Τι είναι το σύστημα καρτελών;
Ένα σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο, κυρίως για την εξυπηρέτηση πελατών. Βοηθά τους αντιπροσώπους των πελατών να απαντήσουν σε ερωτήσεις από μία διεπαφή χωρίς κανένα κόπο. Μόλις ένας αντιπρόσωπος πελατών λάβει μια ερώτηση από οποιοδήποτε κανάλι, θα μετατραπεί σε καρτέλα. Αυτές οι καρτέλες μπορούν να βρεθούν σε συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Με αυτόν τον τρόπο οι αντιπρόσωποι πελατών σας ανταποκρίνονται εύκολα και γρήγορα.
Πώς λειτουργεί το λογισμικό καρτελών στο LiveAgent;
Για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε στο μέγιστο δυνατό βαθμό τις δυνατότητες της λύσης καρτελών, θα πρέπει να τη συνδέστε με όλους τους λογαριασμούς email, τα προφίλ κοινωνικών μέσων και τους αριθμούς τηλεφώνου σας. Θα πρέπει επίσης να τοποθετήσετε το widget της ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε μια πύλη υποστήριξης LiveAgent.
Αφού εγγραφείτε και διαβάσετε τον οδηγό έναρξης, μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent. Αφού ενσωματώσετε όλες τις πλατφόρμες, όπου οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας, μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε ερωτήσεις. Αυτές οι ερωτήσεις πελατών θα ονομάζονται πλέον Καρτέλες.
Εάν θέλετε να μάθετε για όλες τις δυνατότητες που διαθέτει το λογισμικό καρτελών, ρίξτε μια ματιά στην ενότητα δυνατοτήτων παρακάτω.
Ποιο είναι το κόστος του συστήματος καρτελών στο LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει 3 διαφορετικές συνδρομές:
- Μικρή συνδρομή με 9$ ανά αντιπρόσωπο.
- Μεσαία συνδρομή με 29$ ανά αντιπρόσωπο.
- Μεγάλη συνδρομή με 39$ ανά αντιπρόσωπο.
Κάθε συνδρομή προσφέρει μια δοκιμαστική περίοδο 30 ημερών, όπου μπορείτε να τη δοκιμάσετε. Η διαφορά μεταξύ αυτών των 3 είναι η λίστα των δυνατοτήτων. Διαφορετικές επιχειρήσεις έχουν διαφορετικές ανάγκες. Μπορείτε να αποφασίσετε ποιο είναι το πιο κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, εάν μια δοκιμή 30 ημερών δεν είναι αρκετή για εσάς, προσφέρουμε επίσης έναν δωρεάν λογαριασμό. Όμως, αυτός ο λογαριασμός έχει περιορισμούς στις δυνατότητες του.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις συνδρομές, διαβάστε το LiveAgent – Τιμολόγηση.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Γιατί πρέπει η επιχείρησή σας να εξετάσει το ενδεχόμενο να αποκτήσει λογισμικό καρτελών;
- Εξαιρετική ικανοποίηση πελατών
- Γρήγορη επίλυση ερωτήσεων πελατών
- Kεντρικό σύστημα
- Μειωμένο κόστος
- Μεγαλύτερα κέρδη
- Αφοσίωση πελατών
- Ομαλή επικοινωνία
Επισκόπηση λογισμικού καρτελών:
Συγκεντρωτικά εισερχόμενα:
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του συστήματος καρτελών είναι μια δυνατότητα που βοηθά τους αντιπροσώπους σας να χειρίζονται όλα τα ερωτήματα πελατών από μία διεπαφή. Μπορείτε να λαμβάνετε ερωτήματα πελατών μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, κλήσεων, φόρουμ, σχολίων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όλα τα ερωτήματα από αυτές τις πλατφόρμες μπορούν εύκολα να απαντηθούν στα Συγκεντρωτικά Εισερχόμενα του LiveAgent.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Συγκεντρωτικά εισερχόμενα.
