Η σελίδα περιγράφει τη χρήση της γνωσιακής βάσης ως εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης και προσφέρει συμβουλές για τη διαχείριση απαιτητικών ερωτήσεων, την αποφυγή συζητήσεων και τη διαχείριση κανόνων. Παρέχει πρότυπα email για επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών.
Κάθε εταιρεία που προσπαθεί να προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να προσφέρει στους πελάτες της επιλογές αυτοεξυπηρέτησης όπωςportal πελατών, γνωσιακή βάση, πλούσια βιβλιοθήκη συχνών ερωτήσεων και φόρουμ κοινότητας.Οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν σίγουρα αυτά τα εργαλεία, θα εκτιμήσουν την ευκαιρία να αναζητήσουν μόνοι τους πληροφορίες και να επωφεληθούν από τη δυνατότητα να συμβουλευτούν άλλους σχετικά με ζητήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν κατά τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
Χάρη στη γνωσιακή βάση και στο portal πελάτη, οι χρήστες μπορούν να ελέγξουν προϋπάρχοντα στοιχεία όπως άρθρα προϊόντων, σεμινάρια ή τεχνικές συμβουλές. Μπορούν επίσης να κάνουν ερωτήσεις χρησιμοποιώντας ένα φόρουμ όπου μπορούν να συζητήσουν διάφορα θέματα με άλλους χρήστες και τους εκπροσώπους της εταιρείας σας.
Σε αυτό το άρθρο, θέλουμε να συζητήσουμε το ρόλο που διαδραματίζουν οι εκπρόσωποί σας στις καθημερινές λειτουργίες μιας γνωσιακής βάσης και ενός portal πελατών. Τα καθήκοντά τους πρέπει να περιλαμβάνουν:
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η αντιμετώπιση μη τυπικών ερωτήσεων και υποθέσεων απαιτεί πάντα περισσότερη δουλειά και είναι πιο δύσκολη από το να ακολουθούμε βασικές διαδικασίες. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε μερικά παραδείγματα απαντήσεων στη γνωσιακή βάση που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εκπρόσωποί σας κατά την απάντηση σε ερωτήσεις που σχετίζονται με μείωση ή αύξηση της τιμής, συζήτηση αρνητικών εμπειριών που είχαν οι πελάτες με την εταιρεία σας ή συνομιλίες που οδήγησαν σε σύγκρουση μεταξύ των χρηστών της γνωσιακής βάσης.
Hello [user’s name or users’ names]! Thank you for starting this discussion. We really value the opinions of our customers, but we also want you to understand certain actions taken by [company’s name].
This [price reduction/increase/sales] was caused by [list of reasons for the specific situation].
We didn’t make this decision overnight, and it was preceded by a thorough analysis and consultation with some of our clients, who were selected at random.
We hope you understand [company’s name] reasons. Please note that we are open to having conversations with you about this and can continue this discussion further. We want to hear you out!
Hi [user’s name or users’ names]! We appreciate the fact that you decided to discuss your experience of [negative experience the customer mentioned or the alternative discussed] openly on our forum.
This gives us a chance to react and creates a field for discussion. It would be really helpful for us if you could provide us with some more details about [negative experience/alternative]. [When exactly did it occur? / What was the most frustrating aspect for you? / What features does this alternative tool provide that we don’t? / What makes this alternative more attractive than our product or service?]
We genuinely want to offer our customers the best possible [experience/product/service], so we can assure you that we will act upon the information you provide us with.
Looking forward to continuing this discussion with you!
Hey there! We appreciate the fact that you use our knowledge base regularly and want to share your opinions and thoughts.
However, this portal operates based on some clear [terms and conditions/internal rules/regulations].
It’s not a place for aggressive debates, arguments, or, even worse, discussions that lead to insulting other users.
That’s why I need to ask you not to continue responding to this thread. Also, if you plan to engage in any other discussions, please do so according to our rules.
Let me summarize the outcome of your conversation: [summary – listing the essential points from the thread that were written before the argument started].
Now that the issue has been summarized, this topic will be closed and you won’t be able to add new comments. I hope you understand this decision.
