Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη, καλά δομημένη και καλά ταξινομημένη πύλη πελατών που περιλαμβάνει μια γνωσιακή βάση, φόρουμ κοινότητας και συχνές ερωτήσεις. Μειώστε το χρόνο και το κόστος της επικοινωνίας με τους πελάτες σας, προσφέροντας υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης και επιτρέποντας στους πελάτες σας να ελέγχουν την πρόοδο των ερωτημάτων υποστήριξής τους χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν μαζί σας. Με το LiveAgent, είναι εύκολο.
Το λογισμικό πύλης εξυπηρέτησης πελατών, γνωστό και ως λογισμικό πύλης πελατών σάς επιτρέπει να μοιράζεστε πληροφορίες με τους πελάτες σας. Η διαδικτυακή πύλη πελατών επιτρέπει επίσης στους πελάτες σας να έχουν ασφαλή πρόσβαση στην κατάσταση της καρτέλας ή στο ιστορικό τους, σε βάθος πληροφορίες προϊόντος/υπηρεσίας και πολλά άλλα.
Για παράδειγμα, ένας χρήστης της πύλης πελατών θα έχει πρόσβαση σε άρθρα γνωσιακής βάσης προϊόντων καθώς και στο φόρουμ της κοινότητας. Εν ολίγοις, η πύλη πελατών προσφέρει έναν συνδυασμό λύσεων βάσης γνώσεων για συγκεκριμένο προϊόν, επιχειρηματικών πληροφοριών και εργαλείων αυτοεξυπηρέτησης.
Μια ασφαλής πύλη πελατών όπως το LiveAgent επιτρέπει στους πελάτες σας να ελέγχουν την κατάσταση των ερωτημάτων τους μετά τη σύνδεσή τους. Δεδομένου ότι τα ερωτήματα των πελατών μετατρέπονται σε καρτέλες, ο πελάτης θα βρει όλες τις λεπτομέρειες σε μία λεγόμενη “καρτέλα”. Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, οι πελάτες δεν χρειάζεται να επικοινωνήσουν και να περιμένουν βοήθεια από αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Μια πύλη πελατών είναι μια ανώτερη λύση εξυπηρέτησης πελατών που δημιουργεί μια απρόσκοπτη διαδικτυακή εμπειρία και ενισχύει την αφοσίωση των χρηστών μέσω φόρουμ, φόρμας σχολίων και διαδραστικής γνωσιακής βάσης.
Η εξυπηρέτηση πελατών έχει εξελιχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Δεν χρειάζεται να περιμένετε για ειδοποιήσεις μέσω email για να μάθετε ότι το πρόβλημά σας επιλύθηκε. Οι λύσεις λογισμικού πύλης πελατών επιτρέπουν στους χρήστες της πύλης να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς να περιμένουν βοήθεια υποστήριξης. Αυτές οι ειδικές πύλες υποστήριξης επιτρέπουν επίσης στους χρήστες της πύλης να έχουν πρόσβαση στο ιστορικό καρτελών, στη γνωσιακή βάση, σε ένα φόρουμ κοινότητας και επίσης παρέχουν την επιλογή υποβολής σχολίων. Η ενσωμάτωση λύσεων βάσης γνώσης στην πύλη αυτοεξυπηρέτησής σας μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να μειώσει τον όγκο των καρτελών υποστήριξης, εξοικονομώντας τελικά χρόνο και πόρους για την επιχείρησή σας.
Η διαδικτυακή πύλη αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να είναι ένας ειδικός χώρος για τους πελάτες σας να αναζητήσουν σχετικά άρθρα γνωσιακής βάσης. Σταματήστε την δημιουργία Google Sheets για κοινοποίηση εγγράφων με πελάτες. Αυτές οι περίπλοκες διαδικασίες μόνο βλάπτουν την αφοσίωση των πελατών σας.