Καρτέλες:
Μια καρτέλα είναι κάτι που δημιουργείται όταν ο πελάτης σας απευθυνθεί στην εταιρεία σας. Οι καρτέλες μπορούν να υπάρξουν σε πολλές μορφές. Στις καρτέλες, μπορείτε να δείτε όλες τις πληροφορίες/δεδομένα για τον πελάτη σας. Αυτό σας βοηθά να εντοπίζετε και να επιλύετε προβλήματα ταχύτερα ως αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών. Οι καρτέλες έχουν πάντα μία κατάσταση. Αυτό βοηθά την εξυπηρέτηση πελατών σας να παραμείνει οργανωμένη, ενεργητική και βοηθητική. Εάν πρόκειται για μία καρτέλα που δεν έχει ακόμη επιλυθεί, η κατάσταση της καρτέλας παραμένει ΝΕΑ. Άλλες φάσεις καρτελών περιλαμβάνουν: απαντημένη, αναβληθείσα, ανοιχτή.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Καρτέλες.
Υβριδική ροή καρτελών:
Είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο στην εξυπηρέτηση πελατών ένας πελάτης να εγκαταλείπει και να επικοινωνεί αργότερα ή μέσω διαφορετικής πλατφόρμας. Η υβριδική ροή καρτελών μας επιτρέπει στους αντιπροσώπους των πελατών σας να επικοινωνούν μέσω της ίδιας καρτέλας. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης μεταφέρετε σε άλλα μέσα. Σε αυτήν την περίπτωση, το ερώτημα του πελάτη θα σταλεί στον ίδιο αντιπρόσωπο, έτσι ώστε ο χρόνος απόκρισης να είναι ταχύτερος και πιο αποτελεσματικός.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Υβριδική ροή καρτελών.
Αυτόματη διανομή καρτελών:
Μία άλλη εξαιρετική λειτουργία του λογισμικού καρτελών είναι η δυνατότητα αυτόματης διανομής καρτελών. Αυτή η λειτουργία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε πόσες καρτέλες θα πρέπει να λαμβάνουν οι αντιπρόσωποι σας καθημερινά. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι όλα τα ερωτήματα των πελατών σας θα απαντηθούν άμεσα. Επιπλέον, διανέμοντας εξίσου τις εργασίες, κάνετε τους αντιπροσώπους σας ευχαριστημένους, και ως αποτέλεσμα, οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών.
Κανόνες:
Οι κανόνες στο LiveAgent βοηθούν στον καθορισμό λειτουργιών όπως η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών. Σε αυτήν τη λειτουργία, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε όλα όσα αφορούν τη ροή εργασίας των αντιπροσώπων.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Κανόνες.
Κουμπί επίλυσης:
Αυτή η λειτουργία υπενθυμίζει στους αντιπροσώπους τις εισερχόμενες καρτέλες. Επιπλέον, το κουμπί Για επίλυση σάς δίνει τη δυνατότητα να ανοίξετε τις ερωτήσεις πελατών από οπουδήποτε στο LiveAgent. Η ζωτική αποστολή αυτής της δυνατότητας είναι να δώσει προτεραιότητα στους πελάτες με βάση τη σπουδαιότητα, όπως ο χρόνος αναμονής και η θέση στην ουρά.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Kουμπί για επίλυση.
Κανόνες χρόνου:
Οι Κανόνες Χρόνου χρησιμοποιούνται από πελάτες και αντιπροσώπους. Εάν αυτή η λειτουργία χρησιμοποιείται σωστά, η εταιρεία σας μπορεί να αποτρέψει τις κακές εμπειρίες πελατών. Για παράδειγμα, εάν ένα εισιτήριο είναι παλαιότερο από 24 ώρες, μπορείτε να το δώσετε προτεραιότητα στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να απαντήσετε στους πελάτες σας με αποδοτικό τρόπο και να βοηθήσετε τους αντιπροσώπους σας να δώσουν προτεραιότητα στη δουλειά τους.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Κανόνες χρόνου.
