένετε μια ή δύο μέρες πριν του στείλετε ένα email για να μην τον βομβαρδίσετε με μηνύματα. Κρίνετε μόνοι σας και μην φοβάστε να κάνετε λάθος από την πλευρά της προσοχής, αλλά επίσης μην περιμένετε πολύ, διαφορετικά ο παραλήπτης μπορεί να ξεχάσει ποιος είστε.
Ίσως το email δεν στάλθηκε στο σωστό άτομο ή τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε είναι λανθασμένα. Ένας άλλος λόγος θα μπορούσε να είναι ότι το email δεν ήταν καλά γραμμένο ή ήταν πολύ προωθητικό, γεγονός που θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα να φτάσει στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας του παραλήπτη. Επιπλέον, εάν η γραμμή θέματος δεν ήταν σχετική ή ενημερωτική, το email σας ενδέχεται να μην ανοίξει ποτέ. Τέλος, μπορεί απλώς να έχουν ένα φορτωμένο πρόγραμμα και να μην έχουν χρόνο να διαβάσουν τα email τους ή απλώς να μην ενδιαφέρονται για αυτά που έχετε να πείτε.
Ναι, θα αυξήσει τις πιθανότητες να φτάσει το μήνυμά σας στο άτομο που προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Ωστόσο, μην φανείτε πιεστικός ή απελπισμένος – σε κανέναν δεν αρέσει να τον κυνηγούν για απάντηση. Επίσης, παραμείνετε ευγενικοί και με σεβασμό στο επόμενο email σας και αν δεν λάβετε νέα μετά από αυτό ή ένα ακόμη μήνυμα, τότε είναι καλύτερο να προχωρήσετε.
Μάθετε πώς να γράφετε αποτελεσματικές ευχαριστήριες επιστολές προς πελάτες και συνεργάτες για να ενισχύσετε τις επαγγελματικές σας σχέσεις. Ανακαλύψτε χρήσιμες συμβουλές, πρότυπα και οδηγίες για άψογη επικοινωνία. Διαβάστε παραδείγματα και βρείτε το σωστό τρόπο να εκτιμήσετε την αφοσίωση των πελατών σας.
Πώς να Γράψετε ένα Απολογητικό Email
Μάθετε να γράφετε επαγγελματικά απολογητικά emails με 10 πρότυπα για να μειώσετε την απώλεια πελατών και να ενισχύσετε την αφοσίωσή τους.
Πώς να ξεκινήσετε ένα email (Συμβουλές + πρότυπα)
Μάθετε πώς να ξεκινάτε αποτελεσματικά τα email σας. Το LiveAgent παρέχει πολλές συμβουλές και πρότυπα για τη βελτίωση του τρόπου που ξεκινάτε όλα τα email σας.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team