Πρότυπα email επιχείρησης: Δημιουργήστε γρήγορα καμπάνιες email με HTML ή κείμενο. Περιλαμβάνει παραδείγματα για συναλλαγές, διαφήμιση, συνεργασίες, newsletters. Εξοικονομήστε χρόνο και πόρους με προσαρμοσμένα πρότυπα.
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι μια πολύ ευέλικτη μέθοδος επικοινωνίας. Αυτό το κανάλι σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε γραπτά μηνύματα σε διαφορετικές μορφές, συμπεριλαμβανομένων κειμένου, στατικών και δυναμικών εικόνων, διευθύνσεων URL (tracked) ή πολύχρωμων γραμματοσειρών.
Για αυτόν τον λόγο, οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ μέσω email στις στρατηγικές τους για να στέλνουν προσφορές και να προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες στους πελάτες.
Εάν πιστεύετε ότι όλα τα email είναι ίδια, τότε κάνετε πολύ μεγάλο λάθος! Μπορούμε να χωρίσουμε τα είδη των μηνυμάτων μάρκετινγκ μέσω email σε τρεις κύριες μορφές:
Είναι απαραίτητο να έχετε κατά νου αυτές τις ξεχωριστές μορφές κατά τη διαμόρφωση της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email, καθώς κάθε μία εκπληρώνει διαφορετικούς στόχους.
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το μάρκετινγκ μέσω email είναι πολύ ευέλικτο. Εάν ρίξετε μια γρήγορη ματιά στα εισερχόμενά σας αυτήν τη στιγμή, μπορεί να παρατηρήσετε ότι λαμβάνετε email από εταιρείες που επικοινωνούν διαφορετικά μηνύματα με διαφορετικά στυλ.
Ένα email που προωθεί αεροπορικά εισιτήρια, για παράδειγμα, δεν θα μοιάζει με μια επιβεβαίωση online αγοράς. Ωστόσο, και τα δύο θεωρούνται μέρος του email μάρκετινγκ!
Για να κατανοήσουμε τα θεμελιώδη στοιχεία κάθε τύπου μηνύματος, των βέλτιστων πρακτικών και των σχετικών στρατηγικών μάρκετινγκ, χωρίζουμε τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email σε τρεις κύριες κατηγορίες:email συναλλαγών, σχέσης/συνεργασίας και διαφημιστικά email.
Όπως υποδηλώνει το όνομα, τα email συναλλαγών είναι αυτά που σχετίζονται με μια συναλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί μεταξύ δύο μερών.
Όταν κάνετε μια αγορά σε ένα online κατάστημα, για παράδειγμα, ενδέχεται να λάβετε μια σειρά από email συναλλαγών: ένα επιβεβαιώνει τη συναλλαγή όταν ολοκληρώνετε η πληρωμή, ένα όταν η εταιρεία λαμβάνει την πληρωμή σας και ένα άλλο όταν έχει αποσταλεί το προϊόν σας κλπ.
Ο κύριος στόχος των email σχέσης/συνεργασίας είναι η επαφή με τον πελάτη ή η πρόκληση ενδιαφέροντος στο κοινό σας.
Τα email σχέσης/συνεργασίας εστιάζουν στη σχέση με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας, στέλνοντάς τους περιεχόμενο που θα τους εκπαιδεύσει ή/και θα αποφέρει επιπλέον αξία.
Τα διαφημιστικά email αποστέλλονται από τις επιχειρήσεις στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες τους.
Για το λόγο αυτό, είναι η δομή που σχετίζεται κυρίως με το μάρκετινγκ μέσω email. Αλλά όπως έχετε δει, υπάρχουν διάφοροι τύποι email που μπορούν να αποσταλούν και να εμπίπτουν στην ίδια κατηγορία.
Το email εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα κανάλια επικοινωνίας στον κόσμο. Είναι μια λιγότερο αδιάκριτη και πιο ακριβής εναλλακτική από πολλές άλλες μεθόδους επικοινωνίας. Εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, το email δημιουργεί μια σταθερή άμεση σχέση μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους.
Η ευελιξία του είναι ένας βασικός λόγος για τη μεγάλη εμβέλεια και αποτελεσματικότητα του. Θα μπορούσαμε κυριολεκτικά να μιλάμε για ώρες για όλους τους στόχους που επιτυγχάνει αυτό το εργαλείο. Το email εξακολουθεί να είναι ο κύριος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με δυνητικούς πελάτες, να διανείμετε περιεχόμενο, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και πολλά άλλα.
