Πρότυπα email για αναφορά νέας εταιρείας, ενημερώνουν πελάτες και αυξάνουν την αξιοπιστία και την ορατότητα στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιήστε τα για να μοιραστείτε εξωτερικά άρθρα, να ζητήσετε backlinks και να διορθώσετε πληροφορίες για ενίσχυση της επισκεψιμότητας.
Όταν η εταιρεία σας αναφέρεται θετικά και από αξιόπιστη εξωτερική πηγή, όπως μια βιομηχανική πηγή μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή από έναν ειδικό, είναι κάτι για το οποίο μπορείτε να είστε περήφανοι. Αυτό το είδος της προσοχής των μέσων ενημέρωσης είναι συνήθως ενδεικτικό της άνθησης της επιχείρησής σας και ότι οι πρωτοβουλίες σας εκτιμώνται στον επιχειρηματικό κόσμο. Αυτός ο τύπος αναγνώρισης μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας και να σας τοποθετήσουμε ως ηγέτη στον τομέα σας στα μάτια των δυνητικών πελατών και συνδρομητών.
Αυτός ο τύπος μηνύματος είναι ένα από τα παραδείγματα ανακοινώσεων που πρέπει να μάθετε άριστα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αναφορές εταιρείας για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη στους υπάρχοντες πελάτες ή χρήστες. Αλλά για να αξιοποιήσετε τις θετικές αναφορές της εταιρείας σας, πρέπει πρώτα να τις πείτε στον κόσμο. Μία από τις καλύτερες μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενημερώσετε τους πελάτες σας σχετικά με μια νέα αναφορά της εταιρείας σας είναι η αποστολή ενός email που τους ενημερώνει σχετικά και τους ενημερώνει πού μπορούν να διαβάσουν το συγκεκριμένο κομμάτι περιεχομένου.
Μπορεί επίσης να υπάρχουν φορές που ένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας συζητείται σε εξωτερικό άρθρο, αλλά υπάρχει λανθασμένος ή λείπει σύνδεσμος προς τον ιστότοπό σας ή το κείμενο σύνδεσης δεν είναι κατάλληλο. Αυτό μειώνει τον αντίκτυπο της αναφοράς της επωνυμίας σας, επειδή θα λαμβάνετε λιγότερη επισκεψιμότητα από ό,τι θα λαμβάνατε εάν ο σύνδεσμος ήταν σωστός. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να ζητήσετε από τον εκδότη να ενημερώσει την αναφορά του σε κάτι που προτείνετε.
Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί αλλά στενά συνδεδεμένοι τύποι email αναφοράς νέας εταιρείας. Ίσως χρειαστεί να στείλετε μόνο ένα, ή ίσως και όλα, ανάλογα με τις περιστάσεις. Εξυπηρετούν τους παρακάτω σκοπούς:
Ενημέρωση των πελατών σας σχετικά με μια αναφορά της επωνυμίας σας – διαδώστε τα νέα για μια εξαιρετική αναφορά από μια έγκυρη πηγή στους υπάρχοντες πελάτες σας για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης
Αίτημα backlink στον ιστότοπό σας από τον οργανισμό που σας αναφέρει – ευχαριστήστε την εξωτερική πηγή για την αναφορά του ονόματος, αλλά ζητήστε την επιλογή να ανακατευθύνετε τους αναγνώστες στη σελίδα σας με ένα backlink
Πρόταση αλλαγής στον σύνδεσμο παραπομπής ή στο κείμενο σύνδεσης – καθορίστε μια συγκεκριμένη σελίδα στην οποία προτιμάτε να κατευθύνονται οι χρήστες ή προτείνετε μια πιο σχετική διατύπωση στην αναφορά
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Όταν εξωτερικοί ιστότοποι ή ιστολόγια έχουν συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας, συμβάλλουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας σε αυτόν. Αυτά τα λεγόμενα backlinks συμβάλλουν στην αύξηση του προφίλ της εταιρείας σας και στην αύξηση της αναγνώρισης με ένα κοινό που διαφέρει από την υπάρχουσα βάση χρηστών σας. Τα backlinks συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), η οποία μπορεί να συμβάλει στην εμφάνιση του ιστότοπού σας υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs) για ερωτήματα σε πλατφόρμες όπως η Google.Επομένως, εάν μια εξωτερική πηγή αναφέρει την εταιρεία σας, αλλά δεν περιέχει backlink προς τον ιστότοπό σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον εκδότη και να ζητήσετε ευγενικά να ενημερώσει το τμήμα κειμένου ώστε να περιέχει συνδέσμους που κατευθύνουν σε μια σελίδα της επιλογής σας. Έχουμε συμπεριλάβει ένα πρότυπο email για να σας βοηθήσουμε να το κάνετε αυτό.
Η αναφορά της εταιρείας σας από έναν εντελώς ανεξάρτητο οργανισμό δεν σας δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε την προσφορά μόνο και μόνο επειδή αναφέρεται στο όνομα της επιχείρησής σας. Αυτό είναι στην πραγματικότητα καλό, διότι η αμερόληπτη, θετική κριτική της εταιρείας σας από μια αξιόπιστη, έγκυρη πηγή θα βοηθήσει στην οικοδόμηση αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης τόσο στους νέους όσο και στους υπάρχοντες πελάτες. Επομένως, δεν μπορείτε να συμπεριλάβετε το κείμενο που αναφέρει την εταιρεία σας σε ένα email, εκτός εάν λάβετε άδεια από τον κάτοχο για κάτι τέτοιο. Ωστόσο, είναι καλή ιδέα να ενημερώσετε τους χρήστες σας σχετικά με την αναφορά με έναν σύνδεσμο προς το πού μπορούν να διαβάσουν το περιεχόμενο που αναφέρει την επιχείρησή σας.
Εάν διαβάζετε ένα κομμάτι κειμένου που δημοσιεύεται εξωτερικά και πιστεύετε ότι είναι σχετικό με την εταιρεία σας, μπορείτε να στείλετε email στον συγγραφέα ή τον ιδιοκτήτη για να ρωτήσετε εάν θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να προσθέσουν έναν backlink στον ιστότοπό σας. Εάν προσπαθείτε να αποκτήσετε ένα backlink από έναν συγκεκριμένο, εξαιρετικά αναγνωρισμένο, έγκυρο ιστότοπο, θα μπορούσατε ακόμη και να στείλετε στην εταιρεία ένα email που θα σας προσφέρει να διορθώσει τυχόν κατεστραμμένους συνδέσμους που θα βρείτε στην ιστοσελίδα της και να προτείνετε να χρησιμοποιήσει μια διεύθυνση URL αντικατάστασης που αναφέρει την εταιρεία σας.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τα πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου στη LiveAgent για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων. Δοκιμάστε τα δωρεάν και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team