Το LiveAgent προσφέρει σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών για οργάνωση, παρακολούθηση και αντιμετώπιση παραπόνων. Περιλαμβάνει εργαλεία υποστήριξης και αυτοματοποίησης επικοινωνίας, συγκεντρώνοντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας.
Η διαχείριση παραπόνων πελατών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής κάθε εταιρείας. Τα συστήματα διαχείρισης παραπόνων πελατών (CCMS) είναι επίσημες διαδικασίες λήψης, καταγραφής και επίλυσης παραπόνων πελατών. Το CCMS έχει τρεις κύριες φάσεις: καταγραφή του παραπόνου, ανάλυση του προβλήματος και εφαρμογή της λύσης.
Αυτό το άρθρο εξετάζει το κορυφαίο λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών του κλάδου και τι το ξεχωρίζει.
Πώς λειτουργούν τα συστήματα διαχείρισης παραπόνων πελατών;
Τα συστήματα διαχείρισης παραπόνων πελατών επιτρέπουν στους οργανισμούς να λαμβάνουν σχόλια. Οι εταιρείες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να επιλύσουν ζητήματα και να μειώσουν τα παράπονα στο μέλλον. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν δεδομένα γνωσιακών βάσεων για να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους αμέσως πριν μιλήσουν με έναν αντιπρόσωπο.
Κάθε λογισμικό χρησιμοποιεί διαφορετικά εργαλεία για τη συλλογή σχολίων και την επικοινωνία με τους πελάτες μέσω διαφόρων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαδικτυακών καναλιών. Ένας οργανισμός μπορεί να χειριστεί καλύτερα τα παράπονα με μια ποικιλία μετρήσεων και αναφορών όπως:
Τα δεδομένα που συλλέγονται εισάγονται στο σύστημα CRM για μελλοντική ανάλυση για τη βελτίωση των μελλοντικών αλληλεπιδράσεων παραπόνων πελατών.
Πώς ακριβώς λοιπόν τα συστήματα διαχείρισης παραπόνων παρέχουν υψηλότερα επίπεδα υποστήριξης πελατών;
Κατά την αξιολόγηση των συστημάτων διαχείρισης παραπόνων πελατών, η ομάδα σας θα πρέπει να γνωρίζει καλά τα βασικά στοιχεία που θα ωφελήσουν τον οργανισμό σας.
Οι καρτέλες επιτρέπουν στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά μια ενιαία διεπαφή για να απαντούν σε ερωτήματα. Όταν ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών λαμβάνει ένα παράπονο μέσω οποιουδήποτε καναλιού, αυτή η αλληλεπίδραση μετατρέπεται σε καρτέλα. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να βρουν αυτές τις καρτέλες στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα, επιτρέποντας γρήγορες και αποτελεσματικές απαντήσεις πελατών. Στη συνέχεια, οι αντιπρόσωποι μπορούν να λάβουν καρτέλες και να τις χειριστούν σε πολλαπλά τμήματα. Οι καρτέλες παρέχουν μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη οργανώνοντας όλη την επικοινωνία και βελτιώνοντας τη διαχείριση εργασιών.
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σάς επιτρέπει να συνομιλείτε γρήγορα με πελάτες όταν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα. Μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να επιλύσουν τα προβλήματά τους γρήγορα και αποτελεσματικά με τις λειτουργίες αυτοματισμού ή να τους συνδέσετε με τον κατάλληλο αντιπρόσωπο υποστήριξης. Επιπλέον, τα καλύτερα συστήματα διαχείρισης παραπόνων πελατών θα σας επιτρέψουν να βοηθήσετε τους πελάτες μέσω ζωντανής συνομιλίας κειμένου, βίντεο και ήχου. Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα πιο συχνά κανάλια παρακολούθησης παραπόνων πελατών, διαχείρισης σχολίων και διαχείρισης διασφάλισης ποιότητας.
Το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών επιτρέπει στην ομάδα σας να βοηθά τους πελάτες την ώρα που το χρειάζονται μέσω ενός τηλεφωνικού κέντρου. Οι κλήσεις διανέμονται στους διαθέσιμους αντιπροσώπους καθώς εισέρχονται. Εάν δεν έχετε τηλεφωνικό κέντρο, δεν θα μπορείτε να λαμβάνετε εισερχόμενες κλήσεις ή να κατανέμετε κατάλληλα το προσωπικό.
Το στοιχείο διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης των συστημάτων διαχείρισης παραπόνων συλλέγει παράπονα πελατών σχετικά με διαφορετικά κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι έμποροι και οι ομάδες υποστήριξης μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσουν τη διαχείριση παραπόνων και να διαχειριστούν περαιτέρω την ψηφιακή σας παρουσία.
Οι πύλες πελατών σάς επιτρέπουν να δημιουργήσετε μια δομημένη και ενημερωτική πύλη για τους πελάτες σας. Αυτές οι πύλες σάς επιτρέπουν να μοιράζεστε πληροφορίες με τους πελάτες σας και να απαντάτε σε παράπονα. Δημιουργώντας φόρουμ κοινότητας, μια ενημερωτική βάση δεδομένων ή μια ενότητα συχνών ερωτήσεων, οι πελάτες αφιερώνουν λιγότερο χρόνο μιλώντας με αντιπροσώπους.
Η γνωσιακή βάση σας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της πύλης πελατών σας, παρέχοντας στους πελάτες εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες ανά πάσα στιγμή. Το καλύτερο λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων σάς επιτρέπει να διατηρείτε πολλαπλές γνωσιακές βάσεις για την καλύτερη διαχείριση παραπόνων πελατών.
Τα ακόλουθα βασικά χαρακτηριστικά συνθέτουν ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών:
Εφαρμόζοντας ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης παραπόνων, μπορείτε να επωφεληθείτε από τα παράπονα πελατών όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών θα πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
Η χρονική σήμανση είναι η επισύναψη μιας χρονικής σφραγίδας στις αλληλεπιδράσεις και μπορεί να καταγράψει πότε ο καταγγέλλων επικοινωνεί με τον οργανισμό και πότε λαμβάνει την απάντησή του. Μπορεί επίσης να είναι χρήσιμο σε νομικές υποθέσεις. Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι χρονικών σφραγίδων: ψηφιακές και αναλογικές.
