Πρότυπα ενημερωτικών email: Οδηγός για αποτελεσματικά email ανακοινώσεων με παραδείγματα, συμβουλές και ερωτήσεις για επιχειρηματικά τμήματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ.
Υπάρχουν πολλά σενάρια όταν μια εταιρεία πρέπει να στείλει email στους πελάτες ή στους χρήστες της για να τους παράσχει πληροφορίες χωρίς να είναι ιδιαίτερα διαφημιστική. Τα πιο συνηθισμένα παραδείγματα ενημερωτικών email είναι σύντομες αναφορές ειδήσεων σχετικά με αλλαγές στη μελλοντική κατεύθυνση ή διεύθυνση της εταιρείας, μια νέα ανακοίνωση επιχείρησης, κ.λπ.
Τα ενημερωτικά email θα μπορούσαν επίσης να αφορούν τροποποιήσεις των όρων και προϋποθέσεων ή άλλων νομικών συμφωνιών, καθώς και δηλώσεις για να καθησυχάσετε τους συνδρομητές υπό το φως των τρεχουσών εξελίξεων στον κλάδο ή των παγκόσμιων γεγονότων. Αυτοί οι τύποι μηνυμάτων ήταν ιδιαίτερα συνηθισμένοι τα τελευταία χρόνια, με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ (GDPR) να οδηγεί σε αμέτρητα email σχετικά με τις αλλαγές της πολιτικής απορρήτου που εισέρχονται στα εισερχόμενά μας. Πιο πρόσφατα, η τρέχουσα πανδημία του κοροναϊού έχει ως αποτέλεσμα πολλές εταιρείες να ενημερώνουν συνεχώς τους πελάτες τους μέσω email για τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζονται στην συνεχώς εξελισσόμενη κατάσταση.
Άλλοι τύποι ενημερωτικών email είναι έρευνες που αποστέλλονται σε πελάτες για να τους ενημερώσουν σχετικά με τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε ένα ερωτηματολόγιο ή μια πρόσκληση για να ενημερωθούν για μια εταιρική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο εγγύς μέλλον. Με τη σειρά του, ο αποστολέας ελπίζει να λάβει σχόλια σχετικά με ένα προϊόν/υπηρεσία ή ένα RSVP για την προγραμματισμένη παρουσία του παραλήπτη.
Τέλος, τα email απόκτησης ενημερώνουν τους χρήστες ότι έχουν εγγραφεί με επιτυχία σε έναν λογαριασμό ή έχουν εγγραφεί για να λαμβάνουν περιεχόμενο ενημερωτικών δελτίων. Τα μηνύματα Winback ενημερώνουν τους υπάρχοντες πελάτες ότι δεν έχουν ψωνίσει για αρκετό καιρό και ότι ενδέχεται να αφαιρεθούν από τη βάση δεδομένων της εταιρείας εάν παραμείνουν ανενεργοί. Αυτοί οι δύο τύποι ενημερωτικών email είναι ελαφρώς περισσότερο προωθητικoί από τα άλλα που έχουν αναφερθεί καθώς συχνά περιλαμβάνουν παροτρύνσεις για δράση (CTA) ή προσφέρουν εκπτώσεις ως ανταμοιβή.
Η αποστολή ενημερωτικών email σάς επιτρέπει να επικοινωνήσετε με τους υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες σας για να τους ενημερώσετε για συγκεκριμένα νέα που είναι απαραίτητα για να διαβάσουν ή που πιστεύετε ότι θα σας φανούν χρήσιμα. Διάφορα παραδείγματα τέτοιων μηνυμάτων έχουν συγκεντρωθεί σε αυτό το άρθρο, με προτεινόμενες γραμμές θέματος ως μπόνους.
Υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει κάθε εταιρεία (όπως ο COVID-19). Κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων, είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους πελάτες και το προσωπικό σας για το πώς θα συνεχίσει να λειτουργεί η επιχείρησή σας και για τυχόν αλλαγές που ενδέχεται να συμβούν. Όταν παραδίδετε μια αναγγελία εταιρείας, τα ενημερωτικά email είναι απλώς το κατάλληλο εργαλείο για χρήση. Αυτά τα email δεν πρέπει να περιέχουν κανενός είδους επικοινωνία μάρκετινγκ, αλλά απλώς να καθησυχάζουν τους ανθρώπους ότι τα δεδομένα, οι παραγγελίες ή οι συνδρομές τους, για παράδειγμα, είναι όλα ασφαλή. Η πρόθεση αυτών των email είναι απλώς να ευχηθείτε στους πελάτες σας τα καλύτερα, χωρίς να περιλαμβάνουν οποιαδήποτε μορφή προώθησης πωλήσεων. Εν ολίγοις, το θέμα είναι να διατηρήσετε μια καλή σχέση με τον πελάτη ενημερώνοντάς τον για οτιδήποτε χρειάζεται να ειπωθεί.
