Συνοπτικός οδηγός με πρότυπα email όχλησης πληρωμής για αποτροπή απωλειών πελατών και ανάκτηση χαμένων εσόδων. Περιλαμβάνει βέλτιστες πρακτικές όπως αποστολή από πραγματικό πρόσωπο, ενεργοποίηση απαντήσεων και σαφή CTA.
Οι αποτυχημένες πληρωμές είναι μια ατυχής πραγματικότητα για τις περισσότερες SaaS και επιχειρήσεις που βασίζονται σε συνδρομές, με αποτέλεσμα να χάνουν περίπου το 9% των μηνιαίων επαναλαμβανόμενων εσόδων τους κατά μέσο όρο. Ευτυχώς, οι περισσότερες αποτυχημένες πληρωμές πραγματοποιούνται ακούσια, χωρίς ο πελάτης να συνειδητοποιήσει καν τι συνέβη μέχρι να λάβει ένα email όχλησης. Αν και μπορεί να είναι μια μάλλον απογοητευτική εμπειρία για την ομάδα και τους πελάτες σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά καλογραμμένα email όχλησης για να αποτρέψετε ακούσια απώλεια και να ανακτήστε τα χαμένα έσοδα. Ακολουθούν ορισμένα βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε κατά τη σύνταξη και την αποστολή email όχλησης στους πελάτες σας, μαζί με ορισμένα έτοιμα προς χρήση αποτελεσματικά πρότυπα email που βασίζονται σε πραγματικά παραδείγματα.
Τα email όχλησης είναι ο τύπος των συναλλακτικών email (συνήθως μια σειρά από email) που αποστέλλονται από SaaS και επιχειρήσεις που βασίζονται σε συνδρομές για να ειδοποιούν τους πελάτες σχετικά με ζητήματα πληρωμής, όπως π.χ. αποτυχημένες πληρωμές συνδρομής, ληγμένες πιστωτικές κάρτες ή ληξιπρόθεσμες πληρωμές. Αυτά τα email ενημερώνουν συνήθως τους χρήστες σχετικά με την κατάσταση των λογαριασμών τους και παρέχουν την επιλογή να ενημερώσουν τα στοιχεία χρέωσής τους και να πραγματοποιήσουν μια πληρωμή για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία. Τα email όχλησης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσετε την απώλεια των πελατών και να αυξήσετε τη διατήρηση.
Ακόμα κι αν τα email όχλησης για πληρωμή είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, η αποστολή τους από ένα πραγματικό άτομο τα κάνει να μοιάζουν πιο ανθρώπινα και αξιόπιστα και βοηθά τα μηνύματά σας να γίνουν αντιληπτά. Έρευνα αποκάλυψε ότι η χρήση του ονόματος ενός ατόμου αντί για μια γενική διεύθυνση email ή ένα όνομα εταιρείας μπορεί να αυξήσει το ποσοστό ανοίγματος σας έως και 35%.
Βεβαιωθείτε ότι στέλνετε τα email όχλησης σας από μια διεύθυνση email στην οποία μπορούν να απαντήσουν οι πελάτες σας εάν αντιμετωπίζουν προβλήματα ή θέλουν να κάνουν περαιτέρω ερωτήσεις. Οι διευθύνσεις “Μην απαντήσετε” μπορεί απλώς να συμβάλλουν σε περισσότερη απογοήτευση των πελατών, γιατί δεν τους έχετε διευκολύνει να επικοινωνήσουν μαζί σας εάν το επιθυμούν.
Αντί να ενημερώσετε απλώς τους πελάτες ότι η πληρωμή τους δεν ολοκληρώθηκε και να τους ζητήσετε να ενημερώσουν τα στοιχεία των στοιχείων της πιστωτικής τους κάρτας, μπορείτε να προσθέσετε κάποια αίσθηση κατεπείγοντος. Υπενθυμίστε τους τι ακριβώς θα χάσουν εάν δεν προβούν στην απαιτούμενη ενέργεια (όπως η απώλεια πρόσβασης στον λογαριασμό τους και τα ιστορικά δεδομένα, διακοπή υπηρεσίας κ.λπ.).
Μια σαφής παρότρυνση για δράση είναι ένα από τα πιο κρίσιμα μέρη των email όχλησης για πληρωμή. Προσθέστε έναν άμεσο σύνδεσμο που θα απαιτήσει από τους πελάτες να ενημερώσουν τα στοιχεία χρέωσής τους χωρίς να ανοίξουν άλλο παράθυρο, να συνδεθούν ή να ψάξουν. Βεβαιωθείτε ότι θα τους ενημερώσετε πόσο χρόνο έχουν πριν απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός τους, εκτός εάν ολοκληρωθεί η πληρωμή.
Με βάση το μοντέλο τιμολόγησής σας, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες μια εναλλακτική για την ακύρωση του λογαριασμού τους, όπως μια υποβάθμιση σε ένα δωρεάν πρόγραμμα μέχρι να ενημερώσουν τις πληροφορίες χρέωσης ή προσφορά ειδικής έκπτωσης για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία σας. Αυτή η εναλλακτική θα μπορούσε να είναι επωφελής εάν η πληρωμή αποτύγχανε λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου.
