Δώστε στους πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία ακύρωσης με πρότυπα email ακύρωσης. Μάθετε πώς να συμπεριλαμβάνετε τις κατάλληλες πληροφορίες και να δημιουργείτε τα δικά σας πρότυπα, ενώ διατηρείτε το μήνυμα σύντομο, καλοσυνάτο και επαγγελματικό.
Οι ακυρώσεις είναι αναπόφευκτες σε επιχειρήσεις SaaS (Λογισμικό ως υπηρεσία). Ακόμα και οι πιο πιστοί και παλιοί πελάτες που νομίζατε ότι θα μείνουν για πάντα μπορεί να ακυρώσουν τη συνδρομή τους εκεί που δεν το περιμένετε. Ίσως να μην πέτυχαν τα αποτελέσματα που περίμεναν επειδή δεν έχουν αναπτυχθεί αρκετά για να αντιληφθούν την πλήρη απόδοση της επένδυσης του προϊόντος σας. Ίσως βρήκαν μια καλύτερη λύση (με ένα ευρύτερο φάσμα δυνατοτήτων και πιο προσιτή τιμή) ή απλά δεν χρειάζονται πλέον το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Όποια κι αν είναι η περίπτωση, η ακύρωση δεν σημαίνει πάντα το τέλος της σχέσης σας με έναν πελάτη.
Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεστε τις ακυρώσεις κάνει τη διαφορά και ξεκινά με τα email ακύρωσης – ο τύπος των email που ενεργοποιούνται όταν ένας χρήστης ακυρώνει τη επί πληρωμή συνδρομή. Όπως τα win-back email (email για να ξανακερδίσεις τον πελάτη), έτσι και τα email ακύρωσης παίζουν ουσιαστικό ρόλο στη διατήρηση των πελατών. Υπάρχει συνήθως η ευκαιρία να προσελκύσετε εκ νέου τους πελάτες που έχουν φύγει και να τους κερδίσετε ξανά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα email ακύρωσης πρέπει να ξεπερνούν απλά τον “αποχαιρετισμό” – πρέπει να είναι σχεδιασμένα για να αφήνουν μια θετική εντύπωση και να μειώνουν τη χαμένη πελατεία. Ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές για τη δημιουργία email ακύρωσης, συμπεριλαμβανομένων έτοιμων προτύπων email ακύρωσης που μπορείτε να προσαρμόσετε και να χρησιμοποιήσετε.
Τα email ακύρωσης έχουν αποδειχθεί ότι λειτουργούν καλύτερα εάν είναι περιεκτικά και απλά. Υπάρχουν μόνο τέσσερα κύρια σημεία που πρέπει να συμπεριλάβετε στο email σας:
Το να μάθεις γιατί οι πελάτες σου ακυρώνουν και σε ποιο κομμάτι έχεις αποτύχει μπορεί να είναι επώδυνο, αλλά είναι αναμφισβήτητα πολύτιμο για την επιχείρησή σου. Η παρακολούθηση των λόγων των ακυρώσεων σας δίνουν πάντα μια τεράστια ευκαιρία νααξιοποιήσετε τα σχόλια και τις κριτικές των πελατών, να βελτιώσετε αυτά που προσφέρετε σε μελλοντικούς πελάτες και να μειώσετε τη χαμένη πελατεία σας.
Ενώ τα μηνύματα ακύρωσης πρέπει συνήθως να είναι σύντομα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι υπερβολικά επίσημα και ψυχρά. Υπογραμμίζοντας ότι δεν συντρέχει λόγος να “χαλάσετε” τις σχέσεις σας, λέγοντας επίσης κάτι όπως “Θα θέλαμε να συνεχίσετε να είστε πελάτης μας, αλλά καταλαβαίνουμε ότι οι ακυρώσεις συμβαίνουν” μπορεί να κάνει το email σας περισσότερο προσωπικό και ανθρώπινο παρόλο που είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα.
Design your own cancellation templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
Thanks for being part of the [Brand] community. As requested, your subscription has been successfully canceled, and your card will no longer be charged.
We’d love to hear about your experience and how you think we can improve [Product/ Service] for other members (and you, if you decide to come back!)
Take the Survey
Just a heads up – you’ll still have access to [your account/ data/ message history/ free features], etc. If you decide you’d like to continue [using Product/ Service], you can resume your membership at any time.
We hope to see you around!
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
I noticed you canceled your [Product/ Service] account. No worries!
Did you expect something different, or was it missing something you needed? Your feedback helps us improve [Product/ Service], so it would be great to hear from you.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Hello [Name],
We successfully canceled your subscription for [Product/ Service].
We’re sorry to see you go! To help us improve our [product/ service], we would appreciate it if you took a moment to fill out this quick survey.
