Πρότυπα καταληκτικών email για αύξηση απόκρισης και επιτυχημένη παρακολούθηση πελατών ή υποψηφίων. Περιλαμβάνει ευγενικά, απλά, ξεκάθαρα, σύντομα και αστεία email με έμφαση στην αξία. Δοκιμάστε το δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις.
Τα καταληκτικά email είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά email παρακολούθησης πωλήσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εάν ο υποψήφιος πελάτης σας έχει ψυχρανθεί και δεν ανταποκρίνεται στις πολλαπλές προσπάθειες παρακολούθησης. Όταν γίνει σωστά, τα καταληκτικά email μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα ποσοστά απόκρισης, να επαναφέρετε αυτούς τους ψυχραμένους πελάτες στον κύκλο πωλήσεών σας και να κλείσετε συμφωνίες που διαφορετικά θα είχαν πιθανώς χαθεί.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την Katharine Derum, διευθύντρια πωλήσεων στο HubSpot, η ομάδα της βλέπει ποσοστό απόκρισης 33% στα καταληκτικά τους email. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτοί οι τύποι email γίνονται πιο δημοφιλείς στους πωλητές στο περιβάλλον B2B. Ακολουθεί μια γρήγορη εικόνα σχετικά με το τι είναι πραγματικά ένα καταληκτικό email μαζί με 10 πρότυπα email διακοπής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες παρακολούθησης πωλήσεων.
Το καταληκτικό email είναι το τελευταίο email που πρέπει να στείλετε σε έναν υποψήφιο πελάτη όταν δεν τον έχετε ακούσει για καιρό (ή δεν τον έχετε ακούσει καθόλου) για να προκαλέσετε μια απάντηση. Βασικά χρησιμεύει ως ενεργοποίηση για τους πελάτες που δεν ανταποκρίνονται, που αργούν να απαντήσουν και να αναλάβουν δράση, καθώς οι περισσότεροι εκπλήσσονται όταν λαμβάνουν ένα «αποχαιρετιστήριο» email από έναν πωλητή. Με άλλα λόγια, είναι μια επιστολή διακοπής συνεργασίας από μια εταιρεία στο μελλοντικά πρώην πελάτη της. Παρόλο που τα περισσότερα καταληκτικά email δεν πρόκειται να οδηγήσουν σε μετατροπή, υπάρχουν ορισμένοι σοβαροί λόγοι για να τα στείλετε:
Τα καταληκτικά email δίνουν στους υποψήφιους τη μικρή ώθηση που μπορεί να χρειαστούν για να επιστρέψουν στη διοχέτευση πωλήσεών σας και να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισής σας.
Καλοσχεδιασμένα καταληκτικά email αφήνουν μια θετική μόνιμη εντύπωση στους υποψήφιους πελάτες και σας κρατούν στο μυαλό τους σε περίπτωση που χρειαστούν ποτέ το προϊόν/την υπηρεσία σας.
Αυτά τα email εξάγουν τους κακούς υποψήφιους πελάτες από τη διοχέτευση πωλήσεων σας και εξοικονομούν χρόνο, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας σε δυνητικούς πελάτες που ταιριάζουν καλύτερα.
Τα καταληκτικά email σάς επιτρέπουν να κλείσετε τον βρόχο επικοινωνίας ενώ παράλληλα ρυθμίζετε έναν νέο κύκλο παρακολούθησης στο μέλλον.
Λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν είναι το ίδιο με το να γράψετε επιστολή παραίτησης, επομένως μην τα συγχέετε.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Τα καταληκτικά emails μπορεί να είναι αποτελεσματικά για εξερχόμενα μηνύματα (όταν στέλνετε ψυχρά email σε υποψήφιους πελάτες που δεν έχουν προηγουμένως αλληλεπιδράσει μαζί σας), εισερχόμενα email (όταν στέλνετε επακόλουθα μηνύματα σε υποψήφιους που έχουν εκδηλώσει κάποια στιγμή ενδιαφέρον για την προσφορά σας), ή ακόμα και όταν απευθύνετε επιστολή παραίτησης στον ανώτερό σας. Όποια και αν είναι η περίπτωση, αυτά τα 10 πρότυπα καταληκτικών email μπορούν να χρησιμεύσουν ως αφετηρία για τα δικά σας τελευταία επακόλουθα μηνύματα σε υποψήφιους πελάτες που δεν ανταποκρίνονται.
Apologies if my level of persistence has become annoying.
I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.
If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.
If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.
If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.
Cheers!
[YOUR SIGNATURE]
I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.
When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:
1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]
Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
I hope things are well at [their company].
When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.
I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].
[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]
I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.
Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]
I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.
If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?
P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo
Cheers!
[YOUR SIGNATURE]
I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.
I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.
However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:
You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…
Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].
But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.
If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.
All the best,
[YOUR SIGNATURE]
Handle difficult conversations with ease and ensure a smooth transition for both parties involved
Say goodbye to customer service complications with LiveAgent's break-up templates.
Το μέγεθος του email σας είναι σημαντικό. Εάν το μήνυμά σας είναι πολύ μεγάλο, ορισμένοι χρήστες μπορεί να μην το διαβάσουν μέχρι το τέλος, και αν είναι πολύ σύντομο, μπορεί να αισθάνονται ότι δεν παρείχατε επαρκείς πληροφορίες. Επομένως, κρατήστε το email μεταξύ 75 και 100 λέξεων.
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται για την επικοινωνία με τους πελάτες. Είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να τους βοηθήσετε να αισθάνονται ότι ακούγονται. Πολλές εταιρείες αποτυγχάνουν να το κάνουν αυτό και τις κάνει να χάνουν την εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία.
Τα καταληκτικά email δίνουν στους υποψήφιους πελάτες σας τη μικρή ώθηση που μπορεί να χρειαστούν για να μεταβούν ξανά στη διοχέτευση πωλήσεών σας και να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισής σας.
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email απόκτησης πελατών από το LiveAgent για ενίσχυση της πελατειακής βάσης σας. Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικά εισαγωγικά email για να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες και να βελτιώσετε την αφοσίωση των συνδρομητών. Ξεκινήστε σήμερα με έναν δωρεάν λογαριασμό χωρίς δεσμεύσεις!
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team