Hi [Name],
As a heads up, the payment information we have on file for your [Product/ Service] subscription (card ending in [4 digits]) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription.
If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?
Update Now
If you have any questions, simply reply to this email or send us a message on live chat.
Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We’re having trouble processing your recent payment because your credit card expired.
Would you mind updating your card information? It will only take a couple of minutes of your time. Click here to edit your info.
If you need assistance or have any questions, please feel free to reach out to us any time. You can also check out our FAQ page for more information.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Design your own dunning emails
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
There was an error when we tried to bill your credit card ending in [four digits] for your subscription to [Product/ Service]. Here’s why this may be happening:
A billing error caused by your bank
A change in your billing address
Your credit card has expired
Insufficient funds in your account
Because you are a loyal customer of [Brand], you have seven days to rectify this issue. Please update your billing information to keep your account active. It will only take 1 minute and will allow you to keep using [Product/ Service] at its full potential.
Update Billing Information
Unfortunately, if we still cannot successfully bill your credit card after seven days, your [Product/ Service] account will be suspended. You can reactivate your account at any time by updating your billing information with a valid credit card.
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
I got a notification that your [Product/ Service] payment failed. How unfortunate! Luckily, this happens to a lot more users than you’d think, so don’t beat yourself up about it.
Usually, it has something to do with:
Your card expiring
Having insufficient funds or maxing out your daily spending limit
Your card is stolen, lost, or was eaten by your dog
Update My Billing Info
Please check what’s up and get it fixed so we can get back to growing your business by [benefits your product/ service provides].
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
[Name] here from [Brand].
I’m reaching out about your account as billing for your [Product/ Service] subscription was unsuccessful. It seems that the credit card we have on file expired. But no worries, I’m here to assist!
We have two options:
1. Update your credit card information inside your [Product/ Service]] account. You can use this quick link to update your credit card information: [payment link]. Once done, let me know so I can ensure your subscription has been updated successfully.
2. Give me a call at [phone number], and we can process your payment over the phone.
Let me know what else we can help with. Super happy that you’re part of the [Brand] community.
Thanks, and I look forward to connecting!
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Just a friendly heads up that your [Product/ Service] subscription has been officially paused until you update your payment details with us.
If you don’t …
Your subscription will remain paused.
You’ll lose access to your premium features like [feature 1, feature 2, etc.]
[…] won’t be able to continue.
However, you can avoid all that by taking 30 seconds to update your details: billing link.
Reply here or hop onto live chat if you have any questions or need any help.
And as always, thanks so much for using [Product/ Service]. We love what we do, and people like you make that all possible.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
It looks like your subscription payment for [Product/ Service] didn’t go through. Please update your billing information, and we’ll give it another try.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there’s anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your subscription payment again, but unfortunately, it didn’t go through. To keep your [Product/ Service] subscription active, please update your information in your billing settings here:
UPDATE MY BILLING
This is the second time that your payment failed. We’ll automatically try again in a few days. Let us know if you have any questions.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your [Product/ Service] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed once again. You can update your information in your billing settings:
UPDATE MY BILLING
We’ll automatically try again next week. If the next charge fails again, your account will be canceled automatically. 🙁
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We will cancel your subscription to [Product/ Service] soon because we could not process a payment after several attempts to contact you.
If you receive this email, please update your payment information, and we’ll be happy to keep your account active.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there is anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Optimize your dunning process
Automate your dunning process, reduce manual efforts, and increase the likelihood of successful debt recovery with LiveAgent's dunning templates.
Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αισθάνονται άβολα όταν πρέπει να στείλουν email όχλησης στους πελάτες τους. Ωστόσο, δεδομένου ότι οι περισσότερες αποτυχημένες πληρωμές συμβαίνουν τυχαία (π.χ. λόγω λήξης της πιστωτικής κάρτας), τα email όχλησης μπορούν πραγματικά να είναι αποτελεσματικά για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανακτήσουν τις αποτυχημένες πληρωμές και να μειώσουν τις ακούσιες απώλειες πελατών.
Καθώς τα συναλλακτικά email μπορεί συχνά να παραβλέπονται, η αποστολή ενός μόνο email όχλησης είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε. Εάν θέλετε να ανακτήσετε περισσότερα έσοδα από αποτυχημένες πληρωμές, σκεφτείτε να στείλετε μια σειρά email αντί για ένα μόνο μήνυμα. Συνιστάται η αποστολή τουλάχιστον τριών συνεχόμενων email για ένα μήνα, το καθένα με ελαφρώς διαφορετικό κείμενο.
Δεδομένου ότι έχουν τεθεί σε χρήση τεχνολογίες όπως οι επαναλήψεις πιστωτικών καρτών, πολλές αποτυχημένες πληρωμές μπορούν να αντιμετωπιστούν αυτόματα χωρίς η ομάδα σας να χρειαστεί ποτέ να ενοχλήσει τους πελάτες σας με μηνύματα προ-όχλησης. Σε αυτή την περίπτωση, τα email πριν από την όχληση δεν παρέχουν μόνο μηδενική αξία, αλλά μπορούν επίσης να είναι ενοχλητικά για τους πελάτες σας και, ως εκ τούτου, πρέπει να αποφεύγονται.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team