Η Quality Unit, s. r. o. (αναφέρεται εδώ ως “Quality Unit”) σας παρέχει την Υπηρεσία της (όπως ορίζεται παρακάτω) μέσω της ιστοσελίδας της που βρίσκεται στη διεύθυνση www.qualityunit.com (η “Ιστοσελίδα”) και *.ladesk.com (URL της ο λογαριασμός σας), με την επιφύλαξη της παρούσας συμφωνίας Όρων Παροχής Υπηρεσιών («TOS»). Με την αποδοχή αυτού του TOS ή με την πρόσβαση ή τη χρήση της Υπηρεσίας ή του Ιστότοπου, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνείτε να δεσμεύεστε από αυτόν τον TOS. Εάν εισέρχεστε σε αυτόν τον TOS για λογαριασμό εταιρείας ή άλλης νομικής οντότητας, δηλώνετε ότι έχετε την εξουσία να δεσμεύσετε αυτήν την οντότητα και τις συνδεδεμένες εταιρείες με αυτούς τους TOS, οπότε οι όροι «Εσείς» ή «Το δικό σας» θα αναφέρονται σε αυτή την οντότητα και τις θυγατρικές της. Εάν δεν έχετε τέτοια εξουσιοδότηση ή εάν δεν συμφωνείτε με αυτούς τους TOS, δεν πρέπει να αποδεχτείτε αυτούς τους TOS και δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία.
Η Quality Unit, μπορεί να αλλάζει τους TOS κατά καιρούς χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι αναθεωρημένοι όροι και προϋποθέσεις θα τεθούν σε ισχύ κατά την ανάρτηση και εάν Χρησιμοποιείτε την Υπηρεσία μετά από αυτήν την ημερομηνία, θα αντιμετωπίσουμε τη χρήση σας ως αποδοχή των αναθεωρημένων όρων και προϋποθέσεων. Εάν οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτόν τον TOS δεν είναι αποδεκτή από εσάς, η μόνη σας λύση είναι να σταματήσετε την πρόσβαση και τη χρήση της Υπηρεσίας.
Η «Υπηρεσία» περιλαμβάνει (α) τον Ιστότοπο, (β) το γραφείο βοήθειας του LiveAgent και το σύστημα συνομιλίας, εργαλεία και υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του Ιστότοπου και από το API LiveAgent που διατίθενται μέσω του Ιστότοπου, και (γ) όλο το λογισμικό, δεδομένα, κείμενο , εικόνες, ήχοι, βίντεο και περιεχόμενο που διατίθενται μέσω της Ιστοσελίδας ή των υπηρεσιών ή αναπτύσσονται μέσω του API LiveAgent (συνολικά αναφέρεται ως “Περιεχόμενο”). Οποιεσδήποτε νέες δυνατότητες που προστίθενται ή αυξάνουν την Υπηρεσία υπόκεινται επίσης σε αυτούς του TOS.
Με την επιφύλαξη των όρων και προϋποθέσεων των παρόντων TOS, μπορείτε να έχετε πρόσβαση και να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία μόνο για εσωτερικούς επιχειρηματικούς σκοπούς, όπως προβλέπεται από τη Συμφωνία. Δεν επιτρέπεται (α) η άδεια, η παραχώρηση αδειών, η πώληση, η μεταπώληση, η ενοικίαση, η εκμίσθωση, η μεταβίβαση, η εκχώρηση, η διανομή, η κατανομή του χρόνου ή η εμπορική εκμετάλλευση ή η διάθεση της Υπηρεσίας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από ό, τι επιτρέπεται ρητά από τον παρόντα ΚΩΔ. (β) να χρησιμοποιήσει την Υπηρεσία για την επεξεργασία δεδομένων για λογαριασμό τρίτου μέρους ή (γ) να χρησιμοποιήσει την Υπηρεσία με οποιονδήποτε παράνομο τρόπο ή με οποιονδήποτε τρόπο επηρεάζει ή διαταράσσει την ακεραιότητα ή την απόδοση της Υπηρεσίας και των συστατικών της.
Με την επιφύλαξη μόνο του περιορισμένου δικαιώματος πρόσβασης και χρήσης της Υπηρεσίας που σας έχει εκχωρηθεί ρητά βάσει αυτών των TOS, όλα τα δικαιώματα, ο τίτλος και το ενδιαφέρον για και για την Υπηρεσία και τα συστατικά της θα παραμείνουν και ανήκουν αποκλειστικά στη Quality Unit. Δεν πρέπει να τροποποιήσετε, να προσαρμόσετε ή να χακάρετε την Υπηρεσία για να υπονοήσετε ψευδώς οποιαδήποτε χορηγία ή συσχέτιση με τη Quality Unit, ή να προσπαθήσετε με άλλο τρόπο να αποκτήσετε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στην Υπηρεσία ή στα σχετικά συστήματα ή δίκτυα της.