Ένα σημαντικό γεγονός είναι ότι το 72% των ανθρώπων προτιμούν να λαμβάνουν διαφημιστικό περιεχόμενο μέσω email και όχι μέσω κοινωνικών μέσων δικτύωσης (πηγή).
Σύμφωνα με την Email Monday, το 68,9% των παραληπτών βλέπει email μάρκετινγκ στα smartphone τους 2 με 3 ημέρες την εβδομάδα (πηγή) και το 81% των κατόχων κινητών συσκευών χρησιμοποιούν τακτικά ένα smartphone για να δουν τα email τους (πηγή).
Είναι αδύνατο να αγνοήσετε τη δύναμη του email και θα πρέπει να γνωρίζετε όλες τις δυνατότητες που προσφέρει αυτό το κανάλι επικοινωνίας. Ωστόσο, ποιος είναι ο πιο πρακτικός τρόπος χρήσης των email στην επιχείρησή σας; Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη του email και να το κάνετε πιο πρακτικά και αποτελεσματικά; Η απάντηση είναι: χρησιμοποιώντας πρότυπα email επιχειρήσεων κάθε είδους.
Ένα πρότυπο email είναι ένα πρότυπο σε HTML ή σε κείμενο που χρησιμεύει ως οδηγός. Τα περιεχόμενα μπορούν να τροποποιηθούν για να ταιριάζουν στα μηνύματά σας.
Ένα πρότυπο email σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε γρήγορα καμπάνιες μέσω email. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσαρμόσετε το πρότυπο στις ανάγκες σας αντικαθιστώντας εικόνες, κείμενο, γραμματοσειρές και άλλα στοιχεία. Ένα καλό πρότυπο email είναι κατάλληλο για κάθε είδους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς κλάδους, είτε πρόκειται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τον τουρισμό και τη φιλοξενία, τις επιχειρήσεις, τη γαστρονομία, την υγειονομική περίθαλψη, την εκπαίδευση ή οτιδήποτε άλλο.
Αντί να γράψετε ένα email ή να δημιουργήσετε ένα πρότυπο email από την αρχή, μπορείτε εύκολα να ανεβάσετε τις εικόνες σας, να αλλάξετε το κείμενο και να επιλέξετε νέο περιεχόμενο που σχετίζεται με τη βάση δεδομένων σας. Δεν χρειάζεται να επιλέξετε ποια μέρη του email θα συμπεριλάβετε, πού θα βάλετε τις εικόνες ή πού θα γράψετε το κείμενο. Αντ’ αυτού, με ένα πρότυπο έτοιμο προς χρήση, θα έχετε περισσότερο χρόνο για να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο.
Κάθε φορά που δημιουργείτε ένα νέο πρότυπο email από την αρχή, πρέπει να το ελέγχετε για σφάλματα, επειδή όταν εργάζεστε με μεγάλο αριθμό δεδομένων υπάρχει ο κίνδυνος να αφήσετε εκτός σημαντικά τμήματα ή να κάνετε λάθη μορφοποίησης. Η χρήση ενός προτύπου διασφαλίζει ότι το email σας μοιάζει ακριβώς όπως είναι στη προεπισκόπηση. Ανεξάρτητα από αυτό, μην ξεχάσετε να τσεκάρετε το πρότυπο σε κάθε περίπτωση.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, υπάρχουν τρεις τύποι email: email συναλλαγών, email σχέσης/συνεργασίας και διαφημιστικά email. Κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες περιλαμβάνει διαφορετικά email. Έχουμε επιμεληθεί ένα σύνολο επαγγελματικών προτύπων email για κάθε κατηγορία, για να σας διευκολύνουμε να ξεκινήσετε την πρώτη σας καμπάνια ή να βελτιώσετε μια υπάρχουσα.
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below and get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]
You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….
Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email παρουσίασης προϊόντος
I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.
When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.
I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.
You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.
Once again, it has been a pleasure working with you!
Best regards,
[your name & the company’s name]
We really appreciate you as a customer here at [company].
That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.
You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.
Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]
The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.
We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.
We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.
Have a great day,
[your name & company’s name]
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email μαρτυρίας/αξιολόγησης
We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.
[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.
We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.
ή:
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email newsletter
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.
Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].
Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know what you think.
