Ανακαλύψτε τη δύναμη της προληπτικής συνομιλίας για βελτίωση της δέσμευσης, ικανοποίησης και μετατροπής πελατών, με ευκαιρίες για υπερπωλήσεις και επίλυση προβλημάτων σε πραγματικό χρόνο.
Θυμάστε την τελευταία φορά που μπήκατε σε ένα φυσικό κατάστημα και ένας υπάλληλος σας πλησίασε αμέσως για να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε; Αυτή είναι η προσωπική επαφή και η προληπτική προσέγγιση πελατών που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην εμπειρία αγορών σας.
Λοιπόν, είτε το πιστεύετε είτε όχι, το ίδιο ισχύει και για τους ιστότοπους. Υπάρχει ένας τρόπος να παρέχετε προληπτική υποστήριξη στους πελάτες σας στο διαδίκτυο. Με μια στρατηγική προληπτικής ζωντανής συνομιλίας και το σωστό πρότυπο, έχετε την τέλεια ευκαιρία να αναδημιουργήσετε αυτήν την εξατομικευμένη εμπειρία αγορών στον ψηφιακό κόσμο. Δεν αρκεί πλέον να περιμένετε τους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας με ερωτήσεις ή ανησυχίες. Πρέπει να είστε προνοητικοί και να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες πριν καν συνειδητοποιήσουν ότι χρειάζονται τη βοήθειά σας.
Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε γιατί η προληπτική συνομιλία είναι τόσο σημαντική, θα συζητήσουμε επίσης τα πλεονεκτήματα της προληπτικής συνομιλίας και θα εξερευνήσουμε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα για να βελτιώσετε τη στρατηγική της προληπτικής συνομιλίας. Επιπλέον, θα σας καθοδηγήσουμε στα βασικά βήματα για να δημιουργήσετε αυτά τα μηνύματα που τραβούν την προσοχή που θα κάνουν τους πελάτες σας να νιώθουν ότι τους φροντίζετε σωστά. Στο τέλος, θα έχετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να παρέχετε κορυφαία υποστήριξη πελατών. Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε!
Με απλά λόγια, η προληπτική συνομιλία είναι μια στρατηγική όπου ξεκινάτε τη διαδικτυακή συνομιλία με τους πελάτες σας, αντί να περιμένετε να επικοινωνήσουν εκείνοι μαζί σας.
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές υπηρεσίες ζωντανής συνομιλίας, όπου οι πελάτες πρέπει να αναζητούν ενεργά βοήθεια κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας ή αναζητώντας μια φόρμα επικοινωνίας, η προληπτική συνομιλία ακολουθεί μια πιο προληπτική προσέγγιση πελατών που σας επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με τους επισκέπτες σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας βοήθεια, καθοδήγηση, και εξατομίκευση προτάσεων με βάση τη συμπεριφορά περιήγησής τους.
Προσεγγίζοντας τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, μπορείτε να μετατρέψετε πιθανές χαμένες πωλήσεις σε πωλήσεις επί πληρωμή, να απαντήσετε σε ερωτήσεις, να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες τους και να καθοδηγήσετε τους πελάτες στο ταξίδι τους. Είναι το τέλειο εργαλείο που μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία του πελάτη.
Η προληπτική συνομιλία και η παθητική συνομιλία είναι δύο διαφορετικές προσεγγίσεις υποστήριξης πελατών που μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία των πελατών σας. Ας αναλύσουμε τις διαφορές μεταξύ των δύο:
Παθητική συνομιλία
Η αντιδραστική συνομιλία είναι μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση εξυπηρέτησης πελατών όπου ο πελάτης ξεκινά τη συνομιλία κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας ή υποβάλλοντας μια φόρμα επικοινωνίας. Είναι μια στρατηγική «περιμένω και ανταποκρίνομαι», όπου βασίζεσαι στο οι πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας. Αυτό επιτρέπει στην ομάδα υποστήριξης πελατών να αντιμετωπίσει συγκεκριμένες ερωτήσεις ή ζητήματα που έχει ο πελάτης και να παρέχει την ανάλογη βοήθεια.
