Το λογισμικό για τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent προσφέρει λειτουργία επιστροφής κλήσης σαν τμήμα της δυνατότητας IVR (διαδραστικής φωνητικής απόκρισης) . Αντί να περιμένουν σε αναμονή, οι πελάτες σας μπορούν να ζητούν επιστροφή κλήσης με το πάτημα ενός κουμπιού. Δεν υπάρχει λόγος αναμονής ή ανησυχίας ότι θα χάσουν τη σειρά τους. Το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον πελάτη μόλις έρθει η σειρά του.
Με την επιστροφή κλήσης κατά προτεραιότητα του LiveAgent, οι εκπρόσωποί σας δεν θα χρειάζεται να παρακολουθούν τα αιτήματα επιστροφής κλήσης χειροκίνητα. Η ενσωματωμένη λειτουργία ACD (αυτόματη κατανομή κλήσεων) λειτουργεί σε συνεργασία με το ισχυρό σύστημα IVR και συγκρατεί τον τηλεφωνικό αριθμό του καλούντα και τη θέση του στη σειρά, εκτός του ότι καλεί τον αριθμό αναθέτοντας την κλήση στον αντίστοιχο εκπρόσωπο.
Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να λάβουν επιστροφή κλήσης από την ομάδα του κέντρου επικοινωνίας σας αντί να περιμένουν στην αναμονή. Με το να σέβεστε το χρόνο τους, μειώσετε τις αναπάντητες κλήσεις και θα δείτε συνολική αύξηση ικανοποίησης των πελατών.
Οι πελάτες περιμένουν μία απρόσκοπτη εμπειρία κάθε φορά που επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών. Δίνοντας τους την επιλογή αυτόματης επιστροφής κλήσης, τους προσφέρετε μία εμπειρία χωρίς προβλήματα. Ελαττώστε την προσπάθεια που καταβάλλει ο πελάτης σήμερα βελτιώνοντας την ικανοποίηση πελάτη και την αφοσίωση στην επωνυμία σας.
Για να ξεκινήσετε τη χρήση της υπηρεσίας επιστροφής κλήσης, απλά δημιουργήστε ένα IVR script που περιλαμβάνει την επιλογή της επιστροφής κλήσης.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο LiveAgent και πατήστε Διαμόρφωση, στη συνέχεια Κλήση, και μετά Αριθμοί. Πατήστε “επεξεργασία υπαρχόντων αριθμών” και επιλέξτε IVR.
Πατήστε “Προσθήκη Ηχογράφησης” και μεταφορτώστε τα προηχογραφημένα μηνύματα του IVR σας ή ηχογραφήστε δικά σας.
Δημιουργήστε το δικό σας IVR script. Ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται στον οδηγό ρύθμισης αυτόματης επιστροφής κλήσης στη γνωσιακή βάση.
Ξεκινήστε μία κλήση για να δοκιμάσετε αν λειτουργεί η επιστροφή κλήσης. Ακολουθήστε τις οδηγίες του IVR και πατήστε τον αριθμό που επιθυμεί επιστροφή κλήσης.
Το λογισμικό επιστροφής κλήσης είναι μία οικονομική επιλογή για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Με την αυτόματη επιστροφή κλήσης, απαιτούνται λιγότεροι εκπρόσωποι για την απάντηση των κλήσεων, καθώς ο όγκος των κλήσεων δεν θα είναι εξ ίσου μεγάλος.
Μην χάσετε τις ευκαιρίες πιθανών πωλήσεων επειδή δεν μπορούν να επικοινωνήσουν οι πελάτες μαζί σας. Με την αυτόματη επιστροφή κλήσης, οι πελάτες σας είναι λιγότερο πιθανό να εκνευριστούν και να τερματίσουν την κλήση. Δίνοντάς τους την ευκαιρία να ζητήσουν αυτόματη επιστροφή κλήσης, μπορείτε να κάνετε περισσότερες πωλήσεις και να βελτιώσετε ταυτόχρονα την ικανοποίηση πελατών.
Συγκεντρώστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία που παρέχετε. Οι ισχυρές δυνατότητες αναφοράς μας σας προσφέρουν στατιστικά για το εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σας μεταξύ των οποίων αναπάντητες και απαντημένες κλήσεις, διάρκεια κλήσεων, εκπρόσωποι που ανατέθηκαν, και άλλα. Με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent, υπάρχουν ατελείωτες επιλογές αναφορών. Διαχωρίστε τα δεδομένα ανά μέρα, εβδομάδα, μήνα, ή χρονικό διάστημα της επιλογής σας και δημιουργήστε ένα διάγραμμα ή πίνακα που καλύπτει τις ανάγκες σας. Όσο καλύτερα καταρτισμένοι είστε σχετικά με την υπηρεσία που παρέχετε, τόσο περισσότερο μπορείτε να βελτιώσετε ην ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών.
Η λειτουργία αυτόματης επιστροφής κλήσης του LiveAgent κρατάει τη θέση του πελάτη σας στη σειρά. Μπορεί να τερματίσει την κλήση γνωρίζοντας ότι ο αριθμός τους κρατήθηκε, η σειρά τους είναι ασφαλής, και η επιστροφή κλήσης θα είναι άμεση.
Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας προσφέρει μια ενοποιημένη επιφάνεια εργασίας εκπροσώπου με όλα τα κανάλια. Με το LiveAgent, οι εκπρόσωποί σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα από τα διαφορετικά κανάλια (κοινωνικά δίκτυα, live chat, email, τηλέφωνο) από το ίδιο περιβάλλον.
Ορίστε κανόνες αυτοματισμού για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα και τη ροή εργασίας των εκπροσώπων σας. Οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αυτόματη αποστολή emails, την προσθήκη ετικετών (επιστροφής κλήσης) σε tickets, και άλλα.
Το λογισμικό επιστροφής κλήσεων του LiveAgent είναι εξοπλισμένο με τη λειτουργία ΑΔΚ για να εξασφαλίσει μεταφορές κλήσεων χωρίς προβλήματα και κορυφαία εμπειρία πελάτη. Η λειτουργία ACD δρομολογεί αυτόματα του καλούντες στον κατάλληλο εκπρόσωπο/τμήμα με βάση τη διαθεσιμότητα, την προτεραιότητα ή με τυχαία ανάθεση.
Το διαδικτυακό τηλεφωνικό κέντρο με είναι εξοπλισμένο με ένα ισχυρό σύστημα ΔΦΑ που είναι έτοιμο να εκτελέσει σύνθετες ροές IVR. Το σύστημα IVR είναι εύκολο στη χρήση για τους αρχάριους, αλλά αρκετά ισχυρό για ικανοποιήσει τις ανάγκες ενός επαγγελματικού τηλεφωνικού κέντρου.
Το σύστημα αυτόματης επιστροφής κλήσης του LiveAgent σας απαλλάσσει από τα βάρη, εξασφαλίζοντας ότι οι εκπρόσωποι μπορούν να συνεχίσουν να απαντούν σε κλήσεις χωρίς διακοπή. Όταν ένας πελάτης ζητήσει επιστροφή κλήσης και έρθει η σειρά του, το σύστημα θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό του και θα τον συνδέσει με τον κατάλληλο εκπρόσωπο.
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent καταγράφει αυτόματα κάθε εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση. Το σύστημα μπορεί να αποθηκεύσει απεριόριστο αριθμό εγγραφών κλήσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διασφάλιση ποιότητας, εκπαίδευση, ομαλή παράδοση εισιτηρίων ή νομικούς σκοπούς.
Η προβολή υβριδικών ticket του LiveAgent εξασφαλίζει ότι οι εκπρόσωποι μπορούν να ακολουθήσουν την πορεία επίλυσης του προβλήματος ενός πελάτη σε πολλά κανάλια ενώ παραμένουν στην ίδια ροή ticket. Οι ροές υβριδικών ticket βοηθούν τους εκπροσώπους να δίνουν χρήσιμες και προσωποποιημένες απαντήσεις που βοηθούν στην βελτίωση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη.
Απολαύστε μία δωρεάν δοκιμή 30 ημερών του LiveAgent για να διαπιστώσετε τι μπορεί να κάνει η διαδικτυακή μας λύση για τηλεφωνικό κέντρο για την επιχείρησή σας και την υποστήριξη των πελατών σας, τις πωλήσεις και την ομάδα marketing.