Είστε υπεύθυνοι για όλες τις πληροφορίες, δεδομένα, κείμενο, μηνύματα ή άλλο υλικό που δημοσιεύετε ή με άλλο τρόπο διαβιβάζετε μέσω της Υπηρεσίας. Είστε υπεύθυνοι για τη διατήρηση του απορρήτου των στοιχείων σύνδεσης και του λογαριασμού σας και είστε πλήρως υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της σύνδεσης ή του λογαριασμού σας. Συμφωνείτε και αναγνωρίζετε ότι η σύνδεσή σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από ένα (1) άτομο – δεν επιτρέπεται μια μόνο σύνδεση που μοιράζονται πολλαπλά άτομα. Το σύστημα θα εντοπίσει αυτόματα μια τέτοια συμπεριφορά και συμφωνείτε ότι η Quality Unit μπορεί να σας χρεώσει ένα επιπλέον μηνιαίο τέλος για αυτήν. Μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές συνδέσεις για όσα άτομα επιτρέπει το πρόγραμμά σας.
Η Quality Unit διατηρεί το δικαίωμα πρόσβασης σε οποιονδήποτε ή σε όλους τους λογαριασμούς σας προκειμένου να απαντήσει στα αιτήματά σας για τεχνική υποστήριξη. Θα τηρούμε τις κατάλληλες διοικητικές, φυσικές και τεχνικές εγγυήσεις για την προστασία της ασφάλειας, του απορρήτου και της ακεραιότητας των δεδομένων σας. Δεν θα αποκαλύψουμε τα δεδομένα σας παρά μόνο εάν επιβάλλεται από το νόμο ή εάν επιτρέπεται από εσάς.
Κατανοείτε ότι η τεχνική επεξεργασία και μετάδοση της Υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου σας, μπορεί να περιλαμβάνει (α) μεταδόσεις σε διάφορα δίκτυα. β) αλλαγές στη συμμόρφωση και προσαρμογή στις τεχνικές απαιτήσεις σύνδεσης δικτύων ή συσκευών και γ) μετάδοση σε τρίτους προμηθευτές της Quality Unit και συνεργάτες φιλοξενίας για την παροχή του απαραίτητου υλικού, λογισμικού, δικτύωσης, αποθήκευσης και σχετικής τεχνολογίας που απαιτείται για τη λειτουργία και τη συντήρηση η υπηρεσία. Η Quality Unit θα καταβάλει εύλογες προσπάθειες για να δημοσιεύσει στον ιστότοπο ή να σας ειδοποιήσει για τυχόν προγραμματισμένο χρόνο διακοπής της Υπηρεσίας.
Η αδυναμία της Quality Unit να ασκήσει ή να επιβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα ή διάταξη των παρόντων TOS δεν θα αποτελεί παραίτηση από αυτό το δικαίωμα. Αναγνωρίζετε ότι αυτοί οι TOS είναι σύμβαση μεταξύ Εσάς και της Quality Unit, παρόλο που είναι ηλεκτρονική και δεν υπογράφεται φυσικά από εσάς και τη Quality Unit, και διέπει τη χρήση της Υπηρεσίας από εσάς και αντικαθιστά τυχόν προηγούμενες συμφωνίες μεταξύ εσάς και της Quality Unit.
Μπορείτε να έχετε πρόσβαση και να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία μόνο για τις εσωτερικές επιχειρηματικές σας ανάγκες και σκοπούς, όπως προβλέπονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Δεν επιτρέπεται (α) η άδεια, η παραχώρηση αδειών, η πώληση, η μεταπώληση, η ενοικίαση, η εκμίσθωση, η μεταβίβαση, η εκχώρηση, η διανομή, η χρονομεριστική μίσθωση ή η εμπορική εκμετάλλευση ή η διάθεση της Υπηρεσίας σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος, εκτός από ό,τι επιτρέπεται ρητά από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. (β) να χρησιμοποιήσει την Υπηρεσία με οποιονδήποτε παράνομο τρόπο ή με οποιονδήποτε τρόπο επηρεάζει ή διαταράσσει την ακεραιότητα ή την απόδοση.
Η αγορά της Υπηρεσίας AppSumo (“Πακέτο”) που αγοράσατε στον επίσημο ιστότοπο appsumo.com/liveagent/ σας δίνει πρόσβαση στις δυνατότητες με μια αγορά αξίας μόνο 59$ που υποβλήθηκε σε επεξεργασία στους επίσημους ιστότοπους του AppSumo. Μία (1) αγορά σας παρέχει πρόσβαση σε έναν (1) κωδικό κουπονιού (“Κωδικός”), τον οποίο απαιτείται να εξαργυρώσετε στη διεύθυνση URL της υπηρεσίας: liveagent.com/appsumo-signup. (δεν είναι πλέον διαθέσιμο). Κατά την εγγραφή, πρέπει να συμπληρώσετε τα απαραίτητα δεδομένα για να ολοκληρώσετε με επιτυχία την εγγραφή. Αυτά τα απαραίτητα δεδομένα περιλαμβάνουν (α) τον κωδικό σας · (β) Το πλήρες όνομά σας · (γ) Το email σας · και (δ) Όνομα εταιρείας/οργανισμού που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία της μοναδικής διεύθυνσης URL του λογαριασμού σας.
Κάθε Κωδικός που αγοράζεται στη σελίδα AppSumo εξαργυρώνεται μόνο μία φορά (1 φορά). Κάθε πρόσθετη εξαργύρωση του ίδιου Κώδικα αντιβαίνει αυστηρά στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Σε περίπτωση πολλαπλών εξαργυρώσεων του ίδιου Κώδικα, χάνετε την πρόσβαση στην Υπηρεσία και οι πρόσθετοι λογαριασμοί σας αναστέλλονται.
