Πρότυπα ευχαριστήρια email για ηλεκτρονικό εμπόριο: Συμβουλές για τη σύνταξη και την αισθητική των email, ενισχύοντας τη διατήρηση πελατών. Προσφέρει παραδείγματα για διάφορους τύπους ευχαριστηρίων email, όπως καλωσορίσματος και συμμετοχής.
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένα από τα «παλαιότερα» κανάλια επικοινωνίας μάρκετινγκ. Και με τον όρο «παλιά», εννοούμε ότι υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό. Ένας από τους πρώτους email client δημιουργήθηκε στο MIT (το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης) το 1965. Και παρόλο που ορισμένοι εμπειρογνώμονες μάρκετινγκ και επαγγελματίες γκουρού ανακοίνωσαν το «τέλος του email» ως κανάλι μάρκετινγκ, αυτό το είδος επικοινωνίας εξακολουθεί να είναι σύνηθες χρησιμοποιημένο ακόμη και δεκαετίες μετά την αποστολή του πρώτου email.
Τα email είναι ένα εξαιρετικό μέσο επικοινωνίας που μπορεί να σας συνδέσει με τους χρήστες, να δημιουργήσει σχέσεις μαζί τους και να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και αφοσίωση. Μπορεί να είναι η πιο οικονομικά αποδοτική μέθοδος μετατροπής αγοραστών για πρώτη φορά σε αφοσιωμένους πελάτες. Ως έμποροι, έχετε πολλά περισσότερα να κερδίσετε φροντίζοντας τους υπάρχοντες πελάτες σας παρά εστιάζοντας όλες τις προσπάθειές σας στην απόκτηση νέων πελατών.
Φυσικά, όλοι οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ήταν αγοραστές για πρώτη φορά μία φορά. Γι’ αυτό δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν πρέπει να αφιερώνετε χρόνο στην απόκτηση νέων πελατών. Αλλά θα βοηθούσε αν θυμηθήκατε ότι σύμφωνα με πολλές μελέτες, (για παράδειγμα, μια μελέτη της BAIN & COMPANY) οι πελάτες που επιστρέφουν ξοδεύουν περίπου 33% περισσότερα σε μια επιχείρηση από τους αγοραστές για πρώτη φορά. Ο αντίκτυπος αυτής της συσχέτισης είναι εμφανής και δεν πρέπει να υποτιμάται από τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σε εταιρείες από διάφορες βιομηχανίες.
Πού ακριβώς ταιριάζουν τα email σε όλα αυτά; Το κλειδί για τη χρήση του email ως καναλιού για την αύξηση της διατήρησης πελατών είναι η αντιμετώπιση κάθε τελικής αγοράς ως ευκαιρίας επανεκκίνησης της εμπειρίας του πελάτη. Αυτό σημαίνει ενίσχυση των email μετά την αγορά, έτσι ώστε οι πελάτες να μην απορρίπτονται απλώς και να τους χάνετε. Και τα ευχαριστήρια email είναι το πρώτο μέρος αυτής της στρατηγικής.
Ο κύριος στόχος των στρατηγικών μάρκετινγκ μέσω email είναι η οικοδόμηση αφοσίωσης μεταξύ εκείνων που εγγράφονται στη βάση δεδομένων σας και συναινούν να λαμβάνουν επικοινωνία μάρκετινγκ. Αφού δημιουργήσετε αφοσίωση, είναι πιο εύκολο να μετατρέψετε τους συνδρομητές σας σε πελάτες στέλνοντας έγκαιρα και ενδιαφέροντα μηνύματα.
