Η αυτοεξυπηρέτηση άρχισε να γίνεται με γρήγορο ρυθμό η πρώτη επιλογή για έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών όσον αφορά την υποστήριξη πελατών. Έρευνες δείχνουν ότι 2 στους 3 καταναλωτές θα προτιμούσαν να αναζητήσουν οι ίδιοι απαντήσεις παρά να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών, καθιστώντας τις συχνές ερωτήσεις την πιο συχνά χρησιμοποιούμενη επιλογή αυτοεξυπηρέτησης.
Με το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent και το λογισμικό συχνών ερωτήσεων, μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρίσκουν απαντήσεις που αναζητούν μόνοι τους με γρήγορο, αποτελεσματικό και πρακτικό τρόπο.
Όταν πολλοί πελάτες επικοινωνούν με την ομάδα υποστήριξής σας ξανά και ξανά με τις ίδιες ερωτήσεις, αυτό δεν επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονται άλλα θέματα και μειώνει την παραγωγικότητά τους. Το λογισμικό FAQ (συχνές ερωτήσεις) δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να απαντήσουν στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουν τακτικά από τους πελάτες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και μειώνει το φόρτο εργασίας των ομάδων υποστήριξης πελατών. Διατίθεται συνήθως ως μέρος μιας πιο σύνθετης πλατφόρμας υποστήριξης πελατών.
Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων προσφέρει περισσότερους από έναν τρόπους οργάνωσης, αποθήκευσης και εμφάνισης των γνώσεων του οργανισμού σας στους πελάτες σας. Ωφελεί τόσο τους πελάτες όσο και τους εκπροσώπους. Δείτε πώς:
Οι συχνές ερωτήσεις είναι μια αποτελεσματική προσθήκη στις λειτουργίες αυτοεξυπηρέτησης που βοηθούν στη μείωση του αριθμού των επαναλαμβανόμενων ερωτήσεων από τους πελάτες, δίνοντας στην ομάδα υποστήριξής σας περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθεί σε πιο σημαντικά θέματα.
Πάνω από το 70% των καταναλωτών προτιμούν να αναζητούν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους στην ιστοσελίδα μιας εταιρείας αντί να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών. Η ενότητα των συχνών ερωτήσεων τους δίνει τη δυνατότητα να βρίσκουν απαντήσεις γρήγορα, ενώ αυξάνει την ικανοποίηση τους.
Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα του εκπροσώπου. Δημιουργήστε μια εσωτερική γνωσιακή βάση για την ομάδα υποστήριξής σας και διατηρήστε τις σημαντικές πληροφορίες εύκολα προσβάσιμες σε ένα μέρος.
Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση με συχνές ερωτήσεις με 4 απλά βήματα για να απαντήσετε σε συνηθισμένες ερωτήσεις πελατών, να παρέχετε 24ωρη υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης και να δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βοηθήσουν τον εαυτό τους.
Με τον απλό αλλά ισχυρό ενσωματωμένο WYSIWYG editor, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε μορφοποιημένο περιεχόμενο που μπορεί να οργανωθεί σε άρθρα σε διάφορες κατηγορίες. Προσθέστε εικόνες και άλλα οπτικά για να κάνετε το περιεχόμενο πιο ελκυστικό και πιο ευχάριστο.
Κάντε το περιεχόμενο της γνωσιακής σας βάσης ακόμα πιο χρήσιμο και πολύτιμο, συμπληρώνοντάς το με συνημμένα με δυνατότητα λήψης, τα οποία οι πελάτες σας θα μπορούν να αποθηκεύουν στους υπολογιστές τους και να έχουν πρόσβαση σε αυτά όποτε χρειάζονται.
Κατά τη δημιουργία κατηγοριών και την προσθήκη άρθρων στη γνωσιακή βάση και τις συχνές ερωτήσεις, μπορείτε να επιλέξετε αν το περιεχόμενο θα είναι δημόσια διαθέσιμο και προσβάσιμο από όλους τους πελάτες ή θα παραμείνει εσωτερικό και ορατό μόνο στην ομάδα υποστήριξής σας στο πάνελ εκπροσώπων.
Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία βάσης γνώσεων του LiveAgent, οι επιχειρήσεις μπορούν να κρατούν τους πελάτες τους ενήμερους και ικανοποιημένους παρέχοντάς τους εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται. Ρυθμίστε έναν απεριόριστο αριθμό βάσεων γνώσεων και συχνών ερωτήσεων για διαφορετικά είδη κοινού σε έναν μόνο λογαριασμό LiveAgent, καθεμία από τις οποίες έχει τη δική της μοναδική σχεδίαση, ρυθμίσεις και περιεχόμενο. Είναι πολύ βολικό εάν διαχειρίζεστε πολλές επιχειρήσεις, προϊόντα, υπηρεσίες ή επωνυμίες.
Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν γρήγορα και χωρίς κόπο με ένα widget αναζήτησης που δημιουργεί αυτόματα προτάσεις σε πραγματικό χρόνο. Το widget θα προτείνει σχετικό περιεχόμενο από τη γνωσιακή σας βάση, με βάση τις εισαγόμενες λέξεις-κλειδιά.
Βεβαιωθείτε ότι το portal αυτοεξυπηρέτησης ταιριάζει με την ταυτότητα της εταιρείας σας. Προσαρμόστε εύκολα τη γνωσιακή βάση με ένα θέμα που ταιριάζει καλύτερα στην εταιρική σας εικόνα, στο λογότυπο, στα χρώματα του brand, στη κεφαλίδας ή στο υποσέλιδο, στο προσαρμοσμένο CSS και σε πολλά άλλα.
Οι συχνές ερωτήσεις και το λογισμικό γνωσιακής βάσης είναι μόνο ένα μέρος της πολύπλοκης λύσης πολλαπλών καναλιών που διαθέτει 180 λειτουργίες. Βελτιώστε τη συνολική στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύστε την ικανοποίηση των πελατών χρησιμοποιώντας όλες τις προηγμένες λειτουργίες που έχει να προσφέρει το LiveAgent.
Απολαύστε μια πλήρη γκάμα λειτουργιών διαχείρισης καρτελών, όπως η έξυπνη δρομολόγηση καρτελών, οι κανόνες αυτοματοποίησης, το SLA, η διαχείριση ευθύνης καρτελών, οι τυποποιημένες απαντήσεις, τα εργαλεία συνεργασίας εκπροσώπων, οι ισχυρές δυνατότητες αναφορών και πολλά άλλα. Διαχειριστείτε εύκολα όλες τις πολυκαναλικές επικοινωνίες πελατών από ένα μόνο μέρος με τα καθολικά εισερχόμενά μας.
Το 63% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να επιστρέψει σε μια ιστοσελίδα που παρέχει υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας. Το εργαλείο της ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent προσφέρει τόσο τις κλασικές όσο και πιο προηγμένες δυνατότητες – από πολλές επιλογές διανομής συνομιλίας, δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας και παρακολούθηση online επισκεπτών έως ιστορικό συνομιλίας, εσωτερική συνομιλία και προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο.
Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται το cloud, ενσωματωθείτε με οποιονδήποτε πάροχο VoIP και λάβετε κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα ή απευθείας από την ιστοσελίδα σας (φωνητικές και βίντεο) χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό. Σχεδιάστε περίπλοκα και εξατομικευμένα δέντρα IVR, κάντε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και πολλά άλλα!
Το LiveAgent ενσωματώνεται ομαλά με τα πιο δημοφιλή κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Παρακολουθήστε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές του brand σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαχειριστείτε τα από έναν πίνακα χειρισμού χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθείτε με μη αυτόματο τρόπο πολλούς λογαριασμούς ή να μοιράζεστε διαπιστευτήρια σύνδεσης.
90% των καταναλωτών αναμένουν από τις επωνυμίες να προσφέρουν μια διαδικτυακή πύλη για αυτοεξυπηρέτηση. Εκτός από μια βάση γνώσεων και συχνές ερωτήσεις, μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησής σας με ένα φόρουμ κοινότητας που επιτρέπει στους πελάτες σας να υποβάλλουν εύκολα καρτέλες υποστήριξης και να παρακολουθούν την κατάστασή τους απευθείας από την πύλη πελατών σας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί εύκολα χρησιμοποιώντας ένα λογισμικό βάσης γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα – χωρίς συμβόλαια και πλήρως διαφανή, δίκαιη τιμολόγηση. Οι δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης που είναι εξοπλισμένες με γνωσιακές βάσεις και συχνές ερωτήσεις ενσωματώνονται σε κάθε πρόγραμμα επί πληρωμή. Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας και ανεβάστε την εξυπηρέτηση πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.
Πιο Δημοφιλή
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!
Ανακαλύψτε το LiveAgent, το κορυφαίο λογισμικό καρτελών για κέντρα εξυπηρέτησης του 2024! Παρέχει απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε κανάλι, χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Μετατρέψτε τα αιτήματα πελατών σε καρτέλες για εύκολη διαχείριση και απολαύστε 24/7 υποστήριξη. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα!
Γίνετε χαρούμενοι με το λογισμικό ικανοποίησης πελατών
Ξεχωρίστε το 2024 με το LiveAgent: Εξατομικευμένη 24/7 υποστήριξη χωρίς χρεώσεις. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team