Τι είναι η πύλη πελατών;
Η πύλη πελατών είναι ένας τρόπος για την επιχείρησή σας να λειτουργεί 24/7. Για να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, πρέπει να δώσετε τις καλύτερες πληροφορίες σε όλους τους πελάτες. Αλλά πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό όταν η εξυπηρέτηση πελατών σας δεν είναι διαθέσιμη; Λοιπόν, έχοντας μια πύλη πελατών LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει παρέχοντας το απαραίτητο περιεχόμενο.
Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες σας μπορούν να βρουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους ή σε σημαντικούς οδηγούς. Έτσι, λειτουργείτε ασταμάτητα και η επιχείρηση δεν χάνει πελάτες. Έχοντας μια Γνωσιακή Βάση μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες σας.
Ωστόσο, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε μια διαφορετική Γνωσιακή Βάση για τους υπαλλήλους σας. Για παράδειγμα: μπορεί να βοηθήσει με την ενσωμάτωση για την παροχή πληροφοριών σε νέους υπαλλήλους. Ή απλώς διευρύνετε τις γνώσεις των αντιπροσώπων: εάν ένας αντιπρόσωπος εντοπίσει ένα νέο τέχνασμα ή μια συμβουλή – αυτό θα μπορούσε να κοινοποιηθεί ως Εσωτερικό Φόρουμ.
Πώς λειτουργεί η πύλη πελατών στο LiveAgent;
Η πύλη πελατών είναι ενσωματωμένη στο LiveAgent. Είναι αρκετά εύκολη στη χρήση. Εάν είναι η πρώτη σας χρήση του LiveAgent, απλώς δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό ή δοκιμάστε μια δωρεάν δοκιμή. Αφού δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας, ακολουθήστε και ολοκληρώστε τον οδηγό έναρξης. Αυτό σας βοηθά να εξοικειωθείτε γρήγορα με το λογισμικό.
Μετά από αυτό, μπορείτε απλώς να κάνετε κλικ στη Γνωσιακή Βάση και να ξεκινήσετε τη δημιουργία. Είτε κατηγορία, άρθρο, φόρουμ ή κατηγορία προτάσεων. Το LiveAgent παρέχει επίσης ένα κουμπί συν στην επάνω δεξιά γωνία. Από εκεί μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε άρθρα της Γνωσιακής Βάσης και πολλά άλλα. Το κουμπί συν βρίσκεται πάντα στην επάνω δεξιά γωνία. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα άρθρο από τον Πίνακα ελέγχου.
Αφού δημιουργήσετε το περιεχόμενο αυτοεξυπηρέτησης, μπορείτε να προσθέσετε ένα widget αναζήτησης και κουμπιά σχολίων. Έτσι, εάν οι αντιπρόσωποι πελατών σας δεν είναι διαθέσιμοι, οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν κλικ στα κουμπιά και να αναζητήσουν τις απαραίτητες πληροφορίες ή να κάνουν σχόλια.
Πώς να ρυθμίσετε την πύλη πελατών στο LiveAgent.
Κόστος της πύλης πελατών στο Live Agent:
Το LiveAgent παρέχει μερικές εναλλακτικές λύσεις για συνδρομές. Δεδομένου ότι κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες. Το LiveAgent δημιούργησε 3 τύπους συνδρομών. Υπάρχει καρτέλες, καρτέλες + συνομιλία και all-inclusive. Η γενική διαφορά βρίσκεται στη λίστα των ενεργοποιημένων δυνατοτήτων. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για αυτό, διαβάστε την Τιμολόγηση.
Επιτρέψτε μου να σας εξοικονομήσω λίγο χρόνο σχετικά με την πύλη εξυπηρέτησης πελατών. Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις για την πύλη πελατών, το φόρουμ πελατών και τη γνωσιακή βάση. Αντίθετα, εάν η επιχείρησή σας ενδιαφέρεται για πολλαπλές γνωσιακές βάσεις, θα πληρώνετε 19$ κάθε μήνα.
