Πρότυπα email παρακολούθησης για εκδηλώσεις από το LiveAgent, βοηθούν στην επαφή με συμμετέχοντες μετά την εκδήλωση. Περιλαμβάνουν ενημερωτικά email, βέλτιστες πρακτικές, και παραδείγματα για online και offline εκδηλώσεις.
Μόλις τελειώσει η εκδήλωση που φιλοξενήσατε, ο τρόπος με τον οποίο παρακολουθείτε τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση (και αν παρακολουθείτε καθόλου) μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ του μακροπρόθεσμου αντίκτυπου της εκδήλωσής σας και της σπατάλης προσπάθειας. Όπως και οι προσκλήσεις εκδηλώσεων και οι υπενθυμίσεις εκδηλώσεων, η παρακολούθηση μετά την εκδήλωση είναι απαραίτητη για τη διοργάνωση εκδηλώσεων εκτός σύνδεσης και εικονικών. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να οικοδομήσετε μια καλύτερη ουσιαστική σχέση με το κοινό σας, να βελτιώσετε την αφοσίωση και να αποκτήσετε πολύτιμη εικόνα για το πόσο καλά πραγματοποιήθηκε η εκδήλωσή σας και τι μπορείτε να κάνετε για να κάνετε τις μελλοντικές εκδηλώσεις ακόμη πιο επιτυχημένες. Παρακάτω είναι μερικές βέλτιστες πρακτικές σχετικά με την αποστολή email παρακολούθησης μετά την εκδήλωση, καθώς και δέκα παραδείγματα email εκδηλώσεων που μπορεί να χρησιμοποιήσει η ομάδα πωλήσεών σας για τις καμπάνιες παρακολούθησης μετά την εκδήλωση.
Ευχαριστήστε τους παρευρισκομένους σας
Ξεκινήστε ευχαριστώντας το κοινό σας που αφιέρωσε χρόνο για να παρακολουθήσει την εκδήλωσή σας. Είναι επίσης μια καλή ιδέα να συνοψίσουμε σύντομα το θέμα της εκδήλωσης για να υπενθυμίσουμε στους συμμετέχοντες την αξία που απέκτησαν και να ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή τους σε μελλοντικές εκδηλώσεις.
Συμπεριλάβετε χρήσιμους πόρους όπως ηχογραφημένες ομιλίες, διαφάνειες με κρίσιμα σημεία λήψης, φωτογραφίες και βίντεο. Εναλλακτικά, δημιουργήστε μια ανάρτηση ιστολογίου με μια ανακεφαλαίωση των κυριότερων γεγονότων και συμπεριλάβετε οποιοδήποτε σχετικό περιεχόμενο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι συμμετέχοντες για να εδραιώσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει και να τις μοιραστούν με τους συναδέλφους τους στο γραφείο.
Ζητήστε κάποια εποικοδομητικά σχόλια, τα οποία μπορούν να ωφελήσουν και τα δύο μέρη. Σας επιτρέπει να εμπλέξετε ξανά τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση και να δημιουργήσετε μια αίσθηση κοινότητας. Και είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να έχετε μια βαθύτερη εικόνα για το πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε και να βελτιώσετε τις μελλοντικές σας εκδηλώσεις.
Όσο πιο συγκεκριμένος και λεπτομερής είναι ο διαχωρισμός σας (πέρα από τους συμμετέχοντες έναντι των μη συμμετεχόντων), τόσο καλύτερο αποτέλεσμα μπορείτε να επιτύχετε από τα μηνύματα παρακολούθησης της εκδήλωσής σας. Επιπλέον, ο σωστός διαχωρισμός της λίστας των παρευρισκομένων σας επιτρέπει επίσης την καλύτερη εξατομίκευση των email παρακολούθησης μετά την εκδήλωση.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.
You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.
Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.
If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.
Thanks again for making [Event Title] a success!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.
In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].
The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.
Enjoy!
We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.
If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.
I would appreciate any feedback you have.
Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.
Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.
Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.
As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.
We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.
We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].
We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.
We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.
Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.
In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback
Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Το να μην παρακολουθείτε το κοινό μετά την εκδήλωσή σας είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε. Η αποστολή παρακολούθησης εκδηλώσεων είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση, την αύξηση της παρουσίας στην επόμενη εκδήλωσής σας, την καλλιέργεια δυνητικών πελατών και τη μετατροπή περισσότερων από αυτούς σε δυνητικούς πελάτες.
Μόλις τελειώσει η εκδήλωσή σας, είναι πάντα καλύτερο να παρακολουθείτε το συντομότερο δυνατό, ιδανικά μέσα στις πρώτες 24 ώρες, ενώ οι λεπτομέρειες της εκδήλωσής σας είναι ακόμα νωπές στο μυαλό των παρευρισκομένων σας. Αυτό εξασφαλίζει ότι έχετε καλύτερες πιθανότητες να προσελκύσετε ξανά τους συμμετέχοντες και να μετατρέψετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πωλήσεις αποτελεσματικά.
Η παρακολούθηση όσων δεν παρευρέθηκαν είναι εξίσου σημαντική με την παρακολούθηση όσων παρευρέθηκαν στην εκδήλωσή σας. Όταν δημιουργείτε το email σας μετά την εκδήλωση σε όσους δεν παραβρέθηκαν, μπορείτε απλά να πείτε ότι λυπάστε που δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν, να παράσχετε συνδέσμους σε υλικό μετά την εκδήλωση, να τους ενθαρρύνετε να ακολουθήσουν τις μελλοντικές σας εκδηλώσεις και να προσφέρετε βοήθεια σε περίπτωση που χρειαστεί.
Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες.
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email από το LiveAgent για να ξανακερδίσετε πελάτες με ειδικές προσφορές και ενημερώσεις. Βελτιώστε τη διατήρηση πελατών με πλήρως προσαρμόσιμα πρότυπα και συμβουλές. Ξεκινήστε τώρα με δωρεάν λογαριασμό και δείτε πώς μπορείτε να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας!
Πρότυπα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια
Ανακαλύψτε πρότυπα email για διαδικτυακά σεμινάρια που μεγιστοποιούν τη συμμετοχή και τις εγγραφές! Πρόσκληση, επιβεβαίωση και υπενθύμιση συμμετοχής, όλα έτοιμα να εντυπωσιάσουν. Δοκιμάστε το δωρεάν στο LiveAgent!
Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email μελέτης περίπτωσης στο LiveAgent για να παρουσιάσετε τις λύσεις σας και τις ιστορίες επιτυχίας των πελατών σας. Αποκτήστε συμβουλές και παραδείγματα για αποτελεσματική επικοινωνία και δημιουργήστε ισχυρές εντυπώσεις. Ξεκινήστε το δωρεάν λογαριασμό σας τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team