Οδηγίες και πρότυπα email για αποτελεσματική συλλογή σχολίων πελατών, με στόχο τη βελτίωση των σχέσεων. Περιλαμβάνει παραδείγματα, ιδέες και βέλτιστες πρακτικές.
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, πρέπει να αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας σαν να ήταν συνεργάτες σας. Μην ξοδεύετε πολύ χρόνο σε μικρές συζητήσεις, ακούστε τους πελάτες σας! Οι τρέχοντες και οι δυνητικοί πελάτες σας μπορούν να σας παρέχουν πολλές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις, να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας, και απλά να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών.
Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα από τα πιο βασικά και αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας – δηλαδή το email.
Μπορείτε να σκεφτείτε, “καλά, έχουμε ήδη κάνει καλή δουλειά με το μάρκετινγκ email μας.” Είναι δυνατό, αλλά υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Γιατί να μην χρησιμοποιήσετε email για να ενισχύσετε τη σχέση σας με τις επαφές στη λίστα σας, ώστε να παραμείνουν πιστοί περισσότερο και να γίνουν πιο ενεργοί; Υπάρχει ένας συγκεκριμένος τύπος email που ονομάζεται email αιτήματος σχολίων που μπορεί να σας βοηθήσει να αλληλεπιδράσετε και να δημιουργήσετε σημαντικές συνδέσεις με πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες.
Το email αιτήματος σχολίων είναι ένας απλός και δημιουργικός τρόπος για να προσελκύσετε τους πελάτες σας και να λάβετε τα σχόλιά τους, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα μελλοντικά μηνύματα μάρκετινγκ καθώς και το προϊόν σας.
Πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, είναι απαραίτητο να εξηγήσουμε γιατί η συλλογή σχολίων από τους πελάτες σας είναι τόσο σημαντική. Για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι εταιρείες δεν επένδυαν χρόνο ή πόρους για να γνωρίσουν τους πελάτες τους.
Αυτό είναι λάθος, γιατί η ερώτηση των πελατών για τις απόψεις τους σάς επιτρέπει να γνωρίζετε περισσότερα για τα άτομα που είναι πρόθυμα να αγοράσουν τα προϊόντα σας. Για παράδειγμα, αυτό περιλαμβάνει ποιες είναι οι ανάγκες τους και πώς μπορούν να καλυφθούν.
Επομένως, η κύρια ιδέα πίσω από το να ζητάτε σχόλια είναι να αποκτήσετε πολύτιμες, από πρώτο χέρι πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε και να αναπτύξετε περαιτέρω την επιχείρησή σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Ζητώντας από τους τρέχοντες πελάτες σας τα σχόλιά τους, μπορείτε να μάθετε εάν είναι ικανοποιημένοι, τι μπορεί να βελτιωθεί και ποιες από τις ανάγκες τους δεν ικανοποιούνται.
Η ανάλυση όλων αυτών των πληροφοριών και η εξαγωγή έξυπνων συμπερασμάτων θα σας επιτρέψουν να:
Γνωρίσετε τους πελάτες σας. Η ενεργητική ακρόαση των πελατών σας θα σας επιτρέψει να τους γνωρίσετε καλύτερα και να τους γνωρίσετε ως καταναλωτές. Θα μπορείτε να μάθετε τι περιμένουν από τις υπηρεσίες σας και να διερευνήσετε τις ανάγκες τους. Δεν πρόκειται μόνο για ακρόαση παραπόνων ή ερωτήσεων.
Διατηρήσετε υπάρχοντες πελάτες. Όσοι αισθάνονται ότι τους ακούτε και ότι τους εκτιμάτε είναι πολύ πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην επιχείρησή σας. Κάντε τους πελάτες να αισθάνονται έτσι, ζητώντας τακτικά τη γνώμη τους και, όποτε είναι δυνατόν, εισάγοντας τις βελτιώσεις που προτείνουν.
Αυξήσετε την πίστη των υπαρχόντων πελατών. Η βελτίωση της εμπειρίας ενός πελάτη με την ακρόαση και την ανταπόκριση στις ανάγκες του θα συμβάλει στην αύξηση του επιπέδου ικανοποίησής τους με την επιχείρησή σας. Αυξάνοντας την αφοσίωση των πελατών με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αποκτήσετε πρεσβευτές επωνυμίας που θα προτείνουν τις υπηρεσίες σας σε άλλους.
Λοιπόν, πώς πρέπει να ζητήσετε τα σχόλιά από τους πελάτες σας; Αξιοποιώντας ένα καλό παλιό email.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Πριν ξεκινήσετε να κάνετε ερωτήσεις, εξηγήστε πόσο σημαντικό είναι να προσθέσετε αξία στο προϊόν ή την υπηρεσία σας. Πείτε στους πελάτες σας ότι θέλετε να μάθετε από την εμπειρία τους, ώστε να συνεχίσετε να βελτιώνετε και να διασφαλίζετε καλή εξυπηρέτηση στο μέλλον.
Εκφράστε την εκτίμησή σας εκ των προτέρων και ενημερώστε τους πελάτες σας ότι καταλαβαίνετε ότι ο χρόνος τους είναι πολύτιμος, γι’ αυτό θα εκτιμήσετε πραγματικά τα σχόλια που μοιράζονται.
Οι απαντήσεις σε αυτήν την ερώτηση θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε όλα τα “καλά” πράγματα που κάνετε.
Αυτό το σημείο είναι κρίσιμο. Έχει να κάνει με το να ρωτήσετε τους πελάτες σας ποια μέρη της εμπειρίας αγορών/εξυπηρέτησης δεν τους άρεσαν.
Δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτές τις απαντήσεις. Εάν δεν ενεργείτε βάσει συμβουλών, δεν θα έχετε καμία δικαιολογία εάν κάτι παρόμοιο συμβεί ξανά με άλλους πελάτες.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Εξαρτάται πραγματικά από τις ιδιαιτερότητες του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Μην περιμένετε για πολύ όμως, γιατί οι πελάτες σας πιθανότατα θα ξεχάσουν την εμπειρία που είχαν με την εταιρεία σας (εκτός αν ήταν ιδιαίτερα αρνητική). Η αποστολή ενός email αιτήματος σχολίων έως και 5 ημέρες μετά την αγορά είναι καλή ιδέα.
Ναι, θα πρέπει να νοιάζεστε για την εμπειρία όλων των πελατών σας και να μην αγνοείτε αυτούς που έχουν εκφράσει αρνητική γνώμη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Οποιαδήποτε αρνητική ανατροφοδότηση θα πρέπει να αναλυθεί διεξοδικά και να ληφθούν μέτρα για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα
Ανακαλύψτε πρότυπα email για απάντηση σε αιτήματα δυνατοτήτων στις επιχειρήσεις SaaS, με εξειδικευμένες απαντήσεις για κάθε περίπτωση. Αποκτήστε συμβουλές για καλύτερη διαχείριση αιτημάτων και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ξεκινήστε δωρεάν με το LiveAgent!
Πρότυπα email πώλησης προϊόντων
Χρησιμοποιήστε τα πρότυπα email πώλησης προϊόντων. Είναι ιδανικά για την προώθηση κάθε πώλησης. Απλά αποθηκεύστε, προσαρμόστε και είστε έτοιμοι!
Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων
Θέλετε να δημιουργήσετε τη γνωσιακή σας βάση και δεν γνωρίζετε πώς να ξεκινήσετε; Χρησιμοποιήστε τα πρότυπα Συχνών Ερωτήσεων που σας παρέχουμε για τη χρέωση, γενικά ερωτήματα και πολλά άλλα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team