Ελέγξτε ταυτότητες χρηστών με πρότυπα email επαλήθευσης. Ανακαλύψτε το κατάλληλο μήκος και δείτε παραδείγματα προτύπων πύλης πελατών και ανατροφοδότησης. Αναβαθμίστε την επικοινωνία σας με δωρεάν πρότυπα.
Κάθε οργανισμός που δραστηριοποιείται στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να επαληθεύει τις ταυτότητες των χρηστών ή των πελατών του. Όταν δεν μπορείτε να τους συναντήσετε πρόσωπο με πρόσωπο σε ένα γραφείο, να ελέγξετε την ταυτότητά τους ή να τους ζητήσετε να υπογράψουν έγγραφα, πρέπει να χρησιμοποιήσετε άλλα μέσα για να ελέγξετε εάν οι πληροφορίες που σας δίνουν είναι σωστές και ότι έχουν καλές προθέσεις. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείτε ένα portal πελατών.
Πώς μπορείτε λοιπόν να επαληθεύσετε ότι οι πελάτες σας είναι αυτοί που λένε ότι είναι; Ένας τρόπος να το κάνετε είναι να στείλετε ένα email επαλήθευσης.
Ένα μήνυμα επαλήθευσης είναι ένας τύπος email που αποστέλλεται σε έναν χρήστη ή έναν πελάτη αφού έχει πραγματοποιήσει μια συγκεκριμένη ενέργεια. Αυτή η ενέργεια θα μπορούσε να είναι η δημιουργία λογαριασμού, η εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο, η ψηφοφορία σε διαγωνισμό ή η δημιουργία καρτέλας υποστήριξης.
Τοemail επαλήθευσης θα πρέπει να ενημερώνει τον χρήστη ότι πρέπει να επιβεβαιώσει την ενέργειά του. Μπορεί να το κάνουν κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο ή ένα κουμπί που τοποθετείται σε ένα email ή εισάγοντας έναν κωδικό που του έχει σταλεί μέσω μιας ιστοσελίδας.
Τα email επαλήθευσης είναι ο πυρήνας κάθε υγιούς βάσης δεδομένων καρτελών. Εάν υπάρχει κάποια ενέργεια που απαιτεί από τους χρήστες ή τους πελάτες να παρέχουν το email τους ή έναν αριθμό τηλεφώνου, θα πρέπει να ακολουθείται από ένα email επαλήθευσης.
Η απαίτηση των χρηστών να επιβεβαιώσουν τα δεδομένα τους συμβάλλει στη μείωση του αριθμού των μη επαληθευμένων λογαριασμών ανεπιθύμητου περιεχομένου. Διευκολύνει επίσης την επικοινωνία της ομάδας μάρκετινγκ με χρήστες ή πελάτες.
Επιπλέον, η επαλήθευση είναι χρήσιμη για τους ίδιους τους χρήστες, επειδή μειώνει τον κίνδυνο να δημιουργήσουν λογαριασμό χρησιμοποιώντας μια λανθασμένη ή παλιά διεύθυνση email στην οποία δεν έχουν πλέον πρόσβαση.
Όσον αφορά τη διαχείριση ενός portal πελατών, πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι όλοι οι λογαριασμοί που χρησιμοποιήθηκαν για την πρόσβαση σε αυτόν είναι έγκυροι και ανήκουν στους πελάτες ή τους χρήστες σας.
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Είναι καλύτερο να στέλνετε email επαλήθευσης αμέσως μόλις ένας χρήστης δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο portal πελατών, ώστε να μπορεί να συνεχίσει τη διαδικασία εγγραφής και να αποκτήσει πρόσβαση στο portal το συντομότερο δυνατό. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης δημιουργεί έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας το email του, θα πρέπει να λάβει αμέσως ένα email επαλήθευσης, ώστε να είναι σε θέση να το επιβεβαιώσει και να κάνει τα επόμενα βήματα.
Το email επαλήθευσης θα πρέπει να είναι πολύ σύντομο και άμεσο. Πρέπει να περιέχει μόνο τρεις έως τέσσερις γραμμές κειμένου. Ενημερώστε τον χρήστη τι πρέπει να κάνει για να προχωρήσει στη δημιουργία του λογαριασμού του στο portal πελατών. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα. Εάν ένας παραλήπτης πρέπει να προβεί σε κάποια ενέργεια, πρέπει να γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ενός απλού email με κείμενο και ενός email σε HTML. Τα email με απλό κείμενο περιέχουν μόνο κείμενο χωρίς καμία ειδική μορφοποίηση. Τα email με απλό κείμενο σας επιτρέπουν επίσης να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή gifs στο email. Από την άλλη, μια έκδοση HTML περιέχει εικόνες, χρώματα και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η σωστή επιλογή εξαρτάται από τη στρατηγική του μάρκετινγκ μέσω email , τo brand, τον οδηγό στυλ και άλλους παράγοντες.
Σε γενικές γραμμές, τα μηνύματα επαλήθευσης θα πρέπει να είναι πάρα πολύ απλά, επομένως η χρήση ενός απλού μηνύματος email είναι συνήθως μια καλή ιδέα.
Ready to put our verification email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email απόκτησης πελατών από το LiveAgent για ενίσχυση της πελατειακής βάσης σας. Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικά εισαγωγικά email για να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες και να βελτιώσετε την αφοσίωση των συνδρομητών. Ξεκινήστε σήμερα με έναν δωρεάν λογαριασμό χωρίς δεσμεύσεις!
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team