Τα ευχαριστήρια email είναι ένας σημαντικός τύπος επικοινωνίας στη φάση αφοσίωσης. Είναι επίσης ένας κρίσιμος πόρος που χρησιμοποιείται για να ενισχύσει την αφοσίωση των υπαρχόντων πελατών, να κερδίσει περισσότερη εμπιστοσύνη και να τους ενθαρρύνει να ψωνίσουν ξανά μαζί σας. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στη λειτουργία των ευχαριστηρίων email στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Όταν σχεδιάζετε οποιαδήποτε διαδικτυακή εκστρατεία μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων ευχαριστηρίων email, πρέπει πάντα να έχετε κατά νου τον στόχο σας. Ένα ευχαριστήριο email μπορεί να παρουσιαστεί σε διάφορες μορφές, αλλά έχει πάντα έναν κοινό στόχο – να δείξει στους παραλήπτες του μηνύματός σας πόσο σημαντικοί είναι για την επιχείρησή σας.
Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να στείλετε ευχαριστήρια email για να δείξετε την εκτίμησή σας σε όσους έχουν εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο σας έδειξαν ενδιαφέρον για μια συγκεκριμένη προσφορά ή αγόρασαν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.
Όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν διάφοροι τύποι ευχαριστηρίων email
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Ένα ευχαριστήριο email καλωσορίσματος αποστέλλεται αφού κάποιος εγγραφεί σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή μια λίστα αλληλογραφίας. Επιβεβαιώνει τη συνδρομή και παρουσιάζει και τον τύπο περιεχομένου που θα στείλετε εκτός από την εκτίμηση για τον συνδρομητή.
Αυτό το ευχαριστήριο email αποστέλλεται αφού κάποιος κάνει μια αγορά και γίνει πελάτης σας. Ένα τέτοιο μήνυμα πληροί το στόχο της οικοδόμησης της αφοσίωσης των πελατών και μπορεί επίσης να προτείνει άλλα σχετικά προϊόντα που μπορεί να ενδιαφέρουν αυτόν τον πελάτη.
Όπως είναι προφανές, αυτός ο τύπος email στοχεύει να ευχαριστήσει έναν χρήστη για τη συμμετοχή του σε μια εκδήλωση (είτε εντός είτε εκτός σύνδεσης). Η λειτουργία του είναι να ζητάει σχόλια σχετικά με την εκδήλωση, επιτρέποντας στους χρήστες να μοιράζονται τις απόψεις τους και να τους κάνουν να αισθάνονται ότι ακούγονται.
Τα πρότυπα που παρουσιάζονται σε αυτό το άρθρο είναι παραδείγματα email ευχαριστίας που μπορούν να σταλούν στους πελάτες αφού κάνουν μια παραγγελία στο διαδίκτυο.
Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].
We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].
Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].
Your opinion will help us improve our future offers.
Best,
The Customer Success Team at [company]
Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!
While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].
See you around!
[name and surname]
Owner of [online store’s name]
We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!
There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!
Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.
[Discount Code]
Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!
The Customer Service Team at [company]
Thank you for visiting our store and placing your first order!
We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.
Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.
We look forward to seeing you around again soon.
Sincerely,
Your friends at [company’s name]
Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.
Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]
Παρακαλώ σημειώστε: αυτό το είδος email θα πρέπει να σταλεί σε έναν επαναλαμβανόμενο πελάτη περίπου ένα έτος μετά την πρώτη του αγορά.
Dear [customer’s name],
We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!
This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].
We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.
You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].
Thanks again, and have a wonderful day!
Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]
Υπάρχουν διάφοροι τύποι ευχαριστηρίων email που μπορείτε να στείλετε στους πελάτες σας και εξαρτάται από εσάς ποιο να επιλέξετε. Αλλά προτού στείλετε το πρώτο ευχαριστήριο email, θυμηθείτε ότι αυτά τα email αφορούν τους πελάτες σας και όχι την οικογένειά σας.
Έτσι, οι τύποι ευχαριστηρίων email μπορεί να περιλαμβάνουν:
Ναι, ένα σύντομο ευχαριστήριο email θα πρέπει να αποστέλλεται κάθε φορά που κάποιος κάνει μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Σήμερα, οι πελάτες λαμβάνουν διάφορους τύπους email: email επιβεβαίωσης, ευχαριστήρια email, email που ενημερώνουν για την αποστολή προϊόντων, κ.λπ., και είναι συνηθισμένοι σε αυτού του είδους την επικοινωνία. Μπορεί να ανησυχούν περισσότερο αν παραγγείλουν κάτι και δεν λάβουν καμία επικοινωνία μέσω email παρά αν το κάνουν.
