Πρότυπα απαντήσεων για ερωτήματα σε κοινωνικά δίκτυα σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες, προσφέροντας προσαρμοσμένη υποστήριξη. Χρήση λογισμικών όπως Help Desk και Κοινωνικών Δικτύων για βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών.
Μπορείτε να φανταστείτε τον εαυτό σας χωρίς την Google, ή χωρίς να είστε συνδεδεμένοι με τους φίλους και την οικογένειά σας μέσω του Διαδικτύου. Πιθανότατα όχι.
Η κυριαρχία του Διαδικτύου και η επιρροή του στη ζωή μας είναι τεράστια, ιδιαίτερα εξαιτίας του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Επί του παρόντος, περισσότεροι από 4,57 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνδέονται με τον «εικονικό» κόσμο.
Ένας από τους κύριους λόγους που οι άνθρωποι αγαπούν το Διαδίκτυο είναι επειδή τους επιτρέπει να αποκτήσουν πληροφορίες αρκετά γρήγορα. Για παράδειγμα, πριν να αγοράσουν κάτι από εσάς, οι πελάτες σας χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Εάν ενδιαφέρονται πραγματικά για κάτι, μπορεί ακόμη και να επικοινωνήσουν μαζί σας για να κάνουν μια ερώτηση.
Η ευθύνη σας ως επιχείρηση είναι να κάνετε πάντα το καλύτερο δυνατό για να απαντήσετε στους πελάτες σας άμεσα και με ακρίβεια. Προτού σας βοηθήσουμε να απαντήσετε σε κάθε είδους ερώτηση πελατών, ας ρίξουμε μια ματιά στο γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο.
Οι εταιρείες και τα άτομα μπορούν να επιτύχουν πολλά σπουδαία πράγματα χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με οργανωμένο και δομημένο τρόπο. Πιο κάτω παρατίθενται μερικά σημαντικά πλεονεκτήματα των κοινωνικών δικτύων:
We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].
To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).
However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.
If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.
I hope you find my answer helpful!
Best,
[rep’s name], from the [company] social media team
Thank you for reaching out and for asking such an important question.
As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.
That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.
No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.
Best,
[rep’s name], [company] customer service team
Thank you for your message.
We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].
Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂
Best,
[rep’s name], the [company] customer support team
My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.
You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.
Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:
[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]
…
I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂
Happy shopping!
Best,
The [company] customer service team
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας σας. Μάθετε για την αναγκαιότητα της γρήγορης ανταπόκρισης, την προσαρμογή σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες και την αξιοποίηση τεχνολογιών όπως bots για βελτιωμένη αφοσίωση και θετική παρουσία στα social media. Επισκεφθείτε μας για συμβουλές και ενσωματώσεις που θα απογειώσουν την αναγνωρισιμότητά σας!
Τι είναι το Ποσοστό Απώλειας Πελατών; Πώς να το μειώσετε;
Η απώλεια πελατών, γνωστή επίσης ως απομάκρυνση πελατών, είναι το ποσοστό των πελατών που έχασε η εταιρεία σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και γίνετε Ninja των social media! Μάθετε πώς να ελέγχετε τα προφίλ σας, να απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα, να προγραμματίζετε αναρτήσεις και να χρησιμοποιείτε εργαλεία όπως το Hootsuite. Ενισχύστε την παρουσία σας και πετύχετε στους στόχους σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team