Υπευθυνότητα:
Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να διανείμετε υπεύθυνα την εργασία των αντιπροσώπων. Έτσι, οι αντιπρόσωποι μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι εάν οι καρτέλες που εκχωρούνται δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Υπευθυνότητα.
Τμήματα:
Οι ερωτήσεις πελατών ποικίλλουν. Ως εκ τούτου, μπορεί συχνά να συμβεί ο πελάτης να επικοινωνήσει με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών που μπορεί να μην είναι σε θέση να βοηθήσει. Για παράδειγμα, ο πελάτης μπορεί να χρειαστεί ένα τμήμα που μιλά μια συγκεκριμένη γλώσσα. Έχοντας διαφορετικά τμήματα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να χειριστείτε τους πελάτες σας γρηγορότερα.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Τμήματα.
Παρακολούθηση χρόνου:
Η παρακολούθηση χρόνου μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε πόσο χρόνο αφιερώνει ένας εκπρόσωπος πελατών για μία καρτέλα. Επιπλέον, παρέχουμε μια αναφορά χρόνου, όπου μπορείτε να βρείτε τη χρονική απόδοση όλων των αντιπροσώπων των πελατών σας. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε την παρακολούθηση για μια συγκεκριμένη καρτέλα, ημερομηνία αναφοράς και άλλα.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Παρακολούθηση χρόνου.
Ετικέτες:
Οι ετικέτες σάς επιτρέπουν να προσαρμόσετε τη ροή εργασίας σας. Επομένως, εάν ορίσετε ετικέτες για συγκεκριμένες καρτέλες, μπορείτε να τα φιλτράρετε αργότερα και να δώσετε προτεραιότητα στα πιο σημαντικά. Για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε μια ετικέτα ΕΠΕΙΓΟΝ.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Ετικέτες.
Συμφωνία σε επίπεδο υπηρεσιών:
Εν ολίγοις, οι ΣΕΥ μπορούν να σας βοηθήσουν να βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποι σας απαντούν σε όλες τις ερωτήσεις πελατών. Επιπλέον, οι ΣΕΥ είναι προσαρμόσιμες με βάση τις προτιμήσεις της εταιρείας σας, επιτρέποντας στην εταιρεία σας να επιτύχει τους στόχους εξυπηρέτησης πελατών της.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Συμφωνία σε επίπεδο υπηρεσιών.
Εργάσιμες ώρες:
Ρυθμίστε το ωράριο λειτουργίας και ενημερώστε τους πελάτες σας πότε λειτουργεί η εξυπηρέτηση πελατών. Πολλά τμήματα εξυπηρέτησης πελατών δεν λειτουργούν 24/7. Ο προγραμματισμός διαλειμμάτων στο LiveAgent για τους εκπροσώπους σας μπορεί να τους βοηθήσει να επαναφορτιστούν και να αναδιοργανωθούν. Ως αποτέλεσμα, δημιουργείτε υψηλή ικανοποίηση πελατών.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Ώρες λειτουργίας.
Ομάδες επαφών:
Οι ομάδες επαφών είναι μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να οργανώσετε τις επαφές σας σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Για παράδειγμα, η εταιρεία σας μπορεί να εκχωρήσει επαφές σε προτιμώμενες κατηγορίες βάσει συγκεκριμένων δημογραφικών στοιχείων.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Ομάδες επαφών.
Επαφές:
Τι είναι οι Επαφές στο LiveAgent; Οποιαδήποτε στιγμή, ο πελάτης επικοινωνεί με την εταιρεία σας, δημιουργείται μια επαφή στο LiveAgent.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Επαφές.