Η κλιμάκωση εργασιών σε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών παρέχει έναν τρόπο να αυξηθεί η προτεραιότητα των παραπόνων. Η κλιμάκωση μπορεί να συμβεί σε ένα περιβάλλον που βασίζεται στην ομάδα όπου πολλά άτομα επιλύουν τα περισσότερα ή όλα τα προβλήματα. Ένα απλό παράδειγμα είναι η εκχώρηση υψηλότερης προτεραιότητας σε μια τηλεφωνική κλήση, εάν περιλαμβάνει υποστήριξη πολλών χρηστών υπό συνδρομή αντί για έναν χρήστη χωρίς πρόγραμμα.
Το λογισμικό παραπόνων πελατών θα ζητά από τους πελάτες να παρέχουν ορισμένες πληροφορίες όταν υποβάλλουν ένα παράπονο. Αυτές οι πληροφορίες μπορεί να περιλαμβάνουν το όνομά τους, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση email και την περιγραφή του προβλήματος, επιτρέποντας στις εταιρείες να επικοινωνήσουν με τον πελάτη και να επιλύσουν γρήγορα τα παράπονά τους, ενώ συγκεντρώνουν σχετικά δεδομένα. Αυτό θα εξασφαλίσει μια ομαλή εμπειρία πελάτη, θα ικανοποιήσει τους πελάτες και θα εξασφαλίσει καλύτερη διαχείριση της ποιότητας των υπηρεσιών.
Ένα αποτελεσματικό σύστημα θα ειδοποιεί όλους τους σχετικούς υπαλλήλους και διευθυντές για ένα νέο παράπονο μόλις το καταγράψει το σύστημα. Αυτές οι ειδοποιήσεις θα περιλαμβάνουν:
Αυτές οι ειδοποιήσεις διασφαλίζουν ότι εμπλέκονται οι κατάλληλοι αντιπρόσωποι και ότι τα αρμόδια μέρη δεν μπορούν να παραμελήσουν τα καθήκοντά τους.
Οι αυτόματες ειδοποιήσεις εργασιών μέσω email εξοικονομούν χρόνο και διασφαλίζουν ότι τα παράπονα επιλύονται γρήγορα. Για παράδειγμα, μια αυτοματοποιημένη ειδοποίηση εργασίας μπορεί να ενεργοποιηθεί όταν λαμβάνεται ένα παράπονο πελάτη, ώστε κάποιος να μπορεί να το ελέγξει αμέσως.
Μπορείτε να προσθέσετε αυτόματες λειτουργίες στην πύλη αυτοεξυπηρέτησής σας. Για παράδειγμα, η πύλη υπηρεσιών σας σάς επιτρέπει να υποβάλετε αμέσως όλα τα παράπονα πελατών, κάνοντας τους πελάτες να αισθάνονται ότι ακούγονται. Επιπλέον, τα εργαλεία ικανοποίησης πελατών που επιτρέπουν στις εταιρείες να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται παράπονα μπορούν να οδηγήσουν σε οφέλη όπως η αυξημένη αφοσίωση των πελατών.
Οι υβριδικές καρτέλες περιέχουν όλα τα παραδοσιακά αναγνωριστικά καρτελών, συμπεριλαμβανομένων των παραπόνων του πελάτη σας και των βασικών πληροφοριών. Αυτό το σύστημα σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε τις επικοινωνίες πελατών με ένα αναγνωριστικό καρτέλας. Ένας αντιπρόσωπος γνωρίζει το πρόβλημα ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιεί ο πελάτης.
Η χρήση συστημάτων διαχείρισης παραπόνων πελατών στην επιχείρησή σας επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να βλέπουν αμέσως τα στοιχεία πελατών του παραπόνου που υποβάλλουν. Οι πληροφορίες πελατών σας δίνουν το πλαίσιο για να παρέχετε υποστήριξη και υπηρεσίες για να βοηθήσετε στην γρήγορη επίλυση των παραπόνων.
Θα πρέπει να ερευνήσετε ποια συστήματα διαχείρισης παραπόνων χρησιμοποιούν άλλες εταιρείες στον κλάδο σας. Αφού κατανοήσετε τη διαδικασία των ανταγωνιστών σας, ήρθε η ώρα να εξετάσετε τι χρειάζεστε. Αυτό που χρειάζεστε είναι κάτι που είναι ευέλικτο, παρέχει εξαιρετική εμπειρία χρήστη και μπορεί να τροποποιηθεί με βάση τα είδη των παραπόνων που λαμβάνετε.
Όταν επιλέγετε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών, πρέπει να γνωρίζετε τις δεσμεύσεις του λογισμικού. Δεσμεύεστε για ένα πρόγραμμα πληρωμών που σας χρεώνει ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα με διάφορα επίπεδα υπηρεσιών με βάση το μέγεθος της επιχείρησής σας. Ορισμένα συστήματα όπως το LiveAgent σάς επιτρέπουν να δεσμευτείτε σε ένα ετήσιο πρόγραμμα.
Οι εταιρείες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα μοντέλα τιμολόγησης όταν επιλέγουν ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών. Τα περισσότερα συστήματα διαχείρισης παραπόνων πελατών σάς προσφέρουν πολλά επίπεδα υπηρεσιών για να επιλέξετε τη λειτουργικότητα που ταιριάζει στις ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας. Η τιμή σας καθορίζεται από τις υπηρεσίες που επιλέγετε και από τον αριθμό των αντιπροσώπων στο πρόγραμμα.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Όταν επιλέγετε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών, θέλετε να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας μπορεί να βοηθήσει γρήγορα τους πελάτες μέσω επικοινωνιακών εργαλείων. Ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών με συνομιλία και υποστήριξη 24/7 είναι χρήσιμο, ειδικά εάν έχετε μια μεγάλη ή απομακρυσμένη ομάδα που εργάζεται σε διαφορετικές ζώνες ώρας.
Βεβαιωθείτε ότι το σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών και ποιότητας υπηρεσιών προσφέρει πολλούς τρόπους επικοινωνίας μαζί σας από τους πελάτες σας. Είτε πρόκειται για email, ζωντανή συνομιλία, τηλέφωνο ή περισσότερα. Το σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών θα πρέπει να επιτρέπει στους δυσαρεστημένους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας γρήγορα.
Θα πρέπει να μπορείτε να λειτουργείτε μια ομάδα διαχείρισης παραπόνων πελατών οποιουδήποτε μεγέθους από οπουδήποτε στον κόσμο. Ανεξάρτητα από το τρέχον μέγεθος της επιχείρησής σας, θέλετε να επιλέξετε λογισμικό που καλύπτει τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας. Επιλέγοντας ένα σύστημα που σας επιτρέπει να αυξήσετε ή να μειώσετε τη μηνιαία συνδρομή σας, θα μπορείτε να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας σε αργούς ή με φόρτο εργασίας χρόνους.
