Ερωτηματολόγια ικανοποίησης πελατών βελτιώνουν την επικοινωνία και την εμπειρία πελατών στην εποχή των social media. Προσφέρονται πρότυπα και προτάσεις για καλύτερη κατανόηση των απαντήσεων. Δοκιμάστε το δωρεάν μέσω LiveAgent.
Διάφορες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι:
Αυτό σημαίνει ότι το στοίχημα είναι υψηλό για τις επιχειρήσεις όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών και οι έρευνες ικανοποίησης πελατών είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να μάθετε πώς αισθάνονται οι πελάτες σας για την επιχείρησή σας. Οι έρευνες βοηθούν επίσης στον προσδιορισμό του τι λειτουργεί, τι όχι και τι πρέπει να βελτιώσετε, ώστε να μπορείτε να παρέχετε μια καλύτερη εμπειρία στους πελάτες σας.
Τι είναι οι έρευνες ικανοποίησης πελατών;
Οι έρευνες ικανοποίησης πελατών είναι ερωτηματολόγια που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν το επίπεδο ικανοποίησης που έχουν οι πελάτες τους από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις προσωπικές εμπειρίες, την εικόνα της εταιρείας ή την υποστήριξη πελατών. Ο γενικός σκοπός των ερευνών ικανοποίησης πελατών είναι να αξιολογήσει πόσο ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι είναι οι πελάτες σας από διαφορετικές πτυχές των προϊόντων, των υπηρεσιών ή των διαδικασιών σας. Αυτές οι έρευνες σάς βοηθούν να προσδιορίσετε τη μέση βαθμολογία CSAT της επιχείρησής σας.
Οι έρευνες ικανοποίησης πελατών μπορεί να περιλαμβάνουν διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων, όπως ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών (ερωτήσεις κλίμακας βαθμολογίας, ερωτήσεις δυαδικής κλίμακας «ναι/όχι», ονομαστικές ερωτήσεις, ερωτήσεις κλίμακας Likert, σημασιολογικές διαφορές ερωτήσεων) και ανοιχτές ερωτήσεις ή οποιοσδήποτε συνδυασμός ερωτήσεων που αναφέρονται παραπάνω. Δημιουργήστε προσκλήσεις σε έρευνα πελατών και στείλτε τις, θα λάβετε ανεκτίμητες πληροφορίες από αυτές.
Βέλτιστες πρακτικές για έρευνες ικανοποίησης πελατών
Διατηρήστε τις σύντομες – οι έρευνες με 1-3 ερωτήσεις έχουν το υψηλότερο μέσο ποσοστό ολοκλήρωσης (83,34%)
Κάντε ερωτήσεις που έχουν έναν καλά καθορισμένο σκοπό και μια ισχυρή περίπτωση να συμπεριληφθούν
Μην κάνετε διπλές ερωτήσεις που αφορούν περισσότερα από ένα ζητήματα
Αποφύγετε τη χρήση εσωτερικής ή βιομηχανικής ορολογίας που μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους ερωτηθέντες
Χρησιμοποιήστε ερωτήσεις ναι/όχι, όταν κάνετε μια ερώτηση που έχει απλό αποτέλεσμα
Επιτρέψτε την υποβολή σχολίων ανοιχτού κειμένου – ενδέχεται να ανακαλύψετε νέες πληροφορίες που δεν περιμένατε
Βεβαιωθείτε ότι η έρευνά σας είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές.
Αποφασίστε για τις καλύτερες μεθόδους διανομής έρευνας για την επιχείρησή σας (email, αναδυόμενα παράθυρα στη σελίδα, widget σχολίων, κ.λπ.)
Σκεφτείτε μια ιδανική στιγμή για τη διανομή των ερευνών σας σε διαφορετικά στάδια του κύκλου ζωής των πελατών
Προσφέρετε στους ερωτηθέντες ένα μπόνους, (αν έχει νόημα) – μελέτες έχουν δείξει ότι τα κίνητρα μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισης στην έρευνα κατά 5% έως 20%.
Ευχαριστήστε τους πελάτες για τα σχόλιά τους, ανεξάρτητα από τη φύση των σχολίων
Ερωτήσεις έρευνας ικανοποίησης πελατών
Για να λάβετε πολύτιμα σχόλια από τους πελάτες σας, πρέπει να τους κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Παρακάτω είναι μερικές από τις πιο κοινές ερωτήσεις για την ικανοποίηση πελατών (γενικές και συγκεκριμένες για το προϊόν) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά τη δημιουργία των δικών σας ερευνών CSAT.