Εσωτερικές καρτέλες/σημειώσεις:
Οι εσωτερικές καρτέλες είναι εξαιρετικές ευκαιρίες για τους αντιπροσώπους σας να δημιουργούν σημειώσεις στις καρτέλες πελατών. Αυτές οι σημειώσεις προορίζονται για τον αντιπρόσωπο που χειρίζεται την υπόθεση. Ωστόσο, εάν πρέπει να μεταφέρετε μια καρτέλα, μπορείτε να την στείλετε στον συνάδελφό σας και να δημιουργήσετε μια σημείωση για αυτόν. Το σύστημα καρτελών πληροφορικής διευκολύνει τη διαδικασία και αφήνει τους πελάτες λιγότερο απογοητευμένους.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Εσωτερικές καρτέλες.
Αντιπρόσωποι:
Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών είναι αυτοί που εργάζονται πιο συχνά με λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Ωστόσο, ο διαχειριστής και ο κάτοχος έχουν περισσότερες επιλογές για να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό. Διακεκριμένοι ρόλοι στο LiveAgent βοηθούν την εταιρεία σας να βεβαιωθεί ότι το λογισμικό σας λειτουργεί βέλτιστα ανά πάσα στιγμή. Επομένως, δίνει στους αντιπροσώπους σας λιγότερο χώρο για σφάλματα. Μπορείτε να ρυθμίσετε όλα αυτά σε αυτήν τη λειτουργία, καθώς και να προσθέσετε νέους αντιπροσώπους ενώ διατηρείτε τα πράγματα οργανωμένα.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Αντιπρόσωποι.
Πεδία επαφής:
Ο σκοπός των πεδίων επαφής είναι η δημιουργία πεδίων για τα δεδομένα των πελατών σας. Έτσι, όποτε ανοίγετε μία καρτέλα, μπορείτε να δείτε τα προτιμώμενα δεδομένα σχετικά με τον πελάτη.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε τα LiveAgent – Πεδία επικοινωνίας.
Εταιρείες:
Αυτή είναι μια εξαιρετική λειτουργία για επωνυμίες που συνεργάζονται με πολλούς πελάτες από την ίδια εταιρεία. Αυτή η λειτουργία μπορεί να σας βοηθήσει να προσθέσετε μια ακόμη κατηγοριοποίηση για να κάνετε τη ροή εργασίας των αντιπροσώπων σας να είναι ακόμα καλύτερη.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Εταιρείες.
Πεδία καρτελών:
Κάθε φορά που ανοίγετε μια καρτέλα/ερώτηση πελάτη, μπορείτε να δείτε ένα πεδίο καρτέλας στα δεξιά. Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις της εταιρείας σας. Αυτά τα πεδία καρτελών σας δίνουν πληροφορίες για τους πελάτες σας. Ως εκ τούτου, μπορείτε να επιλύετε τις καρτέλες γρηγορότερα και να δημιουργήσετε μια καλύτερη εμπειρία πελάτη.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε τα LiveAgent – Πεδία καρτελών.
Μαζικές ενέργειες:
Όπως πολλά άλλα προγράμματα λογισμικού, το LiveAgent παρέχει επίσης μαζικές ενέργειες. Οι μαζικές ενέργειες σας εξοικονομούν πολύ χρόνο.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με όλες τις πιθανές ενέργειες, διαβάστε το LiveAgent – Μαζικές ενέργειες.
Φίλτρα SPAM:
Η λήψη ανεπιθύμητων ερωτήσεων μπορεί να είναι απογοητευτική και χρονοβόρα για τους αντιπροσώπους σας. Το LiveAgent διαθέτει μια πλατφόρμα προστασίας από ανεπιθύμητα μηνύματα που σας βοηθά να φιλτράρετε αυτά τα ερωτήματα, οπότε οι αντιπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών σας δεν θα χρειαστεί να τις αντιμετωπίσουν.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – φίλτρα SPAM.
