Μάθετε πώς να υποβάλετε αίτηση ενσωμάτωσης για να ενισχύσετε τη διασύνδεση των εργαλείων σας. Η γνωσιακή βάση προσφέρει πρότυπα και συμβουλές για καλύτερες ενσωματώσεις, βελτιώνοντας την εμπειρία πελατών και αυξάνοντας τις πωλήσεις.
Μια εκτεταμένη βιβλιοθήκη ενσωματώσεων αποτελεί ζωτικό μέρος οποιουδήποτε λογισμικού και συχνά επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς των χρηστών. Ως εκ τούτου, η προσφορά ενσωματώσεων που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας καθημερινά μπορεί να είναι μια πύλη για περισσότερες πωλήσεις και περισσότερους πιστούς πελάτες.
Οι ενσωματώσεις λογισμικού είναι πολύτιμες διότι η ψηφιακή αγορά είναι γεμάτη με εργαλεία που έχουν παρόμοιες δυνατότητες και προσφέρουν παρόμοιες εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών. Ως εκ τούτου, η ύπαρξη επιθυμητών ενσωματώσεων λογισμικού μπορεί να είναι ο μόνος διαφοροποιητής για τη νίκη και τη διατήρηση των πελατών.
Αναπτύσσοντας μια λίστα ενσωματώσεων, θα επιτρέψετε στους πελάτες σας να συνδέσουν διαφορετικά εργαλεία με το λογισμικό σας χωρίς να προσελκύσουν προγραμματιστές ή να δαπανήσουν επιπλέον χρήματα. Επιπλέον, οι ενσωματώσεις μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες σας, καθώς μπορούν να βελτιώσουν την παραγωγικότητα της ροής εργασίας και να εξαλείψουν την επικάλυψη εργασιών (όπως η εισαγωγή των ίδιων συνόλων δεδομένων σε δύο διαφορετικά εργαλεία.)
Έχοντας όλα αυτά υπόψη, έχουμε δημιουργήσει μερικά πρότυπα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες της γνωσιακής βάσης σας για να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για ενσωμάτωση.
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Ready to put our integration request templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Ένα πρότυπο αιτήματος ενσωμάτωσης θα πρέπει να είναι σύντομο, ακριβές και να καλύπτει όλες τις σημαντικές ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντηθούν οι προγραμματιστές. Ένα πρότυπο αιτήματος ενοποίησης θα πρέπει να επιτρέπει στους πελάτες σας να εξηγούν εκτενώς τα αιτήματά τους και, όταν είναι απαραίτητο, να περιγράφουν τεχνικές πτυχές της ενσωμάτωσης.Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να μην είναι σε θέση να σας παράσχουν όλα τα απαραίτητα δεδομένα ή μπορεί να περιλαμβάνουν πληροφορίες που δεν είναι σωστές. Όταν συμβεί αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αιτούντα, να συλλέξετε εκκρεμείς πληροφορίες και να διαχειριστείτε τις προσδοκίες του, εξηγώντας ότι οι ενσωματώσεις που ζήτησαν ενδέχεται να μην είναι δυνατό να παρασχεθούν.
Η σύντομη απάντηση είναι ναι. Θα πρέπει να απαντήσετε σε κάθε αίτημα ενσωμάτωσης. Ακόμα κι αν γνωρίζετε ότι η εταιρεία σας δεν θα το αντιμετωπίσει στο εγγύς μέλλον ή ακόμα και αν μια συγκεκριμένη ενοποίηση είναι αδύνατο να εφαρμοστεί, θα πρέπει να απαντήσετε στο αίτημα.Η καλύτερη πρακτική θα ήταν να ευχαριστήσετε το άτομο που υπέβαλε το αίτημα και είτε να επιβεβαιώσετε ότι η εταιρεία σας θα αρχίσει να εργάζεται για μια λύση είτε να εξηγήσετε γιατί η ενσωμάτωση δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτήν τη στιγμή (ή δεν θα εφαρμοστεί ποτέ). Εξηγήστε το με απλές και ευνόητες λέξεις, προσπαθήστε να παραλείψετε την τεχνική ορολογία ή τη γλώσσα συγκεκριμένης βιομηχανίας.
Ανεξάρτητα από το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, είτε πρόκειται για μια απλή εφαρμογή είτε για ένα σύνθετο και ισχυρό λογισμικό, θα πρέπει να προσπαθήσετε να παρέχετε στους χρήστες σας όσο το δυνατόν περισσότερες ενσωματώσεις. Γι’ αυτό πρέπει να επιτρέψετε στην κοινότητά σας να υποβάλλει αιτήματα ενσωμάτωσης και να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες της.
Η Netelip είναι κορυφαίος πάροχος τηλεφωνίας IP και cloud λύσεων για ισπανόφωνες ΜΜΕ στην Ισπανία και τη Λατινική Αμερική. Από το 2004, πρωτοπορεί σε τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες και προσφέροντας εικονικό PBX και τηλεφωνικό κέντρο με CRM. Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την υποστήριξη πελατών σας με το LiveAgent. Δοκιμάστε το δωρεάν!
Αυξήστε τις πωλήσεις σας με το Oxatis και το LiveAgent! Δημιουργήστε το online κατάστημά σας με την πλατφόρμα Oxatis και προσφέρετε άμεση υποστήριξη πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα και δείτε γιατί πάνω από 7.300 επιχειρήσεις εμπιστεύονται το Oxatis για τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team