By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email μύησης πελατών
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email αιτήματος ανατροφοδότησης
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
Μάθετε περισσότερα σχετικά με με τα πρότυπα email συμπληρωματικής τηλεφωνικής κλήσης
Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:
[code]
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email έκπτωσης
Εάν θέλετε τα email της επιχείρησής σας να οδηγούν στα αναμενόμενα αποτελέσματα, πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένους κανόνες. Δεν θα αναφέρουμε καν τα προφανή, όπως η τοποθέτηση ενός CTA στο κάτω μέρος του email σας, ο καταμερισμός της λίστας των συνδρομητών σας, η μέτρηση και η ανάλυση κάθε καμπάνιας ή η προσωποποίηση κάθε μηνύματος όσο το δυνατόν περισσότερο. Τα ξέρετε όλα αυτά, σωστά; Ας μιλήσουμε για ορισμένες λιγότερο δημοφιλείς αλλά σημαντικές πτυχές του μάρκετινγκ μέσω email που πρέπει να προσέξετε εάν θέλετε να δημιουργήσετε τις καλύτερες δυνατές καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email.
Το Secure Socket Layer (SSL) είναι μια τεχνολογία κρυπτογράφησης που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τον διακομιστή του email σας χρησιμοποιώντας ενισχυμένη ασφάλεια. Χρησιμοποιεί δύο ξεχωριστά “κλειδιά” για την κρυπτογράφηση όλων των δεδομένων σε ένα email: ένα δημόσιο κλειδί και ένα ιδιωτικό κλειδί, στα οποία έχει πρόσβαση μόνο ο παραλήπτης. Αυτό σημαίνει ότι στην απίθανη περίπτωση υποκλοπής ενός email, το email δεν θα είναι αναγνώσιμο από αυτόν που υποκλέπτει χωρίς το ιδιωτικό κλειδί.
Κατά τη διαμόρφωση των προγραμμάτων-πελατών του σταθερού υπολογιστή σας, όπως το Outlook, το Thunderbird ή των κινητών συσκευών, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε τις ασφαλείς θύρες και τους διακομιστές μας.
Οι πάροχοι email διαθέτουν φίλτρα προστασίας από ανεπιθύμητα μηνύματα (anti-spam filters) για να μας προστατεύουν από το να λαμβάνουμε ανεπιθύμητα μηνύματα στα εισερχόμενά μας.
Αυτό είναι πολύ θετικό για όλους μας (είναι απαίσιο να λαμβάνουμε SPAM κάθε μέρα, έτσι δεν είναι;), αλλά είναι και μια πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσουν όλοι όσοι ασχολούνται με το μάρκετινγκ μέσω email.
Τα newsletters σας πιθανότατα θα καταλήξουν στους φακέλους με τα ανεπιθύμητα μηνύματα (SPAM) εάν δεν είστε αρκετά προσεκτικοί. Και, αν συμβεί αυτό, τότε κάθε φορά που στέλνουμε ένα email από τον διακομιστή μας θα πηγαίνει κατευθείαν στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα του συγκεκριμένου χρήστη.
Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη οι πάροχοι email όταν τοποθετούν ένα email στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα (SPAM). Ένα από αυτά είναι η αναγνώριση λέξεων που συσχετίζονται συνήθως με ανεπιθύμητα μηνύματα.
Εάν θέλετε το email σας να παραδίδεται χωρίς προβλήματα στα εισερχόμενα των πελατών σας, αποφύγετε λέξεις όπως: δωρεάν, δώρο, καλύτερη τιμή, ειδική προσφορά, έκπτωση, προσφορά, κάντε κλικ εδώ, κερδίστε χρήματα, αγοράστε, καλύτερη τιμή, χαμηλότερη τιμή, μόνο για, δωρεάν κλήση , επένδυση, 50% λιγότερο, γιατί να πληρώσετε περισσότερα, εξαλείψτε το χρέος σας, τώρα, κάντε το τώρα, ξεκινήστε σήμερα, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, δείτε το στην τηλεόραση, χάστε βάρος κ.λπ.
Αυτό διασφαλίζει ότι όταν κάποιος υπάλληλος φύγει από την εταιρεία σας, δεν θα έχει πλέον πρόσβαση στους λογαριασμούς σας ή στις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες. Η προώθηση διασφαλίζει ότι αν κάποιος απαντήσει σε ένα επαγγελματικό email που έχει σταλεί χρησιμοποιώντας το λογαριασμό ενός πρώην υπαλλήλου, ένας τρέχων υπάλληλος μπορεί να ολοκληρώσει ή να αναθέσει την τρέχουσα επικοινωνία.
Όταν στέλνετε μαζικά email στις επαφές σας, είτε για διαφήμιση, ανακοινώσεις ή newsletter, μην το κάνετε από το πρόγραμμα-πελάτη του webmail ή του σταθερού υπολογιστή σας. Γιατί; Επειδή μια τέτοια ενέργεια θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τη φήμη του domain σας. Μπορεί μακροπρόθεσμα να καταχωρηθούν όλα τα email σας ως ανεπιθύμητα ή ακόμα και να κλείσει η υπηρεσία της αλληλογραφίας σας.