Παύση:
Το διάλειμμα από τη δουλειά είναι απαραίτητο σε κάθε δουλειά. Ωστόσο, μπορεί να είναι δύσκολο για την εξυπηρέτηση πελατών να κάνει ένα διάλειμμα σε συγκεκριμένες ώρες. Για παράδειγμα, ένας αντιπρόσωπος μπορεί να έχει ένα ασυνήθιστα υψηλό αριθμό ερωτήσεων. Η μερικές φορές οι αντιπρόσωποι ξεχνούν πράγματα λόγω κούρασης. Το LiveAgent θέλει να αποτρέψει τους απογοητευμένους πελάτες και τους εξαντλημένους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή η λειτουργία σάς βοηθά να ορίσετε διαλείμματα σε καθορισμένες ώρες, ώστε οι αντιπρόσωποι στο διάλειμμα να μην λαμβάνουν νέα καρτέλες.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Παύση.
Φίλτρα:
Η υποστήριξη πελατών λαμβάνει πολλές ερωτήσεις καθημερινά. Το LiveAgent διαθέτει φίλτρα, όπου μπορείτε εύκολα να φιλτράρετε τις ερωτήσεις/καρτέλες των πελατών σας βάσει των προτεραιοτήτων σας.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Φίλτρα.
Συγχώνευση καρτελών:
Έχετε λάβει ποτέ δύο αιτήματα πελατών από τον ίδιο πελάτη; Λοιπόν, συχνά, οι πελάτες προσπαθούν να επικοινωνήσουν μέσω διαφορετικών πλατφορμών. Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να συγχωνεύσετε καρτέλες και να αφήσετε έναν αντιπρόσωπο να ασχοληθεί με το ζήτημα του πελάτη κάθε φορά.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Συγχώνευση καρτελών.
Πρότυπα email:
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε και να αυτοματοποιήσετε τις απαντήσεις σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα email του LiveAgent. Με αυτόν τον τρόπο, φροντίζετε να απαντάτε σε όλους τους πελάτες σας.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Πρότυπα email.
Πληροφορίες καρτελών/πελατών CRM:
Όλα τα σημαντικά δεδομένα για τους πελάτες σας, όπως το όνομα, το email ή η διεύθυνση URL, βρίσκονται στις καρτέλες των πελατών. Έχοντας όλα αυτά τα δεδομένα διαθέσιμα ενώ παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών δημιουργείται μια πιο αξιόλογη εμπειρία πελάτη.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Πληροφορίες Καρτελών/Πελατών CRM.
Αυτοματοποιημένα μηνύματα (μακροεντολές):
Η επανάληψη των ερωτήσεων πελατών μπορεί να είναι χρονοβόρα. Έτσι, μπορείτε να δημιουργήσετε έτοιμα μηνύματα, τα οποία είναι μηνύματα με κείμενα μικρής σειράς που παρέχουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Τυποποιημένα μηνύματα (Μακροεντολές).
Προκαθορισμένες απαντήσεις:
Οι προκαθορισμένες απαντήσεις επιτρέπουν στην εταιρεία σας να δημιουργεί απαντήσεις με θέμα, όνομα και άλλα. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες σας λαμβάνουν γρήγορη απάντηση και οι αντιπρόσωποί σας εξοικονομούν περισσότερο χρόνο.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Προκαθορισμένες απαντήσεις.
Συνημμένα:
Μερικές φορές, υπάρχουν ορισμένα αρχεία που οι αντιπρόσωποι πελατών σας πρέπει να στείλουν στον πελάτη. Οι καρτέλες στο LiveAgent παρέχουν στους αντιπροσώπους σας τη δυνατότητα μεταφοράς και απόθεσης αρχείων απευθείας στην καρτέλα του πελάτη.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Συνημμένα.
Αντιγραφή & Επικόλληση εικόνων:
Απλώς στείλτε εικόνες σε πελάτες σε απορίες τους/Καρτέλες.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Αντιγραφή & Επικόλληση εικόνων.