Απαιτείται να εξαργυρώσετε τους κωδικούς σας πριν από την 1η Δεκεμβρίου 2019. Κάθε αίτημα (γραπτό ή προφορικό) που αποστέλλεται μετά από αυτήν την προθεσμία στη Quality Unit θα απορρίπτεται. Το δικαίωμά σας για εξαργύρωση Κωδικού(ών) λήγει στις 30 Νοεμβρίου 2019, 23:59. Η Quality Unit διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει εξαιρέσεις μετά την προθεσμία αυτή.
Η αγορά του Πακέτου σας παρέχει πρόσβαση σε δύο (2) θέσεις εκπροσώπων (“Χρήστες”) του προγράμματος All Inclusive (Όλα σε ένα) της Υπηρεσίας με $ 59. Οι δύο (2) θέσεις εκπροσώπου περιλαμβάνουν μία θέση που ορίζεται σε εσάς («Κάτοχος» του Λογαριασμού) και μία (1) θέση για “Εκπρόσωπος” ή “Διαχειριστής”.
Κάθε πρόσθετος χρήστης που προστίθεται στον λογαριασμό της υπηρεσίας σας υπόκειται στο μοντέλο τακτικής τιμολόγησης του προγράμματος “All Inclusive” / “All in one” όπως περιγράφεται εδώ: www.liveagent.com/pricing/. Θα χρεωθείτε για την πραγματική χρήση του επιπλέον χρήστη βάσει του χρόνου χρήσης. Η τυπική χρέωση πρόσθετου χρήστη τιμολογείται στα 39$ ανά μήνα για τον χρήστη.
Το ποσό της χρέωσης πολλαπλασιάζεται με τον αριθμό των πρόσθετων χρηστών που προστίθενται στον λογαριασμό υπηρεσίας σας.
Θα ειδοποιηθείτε με ειδοποίηση μέσω email που αποστέλλεται από την Εταιρεία για το γεγονός ότι προσθέσατε τους επιπλέον Χρήστες στο λογαριασμό σας. Αυτό το email ειδοποίησης θα περιέχει μια ειδοποίηση ότι έχετε υπερβεί τον αριθμό των χρηστών που περιλαμβάνονται στο πακέτο AppSumo σας.
Οι πρόσθετοι εκπρόσωποι που προστίθενται στον λογαριασμό σας χρεώνονται σε μηνιαία βάση. Με την πρώτη χρέωση θα σας ζητηθεί να εισάγετε τα έγκυρα δεδομένα χρέωσής σας που περιέχουν (α) το πραγματικό σας όνομα και το επώνυμό σας. β) το έγκυρο email · (γ) το έγκυρο όνομα της εταιρείας σας · (δ) την έγκυρη διεύθυνση (όνομα οδού, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας και πολιτεία) (ε) πρόσθετα στοιχεία της εταιρείας σας με βάση την τοπική σας νομοθεσία. Απαιτείται να συμπληρώσετε έγκυρα, αληθινά, ακριβή και επαληθευμένα δεδομένα μόνο.
Με την πρώτη χρέωση για τη χρήση επιπλέον χρηστών, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής σας. Η Quality Unit παρέχει δύο (2) τρόπους πληρωμής με βάση τα στοιχεία (α) Στοιχεία πιστωτικής κάρτας (β) στοιχεία λογαριασμού PayPal.
Απαιτείται να υποβάλετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή τα στοιχεία του λογαριασμού PayPal μόνο σε περίπτωση προσθήκης επιπλέον χρηστών στον λογαριασμό σας.
Η άρνηση υποβολής των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας ή των στοιχείων του λογαριασμού PayPal με τις χρεώσεις για την πραγματική χρήση πρόσθετων χρηστών έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της πρόσβασής σας στην Υπηρεσία. Η πρόσβαση στο λογαριασμό της Υπηρεσίας σας θα επιτρέπεται μόλις υποβάλετε τα απαραίτητα στοιχεία χρέωσης και επιλέξετε τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής σας. Η Quality Unit διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει εξαιρέσεις.
Δεν επιτρέπεται να “στοιβάζετε” πολλούς κωδικούς και να τους χρησιμοποιείτε για έναν (1) λογαριασμό υπηρεσίας. Κάθε λογαριασμός υπηρεσίας δέχεται μόνο έναν (1) κωδικό. Το πακέτο δεν στοιβάζεται.
Πολιτική δίκαιης χρήσης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για παροχή εξαιρετικής ποιότητας και αξιόπιστων υπηρεσιών, έχουμε Πολιτική Δίκαιης Χρήσης στις υπηρεσίες του LiveAgent.
Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι πελάτες μας μπορούν να απολαύσουν και να χρησιμοποιήσουν επιτυχώς τις υπηρεσίες μας ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Εάν ορισμένοι πελάτες χρησιμοποιούν τόσο πολλά δεδομένα ή παραβιάζουν κανόνες που ενδέχεται να επηρεάσουν άλλους χρήστες, ενδέχεται να επικοινωνήσουμε με τέτοιους παραβάτες και να συζητήσουμε την αλλαγή χρήσης και τα όριά τους ή να ακυρώσουμε τους λογαριασμούς τους.
Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής των ορίων λογαριασμού χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάζουμε κατά καιρούς τους όρους αυτής της Πολιτικής Δίκαιης Χρήσης.
Αυτή η πολιτική είναι συμπληρωματική και δεν περιορίζει κανέναν από τους βασικούς Όρους και Προϋποθέσεις του LiveAgent.
Πρόσθετο αίτημα για προσαρμοσμένες παραδόσεις μπορεί να εγγραφεί με την αποστολή αιτήματος στη Quality Unit με μορφή επικοινωνίας μέσω email στη διεύθυνσηsupport@liveagent.com.Η Quality Unit διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει το προσαρμοσμένο αίτημα παράδοσης. Εάν γίνει αποδεκτή η προσαρμοσμένη αίτηση παράδοσης, συνάπτεται μια συμφωνία που βασίζεται στο αίτημα μεταξύ εσάς και της Quality Unit, η οποία θα περιλαμβάνει λεπτομερώς τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές της Προσαρμοσμένης Παράδοσης. Μια συμφωνία είναι μια γραπτή έγκριση που πραγματοποιείται σε μορφή επικοινωνίας μέσω email. Η έξοδος της προσαρμοσμένης παράδοσης γίνεται αποκλειστική πνευματική ιδιοκτησία της Quality Unit και συμφωνείτε ότι η έξοδος μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για περαιτέρω χρήση τρίτων πελατών της Quality Unit. Η τιμή της προσαρμοσμένης παράδοσης θα συμφωνηθεί εκ των προτέρων και θα παρέχεται κατά περίπτωση.
Δοκιμές και πληρωμές Η Υπηρεσία παρέχεται σε βάση πληρωμής και ο Συνδρομητής χρεώνεται κατά την έναρξη της περιόδου συνδρομής που έχει επιλέξει, η οποία μπορεί να είναι είτε μηνιαία είτε ετήσια. Κάθε πρόγραμμα συνδρομής περιλαμβάνει μια αρχική δωρεάν δοκιμαστική περίοδο, η οποία ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο της διεύθυνσης email που χρησιμοποιείται κατά τη διαδικασία εγγραφής. Ο συνδρομητής με δωρεάν διεύθυνση email domain δικαιούται δωρεάν δοκιμαστική περίοδο έως και 7 ημερών, ενώ ο συνδρομητής με διεύθυνση email καταχωρισμένη σε επιχείρηση δικαιούται δωρεάν δοκιμαστική περίοδο έως 30 ημέρες.
Σε περίπτωση που ένας Συνδρομητής δεν παρέχει πληροφορίες χρέωσης και πληρωμής κατά τη διάρκεια της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου και, στη συνέχεια, επιλέξει να μην κάνει αναβάθμιση σε κανένα από τα προγράμματα επί πληρωμή, ο δωρεάν δοκιμαστικός λογαριασμός του θα ανασταλεί αυτόματα, με αποτέλεσμα την απώλεια της πρόσβασης. Για να επανενεργοποιήσει προσωρινά τον λογαριασμό του για περιορισμένο χρονικό διάστημα το πολύ 2 ημερών, ο Συνδρομητής θα επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης πελατών εντός 30 ημερών από την αναστολή του λογαριασμού του, ζητώντας να επανενεργοποιήσει τον λογαριασμό του και να προσθέσει τα απαιτούμενα στοιχεία χρέωσης και πληρωμής. Σε περίπτωση που ένας Συνδρομητής δεν επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης πελατών εντός 30 ημερών από την αναστολή του λογαριασμού, ο λογαριασμός του θα τερματιστεί χωρίς τη δυνατότητα να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτόν.
Μόλις δοθούν τα στοιχεία χρέωσης και πληρωμής, η δοκιμαστική περίοδος θα τερματιστεί αμέσως, και το πρόγραμμα του Συνδρομητή θα αλλάξει ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα επί πληρωμή και θα χρεωθεί ανάλογα.
