Το εξαιρετικό λογισμικό επιτυχίας πελατών σάς δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Η λύση “όλα σε ένα” σας επιτρέπει να εστιάσετε στη δημιουργία νέων σχέσεων με τους πελάτες σας, επειδή εστιάζει στην εξατομίκευση, την ταχύτητα και τη χρησιμότητα.
Το λογισμικό αφοσίωσης πελατών LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να συνδυάσετε όλα τα κανάλια επικοινωνίας των πελατών σας σε ένα ενιαίο ενοποιημένο φάκελο εισερχομένων στο οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι στην εταιρεία σας. Αυτό επιτρέπει σε κάθε μέλος του προσωπικού να βλέπει όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σε ένα μέρος και δίνει τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους να αρχίσουν να χτίζουν σχέσεις με τους πελάτες σας.
Το κλειδί για την επιτυχία στην εξυπηρέτηση πελατών είναι η καλή σχέση με τους πελάτες σας. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι σημαντικό να συνηθίσετε να απαντάτε στα ερωτήματα των πελατών γρήγορα, αποτελεσματικά και με προσωποποιημένο τρόπο. Ωστόσο, πολλές online επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προκλήσεις όταν πρόκειται να διαχειριστούν τα αιτήματα του γραφείου βοήθειας, που με τη σειρά του τους εμποδίζει να παρέχουν αποτελεσματικές απαντήσεις.
Τα περισσότερα προγράμματα-πελάτες email δυσκολεύουν να λειτουργήσουν σε ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων, καθώς δεν δημιουργήθηκαν με γνώμονα τη συνεργασία. Για παράδειγμα, όταν εργάζεστε με το Outlook, θα μπορούσατε να διαγράψετε τη δουλειά ενός συνεργάτη χωρίς καν να το γνωρίζει και το αντίστροφο. Συνεπώς, τα σημαντικά email μπορούν εύκολα να χαθούν, να αγνοηθούν ή ακόμη και να διαγραφούν. Με το LiveAgent, όλο το προσωπικό σας θα έχει πρόσβαση σε κοινόχρηστα εισερχόμενα, διευκολύνοντας τη συνεργασία των ομάδων.
Δεν είναι καλή πολιτική να κρατάτε τους πελάτες σας σε αναμονή καθώς μπορεί να απογοητευτούν. Ωστόσο, αυτή είναι συνήθως η πραγματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για οργανισμούς με μεγάλες ομάδες υποστήριξης, καθώς είναι εύκολο να παραβλέψετε σημαντικά email μέχρι να είναι πλέον πολύ αργά.
Ωστόσο, με το LiveAgent μπορείτε να δημιουργήσετε υπενθυμίσεις για την παρακολούθηση email υψηλής προτεραιότητας. Συνήθως, η ομάδα σας θα λαμβάνει πάντα σημαντικά email πριν να είναι πολύ αργά.
Εάν έχετε μια μεγάλη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, μπορεί να είναι δύσκολο για όλους να συνεργαστούν χρησιμοποιώντας παραδοσιακά εισερχόμενα email. Για παράδειγμα, εάν τα μέλη της ομάδας φύγουν για διακοπές και λάβουν σημαντικά μηνύματα, μπορεί να χαθούν ή να ξεχαστούν.
Η λύση; Το LiveAgent σας παρέχει κοινόχρηστα εισερχόμενα της εταιρείας που δίνουν τη δυνατότητα στο προσωπικό σας να μοιράζεται τον φόρτο εργασίας των μη διαθέσιμων εκπροσώπων.
Χωρίς κοινό σύστημα διαχείρισης της επικοινωνίας με τους πελάτες, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αξιολογήσετε την απόδοση της υποστήριξης πελατών σας. Με το LiveAgent, μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα που στέλνονται μεταξύ της ομάδας σας και των πελατών σας. Μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε προβλήματα ή να ανταμείψετε τα μέλη της ομάδας που παρέχουν στους πελάτες σας εξαιρετική εξυπηρέτηση.
Το LiveAgent δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας σας έναν εύκολο τρόπο να παρακολουθήσουν τα ερωτήματα πελατών και να απαντήσουν σε αυτά. Ενσωματώνει όλες τις μορφές επικοινωνίας με τους πελάτες σε ένα κομμάτι λογισμικού που λειτουργεί απρόσκοπτα.
Είτε οι πελάτες σας επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω τηλεφωνικού κέντρου, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ή μέσω email, Το LiveAgent σας καλύπτει, ώστε το προσωπικό σας να μπορεί να παρακολουθεί συνεχώς τις επικοινωνίες με τους πελάτες.