Εκτός από ένα πλήρες λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, το LiveAgent συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες στην εξυπηρέτηση πελατών.
Συνδέστε όλους τους λογαριασμούς των κοινωνικών σας δικτύων με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα των εκπροσώπων και να διατηρήσετε ασφαλή τα δεδομένα των πελατών σας. Το λογισμικό για help desk του LiveAgent ενσωματώνεται με το Instagram, το Twitter, το Facebook, το Facebook Messenger, και το Viber.
Το λογισμικό για helpdesk του LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο live chat της αγοράς. Απολαύστε προηγμένες δυνατότητες όπως προληπτικές προσκλήσεις chat, φόρμα επικοινωνίας εκτός σύνδεσης, φόρμα προ συνομιλίας, καθώς και προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο που σας επιτρέπει να βλέπετε τι πληκτρολογεί ο πελάτης στο chat προτού πατήσει αποστολή. Οι δυνατότητες του live chat του LiveAgent θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την αφοσίωση του πελάτη, να αυξήσετε τις πωλήσεις, και ταυτόχρονα να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών.
Συγκεντρώστε όλα τα αιτήματα πελατών σε ένα κεντρική πολυκάναλη επιφάνεια εργασίας με το λογισμικό ticketing. Αναθέστε tickets σε διαφορετικά τμήματα και εκπροσώπους, και οργανώστε κάθε αίτημα με βάση τις ετικέτες, την προτεραιότητα, ή την ημερομηνία λήψης. Δείτε την πορεία της επίλυσης κάθε προβλήματος πελάτη από την αρχή ως το τέλος, σε διάφορα κανάλια υποστήριξης με πλούσια σε περιεχόμενο μορφή με την ροή υβριδικών ticket.
Δημιουργήστε και διαμορφώστε τη δική σας γνωσιακή βάση χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή WYSIWYG (What You See Is What You Get). Βελτιώστε την ικανοποίηση πελατών παρέχοντας στους πελάτες σας εργαλεία αυτοβοήθειας όπως άρθρα οδηγιών, ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, ή κοινοτικά φόρουμ.
Το διαδικτυακό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent προσφέρει πολλά περισσότερα από επιστροφή κλήσης.
Το λογισμικό LiveAgent helpdesk είναι γεμάτο με περισσότερες από 200 χρήσιμες λειτουργίες που θα σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε την ροή εργασίας των εκπροσώπων σας και να μην χρειάζεται να κάνετε εικασίες κατά την εξυπηρέτηση πελατών. Βελτιώστε την απόδοση των εκπροσώπων σας σήμερα με το LiveAgent.
Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας είναι σχεδιασμένου να λειτουργεί σωστά με άλλες εφαρμογές. Ενσωματώστε τις αγαπημένες σας με το λογισμικό του τηλεφωνικού μας κέντρου για να επιτύχετε την μέγιστη αποτελεσματικότητα από μεριάς των εκπροσώπων, καθώς και να έχετε γενική εικόνα του πλήρους προφίλ κάθε πελάτη με τις προηγούμενες αγορές και επικοινωνίες με την επιχείρησή σας.
Ο βασικός μας στόχος είναι η επιτυχία. Η υποστήριξη πελατών του LiveAgent είναι διαθέσιμη 24/7, 365 το χρόνο σε πολλά κανάλια επικοινωνίας όπως Twitter, Facebook, Instagram, email, live chat, και πύλη πελατών, ή τηλέφωνο. Επικοινωνήστε μαζί μας όποτε μας χρειαστείτε, και θα χαρούμε να βοηθήσουμε. Επίσης προσφέρουμε υποστήριξη σε πολλές γλώσσες, αν τη χρειαστείτε.
