Πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων ενισχύουν τη στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ. Μάθετε να τα στήνετε και να τα στέλνετε σωστά. Δείτε 3 χρήσιμα πρότυπα για καλύτερα αποτελέσματα. Δωρεάν δοκιμή διαθέσιμη.
Πολλοί λεγόμενοι ειδικοί ανακοινώνουν το τέλος του μάρκετινγκ μέσω email τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, αυτό το κανάλι, ένα αναπόσπαστο μέρος του πίνακα μάρκετινγκ, εξακολουθεί να είναι ισχυρό.
Τα email ενημερωτικών δελτίων, τα οποία είναι μια συγκεκριμένη μορφή μηνυμάτων email, δεν θα εξαφανιστούν σύντομα. Αντιθέτως, αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στις ψηφιακές στρατηγικές των περισσότερων εταιρειών. Εξαιτίας αυτού, ένα ενημερωτικό δελτίο εξακολουθεί να είναι απαραίτητο εργαλείο επικοινωνίας, αρκεί η χρήση του να είναι λογική και να έχει κάποιο σκοπό.
Ένα ενημερωτικό δελτίο είναι μια ψηφιακή έκδοση που διανέμεται σε τακτά χρονικά διαστήματα (καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία, διμηνιαία ή τριμηνιαία) μέσω email. Τα ενημερωτικά δελτία αποτελούνται συνήθως από διαφορετικά άρθρα σχετικά με μια επωνυμία, μια εταιρεία ή τον τομέα στον οποίο λειτουργεί, συνοδευόμενα από μια προσφορά ή CTA (παρότρυνση για δράση).
Συνήθως, τα άτομα που λαμβάνουν αυτόν τον τύπο επικοινωνίας είναι συνδρομητές που είχαν προηγουμένως δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και έχουν συμφωνήσει να λάβουν αυτό το ενημερωτικό δελτίο. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας, καθώς θα πρέπει να στέλνετε ενημερώσεις μέσω email μόνο σε χρήστες που έχουν συναινέσει να τις λαμβάνουν.
Επιπλέον, οι επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν συγκεκριμένους νομικούς κανονισμούς σε διάφορες περιοχές του κόσμου, όπως ΓΚΠΔ στην Ευρώπη, πριν αποστολή επικοινωνιών μέσω email. Αυτοί οι κανονισμοί ισχύουν για οποιονδήποτε οργανισμό δραστηριοποιείται σε μια συγκεκριμένη περιοχή, καθώς και για οποιονδήποτε οργανισμό εκτός αυτής της περιοχής που προσφέρει αγαθά ή υπηρεσίες σε πελάτες ή επιχειρήσεις σε αυτήν την περιοχή.
Θυμηθείτε να συμπεριλαμβάνετε πάντα ένα κουμπί κατάργησης εγγραφής μέσα στο ενημερωτικό δελτίο σας, κατά προτίμηση στο κάτω μέρος του προτύπου email σας. Οι παραλήπτες των email ενημερωτικών δελτίων σας θα πρέπει πάντα να έχουν τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από τη λήψη των email σας.
91% των καταναλωτών ελέγχει το email του στα smartphone του τουλάχιστον μία φορά την ημέρα (πηγή), επομένως μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε ανταποκρινόμενα, φιλικά προς κινητά ενημερωτικά δελτία!
Ένας εγγεγραμμένος χρήστης που έχει συμφωνήσει να λάβει επικοινωνία μέσω email από την εταιρεία σας έχει μεγάλη αξία. Εάν έχετε μια λίστα ενεργών συνδρομητών, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η αποστολή ενημερωτικών δελτίων είναι επωφελής:
91% των καταναλωτών ελέγχει το email του τουλάχιστον μία φορά την ημέρα στα smartphone του (πηγή), επομένως μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε ανταποκρινόμενα, φιλικά προς κινητά ενημερωτικά δελτία!
89% των επαγγελματιών μάρκετινγκ θεωρούν το email ως το κύριο κανάλι για τη δημιουργία δυνητικών πελατών (πηγή).
80% των καταναλωτών προτιμούν το email ως κανάλι επικοινωνίας μάρκετινγκ (πηγή).
Το μάρκετινγκ μέσω email έχει πολύ υψηλότερο ROI (4.300%) από άλλα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας (πηγή).
Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στην αποστολή ενημερωτικών δελτίων. Ωστόσο, πρέπει να είστε προσεκτικοί κατά την εκτέλεση αυτής της στρατηγικής επικοινωνίας. Πάντα σκεφτείτε πρώτα τον χρήστη, και βεβαιωθείτε ότι αποδίδετε αξία με ό,τι τους στέλνετε.