Εξαγωγή καρτελών:
Θα θέλατε να εκτυπώσετε μια καρτέλα; Τότε, απλώς εξάγετε την καρτέλα σε μορφή HTML ή PDF από το LiveAgent και εκτυπώστε την άμεσα.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Εξαγωγή καρτελών.
Προώθηση:
Η προώθηση κάνει την εξυπηρέτηση πελατών σας πιο επαγγελματική. Το LiveAgent παρέχει στην εταιρεία σας ένα email εξυπηρέτησης πελατών. Η εταιρεία σας μπορεί να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά στέλνοντας όλα τα email σχετικά με τα ερωτήματα πελατών απευθείας στις Καρτέλες.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Προώθηση.
Αναζήτηση & Αντικατάσταση:
Το Search & Replace είναι ένα πρόσθετο που μπορείτε να ενεργοποιήσετε στο LiveAgent. Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να προστατεύσετε την εμφάνιση ευαίσθητων δεδομένων πελατών, όπως στοιχεία πιστωτικής κάρτας.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Αναζήτηση & Αντικατάσταση.
Διαχωρισμός καρτελών:
Μερικές φορές οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών συναντούν ερωτήσεις που είναι πιο κατάλληλες για δύο τμήματα ταυτόχρονα. Τότε, μπορείτε να χωρίσετε την καρτέλα, ώστε ο πελάτης να λάβει την κατάλληλη βοήθεια από εξειδικευμένους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Διαχωρισμός καρτελών.
Ειδοποιήσεις email:
Κάθε φορά που λαμβάνετε ένα email, μπορείτε να ρυθμίσετε μια ειδοποίηση, ώστε να μην το χάνετε ούτε να το ξεχνάτε ποτέ.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Ειδοποιήσεις μέσω email.
Πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG:
Το πρόγραμμα επεξεργασίας what you see is what you get είναι ένας απλός τρόπος για να δημιουργήσετε τα email ή τη Γνωσιακή σας βάση στο LiveAgent. Είναι εύκολο και φιλικό προς το χρήστη, ώστε να μπορεί να το χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε. Επιπλέον, σας βοηθά να οπτικοποιήσετε το περιεχόμενο πριν το δημοσιεύσετε.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG.
Διαδικτυακό ιστορικό καρτέλας (URL):
Προσθέστε έναν σύνδεσμο URL στα email σας και αφήστε τον πελάτη σας να διαβάσει ένα ιστορικό καρτελών στο διαδίκτυο μετά τη σύνδεσή του.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Online Ιστορικό καρτελών (URL).
Πολλαπλές καρτέλες:
Μια εξαιρετική δυνατότητα πολλαπλών εργασιών στο LiveAgent είναι τα κουμπιά πολλαπλών καρτελών. Ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών σας μπορεί να κάνει εναλλαγή μεταξύ καρτελών/ερωτήσεων πελατών για να επιλύσει περισσότερες ταυτόχρονα.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Πολλαπλές καρτέλες.
Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων:
Η αποτροπή αντιπρόσωποι και πελάτες να εργάζονται με την ίδια καρτέλα είναι ζωτικής σημασίας. Θέλετε η εταιρεία σας να εμφανίζεται επαγγελματική. Στο LiveAgent μπορείτε να δείτε ποιος αντιπρόσωπος είδε ή απάντησε στην ερώτηση/καρτέλα πελάτη με αυτήν τη δυνατότητα.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων.
Κατάταξη αντιπροσώπου:
Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους πελάτες σας να δίνουν βαθμολογίες στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας. Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των αντιπροσώπων σας. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να παρακινήσετε και να παρακολουθήσετε τη δουλειά τους. Ανταμείψτε και βελτιωθείτε κάθε μέρα!
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Κατάταξη αντιπροσώπων.
Φόρμες επικοινωνίας:
Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τη ροή εργασίας σας χρησιμοποιώντας Φόρμες επικοινωνίας για τους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξη πελατών μέσω email, ακόμα κι αν δεν είναι συνδεδεμένοι.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Φόρμες επικοινωνίας.
