Ανακαλύψτε πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας με βασικά στοιχεία και παραδείγματα για να ενισχύσετε τις μετατροπές σας. Περιλαμβάνονται συχνές ερωτήσεις και συμβουλές για τη χρήση τους. Δοκιμάστε τα δωρεάν και προσαρμόστε τα στις ανάγκες σας.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι email που θα έπρεπε να στείλετε στους πελάτες σας: email καλωσορίσματος, email ανάκτησης πελατών, και υπενθυμίσεις εγκατάλειψης καλαθιού– εσείς αποφασίζετε.
Παρόλο που δεν στέλνουν όλες οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυτού του είδους τα email, υπάρχει ένας τύπος email που χρησιμοποιείται σχεδόν από όλα τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου: το email επιβεβαίωσης παραγγελίας.
Τα email επιβεβαίωσης παραγγελίας αποστέλλονται συχνά ως απαραίτητη προϋπόθεση, καθώς δεν μπορείτε να λειτουργείτε αποτελεσματικά ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου χωρίς αυτόν τον τύπο συναλλαγής email.
Η επιβεβαίωση παραγγελίας είναι ένα μήνυμα που ενημερώνει τον πελάτη ότι η διαδικασία αγοράς που ξεκίνησε ήταν επιτυχής. Οι εταιρείες αποστέλλουν email επιβεβαίωσης παραγγελίας για να ενημερώσουν τους πελάτες ότι η παραγγελία ελήφθη, οι προετοιμασίες αποστολής έχουν ξεκινήσει και ότι μπορούν να περιμένουν το πακέτο τους να φτάσει σύντομα. Ωστόσο, οι έξυπνοι έμποροι email γνωρίζουν ότι η πραγματική αξία των email επιβεβαίωσης παραγγελίας έγκειται στην ικανότητά τους να δημιουργούν περισσότερες πωλήσεις.
Όλες οι ακόλουθες πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνονται στο επιβεβαιωτικό email:
Τι κάνει αυτά τα μηνύματα τόσο σημαντικά και γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρει;
Πρώτον, όσον αφορά τη δέσμευση μέσω email, έχουν ένα εξαιρετικό ανοιχτό ποσοστό περίπου 65%, το οποίο συμβάλλει στον μέσο όρο για τη λιανική βιομηχανία 12,7% (πηγή). Σε τελική ανάλυση, οι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν ότι η διαδικασία αγοράς τους ήταν επιτυχής.
Το πιο σημαντικό, οι χρήστες που λαμβάνουν αυτά τα email αντιπροσωπεύουν ένα απίστευτα αφοσιωμένο και πολύτιμο κοινό.
Είναι γνωστό ότι είναι πολύ πιο εύκολο να πείσετε έναν υπάρχοντα πελάτη να αγοράσει ξανά κάτι από εσάς, από το να πείσετε κάποιον που δεν έχει αγοράσει κάτι ποτέ από εσάς (πηγή).
Δυστυχώς, πάρα πολλά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου απέχουν πολύ από το ξεκλείδωμα των όλων των δυνατοτήτων των email επιβεβαίωσης παραγγελίας.
Για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε τις πραγματικές δυνατότητές τους, δημιουργήσαμε ισχυρά πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις μετατροπές και τα έσοδα από τις πωλήσεις.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Η απάντηση είναι – ναι. Είναι απαραίτητο να στείλετε ένα email επιβεβαίωσης, καθώς μέσω αυτού θα ενημερώσετε τον πελάτη ότι όλα πήγαν καλά και ότι τα επιθυμητά προϊόντα θα αποσταλούν. Σήμερα, οι χρήστες είναι συνηθισμένοι να λαμβάνουν email επιβεβαίωσης και αν δεν τους στείλετε τέτοιου είδους μηνύματα, είναι πιθανό να επικοινωνήσουν μαζί σας ρωτώντας εάν έχει επιβεβαιωθεί η παραγγελία τους. Θα σας κοστίσει περισσότερο χρόνο και χρήματα από την απλή αποστολή ενός αυτοματοποιημένου email.
Ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας θα πρέπει να σταλεί αμέσως μετά την παραγγελία ενός πελάτη. Θα πρέπει κυριολεκτικά να φτάσει σε δευτερόλεπτα αφού ένας πελάτης κάνει κλικ στο “αγορά” ή πληρώνει για την αγορά του. Εάν ένας πελάτης δεν λάβει ένα τέτοιο μήνυμα αμέσως, μπορεί να πιστεύει ότι κάτι πήγε στραβά. Σε περίπτωση που το σύστημά σας είναι πιο αργό και χρειάζονται λίγα λεπτά πριν από την αποστολή ενός αυτοματοποιημένου email, θα πρέπει να ενημερώσετε τους χρήστες ότι ενδέχεται να χρειαστεί να περιμένουν λίγα λεπτά πριν λάβουν επιβεβαίωση.
Ένα τέτοιο μήνυμα πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό, αλλά μπορεί επίσης να είναι διασκεδαστικό και δημιουργικό. Γι ‘αυτό δεν υπάρχει χρυσός κανόνας που πρέπει να ακολουθείτε κατά τη δημιουργία email επιβεβαίωσης παραγγελίας. Απλώς θυμηθείτε να συμπεριλάβετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες σχετικά με μια παραγγελία: το όνομα της εταιρείας σας, τη διεύθυνση του πελάτη, την τιμή, την εκτιμώμενη ώρα άφιξης και τον τρόπο πληρωμής.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Πρότυπα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια
Ανακαλύψτε πρότυπα email για διαδικτυακά σεμινάρια που μεγιστοποιούν τη συμμετοχή και τις εγγραφές! Πρόσκληση, επιβεβαίωση και υπενθύμιση συμμετοχής, όλα έτοιμα να εντυπωσιάσουν. Δοκιμάστε το δωρεάν στο LiveAgent!
Ανακαλύψτε τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνουν την επικοινωνία και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών. Εξοικονομήστε χρόνο, μειώστε τα λάθη, και επιταχύνετε την ανταπόκριση με τις καλύτερες πρακτικές και παραδείγματα. Ενισχύστε τη συνέπεια στην επικοινωνία και την ικανοποίηση των υπαλλήλων, προσαρμόζοντας τα πρότυπα στις ανάγκες σας. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας για να μάθετε περισσότερα!
Πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου από το LiveAgent για να δημιουργήσετε εξατομικευμένα και αποτελεσματικά emails που ενισχύουν την εμπιστοσύνη και δέσμευση των παραληπτών. Ξεκινήστε εύκολα, χωρίς δεσμεύσεις, και κάντε μια καλή πρώτη εντύπωση στους νέους συνδρομητές σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team