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Ο σκοπός κάθε ευχαριστήριου email είναι να δείξει την εκτίμηση. Γι’ αυτό αυτό το μήνυμα δεν χρειάζεται να είναι μεγάλο ή γεμάτο με πολλές πληροφορίες και πολλά κουμπιά CTA (παροτρύνσεις για δράση). Στην πραγματικότητα, θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο – ένα ευχαριστήριο email πρέπει να είναι σύντομο, συνοπτικό και να περιέχει μόνο χρήσιμες πληροφορίες, όπως την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, πληροφορίες σχετικά με ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών ή επερχόμενες πωλήσεις.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ευχαριστήρια email για πώληση υψηλού κέρδους και παράλληλη πώληση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, αλλά οποιαδήποτε ενότητα που σχετίζεται με τις πωλήσεις σε ένα ευχαριστήριο email θα πρέπει επίσης να είναι σχετικά σύντομη και επί του θέματος.
Κατά γενικό κανόνα – ναι. Τα ευχαριστήρια email είναι ένα είδος μηνύματος ευγένειας που στέλνει η εταιρεία σας στους πελάτες για να αναγνωρίσει τις ενέργειές τους και να τους ενημερώσει ότι εκτιμάτε το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Προφανώς, τα ευχαριστήρια email μπορούν επίσης να έχουν άλλους στόχους, όπως η πώληση, η διασταυρούμενη πώληση ή η δημιουργία επισκεψιμότητας στο ιστολόγιό σας. Ωστόσο, εκτός από τη χρήση ευχαριστήριων email για την εκπλήρωση αυτών των επιχειρηματικών στόχων, δεν πρέπει να ξεχνάτε τον κύριο σκοπό τους — να δημιουργήσουν και να ενισχύσουν τις θετικές σχέσεις με τους υπάρχοντες πελάτες σας.
Ως εκ τούτου, είναι σκόπιμο να στέλνετε ένα ευχαριστήριο email κάθε φορά που κάποιος αγοράζει κάτι από το κατάστημά σας. Μπορείτε εύκολα να αυτοματοποιήσετε αυτήν τη διαδικασία με εργαλεία αυτοματισμού email. Ωστόσο, θυμηθείτε να δώσετε στους πελάτες σας την επιλογή να διαγραφούν από περαιτέρω επικοινωνία μάρκετινγκ. Είναι καλύτερο να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής στο επάνω μέρος κάθε email ή σε ένα υποσέλιδο.
Ναι, η οπτική πλευρά ενός ευχαριστήριου email είναι σημαντική. Ένα πρότυπο ευχαριστήριο email πρέπει να είναι συνεπές με την εικόνα της εταιρείας σας, συμπεριλαμβανομένων γραμματοσειρών και χρωμάτων εταιρείας. Προφανώς μπορείτε να σχεδιάσετε ευχαριστήρια email για να έχετε μια πιο χαλαρή και παιχνιδιάρικη αίσθηση, αλλά θα πρέπει να μοιάζουν με άλλο περιεχόμενο που στέλνετε στους πελάτες ή που δημοσιεύσετε στο ιστολόγιο, στον ιστότοπο ή στα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αν στέλνετε συνήθως μηνύματα απλού κειμένου, ακολουθήστε το ίδιο στυλ με ευχαριστήρια email.
