Οδηγός για πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν, προσφέροντας συμβουλές και παραδείγματα για άμεση επικοινωνία με πελάτες. Δίνεται έμφαση στη σημασία αυτών των emails για την ενημέρωση και επικοινωνία με σημαντικές πληροφορίες.
Μερικές φορές θα υπάρξουν ειδήσεις ή ανακοινώσεις που είναι τόσο σημαντικές ώστε να μπορείτε να τις χαρακτηρίσετε ως πληροφορίες που «πρέπει να διαβαστούν». Αυτό μπορεί να είναι μια ενημέρωση για την εταιρεία σας, μια τρέχουσα κατάσταση ή μια δήλωση σχετικά με ένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Δεδομένου ότι θεωρείτε αυτές τις πληροφορίες τόσο σημαντικές, ένας από τους καλύτερους τρόπους κοινοποίησης είναι η αποστολή email που πρέπει να διαβαστούν. Αυτά θα μπορούσαν είτε να σταλούν σε ολόκληρη τη λίστα email σας είτε να στοχεύσουν σε συγκεκριμένα σχετικά τμήματα αυτής (ελπίζουμε ότι η βάση δεδομένων χρηστών σας είναι τμηματοποιημένη!).
Το email είναι μια αποτελεσματική μέθοδος διάδοσης για ειδήσεις που πρέπει να διαβαστούν, διότι εξακολουθεί να είναι μια δημοφιλής μέθοδος επικοινωνίας. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το email καθημερινά και αφήνουν τα εισερχόμενά τους ανοιχτά, οπότε θα εκτεθούν στο μήνυμά σας λίγο μετά την αποστολή του. Επιπλέον, μπορείτε να ελέγξετε το ποσοστό ανοίγματος για να μάθετε πόσοι παραλήπτες διαβάζουν πραγματικά τις σημαντικές πληροφορίες που θέλετε να μοιραστείτε μαζί τους.
Με αυτή τη γνώση, θα γνωρίζετε πόσο αποτελεσματικά είναι τα email που πρέπει να διαβαστούν. Για παράδειγμα, εάν το ποσοστό ανοίγματος είναι χαμηλό, τότε πρέπει να αυξήσετε τον αντίκτυπο των μηνυμάτων σας γράφοντας γραμμές θέματος που ξεχωρίζουν καλύτερα σε συνωστισμένα εισερχόμενα.
Κάθε email που περιέχει ή απευθύνεται σε μια ανακοίνωση που θεωρείτε απαραίτητη προς ανάγνωση μπορεί να ταξινομηθεί ως ένα email που πρέπει να διαβαστεί. Σε αντίθεση με άλλα email περιεχομένου όπως τα ενημερωτικά δελτία, τα email που πρέπει να διαβαστούν δεν έχουν σταθερό πρόγραμμα. Αποστέλλονται μόνο όταν είναι απαραίτητο. Επομένως, αποφύγετε την επισήμανση μηνυμάτων όπως ένα email απάντησης διακοπών ως email που πρέπει να διαβαστούν.
Εάν η δήλωση που πρέπει να κάνετε είναι σύντομη, τότε είναι δυνατόν να συμπεριλάβετε τέτοιες πληροφορίες στο σώμα του ίδιου του email. Αλλά, εάν η ενημέρωση είναι μεγαλύτερη ή η μορφή καθιστά ακατάλληλη την ανάγνωση από τα εισερχόμενα των παραληπτών, τότε ίσως είναι καλύτερο να την στείλετε ως συνημμένο στο μήνυμα. Μπορείτε επίσης να στείλετε ένα email που πρέπει να διαβαστεί, το οποίο εξηγεί συνοπτικά το θέμα και περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο προς μια άλλη διαδικτυακή τοποθεσία, όπου υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στο πλήρες κείμενο που πρέπει να διαβαστεί.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Μπορείτε να στείλετε email που πρέπει να διαβαστούν κάθε φορά που έχετε μια σημαντική ενημέρωση που πιστεύετε ότι πρέπει να την δουν όλοι οι πελάτες σας. Για να διασφαλιστεί ότι οι ειδήσεις φθάνουν σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και για να παρακολουθήσετε πραγματικά τα ποσοστά ανοίγματος (για να γνωρίζετε εάν πράγματι οι παραλήπτες διαβάζουν τις ανακοινώσεις), αυτά τα μηνύματα θα πρέπει να αποστέλλονται ως ξεχωριστό email από άλλο περιεχόμενο.Ως εκ τούτου, δεν θα έχουν ένα τακτικό πρόγραμμα αναρτήσεων όπως συνήθως κάνουν τα διάφορα email περιεχομένου. Αντίθετα, πρέπει να προσδιορίσετε πότε είναι απαραίτητο ένα email που πρέπει να διαβαστεί και αν διαπιστώσετε ότι στέλνετε πάρα πολλά, τότε η εκτίμηση σας για το τι θεωρούνται βασικές ειδήσεις μπορεί να είναι λανθασμένη.
Το καλύτερο μέρος για να μοιραστείτε μια σημαντική δήλωση είναι συνήθως στο σώμα του ίδιου του email. Αυτό επιτρέπει στους παραλήπτες να διαβάζουν την ενημέρωση με γρήγορο και εύκολο τρόπο χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά και να ανακατευθύνονται αλλού.Ωστόσο, η ανακοίνωση μπορεί απλώς να είναι πολύ μεγάλη για να συμπεριληφθεί στο κείμενο ενός email ή θέλετε να παρέχετε πρόσθετες πληροφορίες σε μια τοποθεσία όπου μπορεί να βρεθεί μόνιμα αντί να χαθεί στα εισερχόμενα. Σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις, θα ήταν καλή ιδέα να στείλετε ένα μήνυμα με ένα συνημμένο έγγραφο ή έναν σύνδεσμο προς τις ειδήσεις που πρέπει να διαβαστεί που δημοσιεύονται στον ιστότοπο, το ιστολόγιό σας ή τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
Η εστίαση αυτού του κομματιού είναι στις ειδήσεις που πρέπει να διαβάσετε ως ένα είδος περιεχομένου που μπορούν να αφομοιώσουν οι χρήστες σας. Ωστόσο, υπάρχουν φυσικά νέα που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις που θα πρέπει να κοινοποιούνται μόνο εσωτερικά. Μερικά από τα πρότυπα email ισχύουν για εσωτερικές ενημερώσεις καθώς και για εξωτερικές, ωστόσο, ορισμένες ανακοινώσεις είναι κατάλληλες ως αντίγραφο email ή ως τοπική ανάρτηση intranet μόνο επειδή θα περιέχουν εμπιστευτικές πληροφορίες που δεν πρέπει να δημοσιεύσετε στον ιστότοπό σας όπου μπορούν να βρεθούν δημοσίως.
Πρότυπα email παρουσίασης νέου υπαλλήλου σε πελάτες
Παρουσιάστε νέο υπάλληλο με πρότυπα email που ενισχύουν εταιρική κουλτούρα και σχέσεις. Δείτε παραδείγματα και συμβουλές!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team