What was the reason for the cancelation? (Select up to 3 reasons):
It was not effective, and I didn’t achieve the results I wanted
It doesn’t integrate with our other tools or systems
It lacks key features or functionality
It was difficult to use
It’s too expensive
Customer support was unsatisfactory
This was a test account
My organization closed
Other
If you don’t mind sharing, which [tool/ platform/ software] will you use now?
What can we do to improve?
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We’re sorry you had to cancel your [Product/ Service] subscription. Can we ask why you’re leaving? Your answer will help us make [Product/ Service] better for everyone.
Technical issues
Missing key features I need
Not sure how to use the tool
Too expensive
Switching to another product
Shutting down the company
Other (please explain below)
Appreciate your help and honest feedback!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
You’ve recently canceled your [Product/ Service] account and mentioned it was because of technical issues.
We’re really sorry about that. We do our best to make sure our service is accessible and reliable, but sometimes things fall through the cracks.
If you wouldn’t mind letting us know, we’d love to hear more about what technical issues you had so we can get to the bottom of it and make sure it doesn’t happen again.
Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Your [Product] Premium subscription has been canceled and will end on [date]. Until then, you will still have access to your Premium features.
When your subscription expires, you will still be able to [use free features]. You can come back and enjoy [Product] Premium anytime by re-subscribing. We’ll always be here if you need any help.
Thanks for being a customer,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for being a part of the [Membership name]. As you requested, we’ve canceled your membership effective [date].
We’d love to have you back, but we completely understand that this may not be the best option for you right now. If you ever change your mind, made this request in error, you can restart your membership anytime to enjoy [key membership benefits].
Restart Membership
If there’s anything we can do to help, please let us know. Visit our Help Center for more info or reach out to our support team.
Best of luck!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
It looks like you haven’t signed in to your account for a while. [Product/ Service] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity. Your account will be deactivated in [number] days.
Thank you for trying [Product/ Service]. We’d love you to stick around, but we completely understand that [Product/ Service] isn’t for everyone.
Let us know if you have any questions or need help keeping your account.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Something went wrong, and we were unable to process the charges on your credit card ending in [last four digits]. Unfortunately, we had to cancel your [Product/ Service] subscription.
But don’t worry, we understand that sometimes these things happen. You can always reactivate your [Product/ Service] subscription at any time.
Reactivate [Product/ Service] Account
If you have any questions or issues, don’t hesitate to reach out, we’re just an email away.
Hope to see you back soon.
[YOUR SIGNATURE]
Are you tired of dealing with cancellation requests and unhappy customers?
LiveAgent's cancellation email templates are designed to help you handle cancellations with ease and professionalism, while also minimizing any negative impact on your business.
Ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνεται το brand σας σε πελάτες που ακύρωσαν τη συνδρομή, τον premium λογαριασμό premium ή τη συνδρομή μέλους, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο αν τελικά θα τους χάσετε από πελάτες ή όχι. Τα καλογραμμένα μηνύματα ακύρωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξανακερδίσετε τους χαμένους πελάτες, να επιδιορθώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες που σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαν να χαθούν, να βελτιώσετε τη διατήρηση και να ελαχιστοποιήσετε τον αριθμό των πελατών.
Εάν ρωτήσετε τους πελάτες γιατί ακύρωσαν τη συνδρομή τους, μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους και τελικά να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το προϊόν, τη στρατηγική και το brand σας. Εάν ανακαλύψετε πως οι περισσότεροι πελάτες που χάσατε ήθελαν συγκεκριμένες λειτουργίες που δεν διαθέτει το προϊόν σας, θα ήταν λογικό να επανεξετάσετε τη λειτουργικότητά σας και να κάνετε βελτιώσεις.
Απαντώντας με πιο προσωπικά email σε πελάτες που ακύρωσαν προστίθεται μια πιο ανθρώπινη πινελιά στο μήνυμά σας και ενισχύει την εμπιστοσύνη μεταξύ σας. Παρόλο που δεν είναι πάντα δυνατή η αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων κάθε φορά, μπορεί να είναι λογικό για τους πιο πιστούς και καλούς πελάτες σας. Αντί να στείλετε ένα γενικό, αυτοματοποιημένο μήνυμα ακύρωσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να απαντήσετε προσωπικά τους παλιούς και καλούς πελάτες – μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να τους κερδίσετε ξανά και να μείνουν πιστοί στην εταιρεία σας.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικά πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για την οργάνωση τηλεφωνικών συναντήσεων και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Επισκεφτείτε τη σελίδα για ιδέες, παραδείγματα και συμβουλές!
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα ticketing από το LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση αιτημάτων. Εξοικονομήστε χρόνο με τυποποιημένες απαντήσεις και προσφέρετε συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω του λογισμικού Help Desk. Επισκεφτείτε μας για να δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team