Πρότυπα συμβάντων για την αναφορά προβλημάτων στο κέντρο εξυπηρέτησης, βελτιώνοντας την επίλυση και εξυπηρέτηση πελατών. Περιλαμβάνει συμβουλές για αντιπροσώπους και οδηγίες για πελάτες. Δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν!
Η επίλυση προβλημάτων που αναφέρουν οι πελάτες είναι η καθημερινή δουλειά πολλών αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών.
Η παροχή δυνατότητας στους πελάτες να αναφέρουν περιστατικά και η ύπαρξη αντιπροσώπων που είναι υπεύθυνοι για την επίλυσή τους είναι μόνο το πρώτο βήμα για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζονται και επιλύονται αυτά τα περιστατικά.
Αξιόπιστα κανάλια επικοινωνίας, γρήγορες απαντήσεις, θετικές στάσεις, απλή γλώσσα… η λίστα θα μπορούσε να συνεχιστεί. Αυτά τα στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών είναι μόνο μερικές από τις πολλές πτυχές που είναι απαραίτητες για την εξασφάλιση απρόσκοπτων αλληλεπιδράσεων με πελάτες που χρειάζονται βοήθεια.
Ας δούμε βαθύτερα αυτό το θέμα και να συζητήσουμε τους πυλώνες της αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων στην εξυπηρέτηση πελατών.
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Ακολουθήστε αυτά τα τρία βήματα για να βεβαιωθείτε ότι η εξυπηρέτηση πελατών σας λειτουργεί σωστά και είναι σε θέση να επιλύσει αρκετά γρήγορα τα προβλήματα των πελατών:
Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά το πραγματικό πρόβλημα εδώ είναι ότι πολλοί πελάτες μπορεί να μην γνωρίζουν καν πώς να αναφέρουν ένα περιστατικό ή κανείς από την εταιρεία δεν επικοινωνεί μαζί τους όταν το κάνουν. Εάν ένας πελάτης ισχυρίζεται ότι το προϊόν σας είναι ελαττωματικό, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί του αμέσως μετά την αναφορά του συμβάντος.
Είναι σημαντικό να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να μιλήσετε στον πελάτη στο τηλέφωνο ή να στείλετε ένα μήνυμα στο οποίο ρωτάτε για το πρόβλημα. Δείξτε τους ότι ενδιαφέρεστε για τη γνώμη τους και ότι εάν μιλήσουν θα ακουστούν.
Τις περισσότερες φορές, η ταχύτητα απάντησης σε ένα συμβάν είναι πιο σημαντική από την ίδια την απάντηση. Όταν οι πελάτες αναφέρουν συμβάντα, το τελευταίο πράγμα που θέλουν είναι να αγνοηθούν ή να περιμένουν πολύ για να ακούσουν ξανά από εσάς.
Δεν πρέπει να περιμένετε περισσότερο από μια ημέρα για να απαντήσετε σε email, κλήσεις ή σχόλια που κάνουν οι πελάτες σας για παράπονα για ένα προϊόν. Κάθε ώρα χωρίς απάντηση θα κάνει τους πελάτες πιο απογοητευμένους. Επομένως, η ταχύτερη απόκριση είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της σχέσης σας με τον πελάτη.
Πρέπει να αποζημιώσετε τον πελάτη για τις αποτυχίες σας. Αν, για παράδειγμα, πλήρωναν για αποστολή, αλλά η παραγγελία δεν έφτασε εγκαίρως, το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να τους επιστρέψετε αυτά τα έξοδα. Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να το αντικαταστήσετε και να προσφέρετε έκπτωση στην επόμενη αγορά τους ή να τους προσφέρετε μια δωροκάρτα.
Εν ολίγοις, ανεξάρτητα από την κατάσταση, αποδίδει στον πελάτη την αίσθηση ότι ακούγεται και αντιμετωπίζεται δίκαια. Γιατί; Διότι αυτό θα ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας με τον πελάτη, και θα παραμείνουν αφοσιωμένοι.
Εξετάστε το ενδεχόμενο αξιοποίησης προτύπων συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αναφέρουν συμβάντα και για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να χειρίζεται θέματα που έχουν αναφερθεί. Παρακάτω θα βρείτε μερικά έτοιμα προς χρήση πρότυπα που μπορείτε να εφαρμόσετε στη διαδικασία αναφοράς συμβάντων. Μπορείτε απλά να τα αντιγράψετε και να τα επικολλήσετε ή να τα επεξεργαστείτε ανάλογα με τις ανάγκες σας.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Υπάρχουν πολλά είδη περιστατικών που ενδέχεται να αναφέρουν οι πελάτες. Ο τύπος του περιστατικού εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, όπως τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρονται, τις προσδοκίες των πελατών και τις τεχνικές γνώσεις τους. Για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αναφέρουν περιστατικά, μπορείτε να συμπεριλάβετε μια αναπτυσσόμενη λίστα στη φόρμα υποβολής που περιλαμβάνει τα πιο συνηθισμένα προβλήματα.
Θα πρέπει οπωσδήποτε να προσπαθήσετε να επιλύσετε κάθε περιστατικό που αναφέρεται. Ωστόσο, συχνά ακόμη και αντιπρόσωποι με την καλύτερη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να μην είναι σε θέση να βοηθήσουν τους πελάτες σε κάθε περιστατικό που αναφέρουν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό, αλλά ο πιο συνηθισμένος είναι το γεγονός ότι μερικές φορές μια συγκεκριμένη κατάσταση είναι απλώς εκτός ελέγχου της εταιρείας σας και, επομένως, το ζήτημα του πελάτη δεν μπορεί να επιλυθεί.
Συνήθη περιστατικά που αναφέρονται από διαφορετικούς πελάτες θα πρέπει να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό. Αυτό συμβαίνει επειδή οι αντιπρόσωποι σας θα πρέπει ήδη να γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες καταστάσεις και δεν θα πρέπει να τους πάρει πολύ χρόνο για να αντιμετωπίσουν επαναλαμβανόμενα προβλήματα. Είναι φυσιολογικό για ορισμένα περιστατικά να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αντιμετωπιστούν. Ωστόσο, οι αντιπρόσωποί σας θα πρέπει πάντα να ενημερώνουν τον πελάτη εάν η επίλυση του περιστατικού που ανέφεραν διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα ticketing από το LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση αιτημάτων. Εξοικονομήστε χρόνο με τυποποιημένες απαντήσεις και προσφέρετε συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω του λογισμικού Help Desk. Επισκεφτείτε μας για να δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team