Για την ασφαλή αποστολή μαζικών email, πρέπει να διασφαλίσετε ότι ακολουθείτε συγκεκριμένους κανόνες και διαδικασίες. Συνήθως, αυτό γίνεται μέσω εξειδικευμένων παρόχων που θα σας βοηθήσουν να συμμορφωθείτε με τους κανονισμούς κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων (anti-spam).
Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα πιο απλά email λειτουργούν πολύ καλύτερα από αυτά που είναι γεμάτα με εικόνες, διαφορετικά χρώματα ή περίπλοκα σχέδια…
Όσο λιγότερα, τόσο το καλύτερο. Όσο λιγότερο μοιάζει με κλασικά newsletters (εκείνα που εκτίθενται σε διαφορετικές στήλες, γεμάτα τεράστιες εικόνες ή επικεφαλίδες), τόσο το καλύτερο.
Έχουμε συνηθίσει να συσχετίζουμε τα ανεπιθύμητα μηνύματα (SPAM) με “καλά σχεδιασμένα” newsletter. Γι’ αυτό, είναι ενδιαφέρον το ότι ένα απλό email που μοιάζει με ένα “κανονικό” μήνυμα, όπως αυτό που θα μας έστελνε ένας φίλος, συνήθως δίνει καλύτερα αποτελέσματα.
Ο κανόνας έχει ως εξής: κράτησέ το απλό, ηλίθιε (keep it simple, stupid – KISS).
Τα βασικά και πιο χρήσιμα στοιχεία για τη μέτρηση της επιτυχίας μιας καμπάνιας μέσω email είναι το ποσοστό παράδοσης, το ποσοστό ανοίγματος του email, το ποσοστό κλικ και το ποσοστό εγκατάλειψης. Όλοι οι αξιόπιστοι οργανισμοί μάρκετινγκ ή τα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email θα σας παρέχουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία.
Ωστόσο, αυτά τα ποσοστά και τα κριτήρια αναφοράς διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Τα πιο σημαντικά στοιχεία που επηρεάζουν αυτά τα αποτελέσματα είναι η ποιότητα των δεδομένων της καμπάνιας και η αξία του περιεχομένου.
Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύντομο, να διαβάζεται ευχάριστα και να παρουσιάζεται σε μικρά κομμάτια. Οι παραλήπτες διαβάζουν το email σε δευτερόλεπτα και συνήθως τους “μένουν” γενικές λέξεις-κλειδιά και θέματα. Εάν εντοπίσουν κάτι που τους αφορά, θα επιβραδύνουν και θα διαβάσουν το μήνυμά σας πιο προσεκτικά. Ξεκινήστε να γράφετε το email σας και επεξεργαστείτε το μέχρι να σας μείνουν μόνο οι βασικές πληροφορίες.
Ένα απλό email περιέχει μόνο κείμενο χωρίς καμία μορφοποίηση. Σας επιτρέπει επίσης να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή gifs στο email. Ταυτόχρονα, μια έκδοση σε HTML περιέχει εικόνες, χρώματα και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η επιλογή εξαρτάται από τη στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email, το brand, τον οδηγό στυλ και πολλούς άλλους παράγοντες.
Φαίνεται λογικό να χρησιμοποιείτε email που βασίζονται σε κώδικα HTML, ειδικά στην περίπτωση προϊόντων B2C, καθώς αυτό το είδος email σας δίνει περισσότερες επιλογές για να παρουσιάσετε οπτικά το προϊόν σας. Ωστόσο, το 62% αυτών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ λένε ότι στέλνουν ένα υβρίδιο HTML και απλού κειμένου στους συνδρομητές τους (πηγή).
Αυτή είναι μια ξεχωριστή πτυχή κάθε επιχείρησης. Εάν πουλάτε ένα μαζικό προϊόν B2C που είναι διαθέσιμο σε πολλούς τύπους πελατών (όπως κινητά τηλέφωνα, κασκόλ ή οικονομικά αυτοκίνητα), η βάση δεδομένων σας θα είναι τεράστια και θα αποτελείται από εκατοντάδες χιλιάδες επαφές. Ωστόσο, εάν προσφέρετε ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο λογισμικό διαχείρισης αποστολών B2B, η βάση δεδομένων σας θα είναι προφανώς μικρότερη. Το πιο σημαντικό πράγμα εδώ είναι να τμηματοποιήσετε τη βάση δεδομένων σας.
Ready to put our business email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις
Το Liveagent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για το smb το 2019. Οι μεγάλες επιχειρήσεις συχνά λαμβάνουν γρήγορα την επιστροφή της επένδυσης τους από το liveagent με τη δυνατότητα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team