Ο άλλος τύπος ενημερωτικών email επικεντρώνεται σε ειδήσεις για συγκεκριμένες εταιρείες. Αυτά τα email ενδέχεται να περιλαμβάνουν ενημερώσεις για τις πολιτικές, τη δομή της επιχείρησης, email για νέα έκδοση προϊόντος ή αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτές οι νέες προσεγγίσεις μπορεί να είναι αποτέλεσμα σχολίων των πελατών, γι’ αυτό οι πελάτες σας θα πρέπει να ενημερώνονται άμεσα και να τους ευχαριστήσετε για τη συμβολή τους μέσω προσωπικού μηνύματος από εσάς. Αυτό θα βοηθήσει επίσης στη δημιουργία πίστης και εμπιστοσύνης των πελατών — δείχνοντας ότι οι απόψεις των πελατών σας εκτιμώνται ιδιαίτερα.
Τα πρότυπα email είναι πλαίσια μηνυμάτων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως αφετηρία για να γράψετε το δικό σας αντίγραφο (απλά αλλάζοντας το προτεινόμενο κείμενο με το δικό σας.) Τα πρότυπα email σάς επιτρέπουν να γράφετε email χωρίς κόπο– απλά εισαγάγετε εικόνες ή άλλο περιεχόμενο και τροποποιήστε το στυλ για να ταιριάζει στην προσωπικότητα της εταιρείας σας.
Τα ενημερωτικά email δεν ονομάζονται “ενημερωτικά” χωρίς λόγο. Ο κύριος σκοπός τους είναι να ενημερώσουν τον παραλήπτη για μια συγκεκριμένη ενέργεια και ενώ το να είστε δημιουργικοί είναι πάντα καλό, δεν πρέπει να αφήνετε τον εαυτό σας πολύ μυστικοπαθή, ασαφή ή μυστηριώδη σε αυτό το σημείο. Ο χρόνος είναι χρήμα, όχι μόνο για εσάς αλλά και για τους παραλήπτες του email σας.
Εάν υπάρχει κάποιο μοτίβο που ακολουθείτε στα ενημερωτικά email σας, μην το αλλάξετε απότομα. Το κοινό σας μπορεί να έχει συνηθίσει να βλέπει ορισμένα στοιχεία μέσα στα email σας, συμπεριλαμβανομένων των γραμμών θέματος, της διάταξης ή ακόμα και της ώρας της ημέρας που στέλνετε τα email σας. Στην ουσία, βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας δεν μπερδεύουν τα email σας με αυτά μιας άλλης επωνυμίας. Επίσης, στείλτε τα ενημερωτικά email σας μόνο όταν είναι πραγματικά απαραίτητο – μην χρησιμοποιείτε υπερβολικά αυτήν την επιλογή και γεμίζετε τα εισερχόμενα των πελατών σας με πολλά email, εκτός εάν είναι κάτι πραγματικά επείγον.
Μιλώντας για τη διάταξη email σας: βεβαιωθείτε ότι το email σας είναι σωστά μορφοποιημένο. Είναι πιθανό ότι πολλοί παραλήπτες δεν θα τα διαβάσουν όλα – θα κρίνουν το περιεχόμενο βάσει γραμμών θέματος, έντονων δηλώσεων ή σημείων. Η μορφοποίησή σας πρέπει να μιλάει από μόνη της, να μπαίνει κατευθείαν στο θέμα και να έχει τον κατάλληλο τόνο. Για παράδειγμα, αν υπάρχει κάτι δυσάρεστο να ανακοινωθεί, πιθανότατα δεν είναι η καλύτερη ιδέα να παρακάνετε το περιεχόμενό σας με emoji ή θαυμαστικά που μπορεί να ενισχύσουν μόνο τα συναισθήματα απογοήτευσης ή θυμού. Από την άλλη πλευρά, όταν υπάρχει κάτι θετικό να ανακοινωθεί, ίσως θελήσετε να ξεκινήσετε το email σας με έναν ευχάριστο χαιρετισμό.
Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα παραδείγματα θεμάτων για ενημερωτικά email:
Εταιρικό πρότυπο email ανακοίνωσης 1 – ανακοίνωση προαγωγής
I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].
[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].
During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed great team spirit, which we’re happy to reward with this promotion.