Ready to answer some challenging questions?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Όχι, δεν χρειάζεται οι εκπρόσωποί σας να συμμετέχουν σε κάθε συνομιλία ή συζήτηση σε φόρουμ πελατών ή σε μια γνωσιακή βάση. Η γνωσιακή βάση αναφέρεται ως“εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης πελάτη” για κάποιον λόγο. Θα πρέπει να οργανώνεται με τρόπο που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να αναζητούν πληροφορίες και να εκπαιδεύονται κυρίως μόνοι τους. Όταν θέλουν να ακούσουν μία συμβουλή σχετικά με κάτι ή να ζητήσουν τη γνώμη κάποιου άλλου, μπορούν να ξεκινήσουν ένα νήμα και να αλληλεπιδράσουν με άλλους πελάτες ή χρήστες.
Οι εκπρόσωποί σας θα πρέπει να διευκολύνουν αυτές τις διαδικασίες και να συμμετέχουν μόνο όταν παρατηρούν ότι οι πελάτες δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν, ότι άλλοι πελάτες παρέχουν λανθασμένες ή παραπλανητικές απαντήσεις ή όταν μια συζήτηση πηγαίνει σε λάθος κατεύθυνση.
Ναι, είναι πάντα καλή ιδέα να γράφετε κανόνες ή προϋποθέσεις που πρέπει να ακολουθούν οι χρήστες της γνωσιακή βάσης για να χρησιμοποιούν τους πόρους και τις πληροφορίες που συγκεντρώνονται εκεί. Οι διαφανείς κανόνες θα διευκολύνουν τους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονται τη γνωσιακή βάση και να αντιδρούν σε ανεπιθύμητες συμπεριφορές. Και να θυμάστε ότι, χωρίς τον σωστό συντονισμό, μιαγνωσιακή βάση ή ένα portal πελατών, όπως κάθε άλλος πόρος που δημιουργήθηκε από χρήστες, μπορεί γρήγορα να γίνει χαοτικός και να μετατραπεί σε μια ανοργάνωτη μάζα διαφορετικών θεμάτων και συζητήσεων.
Τα ξεκάθαρα “πρέπει” και “δεν πρέπει” θα εξαλείψει τον αριθμό των περιπτώσεων όπου οι εκπρόσωποί σας δεν ξέρουν πώς να αντιδράσουν ή δεν είναι σίγουροι εάν πρέπει να συμμετάσχουν σε μια συζήτηση, να παρέμβουν ή όχι. Ως αποτέλεσμα, η γνωσιακή σας βάση θα είναι καλύτερα οργανωμένη και ευκολότερη στη χρήση για τους πελάτες σας. Σας ανήκει το αρχείο γνώσεων της εταιρείας σας, γι’ αυτό έχετε το δικαίωμα να επιβάλλετε ορισμένους κανονισμούς και να περιμένετε από τους πελάτες να τους υπακούσουν.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η γνωσιακή βάση είναι δική σας και επιτρέπετε στους πελάτες σας να τη χρησιμοποιούν, αλλά ό,τι συμβαίνει εκεί θα πρέπει να συμφωνεί με τους όρους σας. Για να αποφύγετε καταστάσεις όπου ορισμένοι πελάτες ενεργούν συνεχώς με κοινωνικά απαράδεκτο τρόπο, είναι αγενείς ή ξεκινούν διαπληκτισμούς, δημιουργήστε μια λίστα συμπεριφορών που δεν θα γίνονται ανεκτές.
Κατά τη δημιουργία των όρων και προϋποθέσεων της γνωσιακής βάσης (ή θα τον αναφέρετε ως κατάλογο υποχρεώσεων και απαγορεύσεων), επισημάνετε συγκεκριμένες ενέργειες που θα έχουν ως αποτέλεσμα την παρέμβαση των συντονιστών και, στις πιο δύσκολες καταστάσεις, τις προσωρινές απαγορεύσεις ή την απομάκρυνση πελατών από το φόρουμ . Κάντε ό,τι μπορείτε για να κοινοποιήσετε αυτούς τους κανόνες στους πελάτες προτού αρχίσουν να χρησιμοποιούν τη γνωσιακή βάση σας και, στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες ακολουθούν τους κανόνες.
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Ανακαλύψτε πρότυπα γενικών απαντήσεων για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε προσαρμόσιμα μηνύματα για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση μέσω του LiveAgent. Επισκεφθείτε μας για συμβουλές και στρατηγικές στην κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών!
Πώς να ζητήσετε συγνώμη από έναν πελάτη
Η ειλικρινής συγνώμη προς έναν πελάτη σημαίνει ότι παραδέχεστε ότι η επιχείρησή σας έκανε λάθος. Μάθετε πώς να ζητήσετε συγνώμη, με τον κατάλληλο τρόπο.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team