Ανεξάρτητα από το αν στέλνετε ένα email με κώδικα HTML, πολύχρωμο ή απλό κείμενο, μην ξεχνάτε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι στο Διαδίκτυο καταναλώνουν περιεχόμενο. Οι περισσότεροι από τους πελάτες σας δεν θα διαβάσουν ένα εκτενές ευχαριστήριο μήνυμα που παρουσιάζεται ως μεγάλα μπλοκ αδιάκοπου κειμένου. Δημιουργήστε το email σας με τρόπο που να διευκολύνει τους παραλήπτες να το διαβάσουν. Διαφορετικά, θα σταματήσουν να ανοίγουν τα ευχαριστήρια email σας. Αυτό πιθανότατα θα βλάψει τα ποσοστά ανοίγματος και παράδοσης των email σας καθώς και τη φήμη του αποστολέα του domain σας.
Τα ευχαριστήρια email είναι ένας τύπος επικοινωνίας μάρκετινγκ. Παρόλο που το όνομα ενδέχεται να μην το υποδεικνύει, εξακολουθούν να είναι ένα είδος επικοινωνίας που οι πελάτες σας πρέπει να συναινέσουν να λάβουν. Συνήθως, η συγκατάθεση για λήψη διαφορετικών τύπων επικοινωνίας μάρκετινγκ θα πρέπει να καθορίζεται όταν κάποιος δημιουργεί λογαριασμό στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αυτό είναι όταν πρέπει να σημειώσουν ένα πλαίσιο που λέει ότι σας επιτρέπουν να τους στέλνετε email.
Και επειδή τα ευχαριστήρια email είναι ένας τύπος επικοινωνίας μάρκετινγκ, οι πελάτες σας μπορούν πάντα να εξαιρεθούν από τη λήψη τους ή να διαγραφούν οριστικά από τη λίστα αλληλογραφίας σας. Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη απάντηση, ένας σύνδεσμος κατάργησης εγγραφής ή ένα κουμπί θα πρέπει να περιλαμβάνεται σε κάθε email που αποστέλλεται στη βάση δεδομένων σας και δεν διαφέρει για τα ευχαριστήρια μηνύματα.
Ready to put our e-commerce thank you email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Κατά γενικό κανόνα – ναι. Τα ευχαριστήρια email είναι ένα είδος μηνύματος ευγένειας που στέλνει η εταιρεία σας στους πελάτες για να αναγνωρίσει τις ενέργειές τους και να τους ενημερώσει ότι εκτιμάτε το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Ναι, η οπτική πλευρά ενός ευχαριστήριου email είναι σημαντική. Ένα πρότυπο ευχαριστήριου email θα πρέπει να είναι συνεπές με τις οδηγίες της επωνυμίας σας, συμπεριλαμβανομένων των γραμματοσειρών και των χρωμάτων της επωνυμίας. Μπορείτε να σχεδιάσετε ευχαριστήρια email για να έχετε μια πιο χαλαρή και παιχνιδιάρικη αίσθηση, αλλά θα πρέπει να μοιάζουν με άλλο περιεχόμενο που στέλνετε σε πελάτες ή δημοσιεύετε στο ιστολόγιό σας, τον ιστότοπο ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα ευχαριστήρια email είναι ένας τύπος επικοινωνίας μάρκετινγκ. Παρόλο που το όνομα μπορεί να μην το δηλώνει, εξακολουθούν να αποτελούν ένα είδος επικοινωνίας που πρέπει να συναινέσουν οι πελάτες σας να λαμβάνουν. Συνήθως, η συναίνεση για τη λήψη διαφορετικών τύπων επικοινωνίας μάρκετινγκ θα πρέπει να πραγματοποιείται όταν κάποιος δημιουργεί έναν λογαριασμό στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Ανακαλύψτε την ενσωμάτωση ηλεκτρονικού εμπορίου με το LiveAgent! Παρέχουμε υποστήριξη πολλαπλών γλωσσών και προσαρμοσμένα widgets για να ενισχύσετε το διαδικτυακό σας κατάστημα. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και μετατρέψτε τους επισκέπτες σας σε πραγματικούς πελάτες με τη γρηγορότερη ζωντανή συνομιλία της αγοράς. Δοκιμάστε το χωρίς δεσμεύσεις!
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης
Χρειάζεστε ένα πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης; Εδώ είναι 14 που είναι έτοιμα για χρήση αμέσως.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team