Το κλειδί για την επιτυχία των πελατών είναι η επικοινωνία και το LiveAgent παρέχει σε εσάς και στην ομάδα σας τα εργαλεία που χρειάζεστε για αποτελεσματική επικοινωνία.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας δίνουν τη δυνατότητα να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Το LiveAgent παρέχει πολλά εργαλεία που μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση της ομάδας σας και στην επιτυχία της εξυπηρέτησης πελατών σας. Μαζί αυτά τα εργαλεία δίνουν τη δυνατότητα στο προσωπικό σας να επικοινωνεί απρόσκοπτα με τους πελάτες σας σε πολλά κανάλια.
Το λογισμικό επιτυχίας πελατών μας έχει τις υψηλότερες βαθμολογίες στον τομέα και υπερτερεί των άλλων λογισμικών εξυπηρέτησης πελατών που είναι πιο ακριβά και παρέχουν πολύ λιγότερες δυνατότητες.
Η διασφάλιση της επιτυχίας των πελατών σημαίνει ότι προσφέρετε στους πελάτες σας μια εμπειρία πολλών καναλιών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε αναπτύξει μια ειδική, εγγενή εφαρμογή τόσο για Android όσο και για iOS που ενσωματώνεται άψογα με το διαδικτυακό πρόγραμμα-πελάτη σας. Ακόμα κι αν το προσωπικό σας βρίσκεται μακριά από το γραφείο του, μπορεί να συνεχίσει να αλληλεπιδρά με τους πελάτες σας μέσω email, τηλεφώνου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όλα από την εφαρμογή τους. Το αποτέλεσμα; Όλα τα σημαντικά μηνύματα θα λαμβάνουν μια γρήγορη απάντηση.
Το λογισμικό επιτυχίας πελατών μας χρησιμοποιείται παγκοσμίως και διατίθεται με πλήρη έως μερική πολύγλωσση υποστήριξη. Προσφέρει 40+ γλώσσες εφαρμογής και σας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε πλήρως κάθε ειδικό γράμμα ή προφορά γράμματος στην εφαρμογή.
Αυτό δίνει στο προσωπικό σας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί τη μητρική του γλώσσα όταν απαντά σε ερωτήματα και αιτήματα πελατών, που σημαίνει ότι οι πελάτες σας μπορούν να ζητήσουν βοήθεια στη γλώσσα τους.
Το εύχρηστο σύστημα καρτελών σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας με μια ματιά και σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε πολλές κοινές εργασίες εξυπηρέτησης πελατών. Το προσωπικό σας μπορεί να εναλλάσσεται άμεσα μεταξύ διαφορετικών μορφών επικοινωνίας και μπορείτε να προσαρμόσετε την εμπειρία των πελατών σας στις συγκεκριμένες ανάγκες του τομέα σας δημιουργώντας φόρμες επικοινωνίας και κέντρα υποστήριξης κατά παραγγελία.
Το LiveAgent βελτιώνεται συνεχώς και αναπτύσσει νέες δυνατότητες. Το LiveAgent παρέχει ήδη περισσότερες από 179+ λειτουργίες γραφείου βοήθειας και πάνω από 40 ενσωματώσεις.
Το LiveAgent το εμπιστεύονται μερικές από τις μεγαλύτερες και πιο διάσημες εταιρείες στον κόσμο. Διαβάστε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας για να μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να κατορθώσετε την επιτυχία των πελατών, να διασφαλίσετε την αφοσίωση των πελατών και να ανεβάσετε την υποστήριξη των πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.
Το LiveAgent παρέχει ένα ισχυρό εργαλείο επιτυχίας πελατών τόσο για νέες όσο και για υπάρχουσες εταιρείες. Εάν μόλις ξεκινάτε μια επιχείρηση, θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε γρήγορα μια πελατειακή βάση και να δημιουργήσετε αφοσίωση μεταξύ των πελατών σας. Εάν είστε μια καθιερωμένη εταιρεία που θέλει να ανεβάσει την εμπειρία των πελατών σας στο επόμενο επίπεδο, η ενσωμάτωση όλων των καναλιών επικοινωνίας των πελατών σας σε ένα κεντρικό σύστημα θα επιτρέψει στο προσωπικό σας να επικοινωνεί με τους πελάτες σας πολύ πιο εύκολα και αποτελεσματικά.