Είτε πρόκειται για πάροχο VoIP είτε για συνομιλία με πελάτες, πρέπει να επιλέξετε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών που να διαθέτει συνεργασία. Χρησιμοποιώντας το πολυκαναλικό λογισμικό, μπορείτε να αυξήσετε περαιτέρω την αποτελεσματικότητα των συνεργασιών εργαζομένων και πελατών.
Για να επιλέξετε το καλύτερο σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών για την επιχείρησή σας, πρέπει να γνωρίζετε τους περιορισμούς του λογισμικού σας. Για παράδειγμα, εξετάστε το μέγεθος του υπάρχοντος προσωπικού σας και επιλέξτε λογισμικό που εξυπηρετεί καλύτερα τους πελάτες σας, είτε πρόκειται για κανάλια επικοινωνίας, εισερχόμενες κλήσεις, υποστήριξη βίντεο ή συνομιλία κειμένου. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που χρησιμοποιείτε δεν περιορίζει τις επιχειρηματικές σας πρακτικές ή τη διαχείριση ποιότητας κλήσεων.
Όταν επιλέγετε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών, είναι απαραίτητο να εξοικειωθείτε με το λογισμικό πριν το επιλέξετε. Είναι καλύτερο να το κάνετε αυτό με μια επίδειξη, η οποία θα σας δείξει πώς λειτουργεί το λογισμικό και θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας. Η ομάδα σας θα μπορεί να κάνει οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το λογισμικό αυτήν τη στιγμή, γεγονός που σας δίνει το πλεονέκτημα να εξοικειωθείτε με το σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών πριν το αγοράσετε. Βεβαιωθείτε ότι ταιριάζει στις ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών σας προτού κάνετε μια αγορά.
Η παρακολούθηση της εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ωστόσο, χρησιμοποιώντας την έκδοση επίδειξης LiveAgent, μπορείτε να ζήσετε από πρώτο χέρι το ευρύ φάσμα προηγμένων λειτουργιών και να το δοκιμάσετε μόνοι σας πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια. Είναι επιτακτική ανάγκη να σημειωθεί ότι οι επιδείξεις είναι απλώς μια επίδειξη του πώς λειτουργεί το σύστημα και τίποτα περισσότερο. Ωστόσο, οι επιδείξεις παρέχουν έναν τρόπο να δείτε τις εσωτερικές λειτουργίες του λογισμικού.
Looking for the right CCM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Το LiveAgent είναι το καλύτερο σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών και η πιο αξιόπιστη λύση για σχόλια χρηστών διότι:
Άλλοι ανταγωνιστές όπως το Zendesk προσφέρουν στους χρήστες παρόμοιες δυνατότητες με διαφορετικά προγράμματα πληρωμών. Επιπλέον, η φιλική προς κινητά διεπαφή του Apptivo συγχρονίζεται με άλλες εφαρμογές στο τηλέφωνό σας, ώστε να μην χρειάζεται να εισαγάγετε ξανά κωδικούς πρόσβασης.
Η διαδικασία διαχείρισης κριτικών χρηστών στο Apptivo είναι πολύ παρόμοια με αυτή του LiveAgent, αλλά δεν είναι τόσο εστιασμένη στα σχόλια των χρηστών. Επιπλέον, το Apptivo δεν περιλαμβάνει φιλικές προς το χρήστη λειτουργίες, όπως ενσωμάτωση συνομιλίας ή ειδοποιήσεις push, όπως το LiveAgent. Ένας άλλος ανταγωνιστής, το TeamSupport, παρέχει πλήρη υποστήριξη για ομάδες και επιχειρήσεις. Αυτή η εταιρεία εφαρμόζει περισσότερες από 200 διαδικασίες διαχείρισης αξιολογήσεων. Ωστόσο, το σύστημα δεν είναι τόσο φιλικό προς τον χρήστη όσο άλλες επιλογές.
Η νούμερο ένα προτεραιότητα των περισσότερων εταιρειών είναι η παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό έχει αποδειχτεί ξανά και ξανά. Η εξαιρετική διαχείριση παραπόνων πελατών οδηγεί σε αύξηση της ποιότητας των διαδικασιών πωλήσεων, στην αφοσίωση στην επωνυμία και στη θετική αναφορά από στόμα σε στόμα. Για να χειριστείτε καλύτερα τα παράπονα πελατών, χρειάζεστε το καλύτερο σύστημα παραπόνων πελατών.
Ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών χρησιμοποιεί αναλυτικά εργαλεία για την ανάλυση και τη συλλογή δεδομένων από παράπονα. Οι θετικές και οι αρνητικές κριτικές παρέχουν πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών για τη βελτίωση των μελλοντικών αλληλεπιδράσεων.
Η εφαρμογή ενός συστήματος διαχείρισης παραπόνων πελατών είναι γρήγορη και εύκολη και μπορεί να βελτιώσει δραστικά την ανταπόκρισή σας στην εξυπηρέτηση πελατών. Η δημιουργία ενός τέτοιου συστήματος δεν απαιτεί πολύ χρόνο ή χρήμα, καθώς μπορεί να σχεδιαστεί γύρω από τα τρέχοντα συστήματα και τους πόρους σας. Αφού εφαρμόσετε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών, η διαχείριση εκμάθησης είναι ζωτικής σημασίας. Πρέπει να εκπαιδεύσετε την ομάδα σας για να το αξιοποιήσει στο έπακρο και να εξασφαλίσετε την καλύτερη διαχείριση ποιότητας υπηρεσιών. Ίσως χρειαστεί να αναβαθμίσετε κάποιο λογισμικό και να πληρώσετε μηνιαίες χρεώσεις χρήσης ανά αντιπρόσωπο, επομένως να είστε προετοιμασμένοι για κάποια επένδυση.
Το εύρος τιμών των συστημάτων διαχείρισης παραπόνων πελατών ποικίλλει. Ορισμένα συστήματα διαχείρισης προσφέρουν δωρεάν εκδόσεις ή δωρεάν δοκιμές και έχουν διαφορετικά προγράμματα πληρωμών. Το κόστος διαφέρει ανά λογισμικό, αλλά συνήθως, όσο περισσότερους αντιπροσώπους έχετε, τόσο καλύτερη συμφωνία μπορείτε πιθανώς να επιτύχετε στο κόστος ανά αντιπρόσωπο.
Για να επιτρέψουμε στη μικρή, μεσαία ή μεγάλη επιχείρησή σας να χειρίζεται καλύτερα τα παράπονα πελατών, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τα 20 καλύτερα συστήματα διαχείρισης παραπόνων πελατών. Είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει μια διαθέσιμη επιλογή για την κάλυψη των αναγκών διαχείρισης παραπόνων πελατών με διάφορα χαρακτηριστικά, πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και επιλογές τιμής.
Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών και πολλά άλλα, δίνοντας στην ομάδα σας τα εργαλεία που χρειάζονται για τη σύνδεση με τους πελάτες και τη βελτίωση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.
Το λογισμικό LiveAgent μπορεί να βοηθήσει τις μικρές, μεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσεις σε όλες τις ανάγκες παραπόνων πελατών. Αυτό οφείλεται στη δυνατότητα γρήγορης αλληλεπίδρασης με πελάτες χρησιμοποιώντας υποστήριξη πολλαπλών καναλιών, ενώ αξιολογείτε την πρόοδο της ομάδας σας με τα αναλυτικά στοιχεία. Επιπλέον, το LiveAgent ενσωματώνεται με πολλούς παρόχους πρωτοκόλλου Voice over Internet. Έχει επίσης το καλύτερο widget συνομιλίας στην αγορά.
Το LiveAgent είναι ένα από τα μοναδικά λογισμικά που προσφέρει μια δωρεάν έκδοση με περιορισμένες δυνατότητες εκτός από τη δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Το LiveAgent προσφέρει πολλαπλά επίπεδα υπηρεσιών και τιμές, συμπεριλαμβανομένων 15$, 29$ και 39$ το μήνα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα για τη δωρεάν δοκιμή του LiveAgent.
Σύμφωνα με την Apptivo, το λογισμικό τους αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών μέσω της διαχείρισης παραπόνων. Επιπλέον, διαφέρει από άλλα λογισμικά που βασίζονται σε cloud λόγω του εργαλείου καταγραφής δυνητικών πελατών και της μορφής web-to-lead.
Το Apptivo διαφέρει από άλλα συστήματα, διότι είναι πολύ προσαρμόσιμο και σας επιτρέπει να επιλέξετε λειτουργίες που ταιριάζουν στην επιχείρησή σας σε χαμηλότερα επίπεδα σχεδίου. Επιπλέον, το Apptivo είναι συμβατό με την Google, καθιστώντας το Apptivo μια βολική επιλογή για μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να διαχειριστούν τα παράπονα πελατών με προσαρμογή.
Το Apptivo προσφέρει μια δωρεάν έκδοση του λογισμικού με περιορισμένες δυνατότητες. Τα σχέδια τιμολόγησης του Appirio ξεκινούν από 10$ ανά χρήστη το μήνα για πρόσβαση στις δυνατότητες των προϊόντων τους. Το Apptivo διαθέτει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού εάν θέλετε να δοκιμάσετε όλες τις δυνατότητες διαχείρισης παραπόνων πελατών πριν το αγοράσετε.
Το TeamSupport είναι λογισμικό που βοηθά εταιρείες και άλλους οργανισμούς να διαχειρίζονται και να επιλύουν παράπονα πελατών με μια σειρά προϊόντων για προσβασιμότητα, διαχείριση σχολίων και διαχείριση παραπόνων.
Το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων TeamSupport συνιστάται για επιχειρήσεις εξυπηρέτησης πελατών B2B. Η μεγάλη ποικιλία αναφορών αποθεμάτων τους ξεχωρίζει από άλλα συστήματα. Με το TeamSupport, οι πελάτες μπορούν εύκολα να υποβάλουν σχόλια απευθείας στο σύστημα ή να χρησιμοποιήσουν εργαλεία τρίτων.
Το TeamSupport προσφέρει μια επιλογή $50 και $69 το μήνα ανά χρήστη, προσφέροντας διαφορετικές δυνατότητες. Δυστυχώς, το TeamSupport δεν διαθέτει δωρεάν έκδοση του συστήματός του, αλλά διαθέτει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.
Οι εταιρείες χρησιμοποιούν το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων Freshservice για την αποτελεσματική ανάλυση, αναφορά και επίλυση παραπόνων πελατών. Υπάρχει επίσης μια εφαρμογή για κινητά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι αντιπρόσωποι για να διαχειριστούν παράπονα εν κινήσει.
Το Freshservice ξεχωρίζει λόγω της έμφασης που δίνει στη διαχείριση των αναγκών του κέντρου εξυπηρέτησης IT διαφόρων οργανισμών για την αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων. Με διάφορες δυνατότητες διαχείρισης IT, το Freshservice μπορεί να ενσωματωθεί σε επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους.
Το Freshservice προσφέρει δωρεάν δοκιμή 21 ημερών. Υπάρχει μια μηνιαία επιλογή $19, $49, $79 και $99 με τη δυνατότητα αγοράς ενός ετήσιου προγράμματος. Πρέπει να λάβετε ένα πρόγραμμα με υψηλότερη τιμή για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες. Ωστόσο, το Freshservice δίνει την επιλογή να προσθέσετε επιπλέον αντιπροσώπους για $,20 ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα. Το Freshservice δεν προσφέρει δωρεάν έκδοση.
Το Zendesk είναι ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών που επιτρέπει στις εταιρείες να παρακολουθούν και να ανταποκρίνονται στα παράπονα και τους ισχυρισμούς πελατών ότι είναι μία από τις κορυφαίες επιλογές σε αυτήν την αγορά.
Το Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων του Zendesk έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις επιχειρήσεις να παραμένουν ευέλικτες καθώς αναπτύσσονται. Το Zendesk δίνει τη δυνατότητα στους οργανισμούς να συνδέονται εύκολα με τους πελάτες, να εντοπίζουν προβλήματα και να τα διορθώνουν το συντομότερο δυνατό. Επιπλέον, το Zendesk ενσωματώνεται με άλλες βασικές υπηρεσίες εντός της επιχείρησης του πελάτη, όπως υπηρεσίες αυτοματισμού μάρκετινγκ, για αυξημένη επιχειρηματική ευελιξία.
Το Zendesk προσφέρει μια ποικιλία λειτουργιών λογισμικού και επιπέδων υπηρεσίας. Υπάρχει μια υπηρεσία $19, $49, $79 και $99. Το Zendesk προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του συστήματος διαχείρισης παραπόνων πελατών της. Ωστόσο, δεν υπάρχει δωρεάν έκδοση του Zendesk και πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους για μια προσφορά που ταιριάζει στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.
Το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών Avochato σάς επιτρέπει να εγγραφείτε, να διερευνήσετε και να λάβετε μέτρα για τα παράπονα πελατών. Αυτό το λογισμικό έχει σχεδιαστεί γύρω από την έρευνα των χρηστών, δίνοντας έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες χρησιμοποιούν τα προγράμματά τους.