Αλλαγές προγράμματος και τιμής Εάν επιλέξετε να αναβαθμίσετε το σχέδιο ή τον αριθμό των εκπροσώπων σας κατά τη διάρκεια της επιλεγμένης περιόδου συνδρομής σας, τυχόν πρόσθετο κόστος θα υπολογίζεται κατά τον υπόλοιπο χρόνο της περιόδου συνδρομής και θα χρεώνεται στον λογαριασμό σας. Στη συνέχεια, η πιστωτική σας κάρτα θα χρεωθεί αυτόματα με το προσαρμοσμένο επιτόκιο στον επόμενο κύκλο χρέωσής σας. Υπάρχει εξαίρεση χρέωσης εάν βρίσκεστε σε μηνιαίο κύκλο χρέωσης όπου δεν θα βλέπετε μια προκαθορισμένη χρέωση ή πίστωση τον τρέχοντα μήνα, αλλά το νέο ποσό χρέωσής σας θα αντικατοπτρίζεται στον επόμενο μηνιαίο λογαριασμό σας. Ανεξάρτητα από τον κύκλο χρέωσής σας, δεν υπάρχουν επιστροφές χρημάτων ή πιστώσεις για μερικούς μήνες υπηρεσίας, υποβαθμίσεις προγραμμάτων ή επιστροφές χρημάτων για μήνες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί εάν κλείσετε τον λογαριασμό σας πριν από το τέλος της περιόδου συνδρομής σας. Δεν θα γίνουν εξαιρέσεις προκειμένου να αντιμετωπίσουμε όλους ισότιμα και να διατηρήσουμε το διοικητικό μας κόστος σε χαμηλά επίπεδα για το απόλυτο όφελος της πελατειακής μας βάσης. Η υποβάθμιση του επιπέδου του προγράμματός σας μπορεί να προκαλέσει απώλεια περιεχομένου, λειτουργιών ή χωρητικότητας του λογαριασμού σας και η Quality Unit δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για τέτοια απώλεια. Οι τιμές όλων των προγραμμάτων και υπηρεσιών του LiveAgent υπόκεινται σε αλλαγές κατόπιν ειδοποίησης 30 ημερών από εμάς. Μια τέτοια ειδοποίηση μπορεί να παρέχεται ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, η Quality Unit διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει μαζί σας για ειδικές τιμές εάν διατηρείτε εξαιρετικά υψηλό αριθμό τελικών χρηστών ή ασυνήθιστα υψηλό μηνιαίο λόγο καρτελών ανά εκπρόσωπο. Σε μια τέτοια περίπτωση, μια Συμφωνία Επιχειρηματικής Συνδρομής (που περιγράφεται παρακάτω) μπορεί να είναι πιο κατάλληλη για εσάς.
Τιμολόγηση πιστωτικών καρτών, αποδείξεις και απόρρητο Ο κάτοχος του λογαριασμού θα λαμβάνει μια απόδειξη μέσω email για κάθε χρέωση της πιστωτικής του κάρτας. Η Quality Unit παρέχει μια διεπαφή για τον κάτοχο του λογαριασμού (όπως ορίζεται στη διαδικασία εγγραφής) για την αλλαγή των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας (π.χ. κατά την ανανέωση της κάρτας). Η Quality Unit χρησιμοποιεί έναν μεσάζοντα τρίτου για τη διαχείριση της επεξεργασίας πιστωτικών καρτών και αυτός ο διαμεσολαβητής δεν επιτρέπεται να αποθηκεύει, να διατηρεί ή να χρησιμοποιεί τα στοιχεία χρέωσής σας, εκτός από την επεξεργασία των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας από την Quality Unit. Παρακαλώ επισκεφθείτε τη διεύθυνση /politiki-aporritou/ για να κατανοήσετε πώς η Quality Unit συλλέγει και χρησιμοποιεί προσωπικά στοιχεία.
Αλλαγές και ενημερώσεις χρέωσης Ο Κάτοχος του λογαριασμού δικαιούται να ζητήσει ενημέρωση των πληροφοριών χρέωσης που περιέχονται στα τιμολόγια για τη χρήση της Υπηρεσίας. Η ενημέρωση πρέπει να ζητηθεί μέσω email που αποστέλλεται στη διεύθυνση support@liveagent.com εντός των πρώτων 15 ημερών από την τελευταία έκδοση του τιμολογίου. Ένα πιστωτικό σημείωμα και ένα ενημερωμένο τιμολόγιο που περιέχει τα νέα στοιχεία χρέωσης θα εκδοθούν σε εσάς. Τα αιτήματα που υποβάλλονται τις τελευταίες 15 ημέρες από την τελευταία έκδοση θα απορριφθούν και θα πρέπει να περιμένετε να εκδοθεί το νέο τιμολόγιο την επόμενη ημερομηνία χρέωσης.
Διαχείριση ΑΦΜΕάν ο πελάτης έχει λάβει ένα σωστό και έγκυρο ΑΦΜ (σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία), ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την εφαρμογή του ΑΦΜ στο απαραίτητο πεδίο στο προφίλ πελατών του. Η Quality Unit δεν επιστρέφει χρήματα σε πελάτες που δεν εφαρμόζουν μόνοι τους το ΑΦΜ τους.
Η ετήσια προπληρωμένη πίστωση που προστίθεται στον λογαριασμό του πελάτη βάσει αμοιβαίας συμφωνίας διαρκεί για περίοδο 12 μηνών μόνο εάν ο αριθμός των θέσεων αντιπροσώπου παραμένει ο ίδιος καθόλη τη διάρκεια του χρονικού πλαισίου. Αυτή η χρονική περίοδος αυξάνεται ή μειώνεται με βάση το ποσό των θέσεων αντιπροσώπων που προστίθενται ή αφαιρούνται στον λογαριασμό του πελάτη κατά τη διάρκεια της ισχύος της πίστωσης.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αποφασίσει να διακόψει τη χρήση της Υπηρεσίας πριν χρησιμοποιηθεί όλη η πίστωσή του Ή πριν από τη λήξη της χρονικής περιόδου, δικαιούται επιστροφή χρημάτων για την υπολειπόμενη αχρησιμοποίητη αξία. Η Quality Unit διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο το 50% του υπόλοιπου ποσού ως χρέωση ακύρωσης.