Προληπτική συνομιλία
Από την άλλη πλευρά, η προληπτική συνομιλία ακολουθεί μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση. Επικεντρώνεται στην προσέγγιση των επισκεπτών σας προτού ξεκινήσουν επαφή εκείνοι μαζί σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε μαζί τους με βάση τη συμπεριφορά τους στον ιστότοπο και να προσφέρετε εξατομικευμένη βοήθεια.
Ας δούμε μερικές περιπτώσεις όπου η μία προσέγγιση μπορεί να είναι πιο ωφέλιμη από την άλλη:
Επομένως, ένας συνδυασμός και των δύο προσεγγίσεων μπορεί να δημιουργήσει μια καλά ισορροπημένη εμπειρία υποστήριξης πελατών. Συνδυάζοντας τα καλύτερα και των δύο προσεγγίσεων, μπορείτε να καλύψετε τις ατομικές ανάγκες των πελατών σας και να μεγιστοποιήσετε την ικανοποίησή τους.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, μια προληπτική προσέγγιση έχει πολλά πλεονεκτήματα. Λοιπόν, ας ρίξουμε μια πιο βαθιά ματιά σε μερικά από τα βασικά οφέλη της χρήσης προληπτικής συνομιλίας που μπορεί να έχουν θετικό αντίκτυπο στην υποστήριξη πελατών σας:
Ξεκινώντας μια συζήτηση με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή τους και να τους κρατήσετε εμπλεκόμενους και αφοσιωμένους. Αυτό κάνει την εμπειρία τους πιο διαδραστική και ευχάριστη.
Η προσφορά προληπτικής βοήθειας τους δείχνει επίσης ότι ενδιαφέρεστε για την εμπειρία τους στον ιστότοπό σας. Όταν αισθάνονται υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους, είναι πιο πιθανό να έχουν μια πιο θετική εντύπωση για την εταιρεία σας.
Η έρευνα του WIZ.AI δείχνει ότι το 70% των πελατών εκτιμά όταν μια εταιρεία τους προσεγγίζει προληπτικά για να παρέχει εξυπηρέτηση πελατών και συχνά έχουν θετική άποψη για τις επωνυμίες που την προσφέρουν.
Η προληπτική συνομιλία μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για τα ποσοστά μετατροπών σας. Σας βοηθά να εντοπίσετε υποψήφιους αγοραστές και να αντιμετωπίσετε τυχόν δισταγμούς ή ανησυχίες που μπορεί να έχουν. Εάν επιλέξετε την κατάλληλη στιγμή για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας, μπορείτε ακόμη και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών. Αυτό μπορεί τελικά να οδηγήσει σε αυξημένες μετατροπές πωλήσεων.
Σύμφωνα με το Statista, το 60% των εταιρειών που χρησιμοποιούν προληπτική υποστήριξη πελατών έχουν αναφορές για αυξημένες πωλήσεις.
Η σωστή χρήση της προληπτικής συνομιλίας σάς επιτρέπει επίσης να εκμεταλλευτείτε ευκαιρίες για υπερπωλήσεις και διασταυρούμενες πωλήσεις. Πως? Όλα έχουν να κάνουν με την κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων του πελάτη. Αυτό σας επιτρέπει να παρέχετε εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες προτάσεις και να προσφέρετε πρόσθετα προϊόντα/υπηρεσίες που μπορεί να τους ενδιαφέρουν, κάτι που είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την αξία της παραγγελίας και να μεγιστοποιήσετε τα έσοδά σας.
Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών του ιστότοπού σας σάς δίνει τη δυνατότητα να προσδιορίσετε τις περιοχές όπου αντιμετωπίζουν συνήθως προβλήματα, να παρέμβετε όταν είναι απαραίτητο, να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά τους αμέσως και να αποτρέψετε πιθανή απογοήτευση που μπορεί να οδηγήσει σε εγκατάλειψη του καλαθιού.
Η προληπτική συνομιλία δεν είναι μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές επιλογές προσκλήσεων διαδικτυακής συνομιλίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε τους επισκέπτες σας. Μερικά από αυτά τα παραδείγματα περιλαμβάνουν:
Το πρώτο παράδειγμα είναι η αποστολή ενός μηνύματος καλωσορίσματος όταν ένας νέος επισκέπτης προσγειώνεται στον ιστότοπό σας για πρώτη φορά. Οι νέοι επισκέπτες ενδέχεται να μην γνωρίζουν όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα χρειάζονται λίγη περισσότερη βοήθεια και πληροφορίες από τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας.