Οπότε, θα μπορούσατε να ρωτήσετε γιατί θα χρειαζόμουν Πολλαπλές Γνωσιακές Βάσεις;
Λοιπόν, εδώ είναι ένα παράδειγμα. Ίσως θέλετε διαφορετική Γνωσιακή Βάση για κάθε εταιρεία. Ωστόσο, εάν δεν σας ενδιαφέρουν περισσότερες, θα λάβετε μόνο μία. Αν ενδιαφερθείτε ποτέ για Πολλαπλές, θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσετε μια προσθήκη στο LiveAgent. Τότε απλά δημιουργείτε μία. Αν δεν το κάνετε αυτό, δεν θα χρεωθείτε.
Υπάρχει μια ακόμη επιλογή που δεν έχουμε αναφέρει ακόμη. Κατανοούμε ότι η εγγραφή σε κάτι με το οποίο δεν είστε εξοικειωμένοι μπορεί συχνά να αποτελεί κίνδυνο. Έτσι, το LiveAgent προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών για κάθε συνδρομή ή δωρεάν λογαριασμό.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Γιατί η επιχείρησή σας πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να αποκτήσει μια πύλη πελατών;
· 24/7 υποστήριξη πελατών
Δεν μπορεί να πει κάθε κέντρο εξυπηρέτησης ότι παρέχει 24/7 υποστήριξη πελατών. Έχοντας εμπεριστατωμένα άρθρα της Γνωσιακής Βάσης μπορούν να παρέχουν βασικές πληροφορίες που αναζητούν οι πελάτες. Ακόμα και όταν είναι εκτός των ωρών εργασίας σας.
· Μειώνει τις ερωτήσεις των πελατών σας
Οι αντιπρόσωποι πελατών συνήθως αντιμετωπίζουν παρόμοιες ερωτήσεις κάθε μέρα. Με την πύλη πελατών, μπορούν να μειώσουν τις πιο συχνές ερωτήσεις/ζητήματα.
· Διατήρηση των πελατών
Εάν οι πελάτες μπορούν να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες γρήγορα, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να επιστρέψουν. Αλλά συνήθως όσο πιο ομαλή είναι η διαδικασία, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα επιστροφής του πελάτη. Ο σημαντικός παράγοντας δεν είναι μόνο πόσο γρήγορα μπορούν να βρουν τις πληροφορίες, αλλά και πόσο πολύτιμες είναι.
· Ενισχύει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο
Τα σωστά άρθρα της Γνωσιακής Βάσης μπορούν να προσελκύσουν πολλή προσοχή. Έτσι, εάν πολλοί άνθρωποι βρίσκουν τα άρθρα σας πολύτιμα, θα το μοιραστούν με άλλους. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, πράγμα που σημαίνει περισσότερους πιθανούς πελάτες. Επιπλέον, ενισχύετε την αρχή του ιστότοπού σας.
Επισκόπηση πύλης πελατών
Πύλη πελατών:
Συζητήσαμε συνολικά για την πύλη πελατών, αλλά εδώ είναι μερικές επιπλέον δυνατότητες που παρέχει η πύλη πελατών του LiveAgent. Η πύλη πελατών επιτρέπει σε εσάς και τους αντιπροσώπους σας να δείτε το ιστορικό καρτελών ενός πελάτη. Ο πελάτης μπορεί απλώς να συνδεθεί και να δει ολόκληρο το ιστορικό καρτελών στην πύλη. Ο αντιπρόσωπος μπορεί να δει το ιστορικό καρτελών στο LiveAgent. Η πύλη πελατών περιλαμβάνει επίσης άρθρα Γνωσιακής Βάσης, φόρουμ, πίνακες προτάσεων και άλλα.
Γνωσιακή Βάση:
Η Γνωσιακή Βάση είναι όπου η εταιρεία σας μπορεί να δημιουργήσει έναν ατελείωτο αριθμό άρθρων που βασίζονται σε πληροφορίες. Μια εξαιρετική πτυχή είναι ότι μπορείτε εύκολα να εκχωρήσετε ένα άρθρο της Γνωσιακής Βάσης ως καρτέλα στον αντιπρόσωπο. Το περιεχόμενο μπορεί να δημιουργηθεί είτε για εσωτερικούς είτε για εξωτερικούς σκοπούς. Έτσι, μπορείτε να δημιουργήσετε άρθρα βασισμένα σε πληροφορίες τόσο για τους υπαλλήλους σας όσο και για τους πελάτες σας. Το περιεχόμενο διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση.