Το Avochato δεν έχει απαιτήσεις προγραμματισμού και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ομάδες πολλών μεγεθών. Το Avochato συνιστάται για όσους θέλουν να προσεγγίσουν πελάτες χρησιμοποιώντας μηνύματα κειμένου. Το Avochato μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πολλές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν κείμενο όπως μεσίτες, ηλεκτρονικό εμπόριο, ασφαλιστικοί πράκτορες και αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.
Το Avochato έχει διάφορα επίπεδα τιμολόγησης που προσφέρουν διαφορετικά χαρακτηριστικά. Δεν υπάρχει δωρεάν έκδοση του λογισμικού, αλλά υπάρχει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση 14 ημερών του συστήματος. Επιπλέον, υπάρχει μια έκδοση $19 και $35. Για λογαριασμό με περισσότερους από δέκα χρήστες, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το Avochato για προσφορά.
Το Happyfox είναι ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων για οργανισμούς για να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών τους.
Σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές, οι εύχρηστες και ενσωματωμένες δυνατότητες καρτελών του Happyfox καθιστούν εύκολη τη διαχείριση μεταξύ πλατφορμών.
Το Happyfox προσφέρει μια ποικιλία επιπέδων και επιλογών υπηρεσιών. Παρόλο που η Happyfox προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού της, δεν παρέχει μια δωρεάν έκδοση. Για να λάβετε μια προσφορά για όλες τις υπηρεσίες, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τη Happyfox.
Το Freshdesk είναι ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν, να απαντούν και να επιλύουν ζητήματα πελατών. Επιπλέον, η πύλη πελατών του Freshdesk διαθέτει μια σειρά συνδεσιμότητας μέσων κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει την απρόσκοπτη μετάβαση από θέμα σε παράπονο.
Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Freshdesk. Τα ισχυρά χαρακτηριστικά του και τα διάφορα σχέδια τιμών έχουν επιλογές για κάθε επιχείρηση. Το Freshdesk ξεχωρίζει από την προσιτή τιμή, την τεχνητή νοημοσύνη και τις ικανότητές του στο chatbot. Επιπλέον, για τον λόγο ότι το Freshdesk λειτουργεί σε όλες τις κινητές συσκευές, οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να έχουν πρόσβαση οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
Η τιμή για το Freshdesk είναι ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα και υπάρχουν τέσσερα σχέδια για να διαλέξετε: ένα δωρεάν πρόγραμμα, $18, $47, $83. Τα σχέδια έχουν περιορισμένες δυνατότητες εκτός και αν επιλέξετε το καλύτερο. Ωστόσο, εάν πληρώσετε για ένα ολόκληρο έτος απευθείας, θα εξοικονομήσετε χρήματα. Το Freshdesk προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση που σας δείχνει όλες τις δυνατότητες του συστήματος.
Το Front είναι ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων που βοηθά τις εταιρείες να παρακολουθούν τα παράπονα των πελατών τους. Το Front χρησιμοποιεί αναλυτικά στοιχεία για να βρει κοινές προβληματικές περιοχές και να διευκολύνει τους πελάτες να ζητήσουν βοήθεια για συγκεκριμένα προβλήματα.
Το Front προσφέρει μια διεπαφή τύπου κέντρου εξυπηρέτησης που είναι εύκολη στη χρήση για τους πελάτες, γεγονός που το διακρίνει από άλλες επιλογές. Το Front συνιστάται για διαχείριση παραπόνων σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Παρόλο που το Front λειτουργεί εξαιρετικά για τη διαχείριση παραπόνων οποιουδήποτε μεγέθους επιχείρησης, είναι πιο περίπλοκη η χρήση της σε μεγαλύτερες εταιρείες.
Το Front προσφέρει τρία προγράμματα τιμολόγησης, το καθένα με διαφορετικά χαρακτηριστικά: 19 $ και 49 $ το μήνα, ανά αντιπρόσωπο. Μπορείτε να πληρώνετε ετησίως για έναν λογαριασμό και εάν ενδιαφέρεστε για το κορυφαίο πρόγραμμα, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.
Το Zoho Desk επιτρέπει σε οποιαδήποτε επιχείρηση ή εταιρεία να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τα παράπονα πελατών χρησιμοποιώντας εφαρμογές συνομιλίας, ηχογραφήσεις τηλεφωνικών κέντρων, καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης και πολλά άλλα από μια ενιαία πλατφόρμα.
Το Zoho Desk συνιστάται για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Τα χαρακτηριστικά διαχείρισης παραπόνων είναι ευεργετικά σε βιομηχανίες που αντιμετωπίζουν μεγάλο όγκο αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών, όπως λιανικό εμπόριο ή φιλοξενία. Το Zoho Desk ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα λόγω του λογισμικού παρακολούθησης προβλημάτων.
Το Zoho Desk έχει τέσσερα επίπεδα υπηρεσιών, μια δωρεάν έκδοση με περιορισμένες δυνατότητες, μια επιλογή $14, $23 και $40 το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Υπάρχει επίσης δωρεάν δοκιμαστικό λογισμικό 15 ημερών.
Το GetMoreReviews είναι το κορυφαίο εργαλείο για τη δημιουργία αυθεντικών κριτικών στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών. Επιπλέον, διαθέτει χαρακτηριστικά που βοηθούν τους αντιπροσώπους στην υποβολή παραπόνων.
Το GetMoreReviews μπορεί να βοηθήσει κάθε μικρή έως μεγάλη επιχείρηση να δημιουργήσει κριτικές, επομένως προτείνεται σε εταιρείες που θέλουν να αναπτύξουν κριτικές 5 αστέρων. Επίσης, ενσωματώνει χαρακτηριστικά διαχείρισης παραπόνων πελατών.
Μετά από μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, το GetMoreReviews χρεώνει 99$ το μήνα. Ως μέρος αυτού του σχεδίου τιμολόγησης, υπάρχει επίσης δωρεάν ρύθμιση και προσαρμογή. Επειδή δεν υπάρχει συμβόλαιο, μπορείτε να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή.
Το Qualtrics CustomerXM είναι ένα λογισμικό διαχείρισης παραπόνων που εντάσσει τους πελάτες στις διαδικασίες επίλυσης παραπόνων. Η τεχνολογία διαχείρισης παραπόνων παρέχει έναν απρόσκοπτο τρόπο στους πελάτες να υποβάλλουν παράπονα σε μεγάλη ποικιλία μορφών, συμπεριλαμβανομένων των καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των παραδοσιακών καναλιών παραπόνων, όπως τηλέφωνο και email.