Συλλογή φορμών επικοινωνίας:
Προσαρμόστε τις φόρμες επικοινωνίας σας για πελάτες ή δημιουργήστε ένα HTML. Μπορείτε εύκολα να ανεβάσετε HTML στο λογισμικό καρτελών του LiveAgent.
Εάν θέλετε να δείτε διαφορετικά στυλ φορμών επικοινωνίας, ανοίξτε το LiveAgent – Συλλογή φορμών επικοινωνίας.
GIF σε καρτέλες:
Η εξατομίκευση των ερωτήσεων πελατών είναι ευκολότερη από ποτέ με το λογισμικό καρτελών του LiveAgent. Οι αντιπρόσωποι των πελατών σας μπορούν να μοιραστούν εύκολα GIF στις Καρτέλες και να δημιουργήσουν μια πιο σημαντική σύνδεση με τους πελάτες.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – GIF σε Καρτέλες.
Ήχοι:
Οι ήχοι είναι μια δυνατότητα που κρατάει σε εγρήγορση τους αντιπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών σας. Φυσικά, μπορείτε να ρυθμίσετε τις προτιμήσεις σας. Αλλά μπορείτε επίσης να εκχωρήσετε ήχους για κάθε διαφορετική ειδοποίηση που λαμβάνετε στο σύστημα καρτελών υποστήριξης σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρυθμίσετε έναν συγκεκριμένο ήχο για ένα νέο αίτημα συνομιλίας.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Ήχοι.
Αρχείο καταγραφής ελέγχου:
Το αρχείο καταγραφής ελέγχου είναι μια δυνατότητα στο LiveAgent που σας δείχνει ενέργειες που κάνουν οι αντιπρόσωποι των πελατών σας. Αυτό σας βοηθά να εντοπίσετε σφάλματα και να τα αποτρέψετε στο μέλλον.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Αρχείο καταγραφής ελέγχου.
Εξαγωγές καρτελών:
Η διατήρηση των δεδομένων σχετικά με τους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας. Επομένως, εάν θέλετε να εξαγάγετε δεδομένα πελατών από το σύστημα καρτελών, μπορείτε να το κάνετε κάνοντας απλώς κλικ στην εξαγωγή σε CSV και δείτε τα δεδομένα στο φύλλο Excel.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Εξαγωγές καρτελών.
Ειδοποιήσεις slack
Το Slack είναι μια γνωστή πλατφόρμα, που χρησιμοποιείται συνήθως σε εταιρείες για εσωτερικές συνομιλίες. Το LiveAgent προσφέρει ενοποίηση των ειδοποιήσεων Slack για να βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποί σας διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα ερωτήματα των πελατών τους Οι αντιπρόσωποι απλά ειδοποιούνται και μπορούν να απαντήσουν σε καρτέλες από το Slack ανά πάσα στιγμή.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Ειδοποιήσεις Slack.
Looking for a reliable and efficient ticketing system for your business?
Sign up for LiveAgent today and start enjoying the benefits of our powerful ticketing system.
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!
Ανακαλύψτε το LiveAgent, το κορυφαίο λογισμικό καρτελών για κέντρα εξυπηρέτησης του 2024! Παρέχει απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε κανάλι, χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Μετατρέψτε τα αιτήματα πελατών σε καρτέλες για εύκολη διαχείριση και απολαύστε 24/7 υποστήριξη. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα!
Μεταβείτε από το osTicket στο LiveAgent και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με μια ισχυρή λύση καρτελών πολλαπλών καναλιών. Χωρίς χρέωση εγκατάστασης, 24/7 υποστήριξη και χωρίς ανάγκη πιστωτικής κάρτας. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα και απολαύστε αυξημένη ικανοποίηση πελατών και καλύτερα ποσοστά μετατροπής.