Τα εσωτερικά δημιουργημένα άρθρα της Γνωσιακής Βάσης μπορούν να σας βοηθήσουν στη διαδικασία επιμόρφωσης/εκπαίδευσης. Έχοντας δομημένα άρθρα με συνημμένα μπορεί να κάνει αυτή τη διαδικασία ομαλή και οργανωμένη. Τα εσωτερικά χρησιμοποιημένα άρθρα μπορούν επίσης να είναι ένας τρόπος για τους υπαλλήλους σας να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες στους πελάτες σας ανά πάσα στιγμή. Έτσι, μπορεί να λειτουργήσει ως κάποιο είδος βάσης δεδομένων γνώσεων για την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να γράψετε εταιρικά νέα, ενημερώσεις ή απλά γενικές γνώσεις.
Από την άλλη πλευρά, τα άρθρα της Εξωτερικής/Δημόσιας Γνωσιακής Βάσης επικεντρώνονται στους πελάτες για να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν. Αυτές τις μέρες, ο πελάτης θέλει να έχει τις πληροφορίες αμέσως. Εάν ο πελάτης δεν μπορεί να τις βρει, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών ή χειρότερα να πάει στον ανταγωνιστή σας. Η συγγραφή σε βάθος οργανωμένων άρθρων μπορεί να αποτρέψει αυτές τις καταστάσεις.
Ακολουθούν μερικές ιδέες για Εξωτερικά/Δημόσια άρθρα:
- Οδηγοί
- Πληροφορίες για προϊόντα/υπηρεσίες
- Συχνές Ερωτήσεις
- Οπτικά βήμα προς βήμα – στιγμιότυπα οθόνης ή βίντεο
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη Γνωσιακή βάση LiveAgent.
Try out Knowledge Base for FREE
Handle all customer inquiries outside the business hours. Start your self-service with a 14-day free trial right away!
Πολλαπλές γνωσιακές βάσεις:
Η ύπαρξη άρθρων Γνωσιακής Βάσης που δεν είναι οργανωμένα μπορεί να είναι απογοητευτική. Έτσι, η Πολλαπλή Γνωσιακή Βάση μπορεί να αποτρέψει την εμφάνιση αυτού του ζητήματος.
Όπως έχουμε αναφέρει προηγουμένως, μπορείτε να δημιουργήσετε όσες γνωσιακές βάσεις επιθυμεί η εταιρεία σας. Αυτό ισχύει συνήθως για εταιρείες που ενδέχεται να έχουν αρκετές επωνυμίες ή κάποιον που προτιμά να διαφοροποιήσει το περιεχόμενο. Ωστόσο, εάν θέλετε απλώς να κατηγοριοποιήσετε το περιεχόμενό σας, μπορείτε απλά να το κάνετε με μία μόνο Γνωσιακή Βάση που παρέχεται με οποιαδήποτε συνδρομή. Αλλά αν θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο για πολλές εταιρείες, αυτό θα ήταν πλεονέκτημα να το ενεργοποιήσετε. Στο LiveAgent απλά πηγαίνετε στο Προσθήκες και το ενεργοποιείτε. Μετά από αυτό, μπορείτε να δημιουργήσετε όσα θέλετε.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολλαπλή γνωσιακή βάση του LiveAgent.
Πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG για άρθρα:
Η δημιουργία ενός άρθρου χρησιμοποιείται για να περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από καλές δεξιότητες γραφής και σωστές γνώσεις. Αυτές τις μέρες, η δημιουργία ενός άρθρου δεν θα μπορούσε να είναι ευκολότερη. Η χρήση αυτού του προγράμματος επεξεργασίας μπορεί να σας βοηθήσει να οπτικοποιήσετε το περιεχόμενο πριν από τη δημοσίευση. Τα άρθρα της Γνωσιακής Βάσης ή τα Φόρουμ στο LiveAgent είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθούν με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG (What You See Is What You Get). Είναι ένας φιλικός προς τον χρήστη συντάκτης. Έτσι, ακόμη και ένα άπειρο άτομο μπορεί εύκολα να δημιουργήσει ένα κομμάτι άρθρου.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG για άρθρα του LiveAgent.