Καλωσορίζοντας τους και βοηθώντας τους στην πιθανή αναζήτησή τους για κάτι συγκεκριμένο, τους δείχνετε ότι η εταιρεία είναι προσεκτική και έτοιμη να παρέχει εξατομικευμένη βοήθεια. Προσκαλεί τους επισκέπτες να συμμετάσχουν και να ξεκινήσουν μια συζήτηση, κάνοντάς τους να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και τους καθοδηγούν από την αρχή.
Ωστόσο, δώστε τους λίγο χρόνο για να εξερευνήσουν τον ιστότοπο, να κοιτάξουν γύρω τους και να αποφασίσουν τι είναι αυτό που στην πραγματικότητα αναζητούν. Το χρονοδιάγραμμα είναι το κλειδί! Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι δεν είστε πολύ πιεστικοί.
Ένα παράδειγμα αυτού του τύπου προληπτικού μηνύματος μπορεί να μοιάζει με αυτό:
Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι αντιμετωπίζετε όλους τους πελάτες και τους επισκέπτες σας ισότιμα. Ωστόσο, αν δείτε έναν επισκέπτη που επιστρέφει, μπορείτε να τον κάνετε να νιώσει ακόμα πιο ξεχωριστός εξατομικεύοντας την επικοινωνία σας. Μπορείτε να προσφέρετε βοήθεια που είναι ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους, είτε πρόκειται για παρακολούθηση προηγούμενης αγοράς είτε για εισαγωγή σε νέα προϊόντα. Αυτό ενθαρρύνει τη δέσμευση και ενισχύει την αφοσίωση των πελατών.
Υπάρχουν εργαλεία ζωντανής συνομιλίας που έχουν μια ενσωματωμένη δυνατότητα που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τους επισκέπτες σας, να βλέπετε από πού προέρχονται, ποια πλατφόρμα χρησιμοποιούν και αν είναι νέος επισκέπτης ή πελάτης που επιστρέφει.
Πιθανότατα έχετε δει ένα αναδυόμενο παράθυρο που εμφανίζεται ξαφνικά σε έναν ιστότοπο που σας προσφέρει έκπτωση 20%. Αυτή είναι μια δημοφιλής στρατηγική για πολλούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου αυτές τις μέρες. Ωστόσο, τα προληπτικά μηνύματα συνομιλίας είναι ένας πιο διακριτικός και λιγότερο ενοχλητικός τρόπος προσφοράς έκπτωσης για νέους πελάτες. Αυτή η στρατηγική προληπτικής συνομιλίας μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών σας και να μετατρέψει έναν διστακτικό αγοραστή σε ευχαριστημένο πελάτη.
Αυτά τα προληπτικά μηνύματα αντιμετωπίζουν την πιθανή αναζήτηση του επισκέπτη για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Είναι η τέλεια ευκαιρία να τους αφήσετε να εκφράσουν τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους και τους δείχνει ότι η εταιρεία είναι αφοσιωμένη στην εύρεση του ιδανικού προϊόντος ή υπηρεσίας για εκείνους. Επιτρέπουν στους πελάτες να βρίσκουν ακριβώς αυτό που χρειάζονται γρήγορα και εύκολα. Προσαρμόζοντας τις προτάσεις ειδικά στις ανάγκες τους, μπορείτε να δημιουργήσετε μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών από την αρχή, γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα να κάνουν μια αγορά και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών σας στο διαδίκτυο.
Τα μηνύματα για εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων μπορούν να διατυπωθούν ως εξής:
Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την στρατηγική προληπτικής συνομιλίας σας και να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητά της:
Το χρονοδιάγραμμα είναι κλειδί
Η επιλογή της κατάλληλης στιγμής για την έναρξη μιας προληπτικής συνομιλίας υποστήριξης είναι σημαντική προκειμένου να προσεγγίσουμε τη βέλτιστη στιγμή που απαιτείται βοήθεια και είναι πολύ πιθανό να εκτιμηθεί. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά του πελάτη και να επέμβετε όταν δείχνει σημάδια σύγχυσης ή δισταγμού.
