Τι είναι η ΔΦΑ;
Η ΔΦΑ είναι συντομογραφία για την διαδραστική φωνητική απόκριση. Η διαδραστική φωνητική απόκριση είναι ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα που αλληλεπιδρά με καλούντες. Το σύστημα ΔΦΑ συλλέγει πληροφορίες κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης και ανταποκρίνεται εκτελώντας μια κατάλληλη ενέργεια, όπως η δρομολόγηση του καλούντος στο σωστό αντιπρόσωπο/τμήμα ή η έκδοση επιστροφής κλήσης.
Πώς λειτουργεί η Διαδραστική Φωνητική Απόκριση;
Η διαδραστική φωνητική απόκριση σάς επιτρέπει να δρομολογείτε τις κλήσεις σε κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους. Όταν ένας πελάτης θέλει να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξής σας, συναντά ένα προηχογραφημένο φωνητικό μήνυμα. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να εισαγάγουν μερικές φωνητικές ή βασικές εντολές και ανακατευθύνονται αμέσως στο σωστό τμήμα της ομάδας υποστήριξής σας.
Για παράδειγμα, ένα τυπικό δέντρο ΔΦΑ θα οδηγήσει τον πελάτη στο αναμενόμενο τμήμα, όπως το τμήμα χρέωσης, αφού ο πελάτης πατήσει έναν συγκεκριμένο αριθμό στο τηλέφωνό του.
Το IVR επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να εργάζονται πιο αποτελεσματικά και να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου σας.
Πώς λειτουργεί στο LiveAgent;
Το LiveAgent διαθέτει ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό εργαλείο σχεδιασμού ΔΦΑ, όπου ο καθένας μπορεί να σχεδιάσει τα δέντρα ΔΦΑ του, ακόμα κι αν δεν έχει καμία τεχνική εμπειρία. Δείτε το παρακάτω βίντεο για να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες.
Τρέχετε μια καθημερινή προσφορά ή χρειάζεστε μια γρήγορη ανακοίνωση στο μήνυμα χαιρετισμού σας;
Η συμβουλή μας: Εγγράψτε όλα τα αρχεία ήχου Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης απευθείας στο εργαλείο σχεδιασμού ΔΦΑ στο LiveAgent. Το εργαλείο σάς επιτρέπει να σχεδιάζετε/γράψετε το δέντρο διαδραστικής φωνητικής απόκρισης από την αρχή, συμπεριλαμβανομένης της εγγραφής ή της αποστολής των αρχείων ήχου σας στο δέντρο.
Τι λειτουργίες διαθέτει η ΔΦΑ του LiveAgent;
- Λειτουργία επανάκλησης
- Καταγράψτε τα δικά σας Διαδραστικά μηνύματα Φωνητικής Απόκρισης
- Ανεβάστε προ-ηχογραφημένα μηνύματα
- Προτεραιότητα κλήσης
- Δρομολόγηση προς τα σωστά τμήματα/αντιπροσώπους
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη ΔΦΑ;
Η ΔΦΑ είναι μια πολύ γνωστή λειτουργία υποστήριξης πελατών που μπορεί να κάνει θαύματα για το κέντρο εξυπηρέτησης. Εάν οι αντιπρόσωποι σας αισθάνονται καταβεβλημένοι, οι πελάτες δεν μπορούν να συνδεθούν μέσω τηλεφώνου ή απλώς εάν θέλετε να κάνετε τα πράγματα πιο οργανωμένα, τα δέντρα ΔΦΑ μπορούν να κάνουν τη δουλειά. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, να τα προσαρμόσετε και να μάθετε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς αμέσως στο LiveAgent.
Ποια είναι τα οφέλη της ΔΦΑ;
- Αυτόματες μεταφορές + απεριόριστες επιλογές
- Αυξάνει την ανάλυση της πρώτης επαφής
- Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών
- Εξοικονομεί χρήματα και χρόνο για τους αντιπροσώπους
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
Παράδειγμα διαδραστικής φωνητικής απόκρισης – Μεταφορές τμημάτων
Δείτε ένα δέντρο ΔΦΑ με δύο διαθέσιμες επιλογές τμήματος παρακάτω. Οι πελάτες μπορούν είτε να επιλέξουν το τμήμα πωλήσεων είτε το τεχνικό τμήμα.
Γεια σας, καλέσατε στο [Όνομα εταιρείας]. Επιλέξτε από τις ακόλουθες επιλογές μενού:
Για να μιλήσετε με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων, πατήστε 1.
Για τεχνική υποστήριξη, πατήστε 2.
Αυτό εξοικονομεί τον χρόνο του πελάτη και του αντιπροσώπου της εταιρείας. Δεν απαιτούνται επιπλέον μεταφορές όταν ένας πελάτης φτάσει αμέσως στο σωστό τμήμα.
Επιπλέον, μπορείτε να εγγράψετε έναν προσαρμοσμένο ήχο για κάθε αυτόματη μεταφορά τμήματος (αναπαραγωγή). Προσθέστε μουσική που αναπαράγεται πριν απαντήσει στην κλήση ένας εκπρόσωπος (online/αναπαραγωγή). Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμος αντιπρόσωπος, ο πελάτης μπορεί επίσης να αφήσει ένα φωνητικό μήνυμα (εκτός σύνδεσης/φωνητικό μήνυμα).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Η δημιουργία ενός επαγγελματικού μηνύματος Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης μπορεί να φαίνεται σαν μια τρομακτική εργασία στην αρχή. Μην ανησυχείτε. Δημιουργήσαμε δωρεάν προσαρμόσιμα σενάρια ΔΦΑ για να ξεκινήσετε τη δουλειά σας αμέσως.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Μάθετε πως να:
Frequently Asked Questions
Πώς λειτουργεί η ΔΦΑ;
Η διαδραστική φωνητική απόκριση σάς επιτρέπει να δρομολογείτε τις κλήσεις στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στα κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους. Με άλλα λόγια, επιτρέπει στους πελάτες σας που καλούν να φτάσουν απευθείας στους κατάλληλους αντιπροσώπους. Για παράδειγμα, ένα τυπικό δέντρο ΔΦΑ θα οδηγούσε τον πελάτη στο αναμενόμενο τμήμα, όπως το τμήμα χρέωσης, αφού ο πελάτης πατήσει έναν συγκεκριμένο αριθμό στο τηλέφωνό του.
Τι λειτουργίες έχει η LiveAgent ΔΦΑ;
Οι λειτουργίες ΔΦΑ του LiveAgent περιλαμβάνουν λειτουργία επανάκλησης, ιεράρχηση κλήσεων, δυνατότητα εγγραφής των μηνυμάτων ΔΦΑ, αποστολής προηχογραφημένων μηνυμάτων και δρομολόγησης των κλήσεων στα σωστά τμήματα/αντιπροσώπους.
Ποια είναι τα οφέλη της ΔΦΑ;
Τα οφέλη της ΔΦΑ περιλαμβάνουν αυτόματες μεταφορές, απεριόριστες επιλογές, αυξημένη επίλυση πρώτης επαφής, ικανοποίηση πελατών και βελτιωμένη ροή εργασίας αντιπροσώπου.
Ανακαλύψτε τη σημασία και τα πλεονεκτήματα του τηλεφωνικού κέντρου για την εξυπηρέτηση πελατών της επιχείρησής σας. Μάθετε πώς το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία με αυτόματη διανομή κλήσεων και αναλυτικά στοιχεία. Επισκεφθείτε μας για να δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σε λίγα λεπτά!
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!