Δημιουργήστε μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας
Οι σημερινοί ψηφιακοί καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλές πλατφόρμες για να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες και περιμένουν να έχουν μια ενοποιημένη εμπειρία μέσω αυτών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν τον πελάτη έχουν ήδη υιοθετήσει λύσεις κέντρου επικοινωνίας για να καλύψουν τη ζήτηση των πελατών τους για μια απρόσκοπτη εμπειρία που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omni-channel).
Όποια κανάλια κι αν χρησιμοποιούν οι πελάτες σας – με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent, μπορείτε εύκολα, πρακτικά και αποτελεσματικά να διαχειριστείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας από ένα μόνο μέρος.
Τι είναι το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;
Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στις εταιρείες να βελτιστοποιούν τις επικοινωνίες των πελατών σε όλα τα πιθανά σημεία επαφής και τα κανάλια. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν φωνή, VoIP, email, ζωντανή συνομιλία, μηνύματα και πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Με έναν αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων να εφαρμόζουν λύσεις κέντρου επικοινωνίας, το μέγεθος της αγοράς των κέντρων επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να φθάσει τα 47,76 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025.
Γιατί χρειάζεστε ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας σε cloud
Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας που βασίζεται σε cloud καταργεί την ανάγκη να βασιστείτε σε παραδοσιακές λύσεις. Αυτό σημαίνει ότι η δυνατότητα εγκατάστασης και λειτουργίας ενός ισχυρού συστήματος κέντρου επικοινωνίας με ισχυρές δυνατότητες δεν απαιτεί πλέον ακριβό υλικό, υποδομή και επαγγελματικές ομάδες πληροφορικής για τη διαχείρισή του.
Οι λύσεις που βασίζονται στο cloud είναι κατάλληλες τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλους οργανισμούς, καθώς παρέχουν μεγάλη επεκτασιμότητα, ευελιξία, προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια και είναι ιδιαίτερα αποδοτικές από άποψη κόστους.
Τι μπορείτε να περιμένετε από τη χρήση λύσεων κέντρου επικοινωνίας
Καλύτερη διαχείριση εξυπηρέτησης
Οι δυνατότητες αναφοράς και ανάλυσης των εργαλείων συστήματος του κέντρου επικοινωνίας διευκολύνουν τους διαχειριστές στο να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται κάθε πτυχή των λειτουργιών των υπηρεσιών τους, να παρακολουθούν σημαντικές μετρήσεις υπηρεσιών και να αποκτούν πληροφορίες για την απόδοση των εκπροσώπων.
Βελτιωμένη ασφάλεια δεδομένων
Οι λύσεις λογισμικού των κέντρων επικοινωνίας παρέχουν προηγμένες δυνατότητες ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της κρυπτογράφησης δεδομένων και της δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων για την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών των πελατών.
Ενισχυμένη παραγωγικότητα
Οι πλατφόρμες συστήματος του κέντρου επικοινωνίας διαθέτουν ένα πλούσιο σύνολο χαρακτηριστικών που επιτρέπουν στους εκπροσώπους να παρακολουθούν τις πληροφορίες των πελατών και να τους επιτρέπουν να επιλύουν ζητήματα γρήγορα και επαγγελματικά, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας.
Πρόσθετα οφέλη από το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας
Μειωμένα κόστη υποστήριξης
Ο εξορθολογισμός, η αυτοματοποίηση και η βελτιστοποίηση των διαδικασιών υποστήριξης σημαίνει μικρότερους χρόνους απόκρισης, ταχύτερες επιλύσεις και λιγότερες επαναλαμβανόμενες κλήσεις – όλα συμβάλλουν στην αύξηση της αποδοτικότητας της υποστήριξης και στο χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.
Περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων
Με άμεση πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα πελατών, που κυμαίνονται από τις προσωπικές πληροφορίες έως το ιστορικό αγορών και υπηρεσιών κάθε πελάτη, οι εκπρόσωποι μπορούν να πουλήσουν και να προωθήσουν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες όταν χρειάζεται.
Ένα πολυκαναλικό λογισμικό κέντρου επικοινωνίας που τα περιλαμβάνει όλα σε ένα από το LiveAgent
Το σύστημα κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι μια πολυκαναλική λύση, πλούσια σε χαρακτηριστικά που κάνει την υποστήριξή σας πιο αποτελεσματική και τους πελάτες σας πιο χαρούμενους.
Πλήρως λειτουργικό σύστημα καρτελών
Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent προσφέρει μια πλήρη γκάμα λειτουργιών όσον αφορά τις καρτέλες, όπως έξυπνη διανομή καρτελών, αυτοματοποίηση ροής εργασιών, εύκολη διαχείριση ευθύνης, τυποποιημένες απαντήσεις και πρότυπα, διαχείριση SLA, διαίρεση και συγχώνευση καρτελών, εργαλεία ομάδας, αναφορές και πολλά άλλα για γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση καρτελών.
Υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας
Η ζωντανή συνομιλία είναι μία από τις βασικές λειτουργίες της πλατφόρμας του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent που σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε την άμεση υποστήριξη που περιμένουν οι σημερινοί καταναλωτές από τα brands.
Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent είναι γεμάτη με δεκάδες κλασικές αλλά και μοναδικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, συμπεριλαμβανομένων των πολλαπλών επιλογών δρομολόγησης συνομιλίας, των δυναμικών προσκλήσεων συνομιλίας, της online παρακολούθησης επισκεπτών, της προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και πολλών άλλων.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας
Φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της σύνθετης λύσης του LiveAgent για το κέντρο επικοινωνίας. Σας επιτρέπει να λαμβάνετε κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα ή από την ιστοσελίδα σας, να σχεδιάζετε ακόμη και τα πιο περίπλοκα και εξατομικευμένα δέντρα IVR, να ορίζετε κανόνες για την αυτοματοποίηση της δρομολόγησης κλήσεων και της μεταφοράς κλήσεων, να κάνετε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και πολλά άλλα.
Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το 65% των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent ενσωματώνεται με τα πιο δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram για να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές του brand σας από έναν πίνακα χειρισμού. Με το LiveAgent δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να παρακολουθείτε πολλές συσκευές.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ολοκληρωμένη λύση όλα σε ένα
Το 70% των καταναλωτών προτιμούν να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μιας εταιρείας για να λαμβάνουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους αντί να χρησιμοποιούν τηλέφωνο ή email για να επικοινωνούν με εταιρείες. Με το LiveAgent μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητες υποστήριξής σας ενεργοποιώντας ένα πλήρως προσαρμόσιμο portal αυτοεξυπηρέτησης με γνωσιακές βάσεις, συχνές ερωτήσεις και φόρουμ πελατών, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλύουν ζητήματα μόνοι τους χωρίς να εμπλέκονται οι εκπρόσωποί σας.
Χρειάζεστε ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;
Με μια ποικιλία παρόχων λογισμικού κέντρου επικοινωνίας στην αγορά, η επιλογή ενός μπορεί να είναι περίπλοκη. Αφού γνωρίζετε τον τύπο του λογισμικού κέντρου επικοινωνίας που αναζητάτε, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με τις απαραίτητες λειτουργίες που είναι απαραίτητες για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας. Ενώ ορισμένα προσφέρουν τις βασικές λειτουργίες ενός κέντρου επικοινωνίες, άλλα περιλαμβάνουν προηγμένες δυνατότητες. Το λογισμικό μας συγκαταλέγεται στις κορυφαίες λύσεις κέντρων επαφής που βασίζονται σε cloud που προσφέρουν απρόσκοπτη εμπειρία και γρήγορο χρόνο απόκρισης σε ερωτήματα πελατών. Στο LiveAgent, έχουμε δημιουργήσει μια λύση πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας με περισσότερες από 179+ λειτουργίες διαθέσιμες αυτή τη στιγμή και πάνω από 40 ενσωματώσεις. Το Live Agent είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο κατάλληλο για μικρές επιχειρήσεις, νεοσύστατες επιχειρήσεις, ατομικούς επιχειρηματίες, ακόμη και επιχειρήσεις που προσφέρει επεκτασιμότητα και προσαρμοστικότητα για να καλύψει όλες τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Γιατί το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι το κατάλληλο για εσάς
Τεχνολογία που είναι βασισμένη στο cloud
Απολαύστε γρήγορη ανάπτυξη, ευκολία χρήσης, προηγμένη ασφάλεια και άλλα οφέλη της τεχνολογίας cloud.
Το εμπιστεύονται 30 χιλιάδες επιχειρήσεις
Πάνω από 30.000 επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους επέλεξαν το LiveAgent ως εργαλείο υποστήριξης πελατών./span>
Επεκτάσιμο & προσαρμόσιμο
Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μπορεί εύκολα να κλιμακωθεί και να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.
Επιλέξτε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στην επιχείρησή σας
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας είναι αυτό που ταιριάζει απόλυτα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, τις ανάγκες υποστήριξης πελατών και το μπάτζετ σας.
Το LiveAgent προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα – συμπεριλαμβανομένου ενός που είναι εντελώς δωρεάν – χωρίς συμβόλαια ή κρυφές χρεώσεις, με πλήρως διαφανή και δίκαιη τιμολόγηση, που χρεώνει μόνο για την πραγματική χρήση κάθε μήνα. Μπορείτε επίσης να υποβαθμίσετε και να αναβαθμίσετε το πρόγραμμά σας και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε εκπροσώπους ανά πάσα στιγμή.
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας
Ανακαλύψτε το καλύτερο λογισμικό επικοινωνίας για την επιχείρησή σας. Συγκρίνετε λύσεις και επιλέξτε την ιδανική για τις ανάγκες σας!
Χρειάζεστε Εναλλακτική λύση του Collab;
Αναζητάτε εναλλακτική λύση του Collab; Το LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 175 λειτουργίες, χωρίς χρέωση εγκατάστασης και εξυπηρέτηση 24/7, αποτελώντας την καλύτερη επιλογή για το κέντρο επικοινωνίας σας. Ξεκινήστε με δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, χωρίς πιστωτική κάρτα. Μάθετε γιατί επιχειρήσεις όπως η Forbes και η Airbus εμπιστεύονται το LiveAgent!
Το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για κάθε startup
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Τι είναι ένα Κέντρο Επικοινωνίας;
Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας επιτρέπει στις εταιρείες να διαχειρίζονται μεγάλο όγκο εισερχόμενων και εξερχόμενων επικοινωνιών πελατών σε μια σειρά καναλιών.