Επιλέξτε το σωστό σημείο
Η αποστολή προληπτικών μηνυμάτων στο σωστό μέρος στον ιστότοπό σας είναι σημαντική εάν θέλετε να στοχεύσετε περιοχές με μεγάλο αντίκτυπο όπου οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από τη βοήθειά σας. Ωστόσο, ο εντοπισμός αυτών των σημείων απαιτεί την κατανόηση του ταξιδιού των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Αναζητήστε σελίδες ή στάδια όπου οι επισκέπτες μπορεί να συναντήσουν εμπόδια, να έχουν ερωτήσεις ή να εμφανίσουν σημάδια εγκατάλειψης καλαθιού.
Για παράδειγμα, εάν παρατηρήσετε ότι οι άνθρωποι τείνουν να εγκαταλείπουν τα καλάθια τους κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά, μπορείτε να στείλετε προληπτικά ένα μήνυμα που προσφέρει βοήθεια ή παρέχοντας έκπτωση για να τους ενθαρρύνετε να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους.
Να είστε ακριβής και εξατομικευμένοι
Θα πρέπει επίσης να προσπαθείτε να στέλνετε μηνύματα που είναι προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε επισκέπτη. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αναλύοντας τη συμπεριφορά περιήγησής τους ή προηγούμενες αλληλεπιδράσεις συνομιλίας για να προσφέρετε βοήθεια που είναι όσο το δυνατόν πιο σχετική για αυτούς. Αυτή η πινελιά εξατομίκευσης δημιουργεί μια καλύτερη διαδικτυακή εμπειρία πελατών και αυξάνει τις πιθανότητές σας να τραβήξετε την προσοχή των επισκεπτών σας, κάτι που μπορεί τελικά να οδηγήσει σε μετατροπές.
Για να σας δώσουμε ένα παράδειγμα, ένα άτομο που περιηγείται σε μια συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων μπορεί να εκτιμήσει μια σύσταση ενός παρόμοιου ή συμπληρωματικού προϊόντος ή εάν του προσφέρετε έκπτωση. Αλλά ένα άτομο που ήρθε στον ιστότοπό σας για πρώτη φορά μπορεί να χρειαστεί μια πιο γενική προσέγγιση, διότι πρέπει να μάθετε ποιες είναι οι συγκεκριμένες ανάγκες του και τι ψάχνει για να τον βοηθήσετε.
Κρατήστε την συνομιλία σύντομη και φιλική
Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα που στέλνετε είναι συνοπτικά και εύκολα κατανοητά. Χρησιμοποιήστε έναν φιλικό τόνο και μια απλή, συνομιλητική γλώσσα – τίποτα δεν είναι χειρότερο από το να ακούγεστε σαν ρομπότ, χωρίς συναισθηματισμό και απρόσιτοι. Θυμηθείτε ότι προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια σύνδεση, οπότε κάντε το μήνυμά σας να ακούγεται σαν μια χρήσιμη πρόταση και όχι σαν μια πιεστική πρόταση πωλήσεων.
Καθορίστε τους στόχους σας
Θέστε ξεκάθαρους στόχους που θέλετε να επιτύχετε. Θέλετε να εστιάσετε στη μείωση της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών; Θέλετε να απαντήσετε σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις για να μειώσετε τον όγκο των καρτελών υποστήριξης; Ή θέλετε να κάνετε διασταυρούμενες πωλήσεις και υπερπωλήσεις; Κάντε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σας και όταν έχετε έναν συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό σας, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες να επιτύχετε τους στόχους σας μέσω προληπτικών μηνυμάτων συνομιλίας.
Στείλτε ένα επιτρεπτό όγκο μηνυμάτων
Έχουμε ήδη μιλήσει για τα διαφορετικά οφέλη της αποστολής προληπτικών μηνυμάτων. Ωστόσο, μην βομβαρδίζετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας με υπερβολικό αριθμό μηνυμάτων, διότι μπορεί εύκολα να μετατραπεί από θετική σε αρνητική εμπειρία. Είναι πάντα καλύτερο να στέλνετε ένα συνοπτικό μήνυμα με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αντί να στέλνετε πολλά μηνύματα ένα προς ένα με διαφορετικό περιεχόμενο, κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει σύγχυση στον επισκέπτη σας.