Είστε υπεύθυνοι για τη σωστή ακύρωση του λογαριασμού σας. Ο κάτοχος του λογαριασμού (όπως ορίζεται στη διαδικασία εγγραφής) μπορεί να ακυρώσει τον λογαριασμό ανά πάσα στιγμή με ένα email που αποστέλλεται στη διεύθυνσηsupport@qualityunit.com με αίτημα ακύρωσης λογαριασμού. Η Quality Unit θα απαντήσει σε αυτό το email και θα ακυρώσει τον λογαριασμό σας εντός μίας εργάσιμης ημέρας. Μια άλλη επιλογή ακύρωσης του λογαριασμού σας είναι το κουμπί “Διακοπή λογαριασμού” που βρίσκεται στην ενότητα “Ο λογαριασμός μου”. Με την ακύρωση του λογαριασμού σας, θα χάσετε την πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο κατά την ακύρωση και η Quality Unit θα το διαγράψει στην κανονική πορεία των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της. Αυτές οι πληροφορίες δεν μπορούν να ανακτηθούν μόλις ακυρωθεί ο λογαριασμός. Εάν ακυρώσετε τον λογαριασμό σας από την ενότητα “Ο λογαριασμός μου” της Υπηρεσίας πριν από το τέλος της τρέχουσας περιόδου πληρωμένης συνδρομής, η ακύρωση θα ισχύει αμέσως και δεν θα χρεωθείτε ξανά. Σε περίπτωση που το αίτημα ακύρωσης αποσταλεί μέσω ταχυδρομείου, σας ζητείται να περιμένετε την επιβεβαίωση από την Quality Unit.
Η Quality Unit διατηρεί το δικαίωμα (i) να τροποποιήσει ή να διακόψει, προσωρινά ή μόνιμα, την Υπηρεσία (ή οποιοδήποτε μέρος αυτής) και (ii) να αρνηθεί οποιαδήποτε και όλη την τρέχουσα και μελλοντική χρήση της Υπηρεσίας, να αναστείλει ή να τερματίσει τον λογαριασμό σας (οποιοδήποτε μέρος αυτής ) ή τη χρήση της Υπηρεσίας και αφαιρέστε και απορρίψτε οποιοδήποτε από το περιεχόμενό σας στην Υπηρεσία, για οποιονδήποτε λόγο, συμπεριλαμβανομένου, εάν η Quality Unit πιστεύει ότι έχετε παραβιάσει αυτούς τους TOS. Η Quality Unit θα καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια για να επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας μέσω email ή τηλεφώνου για να σας προειδοποιήσει πριν από την αναστολή ή τον τερματισμό του λογαριασμού σας. Οποιαδήποτε ύποπτη δόλια, καταχρηστική ή παράνομη δραστηριότητα που μπορεί να αποτελεί λόγο τερματισμού της χρήσης της Υπηρεσίας σας, μπορεί να παραπεμφθεί στις αρμόδιες αρχές επιβολής του νόμου. Η Quality Unit δεν ευθύνεται έναντι Εσάς ή οποιουδήποτε τρίτου για οποιαδήποτε τροποποίηση, αναστολή ή διακοπή της Υπηρεσίας.
Η Quality Unit διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει τον λογαριασμό σας λόγω παρατεταμένης αδράνειας. Η Quality Unit πρέπει να τηρεί τα πρωτόκολλα τερματισμού εκδίδοντας ένα προειδοποιητικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προτού τερματίσει το λογαριασμό του Χρήστη. Μετά από 4 εβδομάδες αδράνειας, θα σταλεί ένα προειδοποιητικό email που θα ενημερώνει τον Χρήστη για τον επερχόμενο τερματισμό λογαριασμού και μέτρα που μπορούν να ληφθούν για να αποτραπεί ο τερματισμός του λογαριασμού. Μετά από 8 εβδομάδες αδράνειας, ο λογαριασμός θα διαγραφεί μαζί με όλα τα δεδομένα του.
Η υπηρεσία, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπου και του περιεχομένου, καθώς και όλα τα στοιχεία του διακομιστή και του δικτύου παρέχονται σε “ως έχουν” και “όπως είναι διαθέσιμα” χωρίς καμία εγγύηση οποιουδήποτε είδους, στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο και η Quality Unit αποποιείται ρητά οποιαδήποτε και όλες οι εγγυήσεις, ρητές ή σιωπηρές, συμπεριλαμβανομένων, αλλά χωρίς περιορισμό, των σιωπηρών εγγυήσεων εμπορευσιμότητας, τίτλου, καταλληλόλητας για συγκεκριμένο σκοπό και μη παραβίασης. Αναγνωρίζετε ότι η Quality Unit δεν εγγυάται ότι η υπηρεσία θα είναι αδιάλειπτη, έγκαιρη, ασφαλής, χωρίς σφάλματα ή χωρίς ιούς και καμία πληροφορία ή συμβουλή που λαμβάνετε από τη Quality Unit ή μέσω της υπηρεσίας δεν δημιουργεί εγγύηση που δεν αναφέρεται ρητά σε αυτούς τους όρους.
