Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση των παραληπτών σας. Δημιουργήστε εξατομικευμένα και αποτελεσματικά μηνύματα για να κάνετε καλή εντύπωση στους συνδρομητές σας.
Όταν κάποιος εγγραφεί για να του παραδίδονται τα ενημερωτικά δελτία σας στα εισερχόμενά του σε τακτική βάση, ο παραλήπτης δείχνει μεγάλη εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας. Αυτός ο νέος συνδρομητής δεσμεύεται με βάση τις προηγούμενες εμπειρίες του με την εταιρεία ή την επιχείρησή σας και το περιεχόμενο με το οποίο έχουν ήδη εξοικειωθεί.
Θα πρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο το θετικό συναίσθημα που ενθάρρυνε έναν συγκεκριμένο χρήστη να γίνει συνδρομητής του ενημερωτικού δελτίου σας. Αυτό είναι ακριβώς όπως η ανάγκη να εκμεταλλευτείτε την καλή αίσθηση που έχει συνήθως ένας υποψήφιος πελάτης πριν κάνει μια αγορά και γίνει πλήρης πελάτης. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εκμεταλλευτείτε αυτήν την ευκαιρία είναι να στείλετε ένα email εγγραφής στο ενημερωτικό δελτίο με επίκεντρο τον πελάτη, το οποίο ξεχωρίζει σε γεμάτα εισερχόμενα με ένα καλωσόρισμα και εξατομικευμένο μήνυμα, ενώ περιέχει προστιθέμενη αξία για τον παραλήπτη.
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε το μήνυμα καλωσορίσματος σε αυτό το μήνυμα email απλώς για να παραμείνετε ευγενικοί.
Ένα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου είναι ένα μήνυμα καλωσορίσματος που στέλνετε σε νέους συνδρομητές. Είναι η πρώτη επικοινωνία που θα έχετε με έναν χρήστη όταν ξεκινήσει τη νέα φάση της σχέσης του με την επιχείρησή σας, ο οποίος σε αυτήν την περίπτωση συμφωνεί να λαμβάνει τακτικό περιεχόμενο μέσω email. Η αξιοποίηση του email για τη διατήρηση αυτής της σχέσης είναι μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη σε μια εταιρεία παρέχοντας πρόσθετες πληροφορίες και προστιθέμενη αξία.
Σε αντίθεση με άλλα είδη μηνυμάτων καλωσορίσματος, ένα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου δεν πρέπει να είναι η πρώτη εντύπωση που κάνετε σε έναν χρήστη, αφού έχει ήδη ασχοληθεί με το περιεχόμενό σας πριν αποφασίσει να εγγραφεί. Ο σκοπός αυτών των email είναι να δημιουργήσουν μια σύνδεση μεταξύ της επιχείρησής σας και του παραλήπτη των ενημερωτικών δελτίων σας, η οποία είναι λίγο πολύ η ίδια με κάθε άλλο τύπο email καλωσορίσματος.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Take advantage of our free 30-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων στέλνοντας email από ένα συγκεκριμένο άτομο και όχι μόνο ένα γενικό email της εταιρείας. Επιπλέον, τα email που είναι εξατομικευμένα και απευθύνονται στον παραλήπτη με το όνομά τους μπορούν να αυξήσουν την αφοσίωση, την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση.
Τα email καλωσορίσματος μπορεί να έχουν πολύ μεγαλύτερα ποσοστά ανοίγματος. Ως εκ τούτου, τα email καλωσορίσματος μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία περισσότερων εσόδων από άλλα διαφημιστικά email μακροπρόθεσμα (παρέχοντας πολύτιμο περιεχόμενο που προσελκύει τους παραλήπτες).
Πρώτα απ ‘όλα, δεδομένου ότι τα email καλωσορίσματος μπορεί να είναι η πρώτη επικοινωνία που λαμβάνει ένας νέος συνδρομητής από μια επιχείρηση, θα πρέπει να δείξουν ευγνωμοσύνη στον παραλήπτη για να δημιουργήσουν μια καλή πρώτη εντύπωση. Ένα απλό «ευχαριστώ» μπορεί να βοηθήσει πολύ στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και πίστης στην αρχή μιας μακροχρόνιας και ευτυχισμένης σχέσης πελάτη-επιχείρησης.Μπορείτε επίσης να εισαγάγετε ορισμένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε αυτό το σημείο, προκειμένου να διαφοροποιήσετε τους συνδρομητές σας μεταξύ εκείνων που ενδιαφέρονται μόνο για τα ενημερωτικά δελτία σας και εκείνων που θα ενδιαφέρονται για περισσότερους τύπους περιεχομένου και τμηματοποιήστε τη βάση δεδομένων σας ανάλογα.Τέλος, μπορείτε να επιλέξετε να προσφέρετε επιπλέον υλικά για να κατευθύνετε τους συνδρομητές σας προς την αγορά των προϊόντων σας.
Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών
Εξατομικεύστε τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών σας με τα πρότυπα της LiveAgent για να μειώσετε τις απώλειες πελατών. Ανακαλύψτε στρατηγικές, ιδέες γραμμών θέματος και παραδείγματα που θα κερδίσουν εκ νέου πελάτες.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης
Μάθετε πώς να βελτιώσετε τη διασύνδεση εργαλείων σας με δωρεάν πρότυπα αιτήσεων ενσωμάτωσης και συμβουλές για άριστες ενσωματώσεις!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team