Χρησιμοποιήστε chatbots ώστε να αυτοματοποιήσετε την προληπτική ζωντανή συνομιλία σας
Η τεχνολογία Chatbot μπορεί να είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη στρατηγική ζωντανής συνομιλίας σας. Μπορεί να έρθει σε επαφή με πελάτες και να στείλει το αρχικό μήνυμα. Ωστόσο, για να το αξιοποιήσετε στο έπακρο, ορίστε ορισμένες προληπτικές ενεργοποιήσεις συνομιλίας που θα βοηθήσουν το chatbot σας. Αυτές οι ενεργοποιήσεις μπορούν να εξατομικεύονται, ώστε το chatbot να γνωρίζει ποιον τύπο μηνύματος πρέπει να στείλει και πότε.
Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε ενεργοποίηση για όταν ένας επισκέπτης πηγαίνει σε μια συγκεκριμένη σελίδα, κάνει κλικ σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή προσθέτει προϊόντα στο καλάθι, κ.λπ. Αυτά τα παραδείγματα ενεργοποίησης συνομιλίας παρέχουν ακριβείς στιγμές ώστε το chatbot να προσελκύσει τους επισκέπτες και να στείλει ένα προσαρμοσμένο μήνυμα.
Τώρα, ίσως αναρωτιέστε, πώς ρυθμίζουμε αυτές τις προσκλήσεις προληπτικής ζωντανής συνομιλίας; Ακολουθεί ένας οδηγός βήμα προς βήμα που θα σας βοηθήσει με τη διαδικασία:
Βήμα 1: Επιλέξτε το σωστό εργαλείο ζωντανής συνομιλίας
Το πρώτο βήμα είναι να ψάξετε για μία λύση ζωντανής συνομιλίας η οποία προσφέρει λειτουργία προληπτικής συνομιλίας, έχει φιλική προς τον χρήστη διεπαφή, και μία μεγάλη γκάμα λειτουργειών που θα μπορούν να υποστηρίξουν την στρατηγική προληπτικής σας συνομιλίας. Υπάρχουν πολλές λύσεις λογισμικών συνομιλίας στην αγορά, οπότε το ερώτημα είναι: ποιο είναι το κατάλληλο για εσάς; Μπορεί επίσης να εκμεταλλευτείτε τις δωρεάν δοκιμές για να τα δοκιμάσετε πριν αποφασίσετε να δεσμευτείτε.
Βήμα 2: Ρυθμίστε τις ενεργοποιήσεις προληπτικής συνομιλίας
Διαμόρφωση κανόνων ενεργοποίησης προληπτικών μηνυμάτων συνομιλίας υποστήριξης βάσει συγκεκριμένων συνθηκών. Για να σας δώσουμε μια καλύτερη ιδέα, μπορείτε να ενεργοποιήσετε μια συζήτηση όταν ένας επισκέπτης αφιερώνει συγκεκριμένο χρόνο σε μια συγκεκριμένη σελίδα, προσθέτει στοιχεία στο καλάθι του ή εμφανίζει πρόθεση εξόδου. Καθορίστε αυτά τα ερεθίσματα και μην ξεχάσετε να τα προσαρμόσετε.
Βήμα 3: Δημιουργήστε συναρπαστικά μηνύματα
Δημιουργήστε προσαρμοσμένα μηνύματα που θα έχουν απήχηση στο κοινό σας. Κρατήστε τα συνοπτικά, φιλικά και εξατομικευμένα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα προληπτικής συνομιλίας για να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία και να εξασφαλίσετε συνέπεια στην προληπτική συνομιλία επικοινωνίας υποστήριξης.
Βήμα 4: Δοκιμή και βελτιστοποίηση
Δοκιμάστε τα μηνύματά σας και τους κανόνες ενεργοποίησης πριν μεταδώσετε ζωντανά για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργούν όλα όπως προβλέπεται. Παρακολουθείτε τακτικά τα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπών για να μετράτε την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της προληπτικής αφοσίωσης πελατών σας. Κάντε τις απαραίτητες προσαρμογές και βελτιστοποιήστε με βάση τα δεδομένα που συλλέγετε.