Σε καμία περίπτωση και υπό καμία νομική θεωρία (είτε σε συμβόλαιο, είτε σε αδικοπραξία, είτε σε άλλη περίπτωση) η Quality Unit δεν είναι υπεύθυνη έναντι εσάς ή οποιουδήποτε τρίτου για τυχόν έμμεσες, τυχαίες, ειδικές, παραδειγματικές, επακόλουθες ή ποινικές ζημιές, συμπεριλαμβανομένων των χαμένων κερδών, των χαμένων πωλήσεων ή επιχείρηση, χαμένα δεδομένα ή διακοπή επιχείρησης. Επιπλέον, η Quality Unit δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν άμεσες ζημιές, έξοδα, απώλειες ή υποχρεώσεις που υπερβαίνουν το μηνιαίο τέλος εξυπηρέτησης που καταβάλατε ή πληρώνετε από εσάς για τον ένα μήνα που προηγείται του χρόνου οποιασδήποτε αξίωσης για χρηματικές ζημιές ή εκατό (100 $) δολάρια Ηνωμένων Πολιτειών. Οι διατάξεις αυτού του τμήματος κατανέμουν τους κινδύνους μεταξύ των μερών και τα μέρη έχουν βασιστεί σε αυτούς τους περιορισμούς για να καθορίσουν εάν θα συνάψουν αυτήν τη συμφωνία.
Ορισμένα κράτη δεν επιτρέπουν την εξαίρεση σιωπηρών εγγυήσεων ή περιορισμό της ευθύνης για τυχαίες ή επακόλουθες ζημίες, πράγμα που σημαίνει ότι ορισμένοι από τους παραπάνω περιορισμούς ενδέχεται να μην ισχύουν για εσάς. Σε αυτές τις πολιτείες, η ευθύνη της Quality Unit θα περιοριστεί στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο.
Η Quality Unit μπορεί να εκχωρήσει ή να μεταφέρει αυτό το TOS, εν όλω ή εν μέρει, χωρίς περιορισμούς.
Είστε υπεύθυνοι για τη συμμόρφωση με τους ισχύοντες νόμους, κανόνες ή κανονισμούς που διέπουν την εξαγωγή της Υπηρεσίας ή οποιουδήποτε από τα συστατικά της.
Αυτοί οι TOS θα διέπονται από τους νόμους της Πολιτείας του Delaware χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι αρχές των συγκρούσεων δικαίου. Με το παρόν συμφωνείτε ρητά να υποβληθείτε στην αποκλειστική προσωπική δικαιοδοσία των ομοσπονδιακών και κρατικών δικαστηρίων της Πολιτείας του Delaware με σκοπό την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς σχετικά με την πρόσβασή σας ή τη χρήση της Υπηρεσίας.
Το LiveAgent δεσμεύεται για την προστασία του απορρήτου, της ασφάλειας, της συμμόρφωσης και της διαφάνειας. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει την υποστήριξη της συμμόρφωσης των πελατών μας με τις απαιτήσεις προστασίας δεδομένων της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ορίζονται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (“GDPR”), ο οποίος εφαρμόστηκε στις 25 Μαΐου 2018.
Περιεχόμενα
Ο επεξεργαστής δεδομένων είναι η εταιρεία, η οποία επιλέγει το σκοπό και τους πόρους της επεξεργασίας δεδομένων. Για σκοπούς μάρκετινγκ, ο επεξεργαστής δεδομένων είναι η Quality Unit, s.r.o.
Επεξεργαζόμαστε τους ακόλουθους τύπους δεδομένων: Όνομα, Διεύθυνση, Αριθμός τηλεφώνου, Email, Διεύθυνση IP, Πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που αγοράσατε, Πληροφορίες σχετικά με τη χρήση προϊόντων, Πληροφορίες που συλλέγονται από τηλεφωνικές συνομιλίες, Ηχογραφήσεις τηλεφώνου, Πληροφορίες που συλλέγονται από άλλους τύπους επικοινωνίας μαζί μας (email , συνομιλία, μηνύματα Facebook, Tweets), Πληροφορίες που παρέχονται στην ομάδα υποστήριξής μας για την αντιμετώπιση προβλημάτων με τους λογαριασμούς σας, δεδομένα γεωγραφικής εντοπισμού, πληροφορίες προγράμματος περιήγησης, πληροφορίες συστήματος.
Τα δεδομένα που αναφέρονται στην προηγούμενη ενότητα συλλέγονται αποκλειστικά από εσάς. Τα δεδομένα είναι προσβάσιμα από συνομιλίες που πραγματοποιούνται μεταξύ εσάς και της Quality Unit και αναφέρονται στο προφίλ πελατών σας. Τα δεδομένα μπορούν επίσης να συλλεχθούν από δημόσιες διαθέσιμες πηγές, όπως καταλόγους εταιρειών και άλλες. Τα δεδομένα μπορούν επίσης να συλλεχθούν από τρίτα μέρη που επιτρέπονται για την επεξεργασία τους.
Η συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία δεδομένων δόθηκε για τους ακόλουθους σκοπούς: υπηρεσίες μάρκετινγκ, υπηρεσίες υποστήριξης πελατών.