Συνημμένα σε άρθρα:
Το LiveAgent παρέχει μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να επισυνάψετε αρχεία στα άρθρα της Γνωσιακής Βάσης. Έτσι, εάν θέλετε να δημιουργήσετε ένα εσωτερικό ή δημόσιο άρθρο της Γνωσιακής Βάσης, μπορείτε να το κάνετε με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG και να επισυνάψετε ταυτόχρονα ένα αρχείο.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα Συνημμένα σε άρθρα του LiveAgent.
Φόρουμ:
Ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό στην πύλη πελατών είναι η δυνατότητα δημιουργίας ενός φόρουμ. Η δημιουργία του φόρουμ μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια κοινότητα. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στον πελάτη να δημοσιεύει για παράδειγμα, μια ερώτηση.
Λοιπόν, τι συμβαίνει μετά από αυτό; Άλλοι πελάτες μπορούν να απαντήσουν. Επομένως, είναι σε θέση να αλληλοβοηθούνται αποτελεσματικά. Από την άλλη πλευρά, ο αντιπρόσωπος πελατών λαμβάνει επίσης μία καρτέλα, όπου μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με τους πελάτες.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αυξήσετε τη συνεργασία, να βελτιώσετε την επικοινωνία και να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες. Αυτοί οι παράγοντες βοηθούν στη δημιουργία μιας αφοσιωμένης κοινότητας για την εταιρεία σας.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το Φόρουμ του LiveAgent.
Σχόλια & Προτάσεις:
Τα σχόλια παρέχουν πολλά οφέλη για την επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι είναι αναπόφευκτο να λαμβάνετε σχόλια. Δίνοντας την ευκαιρία να παρέχουν σχόλια μπορεί να δείξετε στους πελάτες σας ότι ακούτε ενεργά.
Με άλλα λόγια, θέλετε να γνωρίζετε τις απόψεις τους διότι τις εκτιμάτε. Η γνωριμία με τους πελάτες σας είναι μια σημαντική επιχειρηματική πτυχή. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να σας δείξει τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες σας από την πλευρά του πελάτη. Η επίγνωση των αδυναμιών σας σας επιτρέπει να βελτιωθείτε εκεί που είστε ανεπαρκείς. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να λειτουργήσει ως κίνητρο για το προσωπικό των πελατών σας. Η λίστα είναι ατελείωτη.
Η δημιουργία του φόρουμ Σχολίων στο LiveAgent είναι αρκετά εύκολη. Οι πελάτες απλά κάνουν εγγραφή. Για να το κάνουν αυτό, μπορείτε να επιλέξετε ένα προσαρμόσιμο κουμπί Σχολίων ή να δημιουργήσετε ένα HTML και να το υποβάλετε στο LiveAgent. Στη συνέχεια, ο πελάτης μπορεί να δημιουργήσει Σχόλια ή Προτάσεις. Μετά τη δημιουργία ενός, ο αντιπρόσωπος πελατών λαμβάνει μία καρτέλα, όπου μπορεί να απαντήσει αμέσως στην καρτέλα.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι επιτρέπει σε άλλους πελάτες να ψηφίζουν/να κάνουν like. Επομένως, εάν θέλετε να μάθετε με τι συμφωνούν/διαφωνούν οι περισσότεροι πελάτες σας, μπορείτε να το μάθετε εύκολα με αυτήν τη δυνατότητα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα Σχόλια & Προτάσεις του LiveAgent.
Widget αναζήτησης:
Έχετε απογοητευτεί ποτέ επειδή δεν μπορούσατε να βρείτε αυτό που ψάχνατε στον ιστότοπο; Το widget αναζήτησης στο LiveAgent βοηθά τους πελάτες σας να βρουν γρήγορα τα σχετικά στοιχεία. Φανταστείτε ότι έχετε εκπληκτικά άρθρα της Γνωσιακής Βάσης, μόνο για να μάθετε ότι οι πελάτες σας δεν είναι σε θέση να τα βρουν.