Με το LiveAgent, η ρύθμιση της προληπτικής συνομιλίας γίνεται τόσο εύκολη χάρη στη διαισθητική διαδικασία εγκατάστασης.
Κάντε κλικ στο “Δημιουργία” και επιλέξτε το επιθυμητό στυλ της πρόσκλησης
Ενεργοποιήστε το τσεκάροντας το κουτί “Ενεργό”
Στην “Ενότητα Πρόσκλησης” μπορείτε να επιλέξετε πότε η πρόσκληση θα αναδύεται και πότε όχι αμέσως. Μπορείτε να διαμορφώσετε τον σχεδιασμό, τα χρώματα, και το κείμενο της πρόσκλησης. Εδώ, μπορείτε να διαμορφώσετε τα κουμπιά “Αποδοχής” και “Άρνησης”.
“Ενότητα Παραθύρου Συνομιλίας” σας αφήνει να επιλέξετε το χρώμα του widget συνομιλίας, κείμενο και μέγεθος που θα εμφανίζεται όταν π πελάτης αποδεχτεί την πρόσκληση.
Στην “Ενότητα Συνθήκες” μπορείτε να διαμορφώσετε την συμπεριφορά της συνομιλίας, και να ρυθμίσετε συνθήκες που θα εμφανίζεται.
Πατήστε “Αποθήκευση” στο τέλος της συγκεκριμένης σελίδας
Μεταβείτε στην “Ενότητα Ενσωμάτωση” και βάλτε τον έτοιμο κωδικό από την προηγούμενη σελίδα. Και είστε έτοιμος!
Η επιλογή της σωστής ενεργοποίησης μπορεί να τραβήξει την προσοχή των επισκεπτών ή των πελατών σας την κατάλληλη στιγμή και να ξεκινήσει μια συζήτηση που προσθέτει αξία και βελτιώνει την εμπειρία τους. Ακολουθούν μερικοί λόγοι για τους οποίους η επιλογή της σωστής ενεργοποίησης είναι σημαντική και ορισμένες κοινές ενεργοποιήσεις συνομιλίας που πρέπει να λάβετε υπόψη:
Χρόνος παραμονής σε συγκεκριμένη σελίδα του ιστότοπου: Όταν οι πελάτες ξοδεύουν αρκετό χρόνο σε μία συγκεκριμένη σελίδα, μπορεί να σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία ή έχουν απορίες με το συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Εγκατάλειψη καλαθιού: Προληπτική συνομιλία όταν ο επισκέπτης προσθέτει προϊόντα στο καλάθι του αλλά δεν προχωράει στην ολοκλήρωση της αγοράς.
Εντοπισμός εξόδου: Εντοπίζει πότε ένας επισκέπτης είναι έτοιμος να αποχωρήσει από την σελίδα και στέλνει ένα μήνυμα το οποίο μπορεί να παρέχει μία ευκαιρία τελευταίας στιγμής βοηθώντας τον σε πιθανά προβλήματα και αποτρέποντάς τους να φύγουν.
Μοτίβα πλοήγησης: Ελέγχετε τα μοτίβα πλοήγησης, όπως πολλαπλές επισκέψεις στις σελίδες τιμολόγησης και εφαρμογών. Αυτό μπορεί να είναι ένα δείγμα υψηλού ποσοστού ενδιαφέροντος και θεώρησης. Η προληπτική συνομιλία μπορεί να τους βοηθήσει στην διαδικασία λήψης απόφασης.
Ας τα συνοψίσουμε όλα. Η προληπτική ζωντανή συνομιλία είναι μια ισχυρή στρατηγική που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αναλάβουν την ηγεσία να βοηθήσουν και να προσελκύσουν τους επισκέπτες του ιστότοπού τους και να μετατρέψουν τους πιθανούς πελάτες σε πιστούς πελάτες. Σε αντίθεση με την παθητική συνομιλία, όπου οι πελάτες πρέπει να ξεκινήσουν τη συνομιλία, η προληπτική συνομιλία αφορά την προσέγγιση των επισκεπτών πριν καν ζητήσουν βοήθεια. Προσφέροντας προληπτική υποστήριξη, εξατομικευμένες προτάσεις και αντιμετωπίζοντας ανησυχίες, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την αφοσίωση των πελατών, την ικανοποίηση, την διαδικτυακή εμπειρία πελατών και τελικά να ενισχύσουν τις μετατροπές.