Η συγκατάθεσή σας δόθηκε για την περίοδο χρήσης των υπηρεσιών μας (LiveAgent) και για τα επόμενα 5 χρόνια μετά τον τερματισμό της χρήσης ή μέχρι τη στιγμή που θα ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας. Εάν δεν είστε πελάτης και δεν πρόκειται να είστε πελάτης της Quality Unit η συγκατάθεσή σας θα ισχύει για 5 χρόνια ή μέχρι τη στιγμή που θα ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας. Μετά την περίοδο των 5 ετών, τα δεδομένα σας θα διαγραφούν.
Έχετε δώσει συγκατάθεσή στους εξωτερικούς μας συνεργάτες που ενδέχεται να έχουν πρόσβαση σε επιλεγμένα δεδομένα. Ο εξωτερικοί μας συνεργάτες υπόκεινται σε τακτικούς ελέγχους και δοκιμές για τη διασφάλιση του μέγιστου επιπέδου απορρήτου και ασφάλειας.
Η σωστή επεξεργασία δεδομένων είναι υψίστης σημασίας και είμαστε υπερήφανοι για το υψηλό επίπεδο ασφάλειας, απορρήτου και επεξεργασίας δεδομένων στη Quality Unit. Παρακάτω παρατίθενται τα δικαιώματά σας σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων:
Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία δεδομένωνΟι πληροφορίες περιλαμβάνουν κυρίως: στοιχεία επικοινωνίας σχετικά με τον επεξεργαστή, τους υφισταμένους τους ή τον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων ή το πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία δεδομένων, σκοπός της επεξεργασίας δεδομένων, κατηγορίες δεδομένων, διευθυντής/δέκτης δεδομένων και κατηγορίες παραληπτών δεδομένων, πληροφορίες σχετικά με μεταφορές δεδομένων σε χώρες τρίτων, χρονική περίοδος επεξεργασίας δεδομένων, κατάλογος των δικαιωμάτων σας, δικαίωμα να απευθυνθείτε στην τοπική αρχή επεξεργασίας δεδομένων, πηγή επεξεργασίας δεδομένων, πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία προφίλ δεδομένων και την αυτοματοποίηση.
Δικαίωμα πρόσβασης σε δεδομέναΈχετε το δικαίωμα να επιβεβαιώσετε εάν τα δεδομένα σας υποβάλλονται σε επεξεργασία ή όχι και κατηγορίες δεδομένων.
Δικαίωμα για διόρθωσηΈχετε το δικαίωμα να διορθώσετε σχετικά δεδομένα εάν είναι απαραίτητο.
Δικαίωμα διαγραφής Σε ορισμένες περιπτώσεις που επιτρέπονται από το νόμο, είμαστε υποχρεωμένοι να διαγράψουμε όλα τα δεδομένα σας βάσει του αιτήματός σας.
Δικαίωμα για περιορισμούς επεξεργασίαςΟρισμένοι πελάτες προτιμούν περιορισμένη επεξεργασία δεδομένων. Εάν έχετε ειδικά αιτήματα σχετικά με τους περιορισμούς επεξεργασίας δεδομένων, επικοινωνήστε μαζί μας.
Δικαίωμα για μεταφορά δεδομένωνΜε βάση το αίτημά σας, μπορούμε να μεταφέρουμε τα δεδομένα σας σε διαφορετικό επεξεργαστή δεδομένων εάν δεν υπάρχουν νομικά ή άλλα εμπόδια.
Δικαίωμα αντίταξηςΕάν πιστεύετε ότι τα δεδομένα σας δεν έχουν υποστεί σωστή επεξεργασία, επικοινωνήστε μαζί μας με σκοπό την επίλυση του ζητήματος.
Δικαίωμα επικοινωνίας με την τοπική αρχή επεξεργασίας δεδομένωνΜπορείτε να επικοινωνήσετε με την τοπική αρχή επεξεργασίας δεδομένων σε περίπτωση περαιτέρω ανησυχιών ή ζητημάτων που εγείρονται. Η τοπική αρχή επεξεργασίας δεδομένων για τη Quality Unit είναι s.r.o. is Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky with address Hraničná 12, 820 07 Μπρατισλάβα 27, Σλοβακική Δημοκρατία, Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία δεδομένων είναι εθελοντική. Μπορείτε να το ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή.
Πώς μπορώ να υποβάλω αίτημα ανάκλησης επεξεργασίας δεδομένων;Παρακαλούμε να μας δώσετε το όνομα της εταιρείας σας, το θέμα και τον επεξεργαστή δεδομένων, γραπτό αίτημα ανάκλησης των δεδομένων σας και την υπογραφή σας. Θα απευθύνετε το αίτημά σας στη διεύθυνση andrej@liveagent.com
Εναλλακτικά, εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε από τη λίστα αλληλογραφίας μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα μας για να συμπληρώσετε το αίτημά σας εδώ.
Όροι και Προϋποθέσεις του Προγράμματος Συνεργατών του LiveAgent
Ανακαλύψτε τους όρους και τις προϋποθέσεις του Προγράμματος Συνεργατών του LiveAgent. Μάθετε πώς μπορείτε να συμμετάσχετε και να κερδίσετε προμήθειες, να κατανοήσετε τις απαιτήσεις για διαφορετικά επίπεδα συνεργατών και να διαχειριστείτε τις παραπομπές σας. Εγγραφείτε και αξιοποιήστε τις ευκαιρίες κερδοφορίας μέσω του LiveAgent.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.