Πρότυπα έρευνας ικανοποίησης πελατών E-commerce μετά την πώληση για διατήρηση πελατών, συλλογή δεδομένων και πρότυπα email επικοινωνίας. Ζωτική η ικανοποίηση πελατών για τη μέτρηση της εμπειρίας τους από τα προϊόντα.
Αν και ακούγεται προφανές, μερικές φορές είναι εύκολο να ξεχάσουμε ότι οι πελάτες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε επιχείρησης. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά σημαντικό να διατηρείτε επαφή μαζί τους – για να γνωρίζετε πώς αισθάνονται, τι σκέφτονται και τι εκτιμούν στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Γνωρίζοντας ότι αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την προσφορά σας και να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών μακροπρόθεσμα. Ως εκ τούτου, η αποστολή ερευνών ικανοποίησης πελατών θα πρέπει να είναι μια τακτική δραστηριότητα μάρκετινγκ, ειδικά εάν δραστηριοποιείστε σε μια αγορά ή κλάδο με ποικίλο ανταγωνισμό.
Κάποια στιγμή, όλοι έχουμε δει μια έρευνα ικανοποίησης πελατών, αν και είναι λιγότερο συνηθισμένη από όσο νομίζουμε. Γιατί αυτό; Επειδή οι περισσότερες από τις έρευνες που πραγματοποιούν οι εταιρείες δεν εστιάζουν στην εμπειρία χρήστη που σχετίζεται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, αλλά μάλλον στη λήψη δεδομένων ή αριθμητικών στοιχείων σχετικά με τις αντιλήψεις των πελατών και την εικόνα της επωνυμίας. Ευτυχώς, αυτή η προσέγγιση αλλάζει σταδιακά, και τώρα ήρθε η ώρα και για εσάς να ακολουθήσετε. Ας μάθουμε για τις έρευνες ικανοποίησης και ας δούμε πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στην εμπορική επικοινωνία ηλεκτρονικού εμπορίου.
Όταν πρόκειται για τη λειτουργία μιας επιχείρησης, η έρευνα είναι ζωτικής σημασίας. Η έρευνα λαμβάνει πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης αγοράς, της έρευνας προμηθευτών, των ερωτηματολογίων ή των εστιασμένων ομάδων που μπορούν να δείξουν ποιο είναι το κοινό σας, τα δημογραφικά στοιχεία, οι οικονομικές καταστάσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Ωστόσο, καθώς τα προφίλ πελατών αλλάζουν συνεχώς, η έρευνα θα πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία. Ανανεώνοντας τις ερευνητικές σας προσπάθειες σε τακτική βάση, η εταιρεία σας θα είναι σε θέση να αναπτυχθεί, να εξελιχθεί και να γίνει ακόμη πιο αξιόπιστος συνεργάτης για τους πελάτες σας Πώς μπορείτε λοιπόν να συλλέξετε τα περισσότερα δεδομένα; Μέσα από έρευνες ικανοποίησης!
Οι έρευνες ικανοποίησης είναι ένα σύνολο ερωτήσεων με σκοπό τη συλλογή ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων που θα σας επιτρέψουν να καθορίσετε και να μετρήσετε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες με ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή ακόμα και με τη διαδικασία αγοράς. Λόγω του σημείου εστίασης τους, αυτές οι έρευνες πρέπει να αποστέλλονται στους πελάτες αφού έχουν πραγματοποιήσει μια συναλλαγή, έχουν επισκεφθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή έχουν αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας.
Έχετε κάνει ποτέ αγορά σε φυσικό κατάστημα ή έχετε πάει στον κινηματογράφο και μετά έχετε λάβει μια έρευνα που ρωτά για την εμπειρία σας; Αυτό είναι μια έρευνα ικανοποίησης πελατών. Αν και μπορεί να μοιάζουν με άλλες έρευνες, οι ερωτήσεις που θα τεθούν θα εξαρτηθούν από τον στόχο που επιδιώκουν να επιτύχουν.