Η Qualtrics CustomerXM φέρνει έμπειρες πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελατών σε βιομηχανίες που θέλουν να χειριστούν παράπονα με ένα ισχυρό λογισμικό. Ενώ κάθε επιχείρηση μεγέθους μπορεί να χρησιμοποιήσει το Qualtrics CustomerXM, προτείνεται για επιχειρήσεις μεσαίου έως μεγάλου μεγέθους. Λόγω της τιμής και των δυνατοτήτων του, οι μικρότερες επιχειρήσεις ενδέχεται να βρουν καλύτερες επιλογές.
Ένας διαισθητικός πίνακας ελέγχου που απλοποιεί τη συλλογή παραπόνων, ώστε οι πελάτες να μπορούν να παρέχουν απρόσκοπτα σχόλια μέσω οποιουδήποτε καναλιού Τα δεδομένα που συλλέγονται χρησιμοποιούνται για την απλοποίηση της συλλογής παραπόνων, ώστε οι πελάτες να μπορούν να παρέχουν απρόσκοπτα σχόλια μέσω οποιουδήποτε καναλιού. Μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης παραπόνων επιτρέπει στους πελάτες να επιδιορθώνουν οι ίδιοι τα προβλήματα. Καταγράψτε απρόσκοπτα παράπονα από οποιοδήποτε κανάλι – συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email ή τηλέφωνο. Μετρήστε την ικανοποίηση παραπόνων χρησιμοποιώντας μια καθαρή βαθμολογία υποστηρικτών, έρευνες, δημοσκοπήσεις και ερωτηματολόγια.
Το Qualtrics CustomerXM δεν είναι για όλες τις επιχειρήσεις, καθώς το λογισμικό είναι διαθέσιμο μέσω ενός ετήσιου προγράμματος που ξεκινά από 1.500$ το χρόνο. Επιπλέον, το Qualtrics CustomerXM διαθέτει μια δωρεάν έκδοση με εξαιρετικά περιορισμένες δυνατότητες και μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.
Το Issuetrak είναι ένα λογισμικό διαχείρισης παραπόνων που καταγράφει και παρακολουθεί τα δεδομένα παραπόνων πελατών για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους. Το σύστημα διαχείρισης παραπόνων Issuetrak παρέχει στις εταιρείες μια πύλη παραπόνων και εργαλεία κοινής χρήσης παραπόνων, επιτρέποντάς τους να παρακολουθούν και να επιλύουν τα παράπονα γρήγορα και αποτελεσματικά.
Το Issuetrak συνιστάται για σχεδόν κάθε μέγεθος επιχείρησης, αλλά είναι ειδικά προσαρμοσμένο σε ευέλικτες ομάδες. Το Issuetrak μπορεί να βοηθήσει με πολλές λύσεις παραπόνων πελατών, αλλά η ειδικότητά της είναι η ανάλυση. Οι διαχειριστές μπορούν να παρακολουθούν τα παράπονα σε πολλές αγορές και να τα αναθέτουν στο κατάλληλο τμήμα.
Υπάρχει ένας δωρεάν λογαριασμός που μπορεί να έχει απεριόριστους χρήστες. Επιπλέον, το σύστημα προσφέρει δωρεάν δοκιμή και τα προγράμματα ξεκινούν από 59$ το μήνα. Ωστόσο, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών για μια λεπτομερή προσφορά.
Το σύστημα διαχείρισης παραπόνων Desk360 αυτοματοποιεί τη διαδικασία εγγραφής παραπόνων. Η δυνατότητα δημιουργίας αναφορών κατάστασης έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί αναφορές κατάστασης παραπόνων για εταιρείες και τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο. Οι εταιρείες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε λεπτομέρειες παραπόνων, ιστορικό και ενέργειες που σχετίζονται με παράπονα με ένα μόνο κλικ.
Το Desk360 προσφέρει υποστήριξη πολλαπλών καναλιών σε δέκα διαφορετικά κανάλια. Το Desk360 συνιστάται για επιχειρήσεις που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την αυτόματη δημιουργία αναφορών παραπόνων—επιτρέποντάς σας να ελέγχετε την κατάσταση των παραπόνων πελατών σε πραγματικό χρόνο. Αυτό καθιστά το Desk360 μια σταθερή εφαρμογή για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τα παράπονα των πελατών.
Η τιμολόγηση του Desk360 ποικίλλει, αλλά προσφέρει μια δωρεάν έκδοση με περιορισμένες δυνατότητες, μια έκδοση 24$ με τα περισσότερα χαρακτηριστικά και το κορυφαίο πρόγραμμα τους. Πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το Desk360 για να μάθετε για τον τελικό στόχο του.
Το σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών του Helpdesk είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστή που επιτρέπει στους τεχνικούς να διαχειρίζονται και να αναφέρουν τα παράπονα πελατών. Επιπλέον, η εφαρμογή Helpdesk συντονίζεται με άλλες μεθόδους, όπως διακομιστές τηλεφώνου ή αλληλογραφίας, για να διασφαλίσει ότι όλες οι πληροφορίες για κάθε παράπονο αποθηκεύονται σωστά.
Το HelpDesk λειτουργεί καλά ως ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών που επιτρέπει στις ομάδες να συνεργάζονται. Μεγάλοι οργανισμοί χρησιμοποιούν αυτό το λογισμικό για να εντοπίζουν και να παρακολουθούν ερωτήματα, παράπονα και σχόλια πελατών. Η εσωτερική επίλυση προβλημάτων πελατών μειώνει το κόστος και αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Γνωσιακή βάση με δυνατότητα αναζήτησης/Συχνές ερωτήσεις που μπορούν να ευρετηριαστούν και να αναζητηθούν με λέξεις-κλειδιά ή φράσεις. Προκαθορισμένες και προσαρμόσιμες φόρμες καρτελών Help Desk που συλλέγουν και αποθηκεύουν ζωτικής σημασίας πληροφορίες πελατών. Οι αποτελεσματικές ροές εργασίας διαχειρίζονται τη διαδικασία επικοινωνίας με τον πελάτη. Προκαθορισμένες και προσαρμόσιμες φόρμες καρτελών του Help Desk για την καταγραφή σημαντικών στοιχείων πελατών, όπως στοιχεία επικοινωνίας, αναγνωριστικό πελάτη και περιγραφή του προβλήματος.
Πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το Helpdesk για μια προσφορά και προσφέρουν μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού.
Το Bitrix24 είναι ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών που βασίζεται σε cloud που προσφέρει οργανωμένους, αποτελεσματικούς τρόπους χειρισμού παραπόνων πελατών. Το κέντρο εξυπηρέτησης επιτρέπει στους χρήστες να καταγράφουν παράπονα ή ερωτήσεις πελατών για να δημιουργήσουν προσαρμοσμένα πεδία καρτελών, κατηγορίες, προβολές και επιτρέπει την παρακολούθηση σε όλη την εταιρεία μέσω μιας ενιαίας πύλης.
Το Bitrix24 είναι το πλέον κατάλληλο για μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις που απαιτούν ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών που επιτρέπει στην ομάδα σας να είναι πιο αποτελεσματική στον γρήγορο χειρισμό των παραπόνων με μια οργανωμένη προσέγγιση.
Υπάρχει δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και δωρεάν πρόγραμμα. Επιπλέον, υπάρχουν επιλογές $49, $99 και $199, καθώς και $2990 και $24990 για επιχειρήσεις εντός της εγκατάστασης.
Το i-Sight βοηθά τις εταιρείες να εντοπίσουν τις βαθύτερες αιτίες των προβλημάτων που εμποδίζουν τη λειτουργία τους. Το λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διερεύνηση σημαντικών προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών, όπως αστοχίες εξοπλισμού, εργασιακές προκλήσεις, διαφορές τιμολόγησης και άλλα.
Το i-Sight έχει σχεδιαστεί για να δρομολογεί δεδομένα από διαφορετικές πηγές σε μια κεντρική βάση δεδομένων για ανάλυση. Λόγω αυτής της μεγάλης εστίασης στην ανάλυση δεδομένων, αυτό το λογισμικό είναι καλό για μικρότερες επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν και να εντοπίσουν τις τάσεις αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.
Πρέπει να επικοινωνήσετε με την i-sight για να λάβετε πληροφορίες προσφοράς για αυτό το προϊόν.
Το Wowdesk είναι λογισμικό διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών που βοηθά τις εταιρείες να βελτιώσουν τις σχέσεις με τους πελάτες βοηθώντας τους πελάτες αποτελεσματικά και αποδοτικά.
Το Wowdesk συνιστάται για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις που διαχειρίζονται σύνθετες σχέσεις πελατών σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο, email, συνομιλία ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Wowdesk χρησιμοποιείται σε όλους τους τομείς, από το λιανικό εμπόριο μέχρι την υγειονομική περίθαλψη.
Η παρακολούθηση παραπόνων πελατών επιτρέπει στην ομάδα σας να παρακολουθεί παράπονα σε πολλά τμήματα. Προσαρμόσιμο branding για την επιχείρησή σας. Λύσεις ελέγχου έκδοσης και διαχείρισης εντύπων. Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση κλήσεων για βελτιστοποίηση του τηλεφωνικού σας κέντρου. Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου για εύκολη διαχείριση απομακρυσμένων και εσωτερικών ομάδων.
Το Wowdesk διαθέτει δωρεάν έκδοση καθώς και δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Υπάρχει μια επιλογή $6, $30 και $60 ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
Το JIRA Service Desk είναι μια εξαιρετική λύση για την παρακολούθηση ζητημάτων, προβλημάτων και αιτημάτων πελατών σε ένα μέρος. Με ισχυρές δυνατότητες όπως προσαρμοσμένες ροές εργασίας, ευέλικτες αναφορές, ενσωματωμένα άρθρα γνωσιακών βάσεων και δυνατότητες παρακολούθησης χρόνου.
Το JIRA Service Management αναπτύχθηκε για να παρέχει παρακολούθηση ζητημάτων, αναφορές και υποστήριξη υποθέσεων για κέντρα εξυπηρέτησης για γρήγορη ολοκλήρωση εργασιών. Συνιστάται για μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις.
Υπάρχει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και δωρεάν λογισμικό με περιορισμένες δυνατότητες για έως και τρεις αντιπροσώπους. Μια επιλογή $20 το μήνα επιτρέπει έως και 4-15 αντιπροσώπους και μια έκδοση $40 για 16+ αντιπροσώπους.
Το Salesforce Service Cloud είναι μια επιχειρηματική πλατφόρμα λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών που βασίζεται σε cloud. Βοηθά τις εταιρείες να παρέχουν διαφοροποιημένη εξυπηρέτηση πελατών 1 προς 1 μέσω τηλεφώνου, email, συνομιλίας, ιστού και καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι οργανισμοί αξιώσεων Salesforce είναι οι πρώτοι που χρησιμοποιούν τη συλλογή δεδομένων και την ανάλυση σε πραγματικό χρόνο για τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Επιπλέον, σας επιτρέπει να παρέχετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Υπάρχει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του Salesforce Service Cloud, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.
Καθώς αξιολογείτε το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών για τις ανάγκες της επιχείρησής σας, θα θέλετε να βρείτε ποιες δυνατότητες θα σας βοηθήσουν στην επίλυση παραπόνων πελατών. Τα παρακάτω είναι οι επιλογές μας για το καλύτερο λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών στην αγορά και τι θα μπορούσε να το κάνει τέλειο για την επιχείρησή σας.
Η δύναμη του LiveAgent προέρχεται από μια ισχυρή πύλη εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιεί πολλά εργαλεία. Περιλαμβάνει ένα αποκριτικό widget συνομιλίας που επιτρέπει στους πελάτες να συνομιλούν γρήγορα με το προσωπικό υποστήριξης. Το LiveAgent προσφέρει πλήρη λειτουργικότητα τηλεφωνικού κέντρου, η οποία επιτρέπει στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας να χρησιμοποιούν πρωτόκολλο φωνής μέσω Διαδικτύου (VoIP). Επιπλέον, το LiveAgent είναι το μόνο λογισμικό που περιλαμβάνει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων. Η δυνατότητα καρτελών του LiveAgent ταξινομεί αυτόματα τις αλληλεπιδράσεις σας στην εξυπηρέτηση πελατών σε καρτέλες με λεπτομέρειες. Οι καρτέλες μπορούν να ταξινομηθούν γρήγορα και να σταλούν στα σωστά τμήματα. Με ένα υβριδικό σύστημα καρτελών που χρησιμοποιεί υποστήριξη όλων των καναλιών, η ομάδα σας μπορεί να επικοινωνεί με πελάτες σε διάφορα κανάλια χρησιμοποιώντας ένα λογισμικό.