Το λογισμικό επιστροφής κλήσης του LiveAgent κατασκευάστηκε με βάση ευελιξία, την δυνατότητα προσαρμογής, και την ομαδική συνεργασία. Επειδή κάθε επιχείρηση (ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου) έχει διαφορετικές ανάγκες, το κέντρο επικοινωνίας μας είναι πλήρως προσαρμόσιμο. Το λογισμικό μας μπορεί να διαμορφωθεί για ενέργειες κάθε μεγέθους και σκοπού, είτε ειδικεύεστε στην εξυπηρέτηση μέσω εισερχόμενων κλήσεων, στις εξερχόμενες πωλήσεις, ή και τα δύο. Οι επαγγελματίες σύμβουλοί μας ή το τεχνικό μας προσωπικό μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την αποτελεσματικότερη, λύση λογισμικού που θα ταιριάζει στις ανάγκες σας. Είτε είστε στον τομέα της υγείας, της φιλοξενίας, του λογισμικού ως υπηρεσία (SaaS), της αυτοκίνησης, του e-commerce, ή στον κλάδο της εκπαίδευσης, το LiveAgent μπορεί να διαμορφωθεί για να ταιριάξει στις ανάγκες σας.
Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι σύμφωνο με το GDPR, Επαληθευμένο από Google OAuth, με HTTPS κρυπτογράφηση, και αποθηκεύει δεδομένα πελατών σε εγκαταστάσεις συμβατές με Tier-III+ ή IV ή PCI DSS, SSAE-16, ή ISO 27001.
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του λειτουργεί σε cloud. Αποκτήστε καθημερινή και εύκολη πρόσβαση στις ισχυρές δυνατότητες επιστροφής κλήσης του κέντρου επικοινωνίας σας.
Το πολυκάναλο λογισμικό μας για τηλεφωνικό κέντρο έχει κερδίσει περισσότερα από 20 βραβεία μονάχα το 2020, λόγω της πολυκάναλης δυνατότητάς του, το ισχυρό ενσωματωμένο CRM, και τις προηγμένες ενσωματώσεις του CRM. Ανακαλύψτε σήμερα πως το LiveAgent μεταβαίνει ομαλά από το ένα κανάλι στο άλλο.
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent προσφέρεται με freemium μοντέλο χρέωσης. Προσφέρουμε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου και προηγμένη χρεώσιμη έκδοση που περιλαμβάνει αυτόματη επιστροφή κλήσης. Το χρεώσιμο λογισμικό μας προσφέρεται σε προσιτή τιμή. Πληρώστε λιγότερα και αποκτήστε περισσότερα με το LiveAgent σήμερα.
Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να επικοινωνούν μαζί σας στο κανάλι υποστήριξης της επιλογής τους. Είτε πρόκειται για live chat, email, φωνή, video, κοινωνικά δίκτυα, ή διαδικτυακή συνομιλία, το LiveAgent είναι έτοιμο να προσφέρει την απρόσκοπτη εμπειρία πελατών που αναμένουν οι πελάτες σας. Προσφέρετε εξαιρετικά εξατομικευμένη, καταρτισμένη και πλούσια σε περιεχόμενο υπηρεσία με το σύστημα επιστροφής κλήσης και απολαύστε καλύτερες και μακροβιότερες σχέσεις με τους πελάτες σας, υψηλότερη ικανοποίηση πελατών, βελτιωμένη αφοσίωση και περισσότερες ευκαιρίες για πώληση.
Δοκιμάστε το βραβευμένο λογισμικό επιστροφής κλήσης για πολυκάναλη υποστήριξη πελατών. Δοκιμάστε τις ισχυρές ενσωματώσεις IVR και CRM για να ανακαλύψετε πως μπορείτε να προσφέρετε απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη σε όλα τα κανάλια υποστήριξης. Ζητήστε μία επίδειξη, ή ξεκινήστε μία δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να δείτε όσα έχει να προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.
Feature-rich, lightning fast live chat for WordPress
With LiveAgent’s live chat for WordPress, you can provide instant customer support, improve engagement with proactive triggers, and boost customer satisfaction.
Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;
Δείτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση για το Desk.com. Μάθετε τα οφέλη και εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.
Αναλάβετε δράση την κατάλληλη στιγμή με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό παρακολούθησης πελατών για το 2024 με το LiveAgent! Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας και ξεκινήστε συνομιλίες την κατάλληλη στιγμή. Απολαύστε δωρεάν δοκιμή χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών και τις πωλήσεις σας σήμερα!
Γίνετε χαρούμενοι με το λογισμικό ικανοποίησης πελατών
Ξεχωρίστε το 2024 με το LiveAgent: Εξατομικευμένη 24/7 υποστήριξη χωρίς χρεώσεις. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team