Θα θέλατε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν έχετε βρει ακόμα τη σωστή λύση; Μην ψάχνετε άλλο! Το LiveAgent είναι ένα πλήρες λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να ενσωματώσει όλα τα δημοφιλή κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων σε έναν εύχρηστο πίνακα ελέγχου. Δοκιμάστε το σήμερα δωρεάν και δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την επικοινωνία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ενοποιήσετε όλα τα κανάλια!
Οι καλύτερες λύσεις
Επειδή το LiveAgent κάνει την επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πολύ πιο εύκολη! Η ειδική μας συνταγή είναι το υπερσύγχρονο σύστημα καρτελών που μπορεί να ενσωματώσει κάθε λογαριασμό και σελίδα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενοποιεί την εισερχόμενη επικοινωνία σε εύχρηστες καρτέλες και μπορεί ακόμη και να αντιμετωπίσει την υβριδική επικοινωνία με πελάτες που χρησιμοποιούν πολλαπλούς λογαριασμούς σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν είναι μόνο αυτό, ολόκληρη η ροή εργασίας σας υποστηρίζεται επίσης από αποδοτικές λειτουργίες παραγωγικότητας που κάνουν κάθε απάντηση ή σχόλιο πολύ πιο εύκολη.
Ενσωματώστε τους λογαριασμούς σας και πείτε αντίο στην εναλλαγή μεταξύ όλων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας. Ρίξτε μια ματιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων που μπορεί να διαχειριστεί το LiveAgent για εσάς.
00:00/03:02
Διαχείριση κοινού
Συνδέστε τις σελίδες σας στο Facebook και αρχίστε να χειρίζεστε τα πάντα μέσω καρτελών. Κάθε αντιπρόσωπος μπορεί να απαντήσει σε μια καρτέλα από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα, επομένως δεν χρειάζεται να εξαρτάστε από την εφαρμογή ή την εφαρμογή προγράμματος περιήγησης. Όλα τα σχόλια και οι αναφορές της σελίδας σας θα μετατραπούν σε καρτέλες και θα αρχειοθετηθούν στο σύστημα καρτελών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις περισσότερες δυνατότητες καρτελών για απαντήσεις, ακόμη και να αποθηκεύσετε ολόκληρο το ιστορικό. Δημιουργήστε μια πιστή διαδικτυακή κοινότητα χάρη στη γρήγορη υποστήριξη του Facebook που είναι διαθέσιμη σε όλους όποτε τη χρειάζονται.
Αποτελεσματική ανταλλαγή μηνυμάτων
Θέλετε να χειρίζεστε τις συνομιλίες σας στο Messenger απευθείας από το σύστημα καρτελών; Σταματήστε την εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών με την ενσωμάτωση του Facebook Messenger. Κάθε συνομιλία μετατρέπεται σε καρτέλα και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις περισσότερες δυνατότητες καρτελών του LiveAgent για να βελτιώσετε την εμπειρία συνομιλίας σας.
00:00/03:02
00:00/06:38
Ακολουθήστε tweets
Η ενσωμάτωση Twitter του LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όλες τις @αναφορές της σελίδας σας ή τυχόν #hashtags της επιλογής σας. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να ενοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Twitter με το υπόλοιπο σύνολο εργαλείων του LiveAgent. Όλα τα hashtags και οι αναφορές που αποφασίζετε να παρακολουθήσετε θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες, οι οποίες μπορούν να εκχωρηθούν σε τμήματα και αντιπροσώπους.
Διαχειριστείτε τους ακολούθους
Το Instagram είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμή, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών. Απαντήστε σε αναρτήσεις όπου οι άνθρωποι σας αφήνουν ετικέτες ή αναφορές απευθείας από τις καρτέλες. Μπορεί να σας εξοικονομήσει τεράστιο χρόνο και να σας βοηθήσει να χειριστείτε πολύ περισσότερα από ό,τι αν χρησιμοποιούσατε την web εφαρμογή ή την εφαρμογή για smartphone.