Σε όλο αυτό το άρθρο, διερευνήσαμε τα πολυάριθμα οφέλη της προληπτικής συνομιλίας και παρέχουμε βέλτιστες πρακτικές για την αποτελεσματική εφαρμογή αυτής της στρατηγικής στην επιχείρησή σας. Μιλήσαμε για τη σημασία του χρονοδιαγράμματος, της εξατομίκευσης και της συνοπτικής ανταλλαγής μηνυμάτων, καθώς και για την αξία των δοκιμών, της εκπαίδευσης αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας και της ανάλυσης των αποτελεσμάτων για τη βελτιστοποίηση της προσέγγισής σας.
Για να το ρυθμίσετε σωστά, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τις σωστές στιγμές και τοποθεσίες στον ιστότοπό σας όπου οι επισκέπτες μπορεί να χρειαστούν βοήθεια. Τοποθετώντας το στρατηγικά σε αυτές τις περιοχές με μεγάλο αντίκτυπο, μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή των επισκεπτών και να παρέχετε έγκαιρη και σχετική υποστήριξη.
Αν ψάχνετε για ένα εργαλείο υποστήριξης πελατών όλα σε ένα, μην ψάξετε περισσότερο από το LiveAgent. Με τα ισχυρά χαρακτηριστικά, τις προσαρμόσιμες επιλογές και τη φιλική προς το χρήστη διεπαφή, είναι μια εξαιρετική λύση συνομιλίας. Μπορείτε να δοκιμάσετε δωρεάν το LiveAgent σήμερα και να δείτε τον θετικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει η προληπτική συνομιλία στην ικανοποίηση των πελατών σας, στις μετατροπές και στη συνολική επιτυχία.
Επομένως, μην περιμένετε τους πελάτες σας να ζητήσουν βοήθεια. Πάρτε την πρωτοβουλία με μια προληπτική προσέγγιση και παρέχετε μια απρόσκοπτη και προληπτική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών που ξεχωρίζει την επιχείρησή σας.
Looking to provide proactive customer service?
Then look no further than LiveAgent! Supercharge your customer interactions and increase conversions - start your free trial today!
Όταν ξεκινάτε μια συνομιλία, θέλετε να συλλέξετε πληροφορίες από τον πελάτη που θα σας βοηθήσουν να λύσετε γρήγορα το πρόβλημα του πελάτη. Όταν ξεκινάτε τη ζωντανή συνομιλία, θα θέλετε να ρωτήσετε τον πελάτη σχετικά με το πρόβλημά του, πληροφορίες παραγγελίας κ.λπ. Όποιες πληροφορίες κι αν λάβετε, λάβετε τις υπόψη ώστε να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες του πελάτη.
Για να απαντήσετε σε έναν θυμωμένο πελάτη, σταματήστε για να ηρεμήσετε και μετά γράψτε μια απάντηση που εστιάζει στη λύση. Επιπλέον, φροντίστε να εξηγήσετε τα μέτρα που έχετε λάβει για να επιλύσετε το πρόβλημά τους.
Μια πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας θα πρέπει να είναι περιεκτική και κατανοητή. Επομένως, πρέπει να είναι μεταξύ 1 και 2 προτάσεων.
Ανακαλύψτε τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνουν την επικοινωνία και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών. Εξοικονομήστε χρόνο, μειώστε τα λάθη, και επιταχύνετε την ανταπόκριση με τις καλύτερες πρακτικές και παραδείγματα. Ενισχύστε τη συνέπεια στην επικοινωνία και την ικανοποίηση των υπαλλήλων, προσαρμόζοντας τα πρότυπα στις ανάγκες σας. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας για να μάθετε περισσότερα!
Ανακαλύψτε πρότυπα γενικών απαντήσεων για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε προσαρμόσιμα μηνύματα για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση μέσω του LiveAgent. Επισκεφθείτε μας για συμβουλές και στρατηγικές στην κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών!
Τοποθέτηση παραθύρου συνομιλίας
Βελτιώστε την εμπειρία χρήστη με τοποθέτηση παραθύρου συνομιλίας στο LiveAgent. Δοκιμάστε δωρεάν για καλύτερη υποστήριξη!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team