Δωρεάν πρότυπα email για ειδοποίηση παράδοσης και επιβεβαίωση επιστροφής στο ηλεκτρονικό εμπόριο από το LiveAgent, παρέχοντας επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε την επαφή με τους πελάτες σας, να δημιουργήσετε την ταυτότητα και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα επωνυμίας σας. Μια σωστή και καλά εκτελεσμένη στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί επίσης να βελτιώσει σημαντικά καθέ θεμελιώδη πτυχή της εταιρείας σας.
Το email μάρκετινγκ έχει αποδειχθεί ότι επιτυγχάνει περισσότερες μετατροπές από όλα τα άλλα κανάλια μάρκετινγκ και είναι υπεύθυνο για το 7% όλων των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, σύμφωνα με το DMA, είναι δυνατό να κερδίσετε 42$ από κάθε 1$ που επενδύετε στο μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι το email μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Έχουμε ετοιμάσει μια λίστα παραδειγμάτων email μετά την αγορά που σχετίζονται με την παράδοση και τις επιστροφές για να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε την τρέχουσα στρατηγική σας. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε τι είδους μηνύματα μπορείτε να στείλετε στους πελάτες σας και πώς να τους ενημερώσετε για τα διάφορα στάδια της επεξεργασίας παραγγελιών.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Ένα email ειδοποίησης παράδοσης θα πρέπει να αποστέλλεται όταν παραλαμβάνεται ένα φυσικό προϊόν από τον κούριερ ή την εταιρεία παράδοσης από την αποθήκη σας. Προφανώς, αυτή η διαδικασία πρέπει να αυτοματοποιηθεί.
Ο ρόλος των ειδοποιήσεων παράδοσης είναι να ενημερωθεί ο πελάτης σχετικά με το τι συμβαίνει με την παραγγελία του. Αυτό το μήνυμα θα πρέπει επίσης να ενημερώνει τον παραλήπτη για τα επόμενα βήματα της διαδικασίας αποστολής. Η ενημέρωση των πελατών σε όλα τα στάδια αυτής της διαδικασίας θα σας εξοικονομήσει χρόνο, για τον οποίο οι αντιπρόσωποί σας θα έπρεπε διαφορετικά να απαντούν σε ερωτήσεις πελατών σχετικά με την κατάσταση των παραγγελιών τους.
Τα email ειδοποίησης παράδοσης θα πρέπει να είναι εξατομικευμένα, επομένως θα πρέπει να συμπεριλάβετε το όνομα του πελάτη και να του απευθύνεστε απευθείας από αυτό. Επιπλέον, αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να περιλαμβάνουν αναγνωριστικό παραγγελίας, αριθμό αποστολής που έχει εκχωρηθεί από την εταιρεία παράδοσης, εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, στοιχεία επικοινωνίας με ταχυμεταφορές και πιθανές επιλογές επιστροφής. Θα πρέπει επίσης να επιτρέπει στον πελάτη σας να επαναπρογραμματίζει τις ημερομηνίες παράδοσης, εάν είναι δυνατόν. Ένα email ειδοποίησης παράδοσης μπορεί επίσης να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο παρακολούθησης με ζωντανές ενημερώσεις.
Ένα email επιβεβαίωσης επιστροφής, όπως ένα email ειδοποίησης παράδοσης, θα πρέπει να περιλαμβάνει:
Ένα τέτοιο μήνυμα μπορεί επίσης να ενημερώσει τον πελάτη για το πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένει για να λάβει την επιστροφή του.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ένα email ειδοποίησης παράδοσης θα πρέπει να αποστέλλεται όταν ένα φυσικό προϊόν παραλαμβάνεται από τον ταχυμεταφορέα ή την εταιρεία παράδοσης από την αποθήκη σας. Προφανώς, αυτή η διαδικασία πρέπει να αυτοματοποιηθεί.
Τα email ειδοποίησης παράδοσης θα πρέπει να είναι εξατομικευμένα, επομένως θα πρέπει να συμπεριλάβετε το όνομα του πελάτη και να του απευθύνεστε απευθείας από αυτό. Επιπλέον, αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να περιλαμβάνουν αναγνωριστικό παραγγελίας, αριθμό αποστολής που έχει εκχωρηθεί από την εταιρεία παράδοσης, εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, στοιχεία επικοινωνίας με ταχυμεταφορές και πιθανές επιλογές επιστροφής.
Ένα email επιβεβαίωσης επιστροφής, όπως ένα email ειδοποίησης παράδοσης, θα πρέπει να περιλαμβάνει: το όνομα του παραλήπτη, τον αριθμό παραγγελίας/αναγνωριστικό, τον αριθμό αποστολής, τα στοιχεία παράδοσης, την εκτιμώμενη ημερομηνία επιστροφής χρημάτων. Ένα τέτοιο μήνυμα μπορεί επίσης να ενημερώσει τον πελάτη για το πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένει για να λάβει την επιστροφή του.
Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου
Προσελκύστε νέους πελάτες με πρότυπα email παραπομπών για το e-shop σας. Αυξήστε την απόδοση και διατηρήστε τους υπάρχοντες!
Ανακαλύψτε τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνουν την επικοινωνία και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών. Εξοικονομήστε χρόνο, μειώστε τα λάθη, και επιταχύνετε την ανταπόκριση με τις καλύτερες πρακτικές και παραδείγματα. Ενισχύστε τη συνέπεια στην επικοινωνία και την ικανοποίηση των υπαλλήλων, προσαρμόζοντας τα πρότυπα στις ανάγκες σας. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας για να μάθετε περισσότερα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team