Ωστόσο, πώς λειτουργεί στο πραγματικό περιβάλλον; Οπότε, αφού δημιουργήσετε/προσαρμόσετε το widget αναζήτησης, ο διαχειριστής σας το ενσωματώνει στον ιστότοπό σας. Μία από τις επιλογές, κατά την προσαρμογή είναι ότι μπορείτε να επιλέξετε μια κατηγορία όπου θέλετε ο πελάτης να δει το widget. Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλά για συγκεκριμένες κατηγορίες.
Αφού ορίσετε το widget σας, ο πελάτης θα πληκτρολογήσει ακριβώς αυτό που ψάχνει και θα εμφανιστούν τα πιο σχετικά άρθρα. Αυτό το widget πλοηγεί τους πελάτες σας στις πληροφορίες που αναζητούν.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα Widget Αναζήτησης του LiveAgent.
Ρυθμίσεις LiveAgent:
Διαμόρφωση:
Το LiveAgent προσφέρει στους πελάτες διαφορετικά πρότυπα για να διαλέξουν για την πύλη πελατών τους. Προσφέρουμε Κλασσικά, Μίνιμαλ και Montana. Έτσι, με βάση τις προτιμήσεις της επιχείρησής σας, μπορείτε να επιλέξετε σχεδιασμό, λογότυπα, χρώματα και πολλά άλλα! Ωστόσο, αν θέλετε να έχετε την κεφαλίδα και το υποσέλιδο HTML, μπορείτε απλά να το κάνετε και να το υποβάλλετε στις Ρυθμίσεις πύλης πελατών.
Υποβολή καρτέλας:
Αυτή η επιλογή ρύθμισης επιτρέπει στους πελάτες σας να υποβάλουν νέα καρτέλα. Η εταιρεία σας μπορεί να επιλέξει το προτιμώμενο τμήμα για να χειριστεί τέτοιου είδους ερωτήσεις. Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε τα πεδία φόρμας επικοινωνίας. Για παράδειγμα; Τίτλος, περιγραφή, όνομα, επιβεβαίωση μηνύματος και άλλα.
Έναρξη συνομιλίας:
Στις ρυθμίσεις Έναρξη συνομιλίας, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε ένα παράθυρο συνομιλίας. Αυτό περιλαμβάνει το στυλ, την τοποθεσία και τα χρώματα του κουμπιού. Επιπλέον, μπορείτε να γράψετε ένα μήνυμα καλωσορίσματος που θα εμφανίζεται κάθε φορά που ο πελάτης σας ξεκινά μια συνομιλία με τον αντιπρόσωπό σας. Αυτός ο αυτοματισμός θα εξοικονομήσει χρόνο τόσο για τον αντιπρόσωπό όσο και για τους πελάτες σας. Μια ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι η απόκρυψη μηνυμάτων. Αυτό σημαίνει ότι εάν ο πελάτης σας σας προσέγγισε προηγουμένως μέσω της φόρμας προ-συνομιλίας/παράθυρο συνομιλίας, το μήνυμα καλωσορίσματος θα κρυφτεί. Υπάρχουν και άλλες έξυπνες λειτουργίες, όπως: ενεργοποιήστε την αποχώρηση μηνυμάτων εκτός σύνδεσης, αποκρύψτε το κουμπί επανέναρξης συνομιλίας και πολλά άλλα!
Αυτές οι ρυθμίσεις σάς επιτρέπουν να προσαρμόσετε την Πύλη πελατών σας για καλύτερη εμπειρία πελατών. Εκτός αυτού, βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται άρθρα Γνωσιακής Βάσης, Φόρουμ, Πίνακες Προτάσεων.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Ανακαλύψτε πώς η ψυχολογία των καταναλωτών επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών και αναβαθμίστε την εμπειρία εξυπηρέτησης με το LiveAgent. Εξερευνήστε λύσεις πολλαπλών καναλιών και ενσωματώσεις, από ζωντανή συνομιλία έως ενσωματώσεις με WhatsApp και WordPress. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας!