Πρότυπα email καλωσορίσματος για επιχειρήσεις, διαθέσιμα για αντιγραφή και επικόλληση. Περιλαμβάνουν παραδείγματα για νέους συνδρομητές, δοκιμές, πελάτες και υπαλλήλους, με ποσοστό ανοίγματος 50%. Δοκιμάστε τα δωρεάν με τη δημιουργία λογαριασμού.
Τα email καλωσορίσματος είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα στη δημιουργία μακρόβιων σχέσεων με νέους πελάτες ή με δυνητικούς οι οποίοι μόλις έλαβαν την απόφασή τους υπέρ της επιχείρησής σας. Η εντύπωση που αφήνει το μήνυμα καλωσορίσματος/ εισαγωγή σας έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία των συνολικών προσπαθειών μάρκετινγκ μέσω email. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι μόνο το 57,7% των επωνυμιών στέλνουν email καλωσορίσματος στους πρόσφατα εγγεγραμμένους χρήστες τους.
Ένα email καλωσορίσματος ή ένα εισαγωγικό email είναι το πρώτο που λαμβάνουν οι συνδρομητές, οι ιδιώτες πελάτες ή οι επιχειρήσεις πελάτες σας αμέσως μετά την πρώτη τους αλληλεπίδραση με την επιχείρησή σας. Μπορεί να εξυπηρετήσει διάφορους σκοπούς, όπως η γνωριμία της επωνυμίας/ προϊόντος/ υπηρεσίας σας με τους πελάτες, η ενθάρρυνση για τα επόμενα βήματα ή η απλή διαβεβαίωση του πελάτη για την επιλογή του. Δεν πρέπει να υποτιμάται η δύναμη ενός email καλωσορίσματος στην αύξηση της αφοσίωσης των χρηστών και τη δημιουργία περισσότερης πίστης προς στην επωνυμία. Για την ακρίβεια, οι μελέτες υποδεικνύουν ότι:
Το 74% των ανθρώπων περιμένει να λάβει ένα email καλωσορίσματος αμέσως μετά την εγγραφή στη λίστα σας. | Οι συνδρομητές που λαμβάνουν ένα email καλωσορίσματος δείχνουν 33% περισσότερη αλληλεπίδραση με την επωνυμία σας. | Το μέσο ποσοστό ανοίγματος των email καλωσορίσματος είναι 50% κάνοντάς τα κατά 86% αποτελεσματικότερα από ένα newsletter. |
Τα email καλωσορίσματος οδηγούν σε 4 φορές περισσότερα ανοίγματα και 5 φορές περισσότερα κλικ από τις κανονικές καμπάνιες email μάρκετινγκ. | Το ποσοστό μετατροπής για τα email καλωσορίσματος είναι 0.94% σε σύγκριση με το 0.10% ενός συνηθισμένου email. | Τα email καλωσορίσματος κατά μέσο όρο αποφέρουν μέχρι 320% επιπλέον κέρδος ανά email σε σχέση με άλλα προωθητικά email. |
Δεδομένου ότι η γραμμή του θέματος και μόνο είναι ο καθοριστικός παράγοντας για το αν το 47% των ανθρώπων θα διαβάσει το email σας ή όχι, η σωστή γραμμή θέματος αποτελεί τη βάση για ένα καλό email εισαγωγής. Ακολουθούν ορισμένες δοκιμασμένες γραμμές θεμάτων email που μπορείτε να προσαρμόσετε στην επωνυμία σας και να χρησιμοποιήσετε αμέσως:
Ένα επαγγελματικό email εισαγωγής/ email καλωσορίσματος για νέους πελάτες ή συνδρομητές μπορεί να περιλαμβάνει τα παρακάτω βασικά στοιχεία:
Δείτε τα παρακάτω πρότυπα email καλωσορίσματος που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις επικοινωνίες της επιχείρησής σας.
Θα πρέπει να στείλετε ένα email καλωσορίσματος αμέσως μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού πύλης πελάτη από έναν χρήστη. Μην τους κάνετε να περιμένουν πολύ, γιατί αν δεν λάβουν μήνυμα μέσα σε λίγα λεπτά, τότε μπορεί να πιστεύουν ότι κάτι δεν πήγε καλά.
Ένα μήνυμα email καλωσορίσματος πρέπει να είναι σύντομο, αλλά μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως μήνυμα που διευκολύνει την πλοήγηση των χρηστών μέσω της πύλης σας.
Γι’ αυτό μπορείτε να συμπεριλάβετε μερικούς συνδέσμους (το πολύ 3, αν δεν θέλετε να μπερδευτεί ο παραλήπτης) που οδηγούν, για παράδειγμα, σε μια ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, βασικά εγχειρίδια ή ένα γλωσσάριο.
Η αποστολή απλών, αυτοματοποιημένων email το έτος 2021 δεν είναι η καλύτερη ιδέα. Προσπαθήστε να διαχωρίσετε τις επαφές σας και να συμπεριλάβετε μερικές μοναδικές πληροφορίες που σχετίζονται με τους παραλήπτες σας. Χρησιμοποιήστε διακριτικά εξατομίκευσης για να αναφέρετε τον τύπο της συνδρομής τους, τα κοινά προβληματικά σημεία ή την ημερομηνία ένταξής τους στην εταιρεία σας.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Κάντε μια περιήγησηστο LiveAgent
Εξερευνήστε το LiveAgent: Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με 130+ λειτουργίες, 200+ ενσωματώσεις & δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δοκιμάστε το τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.