00:00/04:03
00:00/01:45
Αποστολή μηνυμάτων στα εισερχόμενα
Το Viber είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων που είναι διαθέσιμες σήμερα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι το ιδανικό εργαλείο για το κέντρο εξυπηρέτησης. Απαντήστε εύκολα απευθείας από το σύστημα καρτελών σας και διαχειριστείτε την επικοινωνία με πελάτες που προτιμούν τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων αντί για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ενσωμάτωση είναι απρόσκοπτη και λειτουργεί με τις περισσότερες δυνατότητες του LiveAgent.
Ειδοποιήσεις Slack
Δεν υπάρχει λόγος να αφήνετε πίσω την επαγγελματική σας επικοινωνία όταν συζητάτε με τους συναδέλφους σας. Η ενσωμάτωση του Slack λειτουργεί επίσης άψογα με τις καρτέλες του LiveAgent, ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας και να διαχειριστείτε τα ερωτήματά τους ανά πάσα στιγμή. Κάθε καρτέλα θα σας στέλνει μια νέα ειδοποίηση.
Υποστήριξη WhatsApp
Η νέα μας ενσωμάτωση μπορεί να βοηθήσει τους πιο αξιότιμους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν την επικοινωνία των πελατών μέσω WhatsApp. Όπως και με τα προηγούμενα κανάλια, το WhatsApp μπορεί να γίνει αναπόσπαστο μέρος των καρτελών και του κέντρου εξυπηρέτησης. Μην το χάσετε και δοκιμάστε το!
Πηγαίντε εκεί που οι πελάτες σας περνούν τον περισσότερο χρόνο και αρχίστε να παρέχετε εξαιρετικές υπηρεσίες σε κάθε χρήστη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το LiveAgent μπορεί να ενσωματώσει το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Messenger, το Viber και το WhatsApp και να σας βοηθήσει να τα μετατρέψετε σε εξαιρετικά και ισχυρά εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών.
Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά για σκοπούς εξυπηρέτησης πελατών. Χτίστε την αφοσίωση των πελατών, λύστε προβλήματα ή δώστε συμβουλές αγοράς στο κοινό σας. Αποκτήστε παρουσία εκεί όπου οι πελάτες σας περνούν τον περισσότερο χρόνο και παρέχετε χρήσιμη υποστήριξη υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:
Ρίξτε μια ματιά στο πόσο απλό είναι να προσθέσετε κάθε σημαντικό κοινωνικό κανάλι για την εξυπηρέτηση πελατών. Συνδέστε τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, διαχειριστείτε τα προφίλ σας και δημιουργήστε μια πιστή βάση πελατών.
Το LiveAgent είναι πολύ περισσότερα από ένα απλό λογισμικό εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εξερευνήστε άλλα σημαντικά εργαλεία και λειτουργίες μας και δείτε πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας.
Οργανωμένη επικοινωνία
Λάβετε περισσότερα από τη λύση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ενοποιήστε την επικοινωνία σας. Το LiveAgent μπορεί να χειριστεί μηνύματα ή κλήσεις πελατών από οποιοδήποτε τύπο καναλιού και να τα αποθηκεύσει με ασφάλεια για εσάς στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα με υβριδικές καρτέλες. Όλες οι διαδικασίες υποστήριξης πελατών γίνονται ευκολότερες όταν οι πληροφορίες βρίσκονται στο σωστό μέρος.
Αποτελεσματική ροή εργασίας
Οι εφαρμογές κοινωνικών μέσων είναι εξαιρετικές, αλλά δεν μπορούν να διαχειριστούν τα πάντα για εσάς. Ευτυχώς, το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει με μια ποικιλία κανόνων αυτοματισμού που μπορούν να εκτελέσουν πολλές τετριμμένες εργασίες αυτόματα. Εστιάστε στα σημαντικά και σταματήστε να χάνετε χρόνο με επαναλαμβανόμενες εργασίες που σας εμποδίζουν να βοηθήσετε τους πελάτες σας.