I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.
Regards,
[name & position]
As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].
We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.
Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].
To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]
Click here [button] for a full job description.
Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short covering letter to apply for this position.
If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].
Best regards,
[name & position]
Εταιρικό πρότυπο email ανακοίνωσης 3 – εισαγωγή νέου υπαλλήλου
[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].
We are delighted to welcome [name of new employee] because their [X] years of experience in [field] will help us drive [company] forward.
If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home here right away.
Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.
Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].
Regards,
[name & position]
A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].
This online meeting can be accessed using the following link: [button]
Future related meeting dates are as follows: [dates]
Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].
Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.
Recordings of all past meetings can be found at [link].
Best regards,
[name & position]
It’s time for your regular roundup of how we’ve been getting on recently at [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard about everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
The wellbeing of our staff and customers is more important for everyone at [company] than anything else. That’s why it’s important to be able to keep in touch with friends, family, and acquaintances.
That goes for us too, which is why we’re writing to let you know how we’ll be keeping our community connected even during these hard times. This will allow our employees and staff to contact one another to talk about whatever they want to.
We will also be sharing additional content for the foreseeable future, which will range from helpful and informative to uplifting and (hopefully) funny. Don’t forget that we’re here for you.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We know that the current situation with [crisis] is affecting everybody right now, and we hope that this email finds you, your friends, and your family all safe and healthy.
During these difficult times, we have decided to put the following measures into place in order to ensure the safety of our loyal customers:
New/temporary procedure 1
New/temporary procedure 2
New/temporary procedure 3…
If you have any questions regarding any of these changes then don’t hesitate to get in touch, we’d be happy to answer any questions or comments.
Stay safe,
[Name] from the [company] team
Today is the start of a bright future for [company].
Thanks to the valued feedback of loyal customers like yourself, we’ve made some changes to the way in which we operate:
Procedural change 1
Procedural change 2
Procedural change 3…
We look forward to providing an improved service for all of our clients as a result of these updates.
If you have any questions or comments about the changes or any other matters, don’t hesitate to get in touch.
Best,
[Company]
At [company] want to be open and transparent with our users while providing them with the best level of service that we possibly can.
That’s why we’re writing to let you know that our Terms and Conditions are changing, and the new agreement [link] will come into effect on [date].
Here is a summary of the most important changes:
T&Cs change 1
T&Cs change 2
T&Cs change 3…
If you continue using our service after [date], then your acceptance of the updated Terms and Conditions will be considered granted.
You can cancel your membership by clicking here [link] if you don’t agree to the updated agreement.
Kind regards
[Name] from [company]
At [company], we treat our customers with the utmost care and respect. That goes for your personal data too, which is why we’re updating our Privacy Policy to give you more control over your personal details.
The changes are being made so that:
-You can more understand how we use your personal data more easily.
-We can use your data to gather feedback for improving our services.
-Only information that you have provided us when registering may be used by us.
-You have the right to request to view, modify, or erase the data we have about you.
As you can see, the changes are being made for the protection of your personal data. For more information and to read the agreement in full, please click here [link].
Best,
The [company] team
We’ve been making changes to our [service] plans in order to suit the needs of our valued users, like yourself, as best as possible.
Apart from being able to provide a better service and customer experience, we’ve had to update our Fair Usage Policy corresponding to the new plans.
No need to worry, as the updated agreements are more user-friendly and you don’t need to do anything in order to accept the new policies.
You can read them in full here [link] if you wish, or feel free to ask us any questions.
Best wishes,
[Name] from [company]
We’d really like your feedback to help improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click on the link below.
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape our future content about [subject], so we hope you agree that it will be mutually beneficial for us to find out what you really think.
You can answer our single-question survey simply by clicking on your preferred choice below, without even leaving this email!
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback, as it will help us to achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please click on your rating below to be taken to the survey.
[Feedback scale with link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciate you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend! While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself into consideration.
Hope to see you soon! [Optional reward as a token of appreciation]
Best wishes,
[company]
The next [company] [weekly/monthly/annual] [conference/webinar] will take place on [date].
With a great list of speakers that will cover a wide range of [subject]-related topics, we’re sure that this event will be our most successful yet.
There will be presentations that you won’t want to miss from:
Speaker 1
Speaker 2
Speaker 3…
For more information, including a full schedule, visit the dedicated [conference/webinar[ website here [link].
Don’t forget to confirm your attendance in advance in order to receive your [event pass/link to video stream]:
[RSVP]
Best wishes,
The [company] team
As a valued [customer/team member], you are hereby cordially invited to celebrate the [name of the ceremony] awards with us at [location] on [date].
