Τα πρότυπα email επανεμπλοκής της LiveAgent βοηθούν στη διατήρηση πελατών με τουλάχιστον 3 email. Είναι φθηνότερο να κρατάτε τους υπάρχοντες πελάτες ευχαριστημένους παρά να αποκτάτε νέους. Δοκιμάστε το δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις.
Το να κρατήσετε το ποσοστό διατήρησης των πελατών σας σε υψηλό επίπεδο είναι σημαντικά φθηνότερο από την απόκτηση νέων πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες που έχετε ήδη αποκτήσει είναι πιο πιθανό να κάνουν μετατροπές ξανά και ξανά. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την Forrester, κοστίζει πέντε φορές περισσότερο η απόκτηση νέων πελατών από το να διατηρούνται οι υπάρχοντες ευχαριστημένοι (πηγή). Ωστόσο, οι εταιρείες συχνά επενδύουν πολύ περισσότερο στο να προσελκύσουν νέους πελάτες παρά στο να διατηρήσουν το ενδιαφέρον και τη δέσμευσή τους για τα προϊόντα της επωνυμίας.
Ακολουθώντας αυτήν την προσέγγιση είναι ένα λάθος που μπορεί να κοστίσει στην εταιρεία σας αδιανόητα χρηματικά ποσά. Η Harvard Business Review αναφέρει ότι το εισόδημα για το 65% των επιχειρήσεων προέρχεται από υφιστάμενους πελάτες (πηγή). Η μελέτη του Forrester δηλώνει επίσης ότι οι εταιρείες χάνουν 1,6 τρισεκατομμύρια δολάρια ετησίως λόγω της απώλειας των πελατών.
Για να βεβαιωθείτε ότι οι υπάρχοντες πελάτες ή οι συνδρομητές σας συμμετέχουν σε αλληλεπιδράσεις με την εταιρεία σας, μπορείτε να ξεκινήσετε μια εκστρατεία win-back και να τους στείλετε email επανεμπλοκής.
Μια εκστρατεία επανεμπλοκής μέσω email είναι μια εκστρατεία email που στοχεύει πελάτες ή συνδρομητές που ήταν ανενεργοί. Ο στόχος είναι να τους υπενθυμίσετε τα οφέλη που προσφέρουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας και να αποτρέψετε την ακύρωση λογαριασμού.
Είναι μια εξειδικευμένη καμπάνια που στοχεύει να υπενθυμίσει στους πελάτες σας την επωνυμία σας και να τους παρακινήσει να πληρώσουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για άλλη μια φορά. Αυτό το είδος επικοινωνίας email απόκτησης πελατών ενδέχεται επίσης να επιδιώξει να επανασυνδεθεί με συνδρομητές email των οποίων η αφοσίωση είναι χαμηλή ή ανύπαρκτη. Σε τελική ανάλυση, κάθε συνδρομητής θα μπορούσε ενδεχομένως να γίνει πελάτης σας, σωστά;
Οι εκστρατείες email επανεμπλοκής πρέπει να στοχεύουν μόνο ανενεργές επαφές. Γι’ αυτό το πρώτο σας βήμα πρέπει να είναι ο εντοπισμός ανενεργών επαφών στη βάση δεδομένων σας. Πρέπει επίσης να αποφασίσετε πόσο καιρό μια επαφή θα πρέπει να είναι ανενεργή για να συμπεριληφθεί στην εκστρατεία επανεμπλοκής. Οι επαφές που διαπιστώνετε ότι είναι ανενεργές θα τοποθετηθούν σε μια λίστα στην οποία θα στείλετε ένα email επανεμπλοκής.
Υπάρχουν πολλοί τύποι μηνυμάτων που μπορείτε να συμπεριλάβετε στα email σας για να επανενεργοποιήσετε ανενεργές επαφές ή προηγούμενους πελάτες:
Ξεκινήστε να στέλνετε τα email σας συστηματικά και συνεχίστε να παρακολουθείτε το ποσοστό ανοίγματος, το ποσοστό εγκατάλειψης και το ποσοστό κλικ. Αναλύστε συνεχώς τα αποτελέσματα, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε ποιες ομάδες επαφών απαιτούν περισσότερη προσοχή.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε μια εκστρατεία email επανεμπλοκής με 3+ email μετά από αδράνεια 30-60 ημερών από τον συνδρομητή σας. Ωστόσο, όλα εξαρτώνται από τη συχνότητα αποστολής των email σας. Εάν στέλνετε μόνο μηνιαία ενημερωτικά δελτία τότε περιμένετε λίγο περισσότερο, ας πούμε 90 ημέρες.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, θα πρέπει να στείλετε τουλάχιστον τρία email επανεμπλοκής. Ωστόσο, συνεχίστε να αναλύετε τα αποτελέσματα κάθε μηνύματος. Εάν πολλοί παραλήπτες καταργήσουν την εγγραφή τους μετά το δεύτερο μήνυμα, σκεφτείτε να σταματήσετε την αποστολή του 3ου email.
Θα πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον 48 ή 72 ώρες για να στείλετε ένα άλλο email επανεμπλοκής σε ανενεργούς συνδρομητές.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Mailchimp
Βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες επικοινωνίας για την υποστήριξη της Mailchimp, όπως email, live chat και κοινωνικά δίκτυα, μέσω της LiveAgent. Ανακαλύψτε πώς να επικοινωνήσετε με τους εκπροσώπους της Mailchimp εύκολα και γρήγορα. Δοκιμάστε το δωρεάν και βρείτε λύσεις για τις ανάγκες σας σήμερα!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team