Το Avochato είναι ένα λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών που έχει σχεδιαστεί για τη διαχείριση ζητημάτων εξυπηρέτησης πελατών στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας το Avochato, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα παράπονα πελατών από την παραλαβή έως την επίλυση σε ένα μόνο σύστημα. Το Avochato ενσωματώνεται με δημοφιλή συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και παρέχει δυνατότητες που σας βοηθούν να κρατάτε τους πελάτες σας ευχαριστημένους, διαχειριζόμενοι τις ανησυχίες τους γρήγορα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, το Avochato ξεχωρίζει από άλλα λογισμικά της αγοράς επιτρέποντας προσαρμόσιμα μηνύματα σε μεγάλη κλίμακα για αποστολή μηνυμάτων SMS.
Το Zendesk μπορεί να εγκατασταθεί σε διακομιστές πελάτη, εξαλείφοντας την ανάγκη για έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών πλήρους απασχόλησης. Το Zendesk απαιτεί πολύ λίγο υλικό ή τεχνική τεχνογνωσία για τη διαχείριση του, ξεχωρίζοντας από τους ανταγωνιστές. Το Zendesk μπορεί να βοηθήσει επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, ειδικά αυτές που αναπτύσσονται ενεργά.
Το Zoho Desk είναι λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών που σχεδιάστηκε με γνώμονα την εξυπηρέτηση πελατών. Παρέχει έναν εύκολο τρόπο για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών για πρόσβαση σε πληροφορίες πελατών, προβολή ιστορικού πελατών, προηγούμενων συνομιλιών και πολλά άλλα. Το ZohoDesk δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών να παρέχουν καλύτερη υποστήριξη, βελτιστοποιώντας ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη από τη στιγμή που υποβάλλεται μία καρτέλα μέχρι την επίλυσή της.
Το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών Freshdesk αντιπροσωπεύει μια έξυπνη επιλογή για τις εταιρείες ώστε να επεκτείνουν τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών τους. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να παρέχετε ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς να έχετε μια ειδική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σε ετοιμότητα 24/7. Αυτό σημαίνει ότι το βάρος της ανταπόκρισης σε παράπονα πελατών δεν βαραίνει τους υπάρχοντες υπαλλήλους – ξεχωρίζοντας το Freshdesk από άλλους ανταγωνιστές.
Ναι! Μια δοκιμαστική έκδοση ενός συστήματος διαχείρισης παραπόνων πελατών σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε όλες τις δυνατότητες και τις λειτουργίες. Ωστόσο, περιορίζει την εργασία σας μετά τη λήξη αυτής της καθορισμένης περιόδου, εκτός εάν αγοράσετε το προϊόν. Οι δωρεάν δοκιμαστικές εκδόσεις σάς βοηθούν να κατανοήσετε το λογισμικό και όλες τις δυνατότητες του. Επιπλέον, σας επιτρέπει να δείτε πώς λειτουργεί το σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών με την ομάδα σας.
Υπάρχουν αμέτρητα συστήματα διαχείρισης παραπόνων πελατών στην αγορά, αλλά τα χαρακτηριστικά του LiveAgent είναι ανώτερα. Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών all-in-one για διαδικτυακές επιχειρήσεις για να διαχειρίζονται καλύτερα τους αντιπροσώπους και τους πελάτες χρησιμοποιώντας αναλυτικά στοιχεία, επιτρέποντας στην ομάδα σας να διαχειρίζεται τις επαφές, τις εργασίες, τις συνομιλίες και τα παράπονα της εταιρείας σας σε ένα μέρος. Επιπλέον, το LiveAgent μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε πάροχο συνομιλίας, όπως το Google Talk ή το Facebook Messenger και είναι βελτιστοποιημένο για κινητά, ώστε οι αντιπρόσωποι να μπορούν να απαντούν ή να διαχειρίζονται παράπονα πελατών από κινητές συσκευές.
Το LiveAgent προσφέρει την καλύτερη σχέση τιμής απόδοσης για να παρέχει στις ομάδες υποστήριξης τις δυνατότητες που χρειάζονται για τη διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες με επιτυχία. Η ευέλικτη ανοιχτή αρχιτεκτονική του LiveAgent παρέχει μια εκπληκτική εμπειρία χρήστη και την καθιστά κατάλληλη για εταιρείες οποιουδήποτε μεγέθους — από νεοσύστατες επιχειρήσεις με έναν αντιπρόσωπο έως μεγάλα γραφεία με 200+ αντιπροσώπους. Το LiveAgent έχει πολλά επίπεδα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης μιας δωρεάν έκδοσης και μιας δωρεάν δοκιμαστικής έκδοσης.
Η υποστήριξη πελατών είναι απαραίτητη για πολλές επιχειρήσεις και το LiveAgent είναι το σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών με την υψηλότερη βαθμολογία στην αγορά, με μέσο όρο 5/5 αστέρων.
Το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων πελατών είναι αποτελεσματικό όταν είναι εύκολο να ενσωματωθεί στις τρέχουσες λειτουργίες σας, να εγκατασταθεί εύκολα και να το χρησιμοποιήσει η ομάδα σας. Το εύχρηστο λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων του LiveAgent απαιτεί ελάχιστη εκπαίδευση και ρυθμίζεται πολύ γρήγορα. Με τον εύκολο σχεδιασμό του LiveAgent, μπορείτε να ζητήσετε από τους αντιπροσώπους να υποβάλουν παράπονα πελατών την πρώτη μέρα. Η αυξημένη προσβασιμότητα, η ευκολία χρήσης, η ρύθμιση και η τιμή καθιστούν το LiveAgent το πιο προσιτό λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων.
Find the best customer service software
LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με τη Λίστα Ελέγχου Εξυπηρέτησης Πελατών. Ανακαλύψτε πρακτικές συμβουλές για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, εντοπίστε κενά και συγκεντρώστε δεδομένα με το LiveAgent. Αναβαθμίστε την απόδοση της επιχείρησής σας σήμερα!
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.
Ανακαλύψτε το καλύτερο λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών για το 2024! Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις από έναν πίνακα ελέγχου, χωρίς χρέωση ρύθμισης και υποστήριξη 24/7. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την εμπειρία πελάτη σας.
Λίστα ελέγχου διαδικασίας διαχείρισης παραπόνων πελατών
Πώς να χειριστείτε τα ζητήματα των πελατών σας; Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου διαδικασίας διαχείρισης παραπόνων πελατών μας για να βεβαιωθείτε ότι στα πάντα έχει ληφθεί μέριμνα.
Λίστα ελέγχου γνωρίστε τον πελάτη σας
Μάθετε πως να γνωρίσετε τους πελάτες σας βήμα-βήμα περιεκτικά Γνωρίστε την λίστα ελέγχου πελατών για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team