Πρότυπα email για ενημέρωση προϊόντων με βέλτιστες πρακτικές και τρόπους οργάνωσης κοινού, κατάλληλα για επιχειρήσεις SaaS. Περιλαμβάνουν έτοιμα και προσαρμόσιμα πρότυπα για νέες εκδόσεις, βελτιώσεις και διορθώσεις.
Η συνεχής βελτίωση των προϊόντων σας, ώστε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί και να διατηρήσετε μια ικανοποιημένη πελατειακή βάση είναι απαραίτητη, ειδικά στη βιομηχανία SaaS. Ένα email ενημέρωσης προϊόντων είναι μία από τις καλύτερες ευκαιρίες για να δείξετε ότι λαμβάνετε υπόψη σας τα σχόλια των πελατών σας, εργαζόμενοι συνεχώς για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους και υπενθυμίζοντάς τους την αξία των προϊόντων σας. Ένα email ενημέρωσης προϊόντων μπορεί επίσης να προσελκύσει εκ νέου τους χρήστες που επρόκειτο να χαθούν. Δυστυχώς, πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τις ειδοποιήσεις ενημέρωσης προϊόντων ως πρακτική δευτερεύουσας σημασίας.
Ωστόσο, τα email ενημέρωσης προϊόντων μπορούν να κάνουν περισσότερα από το να ενημερώνουν τους χρήστες σας για τις πρόσφατες βελτιώσεις προϊόντων που έχετε πραγματοποιήσει. Με τη σωστή στρατηγική, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα emails ενημέρωσης προϊόντων για να διαβεβαιώσετε τους νέους πελάτες ότι έχουν κάνει τη σωστή επιλογή, να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών, να διατηρήσετε ακόμη και να αυξήσετε τα έσοδα σας, καθώς και να προωθήσετε τις premium λειτουργίες σας όταν ανακοινώνετε ενημερώσεις.
Η δημιουργία αποτελεσματικών email ενημέρωσης προϊόντων μπορεί να είναι μια δύσκολη εργασία. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καλύτερα email ενημέρωσης προϊόντων που θα ενισχύουν την αφοσίωση των χρηστών, μαζί με 10 πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως παραδείγματα κατά τη δημιουργία της δικής σας εκδοχής email ενημέρωσης προϊόντων.
Με βάση την επωνυμία, το προϊόν και τη σχέση με τους χρήστες σας, τα email ενημέρωσης προϊόντων ενδέχεται να διαφέρουν ως προς το περιεχόμενο, το σχεδιασμό και τον τόνο. Αν και δεν υπάρχει καθολικός τύπος για το τέλειο email ενημέρωσης προϊόντων, ακολουθούν 10 πρότυπα email που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.
We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
To learn more about this feature, check out this support article.
As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.
Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]
We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.
Here’s a quick overview:
[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]
If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]
We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:
[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]
You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:
[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]
Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.
We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:
[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]
For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.
[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]
In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].
[Product name] 2.0 provides:
[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]
You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!
[embedded video]
If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].
We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].
Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.
If you have any questions or feedback, simply respond to this email.
One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺
Best,
[YOUR SIGNATURE]
We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!
[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW
P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!
Created with love,
[Company Team]
It’s never been more important to […].
The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].
As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.
GET [PRODUCT NAME]
[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].
What will [Product Name] do for me?
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Το email ενημέρωσης προϊόντων σας θα πρέπει να περιέχει νέες πληροφορίες για να κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι είναι μέσα στα πράγματα και διαρκώς ενημερωμένοι. Είναι σημαντικό να ξεκινάτε πάντα με μια εισαγωγή και να ενημερώνετε τον πελάτη ποιος βρίσκεται πίσω από το email ενημέρωσης προϊόντων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να εξηγήσετε πώς το προϊόν σας βοηθά τους πελάτες.
Τα email ενημέρωσης προϊόντων σας βοηθούν να: – Λάβετε νέες μαρτυρίες – Αυξήσετε τις μετατροπές από δοκιμές σε λογαριασμούς επί πληρωμή – Βελτιώσετε την αξιοπιστία σας – Αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών σας – Βελτιώσετε τη φήμη των προϊόντων σας – Λάβετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας – Προσελκύσετε νέους πελάτες, κάνοντάς σας να φαίνεστε περισσότερο επαγγελματίες – Αποκτήσετε περισσότερες κοινοποιήσεις και retweets και συνεπώς περισσότερη επισκεψιμότητα από κοινωνικά δίκτυα – Αποκτήσετε περισσότερες πωλήσεις.
Μια ενημέρωση μέσω email δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 2 παραγράφους, αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν σαφή λόγο για την ενημέρωση, όπως μια νέα λειτουργία, έκδοση ή διόρθωση σφαλμάτων.
Ready to use our product update email templates?
Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team