Σχεδιάσαμε το LiveAgent ως μια ευέλικτη λύση εξυπηρέτησης πελατών και το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών μας είναι κατάλληλο για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Ανεξάρτητα από τον τομέα στον οποίο ανήκετε ή πόσο μεγάλη είναι η εταιρεία σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Το λογισμικό επιτυχίας πελατών θα βοηθήσει εσάς και την ομάδα σας να διαχειριστείτε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας. Το LiveAgent είναι μια λύση SaaS που φέρνει όλες τις επικοινωνίες σας σε ένα απρόσκοπτο σύστημα. Οι πελάτες σας χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους για να επικοινωνήσουν, όπως το email, το τηλέφωνο, τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ή τη ζωντανή συνομιλία. Έτσι, η διατήρηση όλης της επικοινωνίας σε ένα μέρος βοηθά τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να κατανοήσουν καλύτερα τα ζητήματα των πελατών και να απαντήσουν γρηγορότερα. Το LiveAgent διασφαλίζει επίσης τις εσωτερικές επικοινωνίες σας, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε ασφαλή τα ευαίσθητα δεδομένα των πελατών.
Η επιτυχία της εξυπηρέτησης πελατών είναι το κλειδί για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης και μιας ισχυρής κοινότητας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το λογισμικό επιτυχίας πελατών μπορεί να βελτιώσει δραματικά τον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Το προσωπικό σας θα μπορεί πλέον να προσεγγίζει πελάτες σε πολλά κανάλια, αλλά κι εσείς θα μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της εξυπηρέτησης πελατών.
Η αγορά για το λογισμικό επιτυχίας των πελατών είναι πλήρης. Ωστόσο, κάθε πάροχος θα σας προσφέρει ένα διαφορετικό σετ εργαλείων. Όπως σε κάθε απόφαση αγοράς, οι ανάγκες σας για το λογισμικό επιτυχίας πελατών θα εξαρτηθούν από τον κλάδο της βιομηχανίας σας, το μέγεθος της επιχείρησής σας και τις προσωπικές σας ανάγκες.
Οι περισσότεροι πάροχοι λογισμικού προσφέρουν βασικές δυνατότητες που περιλαμβάνουν καρτέλες, ζωντανή συνομιλία ή αναλυτικό πίνακα χειρισμού. Αυτά που είναι πιο προηγμένα έχουν αυτοματοποίηση, συστήματα υποστήριξης πολλών γνωσιακών βάσεων ή διαφορετική εργαλειοθήκη συνεργασίας.
Με το LiveAgent προχωρήσαμε ένα βήμα παραπέρα. Χτίσαμε το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στην πλατφόρμα μας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να εναλλάσσεστε αβίαστα μεταξύ τηλεφωνικών κλήσεων και άλλων μορφών επικοινωνίας. Το LiveAgent υποστηρίζει επίσης μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης απευθείας από τον εγγενή πίνακα χειρισμού, όπου μπορείτε επίσης να απαντήσετε σε μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το μοναδικό μας σύστημα καρτελών φέρνει κάθε μορφή επικοινωνίας σε ένα μέρος.
Με τόσες πολλές επιλογές στην αγορά, η επιλογή ενός λογισμικού επιτυχίας πελατών μπορεί να είναι μια αποθαρρυντική διαδικασία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε το LiveAgent, για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ευέλικτοι. Εάν έχετε μόνο ένα μέλος στην ομάδα υποστήριξης πελατών, κανένα πρόβλημα: Το LiveAgent θα διατηρήσει όλα τα μηνύματά οργανωμένα. Εάν έχετε μια μεγάλη ομάδα που ασχολείται με ερωτήματα πελατών, το LiveAgent θα τους δώσει τη δυνατότητα να συνεργαστούν και να προσφέρουν στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Το LiveAgent προσφέρει όλες αυτές τις δυνατότητες μέσω ενός εύχρηστου περιβάλλοντος χρήστη που είναι εύκολο να το μάθετε και από το οποίο μπορείτε να δείτε βασικές μετρήσεις που δείχνουν πόσο καλά εξυπηρετείτε τους πελάτες σας. Η χρήση του LiveAgent είναι μια ευκαιρία, καθώς παίρνετε όλες αυτές τις χρήσιμες λειτουργίες στην τιμή ενός μέσου δείπνου για δύο άτομα.
Ανακαλύψτε το LiveAgent, το κορυφαίο λογισμικό καρτελών για κέντρα εξυπηρέτησης του 2024! Παρέχει απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε κανάλι, χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Μετατρέψτε τα αιτήματα πελατών σε καρτέλες για εύκολη διαχείριση και απολαύστε 24/7 υποστήριξη. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα!
Γίνετε χαρούμενοι με το λογισμικό ικανοποίησης πελατών
Ξεχωρίστε το 2024 με το LiveAgent: Εξατομικευμένη 24/7 υποστήριξη χωρίς χρεώσεις. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή τώρα!
Το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για κάθε startup
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team