Εξατομικεύστε τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών για να μειώσετε την εγκατάλειψη. Χρησιμοποιήστε ελκυστικές γραμμές θεμάτων, εξατομικευμένα μηνύματα, και CTA χωρίς πίεση. Ενσωματώστε κοινωνική απόδειξη και στείλτε σειρά τριών email για καλύτερα αποτελέσματα.
Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών ήταν πάντα μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές. Στην πραγματικότητα, το Statista αποκάλυψε ότι το συνολικό ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών ήταν 69,57% το 2019. Ένα τόσο υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών ισοδυναμεί με πολλές πιθανές απώλειες εσόδων για πολλές επιχειρήσεις.
Παρόλο που είναι αδύνατο να εξαλειφθεί πλήρως η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, μπορείτε να την ελαχιστοποιήσετε με μια σειρά βασικών τακτικών και στρατηγικών, όπως το να κάνετε τη διαδικασία πληρωμής όσο το δυνατόν πιο εύκολη, προσφέροντας προληπτική ζωντανή συνομιλία υποστήριξη στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς και στέλνοντας email εγκατάληψης καλαθιού αγορών σε άτομα που αγωνίζονται να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.
Τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα που δημιουργούν έσοδα, που μπορούν να στέλνουν οι έμποροι στους πιθανούς πελάτες τους. Σύμφωνα με Moosend, το 45% όλων των email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών ανοίγονται, στο 21% όλων των email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών γίνεται κλικ και το 50% αυτών των κλικ οδηγεί σε πραγματοποίηση αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επαναφέρετε σχεδόν το 11% των αγοραστών απλώς υπενθυμίζοντας τους ότι έχουν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών τους.
Η δημιουργία email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών που προσελκύουν την προσοχή και επαναφέρουν τους χαμένους πελάτες μπορεί να είναι μια πρόκληση. Ακολουθούν 10 βασικά πρότυπα email εγκατάληψης καλαθιού αγορών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες email μάρκετινγκ για να βελτιώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών σας και να κερδίσετε εκ νέου πελάτες που εγκατέλειψαν τα καλάθια τους.
I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.
I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.
I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:
RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]
Did you know that you’re eligible for free shipping?
Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.
[cart details]
FINISH CHECKING OUT
Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.
We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.
Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …
TAKE ME BACK TO MY CART
Here’s a reminder of what you added to your cart:
[cart details]
Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]
Did you leave something behind?
Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.
Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.
[countdown timer]
[cart details]
RESTORE MY CART
Don’t miss this opportunity.
What happened? You almost ordered:
[cart details]
We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:
BACK TO [NAME’S] CART
P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.
It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.
[cart details]
GET MY BAG
Here are some recommendations. Just for you.
[personalized product recommendations]
Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].
Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?
[Cart details]
RETURN TO CHECKOUT
If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:
[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]
Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!
Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)
Here’s what you picked:
[cart details]
VIEW MY CART
If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.
P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]
This is [Name] from [Company]. How’s it going?
I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?
By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!
If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:
RETURN TO MY CART
I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]
Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.
Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.
TELEPORT TO YOUR CART
If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Υπάρχει μία και μόνο απάντηση σε αυτήν την ερώτηση και αυτή είναι ναι! Σύμφωνα με στοιχεία σχετικά με την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου χάνουν 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα πωλήσεων επειδή οι δυνητικοί πελάτες εγκαταλείπουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς να ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους (source). Πέρα από τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης καλαθιού αγορών, θα πρέπει επίσης να εστιάσετε στη δημιουργία και την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής εγκατάλειψης καλαθιού αγορών.
Μπορεί να αποτελεί έκπληξη, αλλά το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού σε όλους τους κλάδους είναι σχεδόν 70%. Κάθε 7 στους 10 πιθανούς πελάτες δεν ολοκληρώνουν τη διαδικασία αγοράς (source). Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εντάξει να φτάσετε σε αυτό το σημείο αναφοράς, αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είναι μια φυσιολογική πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσει κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στείλτε ένα email υπενθύμισης σε έναν πιθανό πελάτη σχετικά με τα προϊόντα που άφησε στο καλάθι του, αλλά μην γίνεστε πιεστικοί ή ανεπιθύμητοι. Σε τελική ανάλυση, δεν θέλετε να διαγραφούν πολύτιμες επαφές από την επικοινωνία μάρκετινγκ μόνο και μόνο επειδή είστε πολύ πιεστικοί.
Free 14-day trial with no credit card input?
That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Πρότυπα follow up email πωλήσεων
Ανακαλύψτε πρότυπα follow-up email πωλήσεων για αποτελεσματική επικοινωνία με πελάτες και αποφύγετε κοινά λάθη. Δοκιμάστε δωρεάν!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team