Οι πηγές αυτοεξυπηρέτησης, όπως γνωσιακές βάσεις, φόρουμ ή σχόλια πελατών, απαλλάσσουν τους αντιπροσώπους πελατών σας από συχνές ερωτήσεις και τους επιτρέπουν να επικεντρώνονται σε πιο δύσκολες ερωτήσεις πελατών. Εκμεταλλευτείτε το λογισμικό πύλης πελατών μας για να μοιραστείτε ανακοινώσεις λειτουργιών, σημειώσεις έκδοσης προϊόντων και να βελτιώσετε αμέσως την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου σας.
Η πύλη πελατών LiveAgent περιέχει μια γνωσιακή βάση, ένα φόρουμ και σχόλια πελατών.
Δημιουργήστε μία πύλη πελατών και τα οπτικά του στοιχεία με λίγα μόνο κλικ. Δημιουργήστε γνωσιακές βάσεις και δημιουργήστε ένα φόρουμ ώστε να μπορούν να βοηθηθούν οι πελάτες σας και να συζητούν για νέες λειτουργίες ή προτάσεις βελτίωσης.
Το LiveAgent κάνει την υποστήριξη πελατών ένα εκατομμύριο φορές πιο εύκολη. Ο χρόνος απόκρισης μας είναι πλέον ταχύτερος κατά 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα λάβουν λιγότερες καρτέλες και, ως εκ τούτου, οι χρόνοι απάντησης σε ερωτήματα πελατών θα είναι πολύ πιο γρήγοροι.
Η διαδικτυακή πύλη πελατών αποθηκεύει τα άρθρα της βάσης γνώσεων, τις αναρτήσεις στο φόρουμ, καθώς και τα σχόλια και τις προτάσεις των πελατών σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την πύλη πελατών.
Η βάση γνώσεων είναι μία από τις βασικές δυνατότητες πύλης που παρέχει στους πελάτες εύκολη και αποκλειστική πρόσβαση στα άρθρα της βάσης γνώσεών σας ή συχνές ερωτήσεις. Οι λύσεις βάσης γνώσεων μας είναι προσαρμοσμένες σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους για να διαχειρίζονται και να μοιράζονται αποτελεσματικά το περιεχόμενο της βάσης γνώσεών τους με το κοινό-στόχο τους. Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε περιεχόμενο για αντιπροσώπους και πελάτες χρησιμοποιώντας το δωρεάν λογισμικό βάσης γνώσεών μας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τη βάση γνώσεων.
Τα φόρουμ επιτρέπουν στους πελάτες σας να βοηθούν ο ένας τον άλλον, απαντώντας ο ένας στις ερωτήσεις του άλλου. Διαβάστε περισσότερα για τα φόρουμ.
Επιτρέψτε στους πελάτες σας να σας στέλνουν σχόλια και προτάσεις. Δημιουργήστε και τοποθετήστε ένα κουμπί σχολίων στον ιστότοπό σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το κουμπί σχολίων.
Χρησιμοποιήστε όλες τις δυνατότητες της πύλης πελατών και υποστηρίξτε τους πελάτες σας ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας είναι εκτός σύνδεσης με την προσιτή μας τιμολόγηση.
Πιο Δημοφιλή
Ας δούμε την πραγματικότητα — οι πελάτες σας θα έχουν πάντα άπειρες ερωτήσεις, απορίες και αιτήματα. Ο χρόνος είναι ο πιο πολύτιμος πόρος που έχετε και η επένδυσή του στο σωστό εργαλείο μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας σημαντική ώθηση. Οι επιχειρήσεις χάνουν εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο, δαπανώντας χρήματα σε λάθος εργαλεία. Μην είστε ένας από αυτούς.
Το προφανές πλεονέκτημα μιας πύλης πελατών είναι η αποτελεσματική αυτοεξυπηρέτηση για τους πελάτες σας. Ωστόσο, η αποκλειστική λύση πύλης πελατών της LiveAgent σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε εσωτερική διαχείριση γνώσεων για τους αντιπροσώπους σας. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η πύλη πελατών αποτελείται από την γνωσιακή βάση και το φόρουμ. Και τα δύο μπορούν να δημιουργηθούν τόσο για πελάτες όσο και για αντιπροσώπους. Η αναλυτική γνωσιακή βάση μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για κοινή χρήση εγγράφων για την υποστήριξη σε συνέχεια της γνώσης εσωτερικά. Επιπλέον, μπορείτε να μοιραστείτε εσωτερικές γνώσεις μέσω ενός φόρουμ. Το εσωτερικό φόρουμ μπορεί να είναι μια ενιαία τοποθεσία για να συζητάτε συγκεκριμένα θέματα αντί για μηνύματα στο χώρο εργασίας. Συνολικά, δημιουργεί καλύτερες ομαδικές αλληλεπιδράσεις και απλοποιεί την επικοινωνία στο χώρο εργασίας.
