Πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο βοηθούν στην προσέλκυση νέων πελατών προσφέροντας πολύτιμο περιεχόμενο. Είναι εύχρηστα και προσαρμόσιμα, υποστηρίζοντας στρατηγικές εισερχόμενου marketing. Δοκιμάστε τα δωρεάν με το LiveAgent.
Η δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου που προσελκύει χρήστες στην εταιρεία σας και τους ενθαρρύνει να προβούν στις επιθυμητές ενέργειες, όπως οι αγορές ή η εγγραφή σε μια υπηρεσία, αποτελούν μία μορφή εισερχόμενων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να είναι πολύτιμο να περιορίσετε την πρόσβαση σε συγκεκριμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας με την ελπίδα να δημιουργήσετε νέους δυνητικούς πελάτες ή επιπλέον δεδομένα. Περιεχόμενο όπως αυτό ονομάζεται περιορισμένο περιεχόμενο ή premium περιεχόμενο.
Δεν υπάρχει καθολικός ορισμός του περιορισμένου περιεχομένου, αλλά θα καθορίσουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του εν συντομία. Οποιοδήποτε περιεχόμενο στο οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση μόνο αφού δώσετε κάτι σε αντάλλαγμα, όπως μια διεύθυνση email, χαρακτηρίζεται ως περιορισμένο περιεχόμενο. Οι πιο συνηθισμένες πληροφορίες που ζητούνται από άτομα που επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε περιορισμένο περιεχόμενο είναι η διεύθυνση email τους, αν και άλλες στρατηγικές περιλαμβάνουν να ζητάτε έναν αριθμό τηλεφώνου, να κάνουν like ή να ακολουθήσουν σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή να κοινοποιούν αναρτήσεις σε διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ο σκοπός του περιορισμένου περιεχομένου είναι η δημιουργία δυνητικών πελατών αποκτώντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Οι δυνητικοί πελάτες είναι άτομα που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας μετά από μια αναζήτηση Google ή έχουν βρει την εταιρεία σας από εξωτερικούς ιστότοπους, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.
Ένα παράδειγμα περιορισμένου περιεχομένου θα μπορούσε να είναι μια δημοσίευση ιστολογίου που είναι ελεύθερα προσβάσιμη και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες. Ωστόσο, εάν ο αναγνώστης θέλει να διαβάσει περισσότερα από τα άρθρα σας ή να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα επιπλέον περιεχόμενο (όπως μια λίστα ελέγχου), θα πρέπει να σας παράσχει μια διεύθυνση email για να το λάβουν. Ως εκ τούτου, το περιορισμένο περιεχόμενο μπορεί να οδηγήσει σε σχετική δημιουργία δυνητικών πελατών, καθώς οι χρήστες των οποίων τα δεδομένα λαμβάνετε ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή σας και για αυτό που προσφέρει.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Εξαρτάται από τους στόχους της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, ωστόσο, δεν συνιστάται να κάνετε όλο το περιεχόμενό σας περιορισμένο. Αυτό οφείλεται στο ότι πρέπει πρώτα να προσφέρετε αρκετά για να ενδιαφερθούν οι υποψήφιοι πελάτες ώστε να είναι πρόθυμοι να παράσχουν τις διευθύνσεις email τους. Αλλά το πόσο ακριβώς περιεχόμενο πρέπει να είναι ελεύθερα προσβάσιμο εξαρτάται από το αν οι στόχοι σας εστιάζονται περισσότερο στη δημιουργία δυνητικών πελατών ή πιθανά στην προβολή της εταιρείας και στο SEO.
Τα παραπάνω πρότυπα έχουν ήδη καλύψει σειρές email, ηλεκτρονικά βιβλία και λευκές βίβλους, καθώς και διαφορετικό περιεχόμενο βίντεο, όπως διαδικτυακά σεμινάρια και ντοκιμαντέρ. Εκτός από αυτές, μερικές άλλες προτάσεις περιορισμένου περιεχομένου που μπορείτε να επιλέξετε να προσφέρετε είναι: Αναβαθμίσεις περιεχομένου – πρόσβαση σε πρόσθετο υλικό Επίδειξη/δοκιμές – μια περίοδος για να δοκιμάσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δωρεάνΠρότυπα υπολογιστικών φύλλων – εξοικονομήστε χρόνο των χρηστών παρέχοντας μια φόρμα με κενά διαστήματα προς συμπλήρωσηΕπεξεργασία εγγράφων και σάρωση αρχείων – όπως ένα πρότυπο ενσωμάτωσης
Εξ ορισμού, το περιορισμένο περιεχόμενο δεν είναι κάτι που απαιτεί πληρωμή. Μάλλον, είναι κάτι που παρέχετε ως αντάλλαγμα για την ολοκλήρωση μιας επιθυμητής ενέργειας, όπως η παροχή διεύθυνσης email, προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε ορισμένα υλικά. Μπορείτε να χρεώσετε τους χρήστες για πρόσβαση σε περιεχόμενο, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι είναι περιεχόμενο επί πληρωμή, το οποίο είναι μια άλλη μορφή εισερχόμενου μάρκετινγκ και είναι εντελώς διαφορετική στρατηγική από την παροχή περιορισμένου περιεχομένου.
Εισερχόμενα έναντι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Ανακαλύψτε τις διαφορές μεταξύ εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων - από τη δημιουργία προοπτικών πελατών και την αύξηση πωλήσεων έως την εξυπηρέτηση πελατών και τεχνική υποστήριξη. Μάθετε πώς το προηγμένο λογισμικό βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την απόδοση. Επισκεφθείτε μας για πλήρη καθοδήγηση!
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team