Τώρα ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά χρήσιμα πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων.
Η χρονιά είναι γεμάτη από ειδικές περιστάσεις και εποχές για ειδικές προσφορές και οι πελάτες σας περιμένουν πιθανώς να μάθουν τι έχετε ετοιμάσει για αυτούς. Χειμερινές ή καλοκαιρινές πωλήσεις και εμπορικές ημερομηνίες όπως Black Friday, Cyber Monday, Χριστούγεννα, Eid al-Fitr, Eid al-Adha και τα Θεοφάνεια (στην Ισπανία) είναι μόνο μερικά παραδείγματα αξιοσημείωτων ημερών που πρέπει να επωφεληθείτε από την αύξηση στις μετατροπές των πελατών σας.
Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην επόμενη καμπάνια σας. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε δελεαστικά γραφικά των προϊόντων που προωθείτε στα πρότυπα email σας.
It’s that special time of the year again – [Name of a season or holiday] is near, and we wanted to let you know all about the special offers that we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
Take advantage of these [discounts/offers/promotions] by clicking the button below.
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Χρειάζεστε ένα πρότυπο ενημερωτικού δελτίου email που να σχετίζεται ειδικά με τον κλάδο σας;
Χρησιμοποιήστε το παρακάτω πρότυπο για να στείλετε μήνυμα στους πελάτες σας, ανεξάρτητα από τον κλάδο σας – τον τουρισμό, την αυτοκινητοβιομηχανία, τις υπηρεσίες, την τροφοδοσία ή τον τομέα των ακινήτων.
You are an active subscriber of our mailing list [Name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated especially for those who subscribe to our newsletter.
[List of the resources with short descriptions with CTAs like “Read more”/ “Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Το παρακάτω πρότυπο θα λειτουργήσει καλά αν χρειαστεί να στείλετε ένα σαφές και άμεσο μήνυμα στους συνδρομητές σας στο ενημερωτικό δελτίο.
Οπότε, πότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πρότυπο ενημερωτικού δελτίου email; Όποτε θέλετε να ενημερώσετε τους παραλήπτες σχετικά με ένα επερχόμενο γεγονός, ενημερώστε τους ότι πρόκειται να ξεκινήσετε ένα νέο προϊόν/υπηρεσία ή να τους ενημερώσετε για μια νέα δυνατότητα. Και πάλι, όπως αναφέρεται παρακάτω, μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε γραφικά!
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below. We’ve prepared a special discount that is only available for the recipients of this message.
or:
Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts for you.
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
14 παραδείγματα γραμμής θέματος email ενημερωτικού δελτίου
Τα ενημερωτικά δελτία πρέπει να αποστέλλονται τακτικά, ώστε να μην ξεχαστείτε από τους συνδρομητές σας. Ωστόσο, η πολύ συχνή αποστολή ενημερωτικών δελτίων μπορεί να κάνει τους αναγνώστες σας να αισθάνονται σαν να αποστέλλονται ανεπιθύμητα μηνύματα και να ενοχλούνται.
Οι πιο χρήσιμες μετρήσεις για τη μέτρηση του αντίκτυπου ενός ενημερωτικού δελτίου είναι τα ποσοστά των ποσοστών παράδοσης, τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ/εμφανίσεων και τα ποσοστά εγκατάλειψης. Όλα τα αξιόπιστα γραφεία μάρκετινγκ ή τα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email θα παρέχουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία.
Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύντομο, με δυνατότητα απεικόνισης και να παρουσιάζεται σε μικρά κομμάτια. Γενικά, οι καταναλωτές διαθέτουν μόνο λίγα δευτερόλεπτα παραβλέποντας τα email, επιλέγοντας γενικές λέξεις-κλειδιά και θέματα. Εάν εντοπίσουν κάτι σχετικό, θα επιβραδύνουν και θα διαβάσουν το μήνυμά σας πιο προσεκτικά. Ξεκινήστε γράφοντας το email σας και, στη συνέχεια, συνεχίστε την επεξεργασία μέχρι να παρουσιάσετε τις βασικές πληροφορίες με τον συντομότερο και ευκολότερο δυνατό τρόπο.
Πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου από το LiveAgent για να δημιουργήσετε εξατομικευμένα και αποτελεσματικά emails που ενισχύουν την εμπιστοσύνη και δέσμευση των παραληπτών. Ξεκινήστε εύκολα, χωρίς δεσμεύσεις, και κάντε μια καλή πρώτη εντύπωση στους νέους συνδρομητές σας!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team