Το λογισμικό επιτυχίας πελατών του LiveAgent είναι μια πλούσια σε χαρακτηριστικά, ολοκληρωμένη πλατφόρμα που παρέχει επίσης μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης. Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις κριτικές χρηστών για να μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την υποστήριξη πελατών σας και να αυξήσει την ευτυχία των επιχειρηματικών σας συνεργατών.
Ρυθμίστε μια πύλη πελατών με λίγα μόνο κλικ με το σωστό λογισμικό πύλης πελατών. Δημιουργήστε μια βάση γνώσεων και προσαρμόστε την στο σχεδιασμό της εταιρείας σας χωρίς καθόλου κώδικα. Με λίγα μόνο κλικ μπορείτε να δημιουργήσετε ένα φόρουμ για τους πελάτες σας όπου μπορούν να συζητήσουν νέες λειτουργίες, να ζητήσουν βοήθεια ή να παρέχουν προτάσεις για βελτίωση.
Οι φόρμες καρτελών του LiveAgent επιτρέπουν στους πελάτες να έρχονται σε επαφή με την ομάδα υποστήριξής σας μέσω μιας πύλης πελατών. Οπότε, ποιο είναι το όφελος από τη χρήση αυτής της μορφής μηνυμάτων; Λοιπόν, το LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει και να οργανώσει δεδομένα πελατών μέσω ενός συστήματος CRM. Οπότε, κάθε φορά που ο πελάτης επικοινωνεί μέσω της πύλης πελατών, οι αντιπρόσωποι θα διαθέτουν περισσότερες πληροφορίες πελατών. Ως εκ τούτου, μπορούν να παρέχουν αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Συνολικά, είναι μια έξυπνη λύση εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες και τις εσωτερικές διαδικασίες υποστήριξη πελατών.
Περιγράψαμε τα βασικά οφέλη από τη χρήση λογισμικού πύλης πελατών παρακάτω:
Η πληρωμή ενός υπαλλήλου είναι ακριβότερη από την ενδυνάμωση των πελατών σας για εύρεση βοήθειας στην πύλη πελατών σας.
Δώστε την δυνατότητα στους αντιπροσώπους σας να περνούν λιγότερο χρόνο στο τηλέφωνο, τα email και τη ζωντανή συνομιλία για την επίλυση προβλημάτων του πελάτη.
Οι διαδικτυακές πύλες διευκολύνουν τους πελάτες σας να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται όταν τη χρειάζονται.
Το λογισμικό πύλης πελατών της LiveAgent ενσωματώνεται σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 δυνατότητες.
Αναζητάτε δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;
Ανακαλύψτε το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών LiveAgent, ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Απολαύστε δωρεάν καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, και τηλεφωνικό κέντρο, με 24/7 υποστήριξη. Δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό για πάντα και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας με οργανωμένη επικοινωνία σε ένα σημείο. Δοκιμάστε το τώρα!
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.
Ανακαλύψτε το καλύτερο λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών για το 2024! Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις από έναν πίνακα ελέγχου, χωρίς χρέωση ρύθμισης και υποστήριξη 24/7. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την εμπειρία πελάτη σας.
Αναλάβετε δράση την κατάλληλη στιγμή με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό παρακολούθησης πελατών για το 2024 με το LiveAgent! Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας και ξεκινήστε συνομιλίες την κατάλληλη στιγμή. Απολαύστε δωρεάν δοκιμή χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών και τις πωλήσεις σας σήμερα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team