Πλήρως προσαρμόσιμο λογισμικό Συχνών Ερωτήσεων

Δημιουργήστε έναν απεριόριστο αριθμό συχνών ερωτήσεων για να μειώσετε το φόρτο των καρτελών σήμερα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Αξιοποιήστε το λογισμικό των συχνών ερωτήσεων για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών

Η αυτοεξυπηρέτηση άρχισε να γίνεται με γρήγορο ρυθμό η πρώτη επιλογή για έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών όσον αφορά την υποστήριξη πελατών. Έρευνες δείχνουν ότι 2 στους 3 καταναλωτές θα προτιμούσαν να αναζητήσουν οι ίδιοι απαντήσεις παρά να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών, καθιστώντας τις συχνές ερωτήσεις την πιο συχνά χρησιμοποιούμενη επιλογή αυτοεξυπηρέτησης.

Με το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent και το λογισμικό συχνών ερωτήσεων, μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρίσκουν απαντήσεις που αναζητούν μόνοι τους με γρήγορο, αποτελεσματικό και πρακτικό τρόπο.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
questions illustration

Τι είναι το λογισμικό συχνών ερωτήσεων;

Όταν πολλοί πελάτες επικοινωνούν με την ομάδα υποστήριξής σας ξανά και ξανά με τις ίδιες ερωτήσεις, αυτό δεν επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονται άλλα θέματα και μειώνει την παραγωγικότητά τους. Το λογισμικό FAQ (συχνές ερωτήσεις) δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να απαντήσουν στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουν τακτικά από τους πελάτες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και μειώνει το φόρτο εργασίας των ομάδων υποστήριξης πελατών. Διατίθεται συνήθως ως μέρος μιας πιο σύνθετης πλατφόρμας υποστήριξης πελατών.

Γιατί οι συχνές ερωτήσεις είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη στρατηγική της υποστήριξης πελατών

Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων προσφέρει περισσότερους από έναν τρόπους οργάνωσης, αποθήκευσης και εμφάνισης των γνώσεων του οργανισμού σας στους πελάτες σας. Ωφελεί τόσο τους πελάτες όσο και τους εκπροσώπους. Δείτε πώς:

Λάβετε λιγότερες επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις

Οι συχνές ερωτήσεις είναι μια αποτελεσματική προσθήκη στις λειτουργίες αυτοεξυπηρέτησης που βοηθούν στη μείωση του αριθμού των επαναλαμβανόμενων ερωτήσεων από τους πελάτες, δίνοντας στην ομάδα υποστήριξής σας περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθεί σε πιο σημαντικά θέματα.

Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών

Πάνω από το 70% των καταναλωτών προτιμούν να αναζητούν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους στην ιστοσελίδα μιας εταιρείας αντί να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών. Η ενότητα των συχνών ερωτήσεων τους δίνει τη δυνατότητα να βρίσκουν απαντήσεις γρήγορα, ενώ αυξάνει την ικανοποίηση τους.

Βελτιώστε την παραγωγικότητα του εκπροσώπου

Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα του εκπροσώπου. Δημιουργήστε μια εσωτερική γνωσιακή βάση για την ομάδα υποστήριξής σας και διατηρήστε τις σημαντικές πληροφορίες εύκολα προσβάσιμες σε ένα μέρος.

Βοηθήστε τους πελάτες σας να βοηθήσουν τους εαυτούς τους με το λογισμικό συχνών ερωτήσεων και το λογισμικό γνωσιακής βάσης του LiveAgent

Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση με συχνές ερωτήσεις με 4 απλά βήματα για να απαντήσετε σε συνηθισμένες ερωτήσεις πελατών, να παρέχετε 24ωρη υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης και να δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βοηθήσουν τον εαυτό τους.

knowledge base designs in LiveAgent

Δημιουργήστε περιεχόμενο εύκολα με έναν WYSIWYG editor

Με τον απλό αλλά ισχυρό ενσωματωμένο WYSIWYG editor, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε μορφοποιημένο περιεχόμενο που μπορεί να οργανωθεί σε άρθρα σε διάφορες κατηγορίες. Προσθέστε εικόνες και άλλα οπτικά για να κάνετε το περιεχόμενο πιο ελκυστικό και πιο ευχάριστο.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG

Προσθέστε άρθρα με συνημμένα αρχεία

Κάντε το περιεχόμενο της γνωσιακής σας βάσης ακόμα πιο χρήσιμο και πολύτιμο, συμπληρώνοντάς το με συνημμένα με δυνατότητα λήψης, τα οποία οι πελάτες σας θα μπορούν να αποθηκεύουν στους υπολογιστές τους και να έχουν πρόσβαση σε αυτά όποτε χρειάζονται.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Διαφοροποιήστε το περιεχόμενο για πελάτες και εκπροσώπους

Κατά τη δημιουργία κατηγοριών και την προσθήκη άρθρων στη γνωσιακή βάση και τις συχνές ερωτήσεις, μπορείτε να επιλέξετε αν το περιεχόμενο θα είναι δημόσια διαθέσιμο και προσβάσιμο από όλους τους πελάτες ή θα παραμείνει εσωτερικό και ορατό μόνο στην ομάδα υποστήριξής σας στο πάνελ εκπροσώπων.

Δημιουργήστε πολλές γνωσιακές βάσεις και συχνές ερωτήσεις

Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία βάσης γνώσεων του LiveAgent, οι επιχειρήσεις μπορούν να κρατούν τους πελάτες τους ενήμερους και ικανοποιημένους παρέχοντάς τους εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται. Ρυθμίστε έναν απεριόριστο αριθμό βάσεων γνώσεων και συχνών ερωτήσεων για διαφορετικά είδη κοινού σε έναν μόνο λογαριασμό LiveAgent, καθεμία από τις οποίες έχει τη δική της μοναδική σχεδίαση, ρυθμίσεις και περιεχόμενο. Είναι πολύ βολικό εάν διαχειρίζεστε πολλές επιχειρήσεις, προϊόντα, υπηρεσίες ή επωνυμίες.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Ενεργοποιήστε ένα widget αναζήτησης με έξυπνες προτάσεις

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν γρήγορα και χωρίς κόπο με ένα widget αναζήτησης που δημιουργεί αυτόματα προτάσεις σε πραγματικό χρόνο. Το widget θα προτείνει σχετικό περιεχόμενο από τη γνωσιακή σας βάση, με βάση τις εισαγόμενες λέξεις-κλειδιά.

Κάντε τη γνωσιακή βάση και τις συχνές ερωτήσεις μέρος του brand σας

Βεβαιωθείτε ότι το portal αυτοεξυπηρέτησης ταιριάζει με την ταυτότητα της εταιρείας σας. Προσαρμόστε εύκολα τη γνωσιακή βάση με ένα θέμα που ταιριάζει καλύτερα στην εταιρική σας εικόνα, στο λογότυπο, στα χρώματα του brand, στη κεφαλίδας ή στο υποσέλιδο, στο προσαρμοσμένο CSS και σε πολλά άλλα.

add color to design - illustration

Τι άλλο μπορεί να προσφέρει το LiveAgent;

Οι συχνές ερωτήσεις και το λογισμικό γνωσιακής βάσης είναι μόνο ένα μέρος της πολύπλοκης λύσης πολλαπλών καναλιών που διαθέτει 180 λειτουργίες. Βελτιώστε τη συνολική στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύστε την ικανοποίηση των πελατών χρησιμοποιώντας όλες τις προηγμένες λειτουργίες που έχει να προσφέρει το LiveAgent.

LiveAgent dashboard on monitor

Ισχυρό σύστημα καρτελών

Απολαύστε μια πλήρη γκάμα λειτουργιών διαχείρισης καρτελών, όπως η έξυπνη δρομολόγηση καρτελών, οι κανόνες αυτοματοποίησης, το SLA, η διαχείριση ευθύνης καρτελών, οι τυποποιημένες απαντήσεις, τα εργαλεία συνεργασίας εκπροσώπων, οι ισχυρές δυνατότητες αναφορών και πολλά άλλα. Διαχειριστείτε εύκολα όλες τις πολυκαναλικές επικοινωνίες πελατών από ένα μόνο μέρος με τα καθολικά εισερχόμενά μας.

Ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό-χρόνο

Το 63% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να επιστρέψει σε μια ιστοσελίδα που παρέχει υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας. Το εργαλείο της ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent προσφέρει τόσο τις κλασικές όσο και πιο προηγμένες δυνατότητες – από πολλές επιλογές διανομής συνομιλίας, δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας και παρακολούθηση online επισκεπτών έως ιστορικό συνομιλίας, εσωτερική συνομιλία και προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις

Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται το cloud, ενσωματωθείτε με οποιονδήποτε πάροχο VoIP και λάβετε κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα ή απευθείας από την ιστοσελίδα σας (φωνητικές και βίντεο) χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό. Σχεδιάστε περίπλοκα και εξατομικευμένα δέντρα IVR, κάντε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και πολλά άλλα!

Υποστήριξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το LiveAgent ενσωματώνεται ομαλά με τα πιο δημοφιλή κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Παρακολουθήστε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές του brand σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαχειριστείτε τα από έναν πίνακα χειρισμού χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθείτε με μη αυτόματο τρόπο πολλούς λογαριασμούς ή να μοιράζεστε διαπιστευτήρια σύνδεσης.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Portal αυτοεξυπηρέτησης

90% των καταναλωτών αναμένουν από τις επωνυμίες να προσφέρουν μια διαδικτυακή πύλη για αυτοεξυπηρέτηση. Εκτός από μια βάση γνώσεων και συχνές ερωτήσεις, μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησής σας με ένα φόρουμ κοινότητας που επιτρέπει στους πελάτες σας να υποβάλλουν εύκολα καρτέλες υποστήριξης και να παρακολουθούν την κατάστασή τους απευθείας από την πύλη πελατών σας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί εύκολα χρησιμοποιώντας ένα λογισμικό βάσης γνώσεων.

Επιλέξτε το σωστό πρόγραμμα και αξιοποιήστε τα χρήματά σας στο έπακρο

Το LiveAgent προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα – χωρίς συμβόλαια και πλήρως διαφανή, δίκαιη τιμολόγηση. Οι δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης που είναι εξοπλισμένες με γνωσιακές βάσεις και συχνές ερωτήσεις ενσωματώνονται σε κάθε πρόγραμμα επί πληρωμή. Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας και ανεβάστε την εξυπηρέτηση πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό συχνών ερωτήσεων
Το λογισμικό επανάκλησης του LiveAgent είναι μια λύση all-in-one που περιλαμβάνει και τηλεφωνικό κέντρο. Η λύση επανάκλησης έχει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες. Δοκιμάστε το δωρεάν.

Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης

Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!

Το λογισμικό πολυκαναλικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent βοηθά τους αντιπροσώπους να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας. Δοκιμάστε τη νέα εμπειρία υποστήριξης πελατών τώρα.

λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων

Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων για το 2024 με το LiveAgent! Απολαύστε κρυστάλλινους ήχους και πολυκαναλική υποστήριξη χωρίς την ανάγκη υλικού. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή έως 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα και παρέχετε αξιόπιστες, εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας.

Εξερευνήστε μια συλλογή λογισμικών καρτελών που χρησιμοποιούνται περισσότερο στην αγορά. Επιλέξτε το ιδανικό εργαλείο καρτελών και ανεβάστε εξαιρετικά την εξυπηρέτηση πελατών.

Λογισμικό καρτελών

Ανακαλύψτε το LiveAgent, το κορυφαίο λογισμικό καρτελών για κέντρα εξυπηρέτησης του 2024! Παρέχει απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε κανάλι, χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Μετατρέψτε τα αιτήματα πελατών σε καρτέλες για εύκολη διαχείριση και απολαύστε 24/7 υποστήριξη. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα!

Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας με το LiveAgent και το ενσωματωμένο εργαλείο μέτρησης ικανοποίησης πελατών του, το Nicereply.

Γίνετε χαρούμενοι με το λογισμικό ικανοποίησης πελατών

Ξεχωρίστε το 2024 με το LiveAgent: Εξατομικευμένη 24/7 υποστήριξη χωρίς χρεώσεις. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή τώρα!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x