Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας για τηλεφωνικά κέντρα, προσφέροντας συμβουλές για αποτελεσματική διαχείριση αιτημάτων και βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών μέσω θετικής ολοκλήρωσης ή διακοπής επικοινωνίας.
Πολλοί πελάτες θέλουν να συνδεθούν με τις αγαπημένες τους εταιρείες μέσω τηλεφώνου. Ωστόσο, οι περισσότερες δημοσιεύσεις που επικεντρώνονται στην εξυπηρέτηση πελατών ανακοινώνουν ότι «το τηλεφώνημα είναι νεκρό», το οποίο είναι στην πραγματικότητα μια πρόταση από το άρθρο TechCrunch της 14ης Νοεμβρίου 2010 (!). Και παρόλο που ο συγγραφέας πρόσθεσε ότι με το “νεκρό” η βιομηχανία τεχνολογίας εννοεί “σε παρακμή”, χρόνια αργότερα και διάφορες μελέτες όπως αυτή του Forrester αποδεικνύουν το αντίθετο.
Ωστόσο, δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι άλλα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται σε υπηρεσίες πελατών, όπως ζωντανή συνομιλία, chatbots ή instant messenger δεν αυξάνονται σε δημοτικότητα. Αλλά δεν σημαίνει ότι οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται πλέον για τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Παρακάτω θα βρείτε μερικά παραδείγματα πρότυπων κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας. Χρησιμοποιήστε τα για να ολοκληρώσετε ή να σταματήσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας με θετικό τρόπο, διασφαλίζοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωσή τους.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Ready to put our closing/pausing contact templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Ένας από τους λόγους για να κλείσετε την επαφή μπορεί να περιλαμβάνει την αδυναμία επίλυσης του αιτήματος του πελάτη ή τη μεταφορά της συνομιλίας σε διαφορετικό κανάλι. Σε σπάνιες περιπτώσεις, η επαφή μπορεί να κλείσει λόγω της συμπεριφοράς του πελάτη: είναι αγενής, επιθετικός ή απρόθυμος να συνεργαστεί με τον αντιπρόσωπο, για παράδειγμα.
Ναι, οι αντιπρόσωποί σας πρέπει πάντα να εξηγούν γιατί συμβαίνει κάτι και αυτό δεν ισχύει μόνο για την εξήγηση των λόγων για το κλείσιμο ή την παύση μιας επαφής. Επομένως, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως κανόνας από τους αντιπροσώπους σας να διευκρινίζουν γιατί μια καρτέλα ή μια επαφή κλείνει ή διακόπτεται. Δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη ομιλία. Δύο σύντομες προτάσεις που καλύπτουν τι συνέβη, γιατί συνέβη και τα επόμενα βήματα είναι αρκετές για να κρατήσετε τους πελάτες σας καλά ενημερωμένους.
Ένας από τους λόγους για να κλείσετε την επικοινωνία μπορεί να είναι το απλό γεγονός της επίλυσης του ζητήματος του πελάτη. Στη συνέχεια, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να ευχαριστήσετε τον πελάτη για την συνομιλία και να τους διαβεβαιώσετε ότι μπορούν να επικοινωνήσουν ξανά οποιαδήποτε στιγμή χρειάζονται βοήθεια.Άλλοι λόγοι για το κλείσιμο της επαφής μπορεί να περιλαμβάνουν την αδυναμία επίλυσης του αιτήματος του πελάτη ή τη μεταφορά της συνομιλίας σε διαφορετικό κανάλι. Η παύση της επαφής συνήθως συμβαίνει όταν η εύρεση λύσης στο πρόβλημα του πελάτη διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο ή απαιτείται επιπλέον χρόνος για τη συμμετοχή διαφορετικών ενδιαφερομένων. Σε σπάνιες περιπτώσεις, η επαφή μπορεί να κλείσει λόγω της συμπεριφοράς του πελάτη: είναι αγενής, επιθετικός ή απρόθυμος να συνεργαστεί με τον αντιπρόσωπο, για παράδειγμα.
Εξερευνήστε τις δυνατότητες της VoIP τεχνολογίας και ανακαλύψτε πώς να επιλέξετε τον κατάλληλο πάροχο για την επιχείρησή σας. Απολαύστε οικονομικά αποδοτικές, εύχρηστες υπηρεσίες με εξαιρετική ποιότητα ήχου και προηγμένες δυνατότητες. Μάθετε περισσότερα για τις ανάγκες σας και βρείτε τις καλύτερες λύσεις στον τομέα της φωνητικής επικοινωνίας μέσω διαδικτύου.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.