Για να σας διευκολύνουμε να εκτιμήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, δημιουργήσαμε μερικά πρότυπα έρευνας ικανοποίησης πελατών για να χρησιμοποιήσετε μετά την πώληση. Ελέγξτε τα παρακάτω πρότυπα, μη διστάσετε να τα αντιγράψετε και να τα επικολλήσετε και, στη συνέχεια, αρχίστε να μετράτε την ικανοποίηση των πελατών σας.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Θα μπορούσατε να στείλετε μια έρευνα ικανοποίησης πελατών μετά την πώληση στον ίδιο πελάτη μετά από κάθε αγορά που κάνουν. Ωστόσο, εάν το επιχειρηματικό σας μοντέλο περιλαμβάνει συχνές αγορές ή υπάρχουν ομάδες πελατών που αγοράζουν από εσάς τακτικά, τότε δεν είναι η καλύτερη ιδέα να στέλνετε έρευνες ικανοποίησης μετά από κάθε παραγγελία.
Γιατί; Γιατί μπορεί να ενοχλήσει τους πελάτες σας. Φανταστείτε να λαμβάνετε ακριβώς το ίδιο email από μία εταιρεία μερικές φορές την εβδομάδα. Θα απογοητευόσασταν, έτσι δεν είναι;
Εάν οι πελάτες σας τείνουν να αγοράζουν τα προϊόντα σας μία ή δύο φορές το μήνα, μπορείτε να στέλνετε έρευνες μετά την πώληση μετά από κάθε αγορά. Εάν έχετε συχνότερους αγοραστές, μπορείτε να ορίσετε έναν απλό κανόνα, για παράδειγμα, να στείλετε μια έρευνα ικανοποίησης πελατών μετά από κάθε δεύτερη, τρίτη ή τέταρτη αγορά, ανάλογα με τον όγκο πωλήσεων της e-commerce επιχείρησής σας.
Μια άλλη λύση θα μπορούσε να είναι η αποστολή εβδομαδιαίων, μηνιαίων ή τριμηνιαίων μηνυμάτων έρευνας ικανοποίησης πελατών μετά την πώληση που είναι συγκεντρωτικά. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο σε μια έρευνα ικανοποίησης πελατών μετά την πώληση σε κάθε email που επιβεβαιώνει μια αποστολή προϊόντος. Ωστόσο, αυτή η λύση μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλά αριθμό υποβολών ποσοστών μετατροπής.
Πρέπει να αξιολογήσετε τη μεμονωμένη περίπτωση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και να προσαρμόσετε ανάλογα τη συχνότητα των e-mail της έρευνας ικανοποίησης πελατών μετά την πώληση.
Είναι αρκετά συνηθισμένο να επιβραβεύετε τους πελάτες για τη βοήθειά τους. Οι πελάτες σας δεν χρειάζεται να ξοδεύουν το χρόνο τους απαντώντας στις ερωτήσεις σας – εσείς κερδίζετε από τα δεδομένα που συλλέγονται. Ως εκ τούτου, είναι μια ωραία χειρονομία να προσφέρετε στους πελάτες σας κάτι σε αντάλλαγμα. Μπορείτε να τους δώσετε έναν κωδικό έκπτωσης για την επόμενη αγορά τους, να προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά ή να ενημερώσετε πιστούς πελάτες για εποχιακές εκπτώσεις νωρίτερα από την υπόλοιπη βάση δεδομένων σας κλπ.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να πείτε “ευχαριστώ” για τη συμπλήρωση μιας έρευνας ικανοποίησης πελατών. Πρόκειται για την απόδοση επιπλέον αξίας στους πελάτες σας για να τους δείξετε την εκτίμησή σας.
Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent
Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών σας με το LiveAgent! Προσφέρετε εξατομικευμένη υποστήριξη και βελτιώστε την εμπειρία αγορών, οδηγώντας τους πελάτες σας να επιστρέφουν ξανά και ξανά. Εξερευνήστε στρατηγικές για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δοκιμάστε το δωρεάν για 14 ή 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα.
Πρότυπα email πωλήσεων υψηλού κέρδους/πολλαπλών πωλήσεων
Τα συναφή προϊόντα πολλαπλών πωλήσεων και πωλήσεων υψηλού κέρδους μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά σας έως και 30%. Μην χάνετε άλλη μέρα, χρησιμοποιήστε τα πρότυπά μας σήμερα!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team