Γενικές ερωτήσεις σχετικά με τα σχόλια των πελατών
Ερωτήσεις των SaaS σχετικά με τα σχόλια προϊόντων
-How did you hear about us?
-Which of our competitors did you consider before choosing us?
-What is the primary reason for choosing our product over competitors?
-What was the one thing that almost stopped you from signing up?
-How do you use our product/ service?
-What are you trying to solve by using our product /service?
-Have you used a similar [product/ service] before?
-What did you like about the previous product/ service(s)?
-What is the most important feature of our product?
-Which 3 features are the most valuable to you?
-What’s the most important feature we should add?
-What are the 3 most important features we’re missing?
-What’s one feature we can add that would make our product indispensable for you?
-If we introduced [new feature/product] would you be willing to test it/them?
-How often do you use this feature?
-How disappointed would you be if you could no longer use [Feature name?]
-Which features aren’t useful to you?
-If you could change just one thing about our product, what would it be?
-Is our pricing clear to you?
-Do you feel our [product/ service] is worth the cost?
-What would you use as an alternative if our tool was no longer available?
-How satisfied are you with our billing and invoicing?
-To what extent do you agree with the following statement: [Product name]’s onboarding process was simple, straightforward, and painless.
-How helpful do you find our video tutorials?
-How would you rate the training and help you’ve received from our team so far?
-How could we improve your experience using our solution?
-What could we change to make our product/ service more user-friendly?
-What’s the main reason you are downgrading/ canceling?
-Did the price of our product/service cause you to leave?
-Have you decided to test out a competitor?
-Are you likely to upgrade your account in the future?
-What is the primary benefit that you have received from using our product?
-How long did you use our product/ service before seeing results?
Ερωτήσεις έρευνας εμπειρίας πελατών
Ερωτήσεις έρευνας εξυπηρέτησης πελατών
Ερωτήσεις έρευνας σχολίων ιστότοπου
-Overall, how well does our website meet your needs?
-What was your first impression when you entered the website?
-How satisfied are you with the design and functionality of our website?
-How well do you understand what [Company name] does from our homepage?
-How easy was it to use/ navigate our website? Did you have any problems?
-What are you hoping to accomplish by visiting our website?
-How easy was it to find what you were looking for on our website?
-Did it take you more or less time than you expected to find what you were looking for on our website?
-How visually appealing is our website?
-How easy is it to understand the information on our website?
-How much do you trust the information on our website?
-Is there a feature you wish our website had?
-What could we do to make our website more useful?
-Is there anything on this website that doesn’t work the way you expected it to?
-If you could change one thing about our website, what would it be?
-How would you rate your overall experience on our website today?
-How likely is it that you would recommend our website to a friend or colleague?
-If you were to review the website, what score would you give it out of 5?
-Do you have any other comments about how we can improve our website?
Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.
Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br> manually? Put an end to it with LiveAgent!
Θα πρέπει να κάνετε μια σειρά από ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τόσο τα δυνατά όσο και τα αδύνατα σημεία της εργασίας σας και τους λόγους ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας των πελατών.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έρευνες για να συλλέξετε σχόλια από πελάτες. Ορισμένοι πελάτες θα επιλέξουν να συμπληρώσουν μια έρευνα ως αντάλλαγμα, ενώ άλλοι θα απαντήσουν διότι είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις απόψεις τους.
Όταν σχεδιάζετε μια έρευνα, θα πρέπει να κάνετε ερωτήσεις που είναι: Σαφείς, άμεσες και εύκολες στην απάντηση για τους ερωτηθέντεςΑνοικτέςΣυγκεκριμένες – για να παρέχουν αρκετές πληροφορίες για να τις απαντήσουν, και όχι πολύ λίγεςΚλειστές – για να προσφέρετε στους ερωτηθέντες ένα περιορισμένο σύνολο πιθανών απαντήσεων (πολλαπλής επιλογής) αντί να τους ζητάτε να γράψουν όλες τις απαντήσεις
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Ανακαλύψτε πώς η ψυχολογία των καταναλωτών επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών και αναβαθμίστε την εμπειρία εξυπηρέτησης με το LiveAgent. Εξερευνήστε λύσεις πολλαπλών καναλιών και ενσωματώσεις, από ζωντανή συνομιλία έως ενσωματώσεις με WhatsApp και WordPress. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Προσαρμοσμένοι ρόλοι αντιπροσώπων
Ανακαλύψτε πώς οι προσαρμοσμένοι ρόλοι αντιπροσώπων στο LiveAgent βελτιώνουν την υποστήριξη πελατών σας. Δοκιμάστε δωρεάν!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team