You can expect a great evening with [activity] and [food/drink] besides the awards ceremony itself.
The awards will be handed out for multiple categories in the field of [subject], including:
Awards category 1
Awards category 2
Awards category 3…
More details about the event, including a full list of nominees and categories, can be found on the event’s webpage [link].
We very much hope to see you there! All you need to do is RSVP by clicking below:
[Confirm your attendance]
Kind regards,
[Name] from [company]
The [company] team has been busy planning our [quarterly/bi-annual/annual] team-building with the hope of making this event our most successful so far!
On [date] at [time] all [department] staff are invited to leave their work for [period of time] to get to know each other better whilst taking part in some fun activities, such as:
Activity 1
Activity 2
Activity 3…
There will be no formal dress code for the day, so feel free to wear casual clothes for a more comfortable [morning/afternoon/day]. If you have any questions, don’t hesitate to get in touch with us.
We look forward to seeing you there! Just RSVP [link] beforehand so we can accommodate the correct number of attendees.
Best, all the HR staff
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll start receiving industry insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3…
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [compa
[copy button="yes"]
Dear [name],
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3…
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. Once you sign up you’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
We’ve noticed that you haven’t made a purchase in a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting.
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at the [company] store, which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now, we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Free 30-day trial. No credit card required. Sign up today!
Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.
Στη γραμμή θέματος του email, ξεκινήστε με την πρόθεση της άτυπης δικτύωσης. Επιπλέον, αναφέρετε την ημερομηνία και το όνομά σας. Στην πρώτη παράγραφο, παρουσιάστε τον εαυτό σας, τη θέση σας και την εταιρεία στην οποία εργάζεστε. Στη δεύτερη παράγραφο, να είστε σύντομοι και δηλώστε ότι θέλετε να μάθετε περισσότερα για την επιχείρησή τους. Στην τρίτη παράγραφο, ζητήστε μια 15λεπτη συνάντηση, κατά προτίμηση αυτοπροσώπως. Τέλος, προσθέστε μερικές γραμμές κλεισίματος.
Τα ενημερωτικά email πρέπει να είναι σύντομες δηλώσεις που υπογραμμίζουν την τρέχουσα κατάσταση και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα τη χειριστεί. Επομένως, αυτά τα email πρέπει να είναι σχετικά σύντομα, συνοψίζοντας τις σημαντικές λεπτομέρειες εντός 3 έως 5 παραγράφων που αποτελούνται από αρκετές γραμμές κειμένου μόνο.
Η σύντομη απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι όχι. Υπάρχει ένας χρόνος και ένας τόπος για μάρκετινγκ, και αυτό σίγουρα δεν είναι ένα από αυτά. Εάν το ενημερωτικό email αφορά μια κρίση ή μια δύσκολη κατάσταση, ένας λόγος παραπάνω. Τα ενημερωτικά email έχουν σχεδιαστεί καθαρά για να καθησυχάσουν τους πελάτες, να τους ευχηθούν και να τους ενημερώσουν πώς τυχόν αλλαγές σε αβέβαιους καιρούς μπορεί να τους επηρεάσουν.
Αυτό εξαρτάται πραγματικά από το πόσες κρίσεις ή σημαντικά γεγονότα συμβαίνουν πραγματικά. Εάν μια συγκεκριμένη κατάσταση εκτυλίσσεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, το ενημερωτικό email θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα τακτικά αποσταλμένο email με ενημερώσεις. Αυτές οι σύντομες δηλώσεις, ωστόσο, θα πρέπει πραγματικά να προορίζονται για τις πιο σημαντικές, σπάνιες περιπτώσεις, διαφορετικά, θα γίνουν πολύ κανονικοποιημένες για να κάνουν τον επιθυμητό αντίκτυπο.
Για να γράψετε ένα ενημερωτικό email, θα πρέπει πρώτα να βρείτε μια εξαιρετική γραμμή θέματος. Στη συνέχεια, γράψτε το σώμα του email και βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μια παρότρυνση για δράση.
Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τριών τύπων email που θα χρησιμοποιήσετε για τους πελάτες σας: ενημερωτικά δελτία, διαφημιστικά μηνύματα και email έρευνας.
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου από το LiveAgent για να δημιουργήσετε εξατομικευμένα και αποτελεσματικά emails που ενισχύουν την εμπιστοσύνη και δέσμευση των παραληπτών. Ξεκινήστε εύκολα, χωρίς δεσμεύσεις, και κάντε μια καλή πρώτη εντύπωση στους νέους συνδρομητές σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team