Κατηγοριοποίηση
Δεν είναι όλες οι ερωτήσεις πελατών ίδιες και γι’ αυτό είναι σημαντικό να τις χωρίσετε σε κατηγορίες. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό με τις λειτουργίες Τμήματα και Ετικέτες. Οργανώστε σωστά την επικοινωνία σας και κατευθύνετε πάντα τις ερωτήσεις των πελατών στους ειδικούς που μπορούν να δώσουν την καλύτερη απάντηση.
Μάθετε περισσότερα για τα τμήματα
Λειτουργίες καρτελών
Μειώστε τους χρόνους απόκρισης και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τυποποιημένα μηνύματα και προκαθορισμένες απαντήσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει διάφορους τύπους συνημμένων όταν απαντάτε σε μία καρτέλα. Μην διστάσετε να αφήσετε σημειώσεις για τους συναδέλφους σας στις καρτέλες και να τους ενημερώσετε για ανησυχίες πελατών ή θετικές αλληλεπιδράσεις όποτε χρειαστεί.
Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σημαντικό μέρος κάθε σύγχρονου κέντρου υποστήριξης. Ρίξτε μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία και μάθετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών και την επιχείρησή σας.
Κοινωνική παρουσία
Οι πελάτες προτιμούν να αλληλεπιδρούν με επωνυμίες και επιχειρήσεις μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που σημαίνει ότι αναμένουν κατάλληλη εξυπηρέτηση και υποστήριξη. Παρέχετε συμβουλές αγοράς και εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο κοινό σας με το LiveAgent και συναντήστε τους πελάτες σας ακριβώς εκεί που περνούν το χρόνο τους.
63%
των πελατών αναμένουν την εξυπηρέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει απαραίτητα για την εξυπηρέτηση πελατών. Ενισχύστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να είστε εκεί για το κοινό σας.
Ικανοποίηση πελατών
Βελτιώστε το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών και χειριστείτε πιο αποτελεσματικά τα παράπονα πελατών. Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βελτιώσει το παιχνίδι υποστήριξης πελατών σας και να βελτιώσει τη γενική ικανοποίηση και την ευχαρίστηση των πελατών.
70%
ποσοστό ικανοποίησης
Ένα υψηλό ποσοστό πελατών είναι ικανοποιημένο με τον τρόπο που επιλύονται τα προβλήματά τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μην κάνετε εκπτώσεις στην ποιοτική κοινωνική φροντίδα πελατών και βελτιώστε την σήμερα.
Δημιουργήστε αφοσίωση
Δημιουργήστε αφοσίωση πελατών με καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Οι πελάτες σας θα είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδρούν με τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να αγοράζουν από εσάς πιο συχνά όταν λαμβάνουν ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών.
79%
των πελατών αναμένουν απάντηση σε 24 ώρες
Λάβετε τα καλύτερα αποτελέσματα στις έρευνες ικανοποίησης πελατών και παρέχετε γρήγορη δραστηριότητα εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent δεν θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό σας. Μάθετε πόσα χρήματα μπορείτε να εξοικονομήσετε από την εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ολόκληρο το κέντρο υποστήριξης σας.
“Προσεγγίστε κάθε πελάτη με την ιδέα να τον βοηθήσετε να λύσει ένα πρόβλημα ή να επιτύχει έναν στόχο και όχι να πουλήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Διευθυντής πωλήσεων
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Tidio
Αξιολογήστε το Tidio, ένα προσιτό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα, με εξαιρετική ενσωμάτωση σε Facebook Messenger και Instagram, και ισχυρά chatbots. Ανακαλύψτε γιατί ξεχωρίζει στην αγορά και διαβάστε την αναλυτική κριτική μας!
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Ανακαλύψτε τις κορυφαίες εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων για το 2024 με το LiveAgent. Χωρίς χρέωση ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση πελατών, και δυνατότητα ακύρωσης ανά πάσα στιγμή. Ξεκινήστε σήμερα τη δωρεάν δοκιμή σας και βρείτε την ιδανική λύση για την επιχείρησή σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team